smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 patch note geldi ama beklediğim gibi değil.daha adam gibi yenilik bekliyordum. ama buda iyi. Version 0.3.1.3 - Beta Bugs - Fixed issues with players having their weapon in their hand but not being in CombatMode? - Fixed bug that made shield-bash useless - Fixed several server and node-crashes - Fixed issues with MercyMode - Tweaked arrow-arch for bows - Fixed a bug where all the current weaponskills didnt show up in the current gui. - Fixed a bug where you password showed if you typed enough characters. - Fixed a bug where the mouse flicked and dissapeard when opening a menu. - Fixad a bug where you didnt get an error message while creating a character. - Added the ablity to clear your quickbar slot with rightklick. - Added the ability to move your quickbar icons. - Added the ability to switch places of your quickbar icons. - Added the ability to drag an icon off the quickbar and let it go to remove the icon. - Fixed a bug were if you had been hit your resting animation would look like you took damage. - Fixed delay for using skills to avoid server spam (3sec) - Several armors that crashed clients are now fixed - AI is improved. - AI code optimized - Added messages when hit by a bow - Added feedback when hit by a bow - Fixed bug that made calling guards when hit by a bow useless. - Placed trees, grass, stones on t2-t3 - Added graphics for the trade window - Added max draw distance to models near one of the khurite camps to reduce lag - Added forest ambience in T02-02 and T02-03 - Added water ambiences in T02-03 - Added new forest ambience in Kranesh - Added ambience in the khurite village in T03-03 == Features == - Trade To trade with someone you target them (by pressing TAB or R) ang then say "trade" in the chat. To add items to the trade you right click them in your inventory and to remove items you right click them in the trade window. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 yine patch yapmayı beceremediler. tekrar client download ediyoz. tüküreyim böyle işe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 ahhaha ço kilginç ya hani bir sürü sorun olur da ilk defa böle bi sorun duyuorum bi oyunla ilgili =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 ya onu bırak torrent koyuyorlar. adam gibi download linki yok. 0.5 kb ile download ediyom. 2 week diyor çıldırcam edit: ircdekilerin söylediğine göre 1 2 saat sonra patcherda aktif olcakmış. ama daha kimse patch mi yapıcak yoksa clienti tekrar mı kurucak bilmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 smarthan betadayim, blok b, sadece 1 kere girip oynayabildim, daha zirh filan bile yapamadim. Girememe sebebim bilgisayari acamiyorum valla, ama onumuzdeki hafta vakit olur girerim. Cevre grafiklerini gordugum kadariyla begendim. Texturelar icin fikir yurutmemek lazim aslinda, client boyunu cok arttiracagindan eklenmemistir bir suru sey, ayrica oyunda halledilmesi gereken seyler varken pek taktiklarini sanmiyorum texturelari su an. Eksikler: 1. Stabilite problem 2. Beta forum yok 3. Beta tracker yok (buglari yazip takip edilecek sistem) 4. npc var mi kapisilabilecek ortalikta? 5. Oyun su anda betanin cok basinda. Yazilim tanimlamasina gore beta feature olarak eksiksiz olan urunun test edilmesi asamasidi, fallen earth betasina girip bakmisligim var ornegin, kiyaslarsam MO beta degil su an malesef. Fallen earth betasinin asamasina gelmesi MO'nun iyimser yaklasimla 3 ay surer sanirim. MO'da potansiyel var, ama kisa surede MO'nun piyasaya cikmasini beklememekte fayda var :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 oo iyi iyi beraber oynayacak bir adam daha :) zaten betada çok fazla kalcağını bilmesem almazdım. bu sayede beta bahanesi ile bedava oynayacaz 5 6 ay. amaç o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 valla bana gore de hava hos, adamlar es etmedikce ben varim :) Pes edeceklerini de sanmiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2009 oyun içi ismin nedir. şu location 1'in yakınlarındaki şehirdeyim. sanırım half orc şehri. çadırlı madırlı. oralarda takılıyorum. oguz ismim. orda görürsen bi ses et. yardımcı olurum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Fallen Earth beta seviyesi derken.. Ben bir ay once girdigimde adamlarin cikardigi patch NVIDIA'nin kartlarinin yarisinda oyunun gocmesine neden oluyordu.. 10 gun falan fixlemediler, veya fixleyemediler.. Ayrica oyun fecihat durumdaydi overall. Bencede MO'nun en azindan 1 yili var oynanabilir seviyeye gelmesi icin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 1 yıl? whoaa belki hazırdır çoğu şey yavaş yavaş implement ediolardır ya xP Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Release'i DFO gibi basarisiz olcak gibime geliyor. Umarim yaniltirda oynariz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 bu düşünceye nerden vardın ? yani şu 1 yıl olayı ve başarısız olayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Cok basic problemlerle ugrasiyorlar hala(daha dogrusu problem bile degil, daha cogu sistem aktive bile edilmemis halde, bunlar daha eklenicekte, o zaman problemleri buglari ve exploitleri temizlenicek*). Sistemlerin oturtulmasi, bunlarin duzeltilip parlatilmasi, en onemlisi* massive pvp optimizasyonlarinin yapilmasi cok uzun zaman alan seyler. Hele ki sonuncusu. Ki o olmadan bence olmuyor. Sahsi dusuncem tabii ki, varsayim. Tabii adamlarin gizli bir silahi vardir, aslinda el altinda hazirdir bunlar ama oyuna hemen eklemek istemiyorlardir, o zaman eyvallah, cok guzel launch olur bende seve seve oynarim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sylian Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 DF gibi olacak release şimdiden belli. Ama asıl sorun release edip edemeyecekleri =P, arkalarında Epic var diye güveniyorum ama hiç belli olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 yani evet adamların upğraştığı şeyler şu an çok basic demişler ye biz buglarla ilgilenmioruz server stabilitysine bakioruz fakat o da biraz yalan gibi patchlerde gayet minimal buglara odaklanmışlar. Ama server stabilite odaklanma olayı gameplayden bağımsız en baş seviye bi olay. Yani server stabilitesini halledip sonra gameplay i test etmeye başladıklarında asıl beta başlıcaktır. Daha bunun bugları, pve si, massive pvpsi, Karakter dengeleri, skiller in çalışıp çalışmadığı. Ivır zıvır fiyatları ekonomisi, npc dropları skill gainleri. Falan çok iş var. yani oyun tamam server hazır , silahları koyduk bütün npcleri de koyduk die salsalar. İnsanlar oyuna girince binlerce sorun olacaktır, işte örnek adam zırh yapmış giyio görünmez oluo vs. Veya ne büyüler ıvır zıvırlar vardır böle aşırı dengesiz buglı olan. NE grafik bugları abuseleri çıkar ortaya .Darkfall u "fail" ettiren olaylar bunlarla ilgiliydi yoksa server stabilitesi vs diildi. Darkfallda işte wallın içine girip exploit edenler . MObların çok zoro lmasından dolayı bug arayanlar. SKill gainin çok zor olmasından da yine exploit etmeye çalışanlar. Bu tarz şeyler oyunu fail edio. o yüzden daha çok başındalar dediimiz gibi . Umarım bingildakin dedii gibi de böle bi yerlerde hazırdır bunlar belli bi şey de tabi ki mükemmel salamazlar ortaya ama yine de hazırdır genel olarak server düzelince üstüne koyarlar bütün contenti o zaman gerçek test başlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 parlari bitmedikce sorun olmaz, ortaya saglam bir temel cikarip ustune ekleme yapmayi basarirlarsa, uzun vadede basarili olurlar. Bu oyunun hicbir zaman bir Wow ayarinda "mainstream" bir oyun olamayacagi cok acik, takip etme sebebim de bu zaten, yoksa aion, warhammer, LOTRO, wow tarzinda diger oyunlara bakarim (evet hepsinin ilginc kendine has ozellikleri var ama temel mekanikleri benim icin ayni). Darkfall'la kasitli olarak kiyaslama yapmak istemiyorum aslinda, ama bence darkfall fail degil, girip cok keyif alarak oynamis oldugum bir oyun. Benim icin darkfallda su temel problemler vardi: Darkfall sadece PvP. PvE var dense de hardcore oyuncu degilseniz PvE alanlarinda takilma sansiniz yok, biri kesinlikle gelip sizi gankler. Ve darkfall'in gordugum PvE kismi cok sikici geldi Darkfall'de skill kasmak sart. Cunku inanilmaz bir fark yaratiyorlar combat sonucuna (1/3 gibi bir orani var). Skill kasmak ise makro yapmanizi gerektiriyor, egleniyim, eglenirken skill kasiyim, o arada skillerim artsin, gecinip gidiyim diyemiyorsunuz, biri gelip kesiyor :0 Darkfall'da belirli sehirler, o sehirlerin etrafinda siegeler seklinde geciyor hayat. Genelde zerg guildlerinde bulundum ve tamamen kaotik bir sekilde toplan, git, saldir, ol/oldur karmasasi var. Taktik yok desem yalan olur ama taktikten cok hack var, 10 kisi lag yapip sicrayip duran birini haklayamadigimiz birden cok kez oldu. Arkadasin atinin arkasina yapisanlar vs vs... Darkfall'da skill atlanirken insanlar exploittir, bugdir vs derken kopmus gitmisler. Serverdaki bu elitlere karsi hic bir zaman sansiniz olmayacak, gelip bebegin agzindan emzigi alir gibi elinizdeki herseyi herhangi biran alabilecekler. Hic bir zaman sansiniz olmayacak. Malesef bu boyle. Darkfall'in terrain grafikleri yavan gozukse de zaman zaman inanilmaz gorsellerle karsilasmak mumkun (gun batimi, bazi ormanlik alanlar vs vs). Bence goruntuleri yeterince iyi. Oyunun mekaniklerini sevenler o oyunu uzun sure oynarlar bence, alaninda basarili bir oyun. Amanin cok uzun oldu, kusura bakmayin :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Biraz daha oynadim, agaclardan farkli odunlari harvestlamak ilginc. agacina gore farkli malzeme aliyorsun. Sonra onlarla long bow, short bow, composite bow filan yapiyorsun. Farkli odunlari farkli miktarlarda karistirabiliyorsun. Kisa ve composite yay yaptim, farkli atiyorsun cidden. Yayin grafigi filan da farkli, farkli malzemeleri goruyorsun elinde. Neyse simdilik iyi gibi. Tek sorun deneme icin millete sehirde vurur vurmaz guard cagirip oldurtuyorlar, cik cik, surda deneme yapiyoruz iki dakka Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Not: Bu arada server son iki saatte bir kere boot etti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 zırhımı gördüm. çok komik. palyaço gibi olmuşum. görünmezlik sorununu düzeltmişler :D edit: narsor hangi şehirdesin? edit2: ismim oguz bul beni.. bul beni.. :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2009 tamam smarthan pardon, haber veriyim sana girince bi daha. Dogru durust gezemedim ortalikta, sans eseri bi bizon benzeri bisey oldurdum, boyun kadar hayvani tekmeleyerek yerde yuvarlamak cok eglenceli :) Sonra ciktim. Girince bakiim bi sehrin adina. Bu arada, yeryuzu cok ilginc, vadilerde dolasirken (gad yamaclarinin arasinda, oluk gibi bir mekan, oyle gidiyordu gol kenarina dogru) dagin yamacinda kule gordum, yanina gittim, bir de ne goruyum, kulenin ordan bambaska yonde ova akiyor. Cok zekice harita hazirlamislar, hic beklemedigin yonde devam ediyordu olay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 narsor said: Biraz daha oynadim, agaclardan farkli odunlari harvestlamak ilginc. agacina gore farkli malzeme aliyorsun. Sonra onlarla long bow, short bow, composite bow filan yapiyorsun. Farkli odunlari farkli miktarlarda karistirabiliyorsun. Kisa ve composite yay yaptim, farkli atiyorsun cidden. Yayin grafigi filan da farkli, farkli malzemeleri goruyorsun elinde. Neyse simdilik iyi gibi. Tek sorun deneme icin millete sehirde vurur vurmaz guard cagirip oldurtuyorlar, cik cik, surda deneme yapiyoruz iki dakka abi şöle bi craft sistemi zaten başlı başına bi olay, Insanların aradığı şey bu. Güzel olacak gibi baya. ayrıca Guard sistemi uodaki gbii mi, guard diosun ışınnlaio mu npc instant kill mi yapio? nedir anlatsana merak ettim yoksa bi yerden adam mı koşuo. ayrıca chat sistemi nasıl. DArkfalldaki gibi srıf chatboxdan mı konuşbiliosun? chat bubble ı yok mu? chat interface i vs nasıl? rahat mı yoksa darkfall daki gibi kullanışsız mı tabler halinde olduğu için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 smarthan said: yaratık görmedim. tek