Cuce Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 warriorlar berserke stance deyken snare effecttir, seductiondır feardır hiç işi yememeli, posion dır hamstringdir, acı korku bunu iplemez delikanlı adam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 o zaman girince çıkamasın da bi 2 dakika falan, malum adam coşmuş bi kere :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 o süre içerisinde dubul dimaj yerlerse kabul. (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SoulCube Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 ya o snare efect yememe meselesi warriorlara gelmesi gereken en önemli özellik tabi bencede. ama bserkerda kaldıgı sürece olması falan abartı olur. şöyle 15 sn lik verseler yeterli. ayrıca ben hala tauntta kararlıyım . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 %10 damıj yiyoruz zaten, zaten anlamıorum, bizim buzdolabından cıkan buzdandaha az buzu, benım dağları delen, ejderlerle güreşmiş cücem nası krıamıyo... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 uzay buzu o. yersen. (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 O warriorlar playerlarıda tauntlayabilseler gerçekten süper olurdu. Eq daki gibi. Prot warriorlarla pvp nin dibine vururduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 said: Racial Ability: Escape Artist Escape Artist has a chance to fail. Uyuzdum zaten gnomelara :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Direwolf Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Oyuncular karakterlerinin kendi kontrolleri dışında hareket etmesine uyuz oluyorlar blizzard'a göre. Ama Priest MC yaparken, Mage Sheep yaparken, Warlock seduce ederken, Druid Root atarken, Rogue sap'larken sorun yok. Warrior'a gelince ısrarla oyuncular bunu istemiyor oluyor. Üstelik taunt ile karakteriniz tamamen kontrol dışı da olmaz. Sadece belirli bir süre warrior'u target'lar onun dışında başka bir oyuncuya saldıramazsınız. Wow zaten tamamen mantıksızlıklar silsilesi. Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. Ekonomi desen var, Ticaret desen var. Meslek desen var. WOW'da TBC'ye kadar Alchemist ve Enchanter dışında meslek yoktu. Sonra bide Jewelcraft geldi o kadar. Kaç Blacksmith kendi craft ettiği item'ı kullandı ? Kullandıysa ne kadar süre kullandı ? PVP desen 100 katı daha iyi WOW'a göre. En azından stres var heyecan var. Ölürsen item kaybetme korkusu var. Tek başınıza bir yerde gezerken karşınıza çıkan 3 PK'yı gördüğünüzde yaşadığınız heyecan ile 3 Horde ya da 3 Alliance çıktığı zamankini kıyaslayın o bile yeter. Online oyunda neden herkes sürekli savaş yapmak zorunda olsun. Blizzard oyunu satarken oyun paketlerinin üstüne "Bu oyunu oynayabilmek için en az 10 kişiye daha ihtiyacınız var" diye yazmalı. Gördüğüm kadarı ile Online oyun yapan firmalar Blizzard'ın kazandığı parayı görünce aynı tarzda oyunlar yapmaya başladılar. Hepimiz büyük bir umutla Warhammer'ı bekliyoruz ama ben çok farklı bir şey beklemiyorum. Umarım yanılırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Yanlız böyle bir durumda doğal olarak hunter,warlock,druid,paladin de aynı özelliği isteyecektir hatırlatmakta fayda var... Hayır arenalarda paladinler ranged taunt atıp pillar kite yapcak ağlicaksınız sonra biliyorum :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 said: Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan Doğru diyorsun da UOyu yenileyip düzeltene kadar yeni oyun yaparsın. UO da gördüğüm bugları nerdeyse başka hiç bir oyunda görmedim :D Not: Bence ölünce item kaybetmek bir eksikliktir. Saatlerce kasıp yaptığınız yada loot ettiğiniz itemı altınıza döşenen 2-3 bombayla kaybetmeniz pek hoş birşey değil bence. Nebula'da oynamışsanız serverlardan biri gidince diğerinde neler yaşandığını muhakkak biliyorsunuzdur :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Yanlız senin bahs ettiğin buglar emulator kaynaklı OSI için geçerli değil biliyorsundur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Büyük ihtimalle haklısındır, hiç osi de ıynamadım. Ama yine de buglar bile olmasa oyunu yeniden yapmak düzeltmekten daha kolay olur bence. Değişmesi gereken çok şey olduğu görüşündeyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 AR/prep nerf'ü baya koyacak roguelara, 2v2 için mage yanına shadowstep gidicem diyor arkadaş. Roguelar bir söylesin, iyi midir shadowstep 2v2'da? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
numberten Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Adrenalin nerfü cok hissettirir kendini bu talent buildin bir espirisi kalmadı artık düşük olan dmgi ap/prep/ap ile idare ettiriyorduk o da gitti şimdi. Artık 120energy mutilate filan deneriz :( Shadowstep'i pek denemedim ama burst dmg ve survival olarak iyidir arenada o buildi oynamadıgım için iş yaparmı bilemicem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Hayır karşımıza çıktı birkaç defa, abi proc'u absürd şu an cheat death'in. Yok absorb, yok fireblast 80 vurur. Nedir mekaniği şu an cheat death'in? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
numberten Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Rogue öldürecek bir dmg vurunca onu yemiyo rog ve ondan sonra 3 saniye yedigi bütün dmgi % 90 azaltıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 1dk cd yokmuydu o abilityde? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xo Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 evet 1dk cdli bir talent Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Devilmanta Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Direwolf said: Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. hı hı anlıyorum tamam sakinleş hepsi geçicek... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nameless Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 seed of corruption atıldığı kişiyi instant öldürüyomuş; sonunda iwin verdiler asdfasdfas Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Rock said: said: Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan Doğru diyorsun da UOyu yenileyip düzeltene kadar yeni oyun yaparsın. UO da gördüğüm bugları nerdeyse başka hiç bir oyunda görmedim :D Not: Bence ölünce item kaybetmek bir eksikliktir. Saatlerce kasıp yaptığınız yada loot ettiğiniz itemı altınıza döşenen 2-3 bombayla kaybetmeniz pek hoş birşey değil bence. Nebula'da oynamışsanız serverlardan biri gidince diğerinde neler yaşandığını muhakkak biliyorsunuzdur :D benim şahit olduğum en tuhaf bug item bless di. önce bi ev kuruosunuz ufaklardan, onun sağ alt köşesine eşyayı bırakıosunuz, sora onun sağ altına sol üst köşesi denk gelicek şekilde 2. bi ev kuruosunuz, eşyayı ilk evden lock yapıp (galiba) 2. evden unlock yapıosunuz. sora item blessed oluo ölünce gitmio vs. idi sanırım. bunu bulana şunu sormak isterim: işin gücün mü yok arkadaşım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hozceri Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Direwolf said: Oyuncular karakterlerinin kendi kontrolleri dışında hareket etmesine uyuz oluyorlar blizzard'a göre. Ama Priest MC yaparken, Mage Sheep yaparken, Warlock seduce ederken, Druid Root atarken, Rogue sap'larken sorun yok. Warrior'a gelince ısrarla oyuncular bunu istemiyor oluyor. Üstelik taunt ile karakteriniz tamamen kontrol dışı da olmaz. Sadece belirli bir süre warrior'u target'lar onun dışında başka bir oyuncuya saldıramazsınız. Wow zaten tamamen mantıksızlıklar silsilesi. Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. Ekonomi desen var, Ticaret desen var. Meslek desen var. WOW'da TBC'ye kadar Alchemist ve Enchanter dışında meslek yoktu. Sonra bide Jewelcraft geldi o kadar. Kaç Blacksmith kendi craft ettiği item'ı kullandı ? Kullandıysa ne kadar süre kullandı ? PVP desen 100 katı daha iyi WOW'a göre. En azından stres var heyecan var. Ölürsen item kaybetme korkusu var. Tek başınıza bir yerde gezerken karşınıza çıkan 3 PK'yı gördüğünüzde yaşadığınız heyecan ile 3 Horde ya da 3 Alliance çıktığı zamankini kıyaslayın o bile yeter. Online oyunda neden herkes sürekli savaş yapmak zorunda olsun. Blizzard oyunu satarken oyun paketlerinin üstüne "Bu oyunu oynayabilmek için en az 10 kişiye daha ihtiyacınız var" diye yazmalı. Gördüğüm kadarı ile Online oyun yapan firmalar Blizzard'ın kazandığı parayı görünce aynı tarzda oyunlar yapmaya başladılar. Hepimiz büyük bir umutla Warhammer'ı bekliyoruz ama ben çok farklı bir şey beklemiyorum. Umarım yanılırım. erinç ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Şahsen ben de item kaybetmek istiyorum pvp'de. zaten böyle birşey getirilse item önemi oldukça azalır oyunda. Ally gördüğüm zaman yusuflamak istiyorum, adrenalin istiyorum. Şu an arena yaparken niye heyecan var? Çünkü kaybedecek birşeyiniz var. Tamamen bununla alakalı bence. Wow'a Housing ve UO pvp'si getirebilseler bu oyunu kimse tutamaz. Bu haliyle efsane şu an WoW. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Xhunarion said: Şahsen ben de item kaybetmek istiyorum pvp'de. zaten böyle birşey getirilse item önemi oldukça azalır oyunda. Ally gördüğüm zaman yusuflamak istiyorum, adrenalin istiyorum. Şu an arena yaparken niye heyecan var? Çünkü kaybedecek birşeyiniz var. Tamamen bununla alakalı bence. Wow'a Housing ve UO pvp'si getirebilseler bu oyunu kimse tutamaz. Bu haliyle efsane şu an WoW. iyide uo da gidip +15 kılıcı kendin düşürebiliodun ejderha fln döverek. burda da ben gidip illidanı tek kesebiliceksem evet pvp de item kaybı olsun :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar