Jump to content

thelegbra

=o=
  • Mesaj sayısı

    3.260
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

thelegbra hakkında

  • Rütbe
    thelegbra

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. thelegbra

    Bir msn lazım!!

    diilse hepinizin anasının msnini istiyorum
  2. thelegbra

    Bir msn lazım!!

    adam stalkerlık yapıyo adama laf söyleyince de koruyosunuz bu kadar da olmaz. hani adam şurda olsa girerim tekme tokat.
  3. thelegbra

    Bir msn lazım!!

    banada annenin msni lazım
  4. thelegbra

    kimler hala uo oynuyor?

    şu maddeden dolayı internet bölümüne atıyorum, oraya uymuyor ise bilgisayar oyunlarına falan atılır herhalde.
  5. thelegbra

    hayatimda yeni hedefim

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeer
  6. thelegbra

    Quote yaparken sonda resim varsa bug da var

    chromeda sadece ilkinde bug var
  7. thelegbra

    acil client sorunu

    daniel özel mesaj da attım geçen gün ama hala başlık açmaya devam ediyorsun. lütfen sorularını aktif başlıklar altında sor.
  8. thelegbra

    Uo Gamers: Hybrid

    osi bölümünden scriptsharinge gelmiş, ben de patiuoya atsam kızmazlar sanırım :) orda da bunun gibi birkaç başlık var, hem daha fazla insan görürse daha fazla cevap alırsın gibi :)
  9. thelegbra

    hosting fiyatları

    internet bölümüne atıyorum, host ile ilgili yorum yapacak kişiler o bölümü daha fazla ziyaret ediyorlar.
  10. thelegbra

    Geçmişten e-mail aldım ???

    bana gelecekten spam mail geliyo. 1-2 gün sonrasından :D yahooda oluyo bu çok.
  11. thelegbra

    Bir sitenin resmini çekmek ? [PHP]

    googleda şöyle bir bakındım, diğer arkadaşların da dediği gibi render edecek herhangi bir sistem olmadan imkansız phpde bunu yapmak. eğer ciddi birşey için kullanmayacaksan farklı birkaç yerde bu siteyi tavsiye etmişler, işine yarar belki. http://www.labusinessjournal.org/article-2-website-thumbshots.html
  12. thelegbra

    katı kurallar

    bronx mesaj attı listeye ekler misin diye ekledim. ben 3-4 yıldır modum, benden önceki 3 senede de böyleymiş. biraz gelenekleşmiş bir durum. gidin counter-ultima sitelerine falan bakın çingene gibi birbirilerini yiyorlar, bu olaylar olmasın diye koyulmuş bu kurallar, ben de uyguluyorum ben koymadım bir kural yani lol. iyi madem silmiyorum yapmış ol reklamını sen de.
  13. thelegbra

    prince of ottoman

×
×
  • Yeni Oluştur...