gördüğüm tilki ve domuz. gayet bollar. ağaç altlarında fln takılıyorlar. ve tekte gidiyolar. bide bayırda kesince mobu bayırdan aşa yuvarlanıyor cesedi. hoş. ha bide yuvarlanırken ağzı açılıp kapanıyor fln :P ama öyle çok hoş değil cesetlerin fiziği. ölen adamın (veya mobun) cesedi sanki kuklaymış gibi oluyor. kemik fln yokmuş gibi. edit: şimdi aklıma geldi. bi mobu spawn olurken görmüştüm. yerden 1 metre yüksekten yavaş yavaş yere süzülüyor :D aaaBu yorum ve yukardaki boğa kesip zırh yapma olayından sonra mutlaka girip görmem lazım,10 dakikadır gülüyorum.Birde merak ettiğim bir konu var,zırhlara çeşitli şeyler ekleyebılıyormusuz,acaba kestıgımız dusman oyunculardan parçada eklenıyormu:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 en son hatırladığım guardlarda bug vardı. etrafta guard yoktu. ama mesela birine vurunca arada sırada lucor muydu neydi biri tarafından 400.000 damage yiyip instant kill yiyosun. bu lucor kimdir nedir diye etrafta dolaşırken öğrendimki guardmış. ama görünmezdi en son. bu arada öğrendim ki benim yayımı yaparken kullandığım ağaçdan dolayı 3 4 metre atıyormuş. bi arkadaş bana bir kaç ağaç fln tarif etti. onla yap dedi vs. hatta peşinden internete gir okçuluk sanatını öğren. aynı şey oyundada geçerli dedi. yada mesela kılıcın bıçak kısmını yaptığın malzemeye göre damage durabilty ve ağırlığı değişiyormuş. bnim hoşuma gitti. bide steeli tekrar refine edince tungsteel oluyormuş. pff... bende steel çok kaliteli diye her şeyimi steel yapmıştım. şimdi işin yoksa baştan maden kaz tungsteel yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Biri seni oldurunce guardi cagirman lazim, (nasil cagiriyosun bilmiyorum), guard oyle kosarak gelmiyor, gokten oyle beynin 40K mi 400K mi ne bi damage yiyip yere yapisiyosun. Su anda bircok sey placeholder, domuz oldurdum, temp yazan grafili domestic pig pelt lootladim. Kimbilir napiliyo naneyle. Craftingle ilgili ortalikta gordugun her naneyi kesip bicip karistirmak gerekicek sanirim. Yay yaparken tek/cift malzeme secimi (hangisi icte/dista), sonra okun ucunun egimi (terse/duze gibi), karisim sectiysen orani secip yap diyorsun, zup diye inventoryde cikiyor su anda. Refine npc'si vardi sehirde, demek steel/tungsten tarzi degisim icn chat sistemi minimal, sol altta kutucuk, tikla konus seklinde. Oyle global chat channel filan yok. Hatta ben simdiye kadar konusana rastlamadim, whisper filan nasil atiliyor bi fikrim yok. Oldurdugun npclerinin cesediyle top oynayabiliyorsun ama goruntu igrenc, insan cesedi cok garip sekillerde egilip bukuluyo insanin ici bi garip oluyor. Bi de cidden agizlari acilip kapaniyor. NPC'lerin bikacini yuksek bi yere iteleyip dusmelerini izledim, dusmuyolar, oyle havada yavasca yere dogru suzuluyolar. Agaclara takiliyolar, kafa ustu duran npc gordum filan. Haritasiz dolasmak cok guzel, dolastigin yerler birbirinin kopyasi degil, dolastigim heryeri hatirliyorum ve tekrar gitsem kaybolmam, yonumu bulabilirim. (Yon? kuzey neresi acaba oyunda, bi ara agaclarin yosun tutan tarafina bakiim :P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2009 refine yapan adam çok işe yarıyor. o temp yazılı şeyi refine edince sana deri ve kemik veriyor. domuzdan çıkan 1 temp = 50 deri 30 civarı kemikdi sanırım. onun dışında taşları kazıncada granum fln gibi bişiler veriyor. onlarıda refine edince pig irondur golddur silverdir flna dönüşüyor bunun dışında çıkan pig ironu 2. kez refine edince steel oluyor. steelide refine edince tungsteel oluyor. yani bu refine olayı çok önemli. ben her bulduğum şeyi önce refine etmeye çalışıyorum. bakalım oluyor mu diye edit: adamlar daha gece gündüz döngüsü koymadı. koyuldukdan sonra yön bulmak için güneşin doğuş batış yönü ve kuzey yıldızı fln kullanılabilecekmiş edit2: daha haritada konmadı sanırım oyuna. acaba nasıl olcak. harita nerde olduğumuzu göstermeyecekmiş. sora eskiyebilceklermiş.(yani bir dağın yeri değişti mesela (ha?) harita bunu göstermeyecek) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar