Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Niye HP almamanız üzerine


Dregoth

Öne çıkan mesajlar

HP laptop umu yaklaşık 1.5 senedir mutlu mesut kullanıyorum ve açıkçası hem derslerim, hem hayatım gereği bu makineye bağımlıyım .

Sorunum şarj cihazının kablosu ufak bir temanssızlık yapıyor. Deli olduğum şey ise müşteri hizmetleri. Diyorum ki sizin oldukça sadık bir müşteriniz(hakkatende öyle, yani atmadım, tonlarca ürünleri var evimde, ailemin ajansında) ve boş yere basit bir temanssızlık için 125 ytl yeni parça almak istemiyorum. Tek sorum, teknik servis sırasında öne geçmek gibi bir derdimde yok, yani bu cihazın teknik servisten bir arkadaşa sıra durumunu sorsanız ve sorunu söyleseniz, aşağı yukarı kaç güne gelir, yani ne zaman alacağıma dair bir fikrim olsun adına, ona göre karar vereyim(uzunsa bu süre sinirlenmeyeceğim yani yeni parçamı alacağım paşa paşa) laptop u bırakıp bırakmayacağıma çünkü servis sadece şarj cihazı olsada laptopu yanında istiyor teknik servise. Bende sinirlendim gittiği yere kadar diyerekten, hareket ettirdiğimde temanssızlık yapam kablomla takılacağım. Sinirlendim, yazayım dedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bizim arkadaşında aynı sorun vardı,en sonun odasındaki adam kabloya takılınca ucu toptan fırlamıştı :) 3 milyona gidip yaptırdı elektronikçinin birinde şimdi sapasağlam kullanıyor.Temiz olmasını istermisin bilmem ama bu seçenekte hem ucuz hemde hızlı

(ben yaptırmazdım böyle yerlerde gerçi)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir arkadaşımla beraber aldığımız iki yazıcı garanti süresinin bitmesine aylar kala aynı hatadan arızalandı. Tamir oldu geldi bir daha arızalandı. 3. kez aynı arızadan iki yazıcı da bozuldu ve garanti süersi bitmişti. Çıkartılan masraf yazıcının fiyatına eşit olunca servisle aramızda tartışma çıktı.

Sonuç olarak nasıl ayarlıyorlar bilemiyorum ama özellikle yazıcı grubu garanti süresi dışında mutlaka bozuluyor ve servise gitmesi gerekiyor. Demekki esas kazançları teknik servis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Garanti bu süre içinde bozulmaz, bozulursa ben ilgilenirim demek değil, bu süre içinde bozulursa ben ilgilenirim demek. O an garantisi olsun olmasın bir ürün bozuluyorsa bu firma hakkında kötü bir izlenim oluşturmak için yeterlidir çünkü bu ürünlerin üstünde son kullanma tarihi yazmıyor, resmen tüketiciyi domaltıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şirketteki 2 tane hp pavillion un ikisi de bozuldu. servise gitti 1 ay gelmedi. 15 günü geçtiği için yerine istediğimiz laptopun da klavyesi bozuk çıktı.

anca hakem heyetine gitçez diye tehdit ettik de bişiler oldu.

bir benq dan bi de hp den çektik deli gibi.

bir laptoplardan bi de hp den tiksindim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mum_Chamber said:
garanti süresi dışında bozuluyor diye bir ürün kötülenmez ki.

garanti ne demek? bu süre içinde bozulmaz, bozulursa ben ilgilenirim demek.


Tam anlatamadım sanırım. 2 yazıcıda 3 kez aynı hatadan arızalandı. İkisininde son hataları garanti kapsamı dışında oldu. Ve 650 dolarlık yazıcıya 450 + KDV fiyat çıkarınca teknik servis gittigidiyor üstünden sattık.

Şimdi bence HP'nin kendi yazıcıları hakkindaki planı şu: Bu aletler max. 2 sene dayanır. 2 sene sonunda mutlaka bozulacaklar. Garanti kapsamı dışında kalmışlarsa teknik serviste yazıcı kadar para alırız son kullanıcıyı böyle okşarız. Garanti kapsamı içindeyse nasıl olsa yine bozulacak.

Ya benzer parayı bayılıp sıfır yazıcı alacaksın, yada biraz düşük ama okkalı bir para vereceksin tamir ettireceksin. Her halükarda 2 sene sonra senin cebinden bolca para çıkacak şekilde ayarlanmış gibi duruyor sistem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Talihsizlik bence sizin bu anlattıklarınız hep...

HP dediğin dünyanın en büyük en iyi gösterilen firmalarından birisi... scannerından monitörüne, laptopundan adaptörüne herşey bu kadar kısa sürede ve sık arızalansaydı bu marka piyasadan silinirdi... rekabetin son derece yüksek olduğu şu günlerde böyle şeylere hiç bi firma göz yummaz...

benimde şimdiye kadar 3 laptop 2 de desktop HP elimden geçti. tek sorun yaşamadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mrmarv sen şanslıymışsın demek:D. bi arkadaşta hp pavilion var en az 3 kere servise gittiğine ben şahit oldum :D.şu anda ise wireless ı bozuk çalışmıyor.. ve teknik servisiylede baya uğraşmıştık..
bendede hp yazıcı var 4-5 yıllık baya çok kullandım ama daha gık demedi :D.şansmıdır nedir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dregoth said:
Sorunum şarj cihazının kablosu ufak bir temanssızlık yapıyor. Deli olduğum şey ise müşteri hizmetleri. Diyorum ki sizin oldukça sadık bir müşteriniz(hakkatende öyle, yani atmadım, tonlarca ürünleri var evimde, ailemin ajansında) ve boş yere basit bir temanssızlık için 125 ytl yeni parça almak istemiyorum.


aynı şey benim başıma geldi
teknis servise vermek istemedim beklemek için..

bizim evin ordaki bir elektrikçiye götürdüm, inan 1o dk'da buldu temazsızlığı plastik bir materyalle kapladı, halletti (kafada oluyor genellikle temassızlık)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende CREA icin yazım bısıler ldukca uzun olucak

9 aylık 19 crea monıtor sabah geldıgımde cızgıler olusturmaya basladı .neyse aradım yakın yerde getır goturcu bı yer varmıs kendın servıse goturemıyorsun oraya verıyorsun dıe goturdum verdım

Sımdı 1 : 15 gun sonra ekran pert oldugu ıcın sozde sıfır ekran gonderdıler gelen ekran arızalı ve kullanılmıs cıktı kabul etmedım gerı gonderdım

sımdı 2 : bu ekranı da aldılar 15 20 gun arası sozde gene bı yenı ekran daha geldı oda tezgah malı cıktı onuda kabul etmedım

sımdı 3 : gene 15 gun sonra aynı ekranı tekrar gonderdıler gene kabul etmedım


bu olusmalarda tabıkı telefon trafıgı oldu ve her telefonda farklı kısılere sureklı aynı seyı anlatmakdan en son cıldırma noktasına geldım en son teknık servıs mudurunu bagladılar onunla gecen dıyalog tam geyık kıvamında ıdı zaten adama resmen kufur ettım

dedıgım sey garantı de bozulan malın sıfırını vermek zorundasınkı tuketıcı haklarınının 11 12 13 uncu (sanırım) maddelerınde gecmekte olan bı hak bu .Mudurun baan soyledıgı sey 9 ay kullanmıssın ole bı hakkın kalmamıs muadılını verıcez ..yok dedım ozaman bana benım ekranımı bul tamır et ver dedım .Aam ekran ortada yok ... Oldu pasam dedım ben Phılıps ın ekranı garantı suresının dolmasına 24 gun kala sıfırla degısmıs adamımkı o ekranı alırım dedım kapadım...

baktık olmuyor tabı gıttık ana servıse allahım tam 7 ayrı kısı ıle su yazdıklarımın cok daha ebesının horekesını anlat anlat agzımda tukuruk kalmamıstı ..

bu anlattıklarım sıradada arkamda mudurmu ne oturuyormus sanırım geldı tamam delıkanlı ekranını degıstırcez dedı 10 dakıak sonrada Crea yerıne Sıfır bı SAMSUNG marka ekran getırdıler..


Dıycem sukı ne edın ne yapın CREA ın bı malını almayın bu belkı benım basıma gelmıstır 1 gunde malını alanda vardır ama Crea ın copunu evıme ısıme sokmam bırdaha
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...