Bunneh Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Aynı olay benimde başıma geldi çözüme ulaştırmaya çalışacağım aboneliğimi iptal etmeden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maedhros Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 tam geçmeyi düşünürken gördüğüm iyi oldu sdasdasd bune be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 @Dragonmax, Öyle diyorsun da aynı şeyin farklı türlüsü benim başıma geldi. Adamlar zamanında 5mbit varken benim bağlantıyı 1mbit olarak yapmışlardı. Sonra arayıp düzeltmiştim. Yani pek az rastlanan bir vaka değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2010 sirketin adinida superoffline yapsalar uygulamaya tam oturacak, sacmaligin daniskasini yapmak nasil biseydir ya limit koyup limitsiz diyerekten?Adamlar interneti artik bedavaya dagitacaklar medeni diye adlandirdigimiz ulkelerin cogunda, bizde bi kulagimizin arkasi kaldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 ben superonline'ı savunmuyorum manyakmısınız. hatta işimi nerdeyse sevmiyorum bile ben.. benim sözüm yukarıdakinin olayları anlatış tarzına. tam mal abone tiplemesi. ne anlamak var ne dinlemek. he zaten bizim işimiz gücümüz yoktu da sana kopmlo kurduk senin yerine yeni sözleşme yaptık falan.. allam yarabbim.. o dedii olay şöle oluyo. evine gidens atış ekibi hangi paket istiyonsunuz diyo. abone de 10mbt limitsiz diyo. OK diyolar işaretliyolar. sonra merkeze götürüyolar. merkezdeki sisteme abone kaydı giren kişi artık yorgunluktan veya dikkatsizlikten 10mbt limitsiz yerine yanlışlıkla 10mbt 5gb kotalı giriyo. bu noktada aboneye kota aşımı çıkıyo farklı fatura çıkıyo vs. bunda BANA TUZAKL KURDULAR modeuna girecek bişey yokki. abone bunu müşteri hizmetlerine bildirince hemen sistemde tarifenin değişmesni sağlıyolar. ve abone eğer bu şikayeti fatura çıkmadan önce yapmışssa aboneye şunu derler: ŞU AN TARİFENİZ DEĞİŞTİ ANCAK SİZE GELİCEK FATURA KOTALI ÜZERİNDEN ÇIKACAK. ÇÜNKÜ GELECEK OLAN FATURA HENÜZ SİSTEME GİRİLMEMİŞ DURUMDA VE SİSTEMDE OLMAYAN BİR FATURA ÜZERİNDE DÜZENLEME YAPAMIYORUZ. BU SEBEPLE ÖNÜMÜZDEKİ AY FATURANIZ ÇIKINCA LÜTFEN BİZİ ARAYIN FATURANIZ İÇİN KAYIT OLUŞTURALIM FİNANS D4PARTMANI FATURAYI 10MBTLİMİTSİZ FATURASINA ÇEVİRSİN, DÜZENLESİN. yani aboneye giren bişey yok. hiçbişey yok hem de.. altı üstü günde 500tane abonelik girmekten beyni haşlanmış bir çalışanın yanlışlıkla 10mbt limitsiz yerine gidip 10mbt kotalı tarife kaydı yapmasını bu kadar alengirli ve salakça anlatmasına ayar oldum ben... okadar. yoksa superonlineı falan savunan yok. ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Dragonmax said: TAM ABONE YA.. ayar ederler adamı.. Dragonmax said: tam mal abone tiplemesi. müşteri her zaman haklıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 yani adam hem hizmet satın alıyor, hem istemediği bir durumla karşılaşmış, bu durumda o adamdan 'ee pardon acaba müsaitseniz, mümkünse yani, şuşuşu durumu düzeltebilir misiniz?' falan diye mütevazi bir tavır beklemek pek gerçekçi bir yaklaşım değil. Yani madur müşterinin tepkisi yüzde 90 'naaptınız siz ne beceriksizsiniz reröre' vs şeklinde olucaktır, ve sen(kurumu kastediyorum) hizmet satan ve hatalı taraf olarak alttan almak, anlayış göstermek zorundasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 ben şu an bişi satmıyorum. kurum da değilim kurumsal hiç değilim. foruma üye 1milyon kişiden biriyim. senin gibi şahsi fikrimi ve düşüncelermi yazıyorum. sen müşteri her zaman haklısın diyebiliyosan ben de abonelerin bir çoğu mal diyebilirim. bunda sorun yok. sen de buraya yazıyosun ben de. altı üstü bir internet forumunda muhabbet çeviren kişileriz.. ben müşteri hizmetleri olsam sen de müşteri olsan ve görüşmemizi paticik.com dan değil de müşteri hizmetleri kanalından yapsak elbette müşteri her zaman haklıdır der ona göre işlem yaparım. ama şuan dediim gibi www.paticik.com dayız. sence aboneler şeyimde midir? evet bence de... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 yannız şu dikkatimi çekti, şu zamana kadar dragonmax hep bizden biriydi superonlineı savunanlar falan hep alakasızdı ehaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dastingo Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 sinirlendirmeyin adamı bak saf değiştirdi :) @dragon abi adam senin bildiğin kadar iyi bilmek zorunda değil işin işleyişini. ayrıca türkiye'de neler neler oluyor adam tabikide o şekilde düşücek. böyle birşey benim başıma gelse, "hmm, nede olsa onların yanlışı ararım herşey çok güzel olur" diye düşünmem. "hassiktir aksiliğe bak ne halt edicem şimdi ben acaba düzeltirler mi yoksa göt gibi kalır mıyım" diye düşünürüm. iskandinav sosyal devletlerinden birinde yaşamıyoruz ki herşey çok güzel olsun, hakkımızı sonuna kadar arayabilelim. kuvvetler ayrılığı diye birşey'den bahsedilemeyen bir ülkede yaşıyoruz. herşey beklenebilir. herşey gerçekleşebilir. yarın öbür gün burada yazdığın şeylerden ötürü hüküm giyebilirsin. o zaman türkiye'nin müşteri hizmetlerini ararsın bakalım yardımcı oluyorlarmı. ne de olsa kendi ülkemizde birer müşteriyiz artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 yok ben hala sizdenim. superonline'ı hakkatten savunmuyorum. burda ince bi çizgi var :( ben garibanı savunuyorum. nası yani diceksiniz? şimdi abone 9lira verip internet alıyo. onun kaydını yapan gariban kız cağız 650TL ye köpek gibi çalışıyo (bayii abone emrkezinde). sütün gün yüzlerce kayıt girmiş, onla bunla uraşmış, arayıp bağıran küfür edenle didişmiş, kepsine de güler yüzle cevap vermiş (küfür edene bile). artık beyin kitlenmiş, gitmiş birinin hız paket girişini yanlış yapmış (ki adını sorsan belki söleyemeyecek okadar tükenmiş). sonra abone açıp müşteri hizmetlerine küfür kıyamet girişir, hayvan gibi baırır, müşteri hizmetleri kaydı giren akkında şikayet açar. sonuç: müşteri hizmetlerinde çoluu çocuu olan bi adam, bacak kadar veletten veya kompleksli bi aboneden küfür yiyo, azar işitiyo, zılgıt yiyo. müşteri temsilcisinin açtıı şikayet sebebi ile kaydı giren kız ceza alıyo, 650TL maaşından 150TL fakan kesiyolar. her ikisi de evine ekmek götürmeye çalışıyo. birisi bunun için küfür yiyo, birisi en ufak hatasında parasını kaybediyo. aboneye ne oluyo. yukarıda da dediim gibi. giren çıkan yok aboneye. faturasıdüzeltiliyo. kota aşımı siliniyio. özür dileniyo. fatura gene 9tL geliyo. artı günün stresiini birilerine bağırığ küfür ederk atmışd a oluyo abone. ama bilmiyo ki, evine ekmek götürme derdinde 2 kişinin canına okudu o mallığı ile. halbuki açıp, böle bi sorun avr sanırım dese, o daha bişey demeden düzeltme işlemleri başlatılır. şikayet etmeyeceği için işlemler daha çabuk biter, kimse küfür yemez, kimse maaşından para kaybetmez.. superonline kim allaşkına. ben garibanlara üzülüyorum bu mal aboneler yüzünden... benm sıkıntım başka :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightee Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 abicim adam parasını vermiş karşılığında adam gibi hizmet bekler. ben olsam bende açar küfür ederim ne biçim iş yapıyosunuz diye. kime ne problemlere yol açıyor beni ilgilendirmez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 olm hala üye alımı açımı lan o.O' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Dragonmax said: ama şuan dediim gibi www.paticik.com dayız. sence aboneler şeyimde midir? evet bence de... ama bunları okuyan aboneler de var. he superonline da şeyimde değil diyosan orası başka. bi de dastingo said: yarın öbür gün burada yazdığın şeylerden ötürü hüküm giyebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 mightee said: abicim adam parasını vermiş karşılığında adam gibi hizmet bekler. ben olsam bende açar küfür ederim ne biçim iş yapıyosunuz diye. kime ne problemlere yol açıyor beni ilgilendirmez. adam gibi hizmet beklemek sana bağırma, küfretme hakkı vermiyor insan gibi konuşarak halledilebilir çoğu sorun keşke firmalar müşteri hizmetlerini arıyıp küfredenlere falan hakaret davası açsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 abi rahat olun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 ben zaten adam gibi bi iş tecrübesi olan ve biraz da düşünceli birinin yardım isterken küfredeceğini, kötü davranacağını falan sanmıyorum. Yani karşısı da çalışıyor şimdi bi de akşamın bilmemkaçı falan diye düşünüyorum ben mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dastingo Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 karşıdaki ters konuşmaz, salak yerine koymaz, aptal aptal şeyler yapmazsa sinirlenmem ben müşteri hizmetlerinde. ama ttnet adsl kullanıyorum, bilgisayar mühendisiyim. hatırlamıyorum ne zaman olduğunu, internet yoktu yine, klasik konuşmaları vardır ya bunların şunu yap şunu et, baştan söyledim herşeyi şunu yaptım şunu da yaptım, zaten şunu yapmama gerek yok hani çünkü şu şudur şöyledir diye açıkladım, beklediğim şey şu ne bilim benim bölgemde hatlarda bir sorun var mı? modemime sinyal geliyor mu? eğer bu 2si olumluysa sorun bendedir biraz daha uğraşır çözerim. ama anlatamadım derdimi, karşımda işlerden anlamayan biri oturuyordu teknik servis elemanı olarak. sinirlenip bağırmışlığım vardır o herife mesela. küfretmedim tabi ama bağırdım. bide burger king de mcdomalts da falan menü siparişi verirken diyorum mesela wooper menü, wooperda mayonez olmayacak, içeceğim pepsi light olsun, sos olarak ballı hardal ve barbekü sos istiyorum birde sarmısaklı mayonez. baştan söylüyorum ilk söylerken dilemiyo, sonra tek tek hepsini tekrar soruyo bana o anda ben cinnet geçiriyorum işte. karşıdaki konuşurken dinlememe, dinlerken anlamama sorunları var bizim milletin ciddi boyutlarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 evet ben de konuşmanın başında dememe ramen hani teknik bir insanım nup muamelesi yapma falan diye adam yine 'şimdi faremizin sağdaki tuşuna tıklayalım' falan diye girdim mi ben de fıtık oluyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Vidar said: Dragonmax said: ama şuan dediim gibi www.paticik.com dayız. sence aboneler şeyimde midir? evet bence de... ama bunları okuyan aboneler de var. he superonline da şeyimde değil diyosan orası başka. bi de dastingo said: yarın öbür gün burada yazdığın şeylerden ötürü hüküm giyebilirsin. kaç kere yazıcam daha bilmiyorum ki. banane superonline'dan arkadaşım. ben bilgimi sevdiğim insanlarla paylaşıyorum burda okadar. gerisi beni ırgalamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Vidar said: evet ben de konuşmanın başında dememe ramen hani teknik bir insanım nup muamelesi yapma falan diye adam yine 'şimdi faremizin sağdaki tuşuna tıklayalım' falan diye girdim mi ben de fıtık oluyorum. ayrıca geçen gün ttneti port arızam için aradım, aynen bu şekilde geldi bitanesi. diyorumki kıza portum arızalı portum PORT. hangi DNSten bahsediyosun. port arızası var reperütöre arıza açarmısın diyorum dedim hala DNS kontrole delim diyo. enrage oldum. ama toplamda 8 defa arramışımdır 1 defa böle bi salak müşteri temsilcisi çıktı karşıma. diğerleri gayet iyi dinleyip anlayan kişilerdi. gayet kibar gayet yumuş sohbet ettik hep. ve ben 1 hafta nete giremedim gene de bağırıp çağırmadım kimseye.. bundan bahsediyorum ben.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dastingo Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 1 hafta internetsizlik çok zor yaa! Dünyadan kopuk hissediyorum ben kendimi internet olmadan. Eskiden ne yapıyomuşuz diyorum ara sıra. Hatırlıyorum internet olmadığı zamanları falan gayet takılıyordum bi şekilde, cep telefonu muhabbeti de böyle bişi zaten neyse.. Zor 1 hafta internetsizlik. Bi kere başıma geldi, maffoldum (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 off bu aralar çok mutsuzum :( neden bilmiyorum.. içimde bi sıkıntı var. ruhum daralıyo.. neyse kişisele gideyim ben, yeri burası değil :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vidar Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 harbiden burası değil :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karasakal Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 25, 2010 İTİRAF ETTİ!!!! Süperonline çalışanı SOL yerine TTNET KULLANIYOR! :D:D:D:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar