Rewendor Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Aldığım motor dizaynı dersinde proje olarak bu motor geldi bana. RB26 DETT motoru (modifiye edilmemiş fabrika çıkış hali tabii) hakkında (deneme yanılma yöntemiyle çok fazla atıp tutmamak için) teknik bilgiye (mil boylarından motorun termal, mekanik vs efficiency'sine sıkıştırma oranına kadar) ihtiyacım var. Böyle bir bilgiye nereden ulaşabilirim? Netten araştırma yaptım bayağı ama hala bazı veriler eksik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Zuahahaaaa.... (bir bildiğim var gibi). Hangi uni? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Şimdi mesajı bir kez daha okuyunca farklı yorumladığımı anladım. Bana da motor projesi için 1.6 16V standart motor vermişlerdi. Excel'de termal hesaplamalar ile krank hesaplamaları vardır. Biyel kollarını arkadaş yapmıştı, belki onda da duruyordur. Rus kaynaklı İngilizce bir kaynaktan katsayıları alarak yapmıştım. Formüller ve grafikler birbiriyle ilişkili olduğu için ilgili sayfadan başlayarak uygun katsayıları seçerek birşeyler hesaplayabilirsin. Eğer işine yararsa sana mail atabilirim. Hatta Word olarak yazılmış kısımları da mevcut. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Biraz araştırdım da, aracın kendisi aşırı yaygın değil, bi de bu motor en enderlerindenmiş. Kolay gelsin valla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine#RB26DETT bulmuş olabilirsin ama :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paramecium biz de Pascal kullanarak hesaplıyoruz ama temelde çok da farklı değil excelden sanırım yaptığımız iş. İşlemler kodlar hazır değerler lazım esas olarak bilgi babında. Deniyorum deniyorum pek çıkmıyor. Wikipedia yı falan buldum daha derin kaynaklar lazım detaylı bilgi için. Aklıma ilk gelen yer modifiye siteleri falan belki oralarda vardır diye buraya konu açtım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 skylinelar bildigim kadariyla sadece amerika ve japonya pazarinda satisa sunuldu. o yuzden baska forumlarda bilgi bulman pek olasi degil. amerikan veya japon(?) forumlarinda belki bulabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Motorun servis kitapçığı mı lazım sana? http://www.acrobatfiles.com/nissan/163-6529-pdf.html burada r33 ün motor dökümanları var, üye olursan çekebiliyorsun. Belki yardımcı olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 soyle bisi buldum boyle bisi buldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Sağolun ben de bir şeyler buldum iyi oldu linkler. Yanlız şeyi bulamadım hiçbir yerde. Bu motorda "intercooler" var mı? E-bayde ve pek çok sitede satan arayan gördüm de başlangıçta standart olarak var mı yani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 her turboda olmuyo mu zaten o? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 intercooler turbo araclarda var zaten. burdan bakarsan intercooler in nismo tarafindan nasi gelistirildigine falan gorebilirsin. e-bayde bu motor icin parcalar tek tek satiliyo zaten ordan da bakabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Mart 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2008 Tamamdır hallettim. Atık gaz sıcaklığı olması gerekenden düşük çıktı (707 kelvin) onun dışında problemim yok. Bakalım... Çok sağolun yardımlar için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar