Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

vize-final olmasın !


eisenheim

Öne çıkan mesajlar

vize final olmazsa olmaz.
yoksa neye çalışmayacam ben.

bu arada bişi sorcam. bizim yazılım müh.e giriş hocası 30'un altını curve'ye almam üstünü alırım. 30'un altı direk kalır üstü curve'ye girer geçerse geçer kalırsa kalır demiş.
şimdi bizim yaz. müh. gir. dersinin ortalaması tahmini 35-40 finallerle birlikte.
haliyle pek bi çok adam kalıcak bu dersten. hocanın böle 30un altını direk bırakırım gibi bişi deme hakkı var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hakketten dogru arkadaşlar.
ders te labarotuarda 1 dunya devreler yapıyoruz çalıştıryoruz projeler çiziyoruz tasarlıyoruz saatlerce ugrasıoz sabaha kadar uyumuok. onca seye ramen yaptımız calısmalar sadece dersin %20 sini etkilior :@ geriye %30 vize %50 final olurmu böle..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lisede de birinci-ikinci-üçüncü yazılılar var ben ona yakınıyorum daha bakalım ünide nolcak =( yarın miyoloji var umarım test olur yoksa direk çöküş pfff.
olmasın sınav falan!
balinalar sularda özgürce su fışkırtsın!
artık kurbağanın sinir sistemiyle kuşun sinir sistemi arasındaki farkları öğrenipte sınav olmayalım!


diye devam eder bu =(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence bu konuyu şöyle bir eğitime kaydıralım ve tartışalım.
ciddiyim.
fikirlerim var benim .

1-şöyle , eğer vize( ya da vizeler ) finalle aynı konuları içeriyorsa vize ya da final falan yapılmasının bir mantığını bulamıyorum.tek sınavla halledin işinizi ey hocalar , fantazilerinizi bizler üzerinizde denemeyin .tek sınavla bitirin.
eğer vize ve finallerinizde farklı formatta sorular ve konulara değinecekseniz 3 sınava bir şey diyemem .olur , saygı duyarım .

2-ayrıca üniversite öğrencisinin proje almaması ve ezber ezber takılmasının , özellikle uygulamalı alanları bol olan bölümlerde ( özellikle mühendislik için söylüyorum benim fakültem olduğu için ) tamamen eğitim sistemimizin gereksizliğinden ve tabularından kaynaklanan muhteşem bir problem olduğuna değinmek istiyorum.bunu kesinlikle dikkatlice eğilmeli insanlar .

3-insanlara proje verin , nasıl araştıracaklarını öğretin , yönlendirin , ki yüzme bilmeyen bir adamın denizde yüzmesini beklemek ayarında bir saçmalık işlemeyin.

yüzde 45 falan etki olsun o da .zor olsun kolay olsun hiç farketmez.adam işini öğrensin yani.

4- projelerin bokunu çıkartın gerekirse ama vizeleri hafif sorun , basit sorun , ne soruyorsanız sorun yine saygı duyarım.
biz onların hepsini unutucaz çünkü.

5- staj imkanları ve öğrenciye sahip çıkma , ekip çalışması ; bir bölümün olmazsa olmazları .bunu arttırıcı şeyler düzenleyin.öğrencilerinize sahip çıkın .

6- yurtdışında olduğu gibi , ilk başta sorunu kendinizde arayın öğrenci ilgisizse.
gayet seçiçi bir sınav sonucu bu insanlar 1.5 milyon insan arasından seçildiler.bunlar spastik , kapasitesiz diyemezsiniz.

gerekirse neyi var falan filan diye sorgulayın öğrenciyi , kontaktınızı iyi kurun.

7-ders programları ve üniversitede verilecek dersler çok dikkat edilmeli .iyi bir formatta dersler verilirse ona göre güzel bir branşlaşma da elde edilebilir.

8-ortalaması belli bir limitin üstündeki öğrencileri denetleyici yapın ayrıca dersinizde ,kaç kişi varsa aday olsun , ders seçerken bu adamı da seçsin öğrenciler , bu gözlemci öğrenci hocanın notunu versin dönem sonunda , bu da alacağı parayı etkilesin.

9-asgari maaşları zaten öğretim üyelerinin iyi olmalı . öğrencinin notlarıyla coşmalı ve ders alabilmeli yani .ekstrası olsun onlar .
ama ayda asgari de güzel bir ücret alabilmeliler .1.200 falan alıyor falansa da iyi bir ücret bence ekstresiz .

fikirlerim hakkında yorumlarınızı bekliyorum .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eet vize final olmasın
2 yıllık okulu 4. yıla giricez bitiremedik fasdsa
uzar gider bayada bi heralde
amaç okumak değildi
kendimizi sınamaktı tabi
olmadı
evdekilerde bu sene biticek biliyo tekrar sınava sokucaklar evlenecek yaşa geldik hey allam
ha bu arada tabi evlenmeyi istiyorum.
neden ber her sınav haftası insanlar 5 sınava girerken minimum 13 sınava giriyorum
kaderimmi bu benim ?
bilemiycem tabi
insanların kaderleri doğduklarında belliymiş derler ne kadar doğrudur tabi.
orhan babamızda çok güzel söylüyo "bana kaderimin bir oyunumu bu" diye
evlendiğim zaman düğünüme kaç kişi gelir burdan ? ona göre büyük bi yerde yapmayı düşünüyorum.
ailem ne kadar önce oku iş sahibi ol sonra evlen nası bakıcan evine diyo ama ben kaçırma planları içindeyim
evet kaçıcaz
mutluyuz tabi soran olmadan ben söyleyim
zaten işi olmayana kız tarafıda erkek vermez artık
dolarda düşüyo friends for salede beni alanda yokmuş duyduğuma göre zaten çok da tın
hadi bye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay öğrencinin ufkunu açmakta biter.

Sebep olmadan öğrenme olmaz.
Üniversite öğrencilerinin çoğunun çektiği sıkıntı burada.
ÖSS ye hazırlanan öğrenci "bunlar benim ne işime yarıcak? Neyse en azından sınav için çalışayım sonra unuturum ." diyerek öğreniyor ve hedefine ulaşıp üniversitesini kazanıyor.
Üniversiteye giren öğrenci "bunlar enim ne işime yarıcak?" sorusunu sorduğunda yine bir cevap alamıyor ve öğrenme isteği kırılıyor.

İstek olmadan öğrenme olmaz.
Öğrenciyi zaten 2 saat bi sınıfta hapsederek insan doğasına aykırı geliyorsunuz , bari insanı derse teşvik edin.

Ben eğer bilgisayar mühendisi olarak diferansiyel denklemler görüyorsam , "bunu bu soruyu böyle çözeceksiniz , şu soruyu şöyle çözeceksiniz , bunda kural bu" diyerek anlatmak son derece yanlış.
Yahu ee der öğrenci niye ezberliyorum. Fakat her dersin başında
"Çocuklar bugun 1. dereceden dif denklemler göreceğiz bugünkü konu görüntü işleme için olmazsa olmazlardan. Piksellerin arasındaki yakınlık bağıntılarında diferansiyel denklemler karşımıza çıkıyor."
desen adam haaa demek bu gerekli diyecek ve çalışacak hemde istekli şekilde öğrenecek.Ya anlamıyorum ki ben bu hocaları , sen git yazın 1 hafta kas diferansiyel bu bölüm için nerede kullanılıyor 5 sayfalık yazı bul her hafta yarım sayfa oku ve dersini anlat.İddiaya girerim o öğrenci önünü görebildiği için , sebebini bildiği için o derse istekli olacak hoşuna gidecek ve öğrenecek.Hocalar sonuna kadar suçlu.

Bu ülkede kimse işini sevmiyor ki ? Hocalar öğrenciden beter.

SEBEP OLMADAN ÖĞRENME OLMAZ
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...