Xaenin Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Abi 40 kişi sen mesela wowda gült runa toplayamazsın, 25 kişi 10 kişi ya da, çünkü guild yani. Warhammer'ın esas olayı RvR battle olacağı için öyle 5 tane epic savaşla iş bitmez. Savaş yapısına gelince, oyunun sistemi bütün classların en aktif biçimde combat içinde yer almasını gerektirecek şekilde dizayn edilmiş. Yani en basit örneği warrior priestlerin yapacağı heal verdiği damagela doğru orantılı olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xo Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 hmm ilginc gözüküyor. çıksın artık :P bir yandan AoC bir yanda WAR.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 arkadaslar wow ile daoc cok farkliydi, warhammerlada oyle olacak. abso soyle soyliyim, server 3500 kisi online cekiyor prime timeda 3500/3 +- diyebiliriz yani her realme. relic raid isi cok zor iş anlattigim gibi, guvenlik ve gizliligi cok onemli chatten relic raid var demen bile yasak. ozel chat grplari kurulurdu onlar icin, belli guild masterlara mesaj atarak guildce hazır olmalari istenirdi organize eden kisi tarafindan. yani cok imba bi olaydı, siz wow da raid icin 40 kisi toplayamazken relic raid oldugu zaman akan sular dururdu daocta tam bir realm anlayisi vardi yani. cunku o relici alirlarsa tum realm uyelerine %10 dmg bonus alicaklar, bu rvr de onemli pve de onemli herseyde onemli yani :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bu arada betanin yeni phaes inde imba classlar yavas yavas aciliyor :) Bunlar NDA hep kuzum, yazmayalım bunları. Burada benim borum öter, ama geri editleme. Ayrıca hep bunu yapmak istemiştim.//xae. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luriel Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 oyudna heheh var//xae. NDA friendly. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Her öldüğünde birşeyler kaybedikce olma, her öldürdüğünde de birşeyler kazanıcak olma duygusu Uo kadar olmasa da warhammer'da da yaşıyacağız. Eşya kaybetmicek olsanda kazanıcakları kazanıp kaybediceği relic gibi bonus veren itemlar , rakibinin kellesi,kulağı ve hanesine yazılacak kill,death olarak yazılacak buda pvp yaparken adrenalin salgılatıcaktır. Wow daki gibi her önüne gelene saldıramıyıcaksın. RvR den çok yukarıda yazdıklarım warhammer'ı daha oynanılır kılıcaktır diye düşünüyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Uzun Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Oyun haziran 10 da cikiyor galiba .. Amazon da haziran 10 ununda gonderilmek uzeri warhammer satista sanirim .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Zegna Luriel nda e dikkat :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CythraulAkhera Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bilinen seyleri yazmislar ndalik pek bisi yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 pvp dediğin rvr dir bence zaten. reliclerin ve benzeri faktörlerin verdiği global bonuslar gayet iyi motivasyon sağlıyor. masif savaşları umarım düzgün bir şekilde ayarlarlar, olabiliyorsa kitlenmeler ve göçmeler en aza indirgenir. basit bir detay ama DaoC da guild armalarının pelerinde ve kalkanlarda yer alması oldukça hoşuma gitmişti, bakalım warhammerda böyle bir uygulama olacak mı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 2 realmden fazla olsa aslinda daha da iyi olur. ayni anda 2 farkli realmin saldirisina karsi savunma yapmak filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 biri denge ile birşey söylemiş, daoc bunu daha önce yaptı, ufak dengesizlikler oluyor ama sürekli düzeliyor, daoctada her realmin ayrı classı vardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Burda da her realm ın ayrı class ı var. Bazı açılardan birbirlerine benzemeye yaklaşabilirler ama ayrı yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 birde DaoC da her realmin ekipmanlarının görüntüleri farklıydı, güncel örnek olması açısından wow ile kıyaslarsak orc warrior ve human warrior aynı zırhı giyiyor. yani imperial armor içinde orc warrior stormwind bekçisi gibi oluyor. doğal olarak warhammerda da bu saçmalığın olacağını sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 anlamadım yanı, ben gömleğimi cıkartıp sana versem sendede aynı duru işte sacmalık kısmı nerde? faction armor dersen aynı itemlar aynı durum faciton özel itemlar -bakın pvp itemları- aynı özelliğe sahip fakrlı itemlar olduğu için fakrlı dururu tabiki. neyse konu bu değil, class dengesinden öte bence kötü olan class zenginliğinin olmaması, yanı ironbreaker ve hammerer gibi bi durum var ortada birbirlerinden cok farkları yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 bi sekilde dengelemeri icin o sekilde yapmak zorundalar sanırım. cok class var, bunlari dengelemek cok kolay degil. daoctada genelde classlar oyleydi, yani her realmde light tank ve heavy tank tarzi classlar var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 sevmedim pvp sini ki suan forumda bundan bahsediliyor. daoctaki combat sistemini isteyenler cogunlukta.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Curunir Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 eninde sonunda daoc a dönücekler inş. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Resh Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2008 Bende umarım rvr sistemi Daoc taki gibi olur... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Bilen arkadaşlar DAOCdaki sistemle şu anki sistem arasındaki farkı özetleyebilir mi? Şu anki sistem bana çok güzel gözüktü. Herkes DAOCun pvpsinin ne kadar iyi olduğundan bahsediyor. Ama nasıldı, oynamayan biri olarak bilemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2008 Yav daha pvp sistemi bile belli değil mi bu oyunun. Yani ne biliyim eğer ki değişikliğe giderlerse pvp sisteminde kafadan aylarca atmaz mı release? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar