eisenheim Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 slm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Voys Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 hazırlığımda vizem yok, final %30 etkiliyor sınıf geçmemi. üni 1. sınıfımda ise hem vize yok hem final yok. derse katılım, devamlılık ve ödev-proje notlarıyla geçiosun. bilgi üniversitesi saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 evet olmasın ben derslerin ya %80 ödev ya da %100 proje dersi olmasından yanayım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 vize final olmamasi projedir odevdir sunumdur ottur boktur hocalarin sarmasi demek 11 donem yildizdan bu donem mezun olcak bi muhendis adayiyim 1 donemlik yoklamama hyok yildiz teknige selamlar vizeye finale devamlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laraken Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 facebook a aç eminim en az 150.000 kişi bulabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eisenheim Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 açmışlardır zaten.. istanbul üni çan eğrisi var böhüü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 katalog güzel birşey değil abi yoksa ben 70 ile discrete matematikten BA alamazdım d: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 vize final olmazsa olmaz. yoksa neye çalışmayacam ben. bu arada bişi sorcam. bizim yazılım müh.e giriş hocası 30'un altını curve'ye almam üstünü alırım. 30'un altı direk kalır üstü curve'ye girer geçerse geçer kalırsa kalır demiş. şimdi bizim yaz. müh. gir. dersinin ortalaması tahmini 35-40 finallerle birlikte. haliyle pek bi çok adam kalıcak bu dersten. hocanın böle 30un altını direk bırakırım gibi bişi deme hakkı var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
64theLast Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 hakketten dogru arkadaşlar. ders te labarotuarda 1 dunya devreler yapıyoruz çalıştıryoruz projeler çiziyoruz tasarlıyoruz saatlerce ugrasıoz sabaha kadar uyumuok. onca seye ramen yaptımız calısmalar sadece dersin %20 sini etkilior :@ geriye %30 vize %50 final olurmu böle.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 yüzde 20 etkileycek şeye niye o kadar kasıyon ki vizelere asıl karlı çık hem de 4-5 tane sapın toplandığı saçma saçma grup çalışmalarında kafayı yeme zaten ilk hafta zor oluyor sonra diğer gruplardan fotokopi biz de lablar böyleydi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
N-c Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 bnm bitti bgn finalller Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 finallerin ortasındayım, bütlerin ustasıyım. :/ finalsiz hayat negzel olurdu lan. ahhh ah :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Drall Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 lisede de birinci-ikinci-üçüncü yazılılar var ben ona yakınıyorum daha bakalım ünide nolcak =( yarın miyoloji var umarım test olur yoksa direk çöküş pfff. olmasın sınav falan! balinalar sularda özgürce su fışkırtsın! artık kurbağanın sinir sistemiyle kuşun sinir sistemi arasındaki farkları öğrenipte sınav olmayalım! diye devam eder bu =( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Breedan Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 vize ve finallerde kaynak kullanımı serbest olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 biyoloji gzeldir çalış çalış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 proje yapmadan ders vermektir olay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eisenheim Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 en güzel ders beden eytimidir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 110 kilo ile ters takla atamayıp ortalaman düşünce pek öyle düşünmüyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
64theLast Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 forgiver said: yüzde 20 etkileycek şeye niye o kadar kasıyon ki vizelere asıl karlı çık hem de 4-5 tane sapın toplandığı saçma saçma grup çalışmalarında kafayı yeme zaten ilk hafta zor oluyor sonra diğer gruplardan fotokopi biz de lablar böyleydi sevdim seni :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
malik Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 bence bu konuyu şöyle bir eğitime kaydıralım ve tartışalım. ciddiyim. fikirlerim var benim . 1-şöyle , eğer vize( ya da vizeler ) finalle aynı konuları içeriyorsa vize ya da final falan yapılmasının bir mantığını bulamıyorum.tek sınavla halledin işinizi ey hocalar , fantazilerinizi bizler üzerinizde denemeyin .tek sınavla bitirin. eğer vize ve finallerinizde farklı formatta sorular ve konulara değinecekseniz 3 sınava bir şey diyemem .olur , saygı duyarım . 2-ayrıca üniversite öğrencisinin proje almaması ve ezber ezber takılmasının , özellikle uygulamalı alanları bol olan bölümlerde ( özellikle mühendislik için söylüyorum benim fakültem olduğu için ) tamamen eğitim sistemimizin gereksizliğinden ve tabularından kaynaklanan muhteşem bir problem olduğuna değinmek istiyorum.bunu kesinlikle dikkatlice eğilmeli insanlar . 3-insanlara proje verin , nasıl araştıracaklarını öğretin , yönlendirin , ki yüzme bilmeyen bir adamın denizde yüzmesini beklemek ayarında bir saçmalık işlemeyin. yüzde 45 falan etki olsun o da .zor olsun kolay olsun hiç farketmez.adam işini öğrensin yani. 4- projelerin bokunu çıkartın gerekirse ama vizeleri hafif sorun , basit sorun , ne soruyorsanız sorun yine saygı duyarım. biz onların hepsini unutucaz çünkü. 5- staj imkanları ve öğrenciye sahip çıkma , ekip çalışması ; bir bölümün olmazsa olmazları .bunu arttırıcı şeyler düzenleyin.öğrencilerinize sahip çıkın . 6- yurtdışında olduğu gibi , ilk başta sorunu kendinizde arayın öğrenci ilgisizse. gayet seçiçi bir sınav sonucu bu insanlar 1.5 milyon insan arasından seçildiler.bunlar spastik , kapasitesiz diyemezsiniz. gerekirse neyi var falan filan diye sorgulayın öğrenciyi , kontaktınızı iyi kurun. 7-ders programları ve üniversitede verilecek dersler çok dikkat edilmeli .iyi bir formatta dersler verilirse ona göre güzel bir branşlaşma da elde edilebilir. 8-ortalaması belli bir limitin üstündeki öğrencileri denetleyici yapın ayrıca dersinizde ,kaç kişi varsa aday olsun , ders seçerken bu adamı da seçsin öğrenciler , bu gözlemci öğrenci hocanın notunu versin dönem sonunda , bu da alacağı parayı etkilesin. 9-asgari maaşları zaten öğretim üyelerinin iyi olmalı . öğrencinin notlarıyla coşmalı ve ders alabilmeli yani .ekstrası olsun onlar . ama ayda asgari de güzel bir ücret alabilmeliler .1.200 falan alıyor falansa da iyi bir ücret bence ekstresiz . fikirlerim hakkında yorumlarınızı bekliyorum . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 harbi sene sonunda yaptıkları değerlendirme formlarını dikkate alsalar keşke Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 eet vize final olmasın 2 yıllık okulu 4. yıla giricez bitiremedik fasdsa uzar gider bayada bi heralde amaç okumak değildi kendimizi sınamaktı tabi olmadı evdekilerde bu sene biticek biliyo tekrar sınava sokucaklar evlenecek yaşa geldik hey allam ha bu arada tabi evlenmeyi istiyorum. neden ber her sınav haftası insanlar 5 sınava girerken minimum 13 sınava giriyorum kaderimmi bu benim ? bilemiycem tabi insanların kaderleri doğduklarında belliymiş derler ne kadar doğrudur tabi. orhan babamızda çok güzel söylüyo "bana kaderimin bir oyunumu bu" diye evlendiğim zaman düğünüme kaç kişi gelir burdan ? ona göre büyük bi yerde yapmayı düşünüyorum. ailem ne kadar önce oku iş sahibi ol sonra evlen nası bakıcan evine diyo ama ben kaçırma planları içindeyim evet kaçıcaz mutluyuz tabi soran olmadan ben söyleyim zaten işi olmayana kız tarafıda erkek vermez artık dolarda düşüyo friends for salede beni alanda yokmuş duyduğuma göre zaten çok da tın hadi bye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LasT_SuRviVoR Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Olay öğrencinin ufkunu açmakta biter. Sebep olmadan öğrenme olmaz. Üniversite öğrencilerinin çoğunun çektiği sıkıntı burada. ÖSS ye hazırlanan öğrenci "bunlar benim ne işime yarıcak? Neyse en azından sınav için çalışayım sonra unuturum ." diyerek öğreniyor ve hedefine ulaşıp üniversitesini kazanıyor. Üniversiteye giren öğrenci "bunlar enim ne işime yarıcak?" sorusunu sorduğunda yine bir cevap alamıyor ve öğrenme isteği kırılıyor. İstek olmadan öğrenme olmaz. Öğrenciyi zaten 2 saat bi sınıfta hapsederek insan doğasına aykırı geliyorsunuz , bari insanı derse teşvik edin. Ben eğer bilgisayar mühendisi olarak diferansiyel denklemler görüyorsam , "bunu bu soruyu böyle çözeceksiniz , şu soruyu şöyle çözeceksiniz , bunda kural bu" diyerek anlatmak son derece yanlış. Yahu ee der öğrenci niye ezberliyorum. Fakat her dersin başında "Çocuklar bugun 1. dereceden dif denklemler göreceğiz bugünkü konu görüntü işleme için olmazsa olmazlardan. Piksellerin arasındaki yakınlık bağıntılarında diferansiyel denklemler karşımıza çıkıyor." desen adam haaa demek bu gerekli diyecek ve çalışacak hemde istekli şekilde öğrenecek.Ya anlamıyorum ki ben bu hocaları , sen git yazın 1 hafta kas diferansiyel bu bölüm için nerede kullanılıyor 5 sayfalık yazı bul her hafta yarım sayfa oku ve dersini anlat.İddiaya girerim o öğrenci önünü görebildiği için , sebebini bildiği için o derse istekli olacak hoşuna gidecek ve öğrenecek.Hocalar sonuna kadar suçlu. Bu ülkede kimse işini sevmiyor ki ? Hocalar öğrenciden beter. SEBEP OLMADAN ÖĞRENME OLMAZ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pekaziz Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 İmzamı atıyorum buna tereddüt edip arkama bakmadan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
malik Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 ben de mühürümü vuruyorum damgamla tasdikleyip gözümü kırpmadan . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar