Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Latency / Lag Başlığı

Gangren

Öne çıkan mesajlar

tiybek said:
amd athlon64x2 3800+ kullaniorum ayrica bisey daha soyleyim bi kere format atmistim yani bglerde delaysiz felan 5-6 gun oynayabildim freedomlar :P kesin pcden kaynakli bisey varxD

bizim bilg müh bi arkadaş yırtındı etti amd den intele geçtiginde kurtuldu o delaylerden o yüzden sorduydum ama urban legend olabülür :D
Sosyal ağlarda paylaş

Blue post:

Hello Dworgian,

I'd like to make it clear that we do not support the use of proxies to connect to and play on World of Warcraft realms in anyway but with that said, using a proxy should not normally result in your account being suspended or banned.

I believe this issue - particularly the use of Your Freedom - is under investigation, I'm afraid that's all the news I have at this time. For the moment, I would strongly advise against using the program until we have any further information.

Please note that concerning the latency you are experiencing when connecting through normal means, it does appear that the issue lies with your provider:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=5963176874&sid=1&pageNo=2#39
Sosyal ağlarda paylaş

Dworgian said:
bizim bilg müh bi arkadaş yırtındı etti amd den intele geçtiginde kurtuldu o delaylerden o yüzden sorduydum ama urban legend olabülür :D

Offff simdi benim icin de cozum yok yani islemcimden dolayi bu delaylere :(? Latency yi 100 gorup de 2yd onunde kosan adama vuramamak kotu oluyor :/
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...