TheRaskol Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Merhaba arkadaşlar, Bir şey danışmak sitedim sizlere.Aslında yaptığım sistem çalışıyor fakat sanki biraz server'ı aksar gibime geldi. Daha kısaltılabilir mi diye görüşlerinizi almak istiyorum. Aşağıdaki sistem atılan duvarın içeri girmemesini sağlıyor. wall success bölümü [Spell 24] DEFNAME=s_wall_of_stone NAME=Wall of Stone SOUND=snd_SPELL_WALL_OF_STONE RUNES=ISY CAST_TIME=3.0 RESOURCES=i_reag_blood_moss,i_reag_garlic RUNE_ITEM=i_rune_WALL_OF_STONE SCROLL_ITEM=i_scroll_WALL_OF_STONE FLAGS=SPELLFLAG_TARG_XYZ | SPELLFLAG_FIELD | SPELLFLAG_HARM EFFECT_ID=0 EFFECT=0 DURATION=1*20.0 //,1*45.0 MANAUSE=9 SKILLREQ=MAGERY 30.0 INTERRUPT=100.0,100.0 on=@success serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p <targp> local.targx <targp.x> local.targy <targp.y> for x 1 4 local.targx += 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p <dlocal.targx>,<dlocal.targy> endfor local.targx <targp.x> local.targy <targp.y> for x 1 4 local.targy += 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p <dlocal.targx>,<dlocal.targy> endfor local.targx <targp.x> local.targy <targp.y> for x 1 4 local.targx -= 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p <dlocal.targx>,<dlocal.targy> endfor local.targx <targp.x> local.targy <targp.y> for x 1 4 local.targy -= 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p <dlocal.targx>,<dlocal.targy> endfor i_fieldkontrol [itemdef i_fieldkontrol] id i_gold baseid i_fieldkontrol type t_normal name field kontrol on=@create attr attr_invis timer 0 on=@timer forchars 0 if (<findid.i_rune_paralyze>) flags <flags>|statf_freeze endif endfor foritems 0 if (<type> == t_spell) && (<region.isevent.r_house_private>) || (<region.isevent.r_house_public>) remove endif endfor remove return 1 Yorumlarınız için teşekkür ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tcpip Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 önce inceleyelim wall yaratıldıgında target daki lokasyona bir item koyuyorsun ve 1 er adımlık mesafelerle yatay ve dikey olarak da bu itemden 4 er tane daha koyuyorsun (kasan kısım buralar olabilir) itemin yaptıgı iş belli zaten en yakın karakteri ve itemi kontrol ediyor. kapının üstüne gelen wall u silerken %50 sansla siler durumda olması lazım bu scriptte. (sanırım) şimdi soruna gelirsek kasmaması için aklıma gelen yöntem 1. bu kontrol itemini tek seferde 8 tane koymak ve bunların lokasyonlarını düzenlemek olabilir. (döngüden iyidir) 2. tek item kullanıp itemin timer scripti oynarsın. toplamda 8 kez calismasını saglarsın ve her seferde sadece lokasyonu değişir. bunlar ne kadar mümkün emin değilim ama bence sphere'de de yapılamicak bişey yoktur :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2007 sonuçta timerd ile 1 saniyenin altında timer kullanabiliyoruz artık :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mike Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Tcpip said: önce inceleyelim wall yaratıldıgında target daki lokasyona bir item koyuyorsun ve 1 er adımlık mesafelerle yatay ve dikey olarak da bu itemden 4 er tane daha koyuyorsun (kasan kısım buralar olabilir) itemin yaptıgı iş belli zaten en yakın karakteri ve itemi kontrol ediyor. kapının üstüne gelen wall u silerken %50 sansla siler durumda olması lazım bu scriptte. (sanırım) şimdi soruna gelirsek kasmaması için aklıma gelen yöntem 1. bu kontrol itemini tek seferde 8 tane koymak ve bunların lokasyonlarını düzenlemek olabilir. (döngüden iyidir) 2. tek item kullanıp itemin timer scripti oynarsın. toplamda 8 kez calismasını saglarsın ve her seferde sadece lokasyonu değişir. bunlar ne kadar mümkün emin değilim ama bence sphere'de de yapılamicak bişey yoktur :) her seferde lokasyonu değişir derken, birini kontrol ettirip removelayıp aynı itemi ardindan sagina gecirtmekten bahsediyosun sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 script said: for x 1 4 local.targx += 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p , endfor local.targx local.targy for x 1 4 local.targy += 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p , endfor local.targx local.targy for x 1 4 local.targx -= 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p , endfor local.targx local.targy for x 1 4 local.targy -= 1 serv.newitem i_fieldkontrol serv.new.p , endfor baksana burda nie aynı seyi bi kaç kere yazdın ? ne anlama geliyor anlamadım da : ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRaskol Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 o itemden 4 tane koydurdum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 he tamam saol peki işe yaradımı yane kısmı işe yarıyormu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRaskol Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Tabii ki ^^' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 ok saol :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wasabi Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Merhaba; Uzun zaman olmuştu uo yu bırakalı. Google arama yaparken aa bide baktım paticik tekrar açılmış girmesek olmaz girince direk UO scripting =) aramıza hoş geldin... Şey gedi aklıma 4 item ekleyip 4 tane for döngüsü yerine bi item ekle ortaya 4 kare kontrol etsin daha az kasar bence... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 o etrafındaki 4 kareyi nsl yapcaz ? foritems le filan olmuyo böle kuzeyi güneyi falan +x -x +y -y diye fln mı yaocaz ? bi scp yazıyorm o kısım gerekiyoda foritemsle filan olmuyo bi türlü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wasabi Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2008 tam ne yapmak istediğini anlamadımki bi item eklettireceksin wall of stone atılınca bu itemde evin üstüne ve kapı üstüne gelen stoneleri silecek öyle mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 18, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2008 yaw benim yapmak istedigim su . bi effect war diyelim. onun önünde sagında solunda arkasında belirledigim bi item warsa silinsin istiyorm. ama bnem yaptıgımda sadece bi tarafındakini siliyor. her tarafındakini nsl yapabilirism ? tskrler simdidne Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRaskol Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 arkadaşlar script sorunsuz çalışıyor. eğer o itemler evin içie girerse bunu algılayıp sildiriyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 bir büyüyü engelliceksek neden successi kullanıp cast time boyunca oyuncuyu bekletiyoruz? bence @start triggerı altına script etsek daha iyi olur :) on=@start SERV.NEWITEM=i_gold NEW.ATTR=attr_invis|attr_decay NEW.P= IF () src.sysmessage @0845,1,1 Seçtiğiniz bölgede field büyüsü kullanamazsınız. src.f_fizzle src.action -1 new.remove return 1 endif new.remove bide function yazalım fieldyasakmi diye, ordada foritems yaptiralim, ev istiyosan ev baseidsi veya şehir sınırlarında kullandırtmak istemiyosan bi tane dandirik bi item yap invis olan, onu gereken yerlere koy, onu da check ettir, yallah :) [function fieldyasakmi] foritems 3 if (==i_field_yasaklayici_dude) // buraya veya operatörüyle diğerlerini de ekle return 1 endif endfor return 0 falan filan :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRaskol Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2008 ama benim yaptığım bütün wall'u silmiyor. Örneğin bir wall attı ve wall'un yarısı evin içine giriyorsa, sadece evin içne giren kısmı sildiriyor.Dışındaki kısmı kalıyor. Açıkçası senin döngüyü idrak edemedim ben ^^' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar