TheRaskol Mesaj tarihi: Aralık 10, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2007 Aslında bir gereksinim mi nedir bilmiyorum ama spawnlara kutu,mutu konulması benim en sinir olduğum şeylerden birisidir. Kendimce engellemeye çalıştım. Bu item'i spawn'ın tam ortasına koyun ve aktif edin. Dolaylı olarak koruma sağlayacak ve kutu konulunca 2 sn içinde silecek. Ayrıca defs.scp'e t_spawnprotect 190 eklemeyi unutmayın! Spawns Protect ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Scripter Name: Raskol Serna // Shard Name: The Rosario Game // Shard Adress : www.rosario.gen.tr // Sphere Version: 56b // // Bu dosya içindeki kodlar TheRaskol tarafından yazılmış veya editlenmiştir. // The codes was writting or editing by Raskol Serna ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [itemdef i_spawn_protect] id=i_crystal_green type t_spawnprotect name Spawn Protect ON=@create attr=attr_move_never|attr_invis timer=2 color=07a1 ON=@timer foritems 10 if (==i_box_wood) || ( == i_hay_sheaf) // arttırılabilir. remove endif endfor attr=attr_move_never|attr_invis timer 2 return 1 ON=@dclick timer 2 return 1 [eof]
PrudenT Mesaj tarihi: Aralık 10, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2007 onun yerine şöyle yapsak mesela, bi item yapsak i_armut diye görünmez spawnlara koysak bunu. sonra da playera fix eventinde on=@itemdropon_ground foritems 10 if (==i_armut) src.sysmessage @026,,1 Burada yere item atamazsın agali. act.bounce endif endfor hem adamlar şimdi yanlışlıkla içi dolu kutu atar cıngar çıkar falan. olar mı ki sdf.
thelegbra Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 baseid eğer itemsa, bounce dememiz gerekmiyomu actsiz?
PrudenT Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 11, 2007 hayır yanlış anladınız sanırım, etrafta i_armut itemı varsa, yere atılan itemı çantaya geri koymasını yapmak istedim ben, doğru mu bilmiyorum.
Wasabi Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Ozaman wood box scpsini bulup On=@ItemDropOn_Ground altına for döngüsü ile i_spawn_kutu_koyma itemini arat bulursa return 1 de i_spawn_kutu_koyma itemini invis yap spawna koy bukadar basit =)
PrudenT Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 PrudenT said: onun yerine şöyle yapsak mesela, bi item yapsak i_armut diye görünmez spawnlara koysak bunu. sonra da playera fix eventinde on=@itemdropon_ground foritems 10 if (==i_armut) src.sysmessage @026,,1 Burada yere item atamazsın agali. act.bounce endif endfor ??
Wasabi Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2008 Örnek Wood Box On=@ItemDropOn_Ground foritems 10 if(findid.i_spawn_kutu_koyma) return 1 else [itemdef i_spawn_kutu_koyma] id i_gold on=@create attr 004 =) dikkat etmemişim
Öne çıkan mesajlar