Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rvr


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Abi 40 kişi sen mesela wowda gült runa toplayamazsın, 25 kişi 10 kişi ya da, çünkü guild yani. Warhammer'ın esas olayı RvR battle olacağı için öyle 5 tane epic savaşla iş bitmez. Savaş yapısına gelince, oyunun sistemi bütün classların en aktif biçimde combat içinde yer almasını gerektirecek şekilde dizayn edilmiş. Yani en basit örneği warrior priestlerin yapacağı heal verdiği damagela doğru orantılı olacak.
Mesaj tarihi:
arkadaslar
wow ile daoc cok farkliydi, warhammerlada oyle olacak.

abso soyle soyliyim, server 3500 kisi online cekiyor prime timeda

3500/3 +-

diyebiliriz yani her realme.

relic raid isi cok zor iş anlattigim gibi, guvenlik ve gizliligi cok onemli chatten relic raid var demen bile yasak.

ozel chat grplari kurulurdu onlar icin, belli guild masterlara mesaj atarak guildce hazır olmalari istenirdi organize eden kisi tarafindan.

yani cok imba bi olaydı, siz wow da raid icin 40 kisi toplayamazken relic raid oldugu zaman akan sular dururdu daocta tam bir realm anlayisi vardi yani.

cunku o relici alirlarsa tum realm uyelerine %10 dmg bonus alicaklar, bu rvr de onemli pve de onemli herseyde onemli yani :)
Mesaj tarihi:
bu arada betanin yeni phaes inde imba classlar yavas yavas aciliyor :)

Bunlar NDA hep kuzum, yazmayalım bunları. Burada benim borum öter, ama geri editleme. Ayrıca hep bunu yapmak istemiştim.//xae.
Mesaj tarihi:
Her öldüğünde birşeyler kaybedikce olma, her öldürdüğünde de birşeyler kazanıcak olma duygusu Uo kadar olmasa da warhammer'da da yaşıyacağız. Eşya kaybetmicek olsanda kazanıcakları kazanıp kaybediceği relic gibi bonus veren itemlar , rakibinin kellesi,kulağı ve hanesine yazılacak kill,death olarak yazılacak buda pvp yaparken adrenalin salgılatıcaktır.
Wow daki gibi her önüne gelene saldıramıyıcaksın.

RvR den çok yukarıda yazdıklarım warhammer'ı daha oynanılır kılıcaktır diye düşünüyorum
Mesaj tarihi:
pvp dediğin rvr dir bence zaten. reliclerin ve benzeri faktörlerin verdiği global bonuslar gayet iyi motivasyon sağlıyor. masif savaşları umarım düzgün bir şekilde ayarlarlar, olabiliyorsa kitlenmeler ve göçmeler en aza indirgenir.

basit bir detay ama DaoC da guild armalarının pelerinde ve kalkanlarda yer alması oldukça hoşuma gitmişti, bakalım warhammerda böyle bir uygulama olacak mı.
Mesaj tarihi:
birde DaoC da her realmin ekipmanlarının görüntüleri farklıydı, güncel örnek olması açısından wow ile kıyaslarsak orc warrior ve human warrior aynı zırhı giyiyor. yani imperial armor içinde orc warrior stormwind bekçisi gibi oluyor. doğal olarak warhammerda da bu saçmalığın olacağını sanmıyorum.
Mesaj tarihi:
anlamadım yanı, ben gömleğimi cıkartıp sana versem sendede aynı duru işte sacmalık kısmı nerde?

faction armor dersen aynı itemlar aynı durum faciton özel itemlar -bakın pvp itemları- aynı özelliğe sahip fakrlı itemlar olduğu için fakrlı dururu tabiki.

neyse konu bu değil, class dengesinden öte bence kötü olan class zenginliğinin olmaması, yanı ironbreaker ve hammerer gibi bi durum var ortada birbirlerinden cok farkları yok.
Mesaj tarihi:
bi sekilde dengelemeri icin o sekilde yapmak zorundalar sanırım.
cok class var, bunlari dengelemek cok kolay degil.

daoctada genelde classlar oyleydi, yani her realmde light tank ve heavy tank tarzi classlar var
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Bilen arkadaşlar DAOCdaki sistemle şu anki sistem arasındaki farkı özetleyebilir mi? Şu anki sistem bana çok güzel gözüktü.

Herkes DAOCun pvpsinin ne kadar iyi olduğundan bahsediyor. Ama nasıldı, oynamayan biri olarak bilemiyorum.
×
×
  • Yeni Oluştur...