Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

white wolf


totenkopf

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Bu haftasonu oynattığım oyun baya epic bitti. Son iki haftadır Cthulhu mitosunu eklemiştim senaryoya ve dün sabaha doğru cabal'dan bir kişi artık network'te bir program, diğeri midesinde iyileşmeyecek devasa bir kesik sahibi diğer ikisi de Cthulhu tarafından ele geçirilmiş haldeyken yaralı arkadaş üstad magelerden birisini kafalayıp tüm zamanı olayların başına aldı.

Son 2 haftadır zaten adamlara çok az exp veriyordum, bu hafta da zamanı geri aldınız yaptığınız hiç bir şey olmadı diye hiç exp vermedim. (hatta kendim arada skilllerine dot, gnosis vs. vermiştim, onları da geri aldım.)

Az daha evde isyan çıkıyordu asd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi oyuncu zamanın akışını bozuyor, zaten kendi içerisinde bir çok paradoks barındıran bir olguyla oynuyor, hali hazırda oyunda büyük bir tabu olarak anlattığım şeyi yapmak istiyor.

Tabii ki belli başlı sonuçları oldu yaptığının ama uyanmış bir cthulhu, ele geçirilmiş bir mage order'i, dağılmış bir cabal vardı ortada. Sonuçlarına katlanmayı seçti bu nedenle.

Hatta şöyle söyleyebilirim, zamanın geri alınmasının yarattığı problemler (mesela şu anda ona zamanı geri alırken yardım eden 2 npc ve kendisi hiçlikte hapisler ve neden orada olduklarına dair hiç bir fikirleri yok. Öte yandan geçmişteki kendisi dışarıda özgür.) ve zamanın akışında tekrar vuku bulacak olaylar hikayeyi baya dallandırıp budaklandırdı.

Paradoks kavramını, "paradoksa yol açar kesinlikle yapamazsın", "yaparsan şunlar olur" ya da paradoks effect zarı kullanarak değil de "neden paradoks olsun ki?" sorusuna cevap vererek ve bunu da oyunlara yeri gelince side quest ya da bir problem olarak ekleyerek oyuncuya sunmayı tercih ediyorum ben.

(Bir de hop diye occult, stamina verince iyi de, onu geri alınca mı kötü? :P )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Orası öyle de, yaptıkları her şeyi geri aldılar. Kafaladı adamı belki ama adamı kafaladığı andaki karakteri dediğim gibi alakasız bir yerde hapis durumda + ne yaptığını bilmiyor.

Diğer karaktere bakarsak da hiç bir şey yapmadı henüz.

Yoksa adamlara her hafta oyuna başlarken eğer hikaye yarıda kalmamışsa ve karakterlerin kendilerine ayıracak zamanları varsa o zamanda ne yaptıklarını sorup ona göre bonus falan da veriyorum.

Malum bir karakter exp.i adı üstünde yaşadığı olaylardan elde ettiği birikimlerle, yaptıklarıyla falan alıyor; eğer tüm yapılanları, yaşananları, tecrübe edilenleri geri alırsanız ve bu geri alma sürecinde kendi birikimlerinizi de kaybediyorsanız (en azından şu an ki karakteri) o zaman oyun sonunda exp vermemek hatta oyun içinde karakterlerin kazandıkları dotları falan geri almak daha mantıklı olur bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...