Cuce Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 warriorlar berserke stance deyken snare effecttir, seductiondır feardır hiç işi yememeli, posion dır hamstringdir, acı korku bunu iplemez delikanlı adam.
arcane Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 o zaman girince çıkamasın da bi 2 dakika falan, malum adam coşmuş bi kere :)
Sam Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 o süre içerisinde dubul dimaj yerlerse kabul. (:P)
SoulCube Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 ya o snare efect yememe meselesi warriorlara gelmesi gereken en önemli özellik tabi bencede. ama bserkerda kaldıgı sürece olması falan abartı olur. şöyle 15 sn lik verseler yeterli. ayrıca ben hala tauntta kararlıyım .
Cuce Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 %10 damıj yiyoruz zaten, zaten anlamıorum, bizim buzdolabından cıkan buzdandaha az buzu, benım dağları delen, ejderlerle güreşmiş cücem nası krıamıyo...
Lopeth Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 O warriorlar playerlarıda tauntlayabilseler gerçekten süper olurdu. Eq daki gibi. Prot warriorlarla pvp nin dibine vururduk
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 said: Racial Ability: Escape Artist Escape Artist has a chance to fail. Uyuzdum zaten gnomelara :P
Direwolf Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Oyuncular karakterlerinin kendi kontrolleri dışında hareket etmesine uyuz oluyorlar blizzard'a göre. Ama Priest MC yaparken, Mage Sheep yaparken, Warlock seduce ederken, Druid Root atarken, Rogue sap'larken sorun yok. Warrior'a gelince ısrarla oyuncular bunu istemiyor oluyor. Üstelik taunt ile karakteriniz tamamen kontrol dışı da olmaz. Sadece belirli bir süre warrior'u target'lar onun dışında başka bir oyuncuya saldıramazsınız. Wow zaten tamamen mantıksızlıklar silsilesi. Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. Ekonomi desen var, Ticaret desen var. Meslek desen var. WOW'da TBC'ye kadar Alchemist ve Enchanter dışında meslek yoktu. Sonra bide Jewelcraft geldi o kadar. Kaç Blacksmith kendi craft ettiği item'ı kullandı ? Kullandıysa ne kadar süre kullandı ? PVP desen 100 katı daha iyi WOW'a göre. En azından stres var heyecan var. Ölürsen item kaybetme korkusu var. Tek başınıza bir yerde gezerken karşınıza çıkan 3 PK'yı gördüğünüzde yaşadığınız heyecan ile 3 Horde ya da 3 Alliance çıktığı zamankini kıyaslayın o bile yeter. Online oyunda neden herkes sürekli savaş yapmak zorunda olsun. Blizzard oyunu satarken oyun paketlerinin üstüne "Bu oyunu oynayabilmek için en az 10 kişiye daha ihtiyacınız var" diye yazmalı. Gördüğüm kadarı ile Online oyun yapan firmalar Blizzard'ın kazandığı parayı görünce aynı tarzda oyunlar yapmaya başladılar. Hepimiz büyük bir umutla Warhammer'ı bekliyoruz ama ben çok farklı bir şey beklemiyorum. Umarım yanılırım.
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Yanlız böyle bir durumda doğal olarak hunter,warlock,druid,paladin de aynı özelliği isteyecektir hatırlatmakta fayda var... Hayır arenalarda paladinler ranged taunt atıp pillar kite yapcak ağlicaksınız sonra biliyorum :P
Rock Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 said: Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan Doğru diyorsun da UOyu yenileyip düzeltene kadar yeni oyun yaparsın. UO da gördüğüm bugları nerdeyse başka hiç bir oyunda görmedim :D Not: Bence ölünce item kaybetmek bir eksikliktir. Saatlerce kasıp yaptığınız yada loot ettiğiniz itemı altınıza döşenen 2-3 bombayla kaybetmeniz pek hoş birşey değil bence. Nebula'da oynamışsanız serverlardan biri gidince diğerinde neler yaşandığını muhakkak biliyorsunuzdur :D
ad3m Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Yanlız senin bahs ettiğin buglar emulator kaynaklı OSI için geçerli değil biliyorsundur.
Rock Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Büyük ihtimalle haklısındır, hiç osi de ıynamadım. Ama yine de buglar bile olmasa oyunu yeniden yapmak düzeltmekten daha kolay olur bence. Değişmesi gereken çok şey olduğu görüşündeyim.
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 AR/prep nerf'ü baya koyacak roguelara, 2v2 için mage yanına shadowstep gidicem diyor arkadaş. Roguelar bir söylesin, iyi midir shadowstep 2v2'da?
numberten Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Adrenalin nerfü cok hissettirir kendini bu talent buildin bir espirisi kalmadı artık düşük olan dmgi ap/prep/ap ile idare ettiriyorduk o da gitti şimdi. Artık 120energy mutilate filan deneriz :( Shadowstep'i pek denemedim ama burst dmg ve survival olarak iyidir arenada o buildi oynamadıgım için iş yaparmı bilemicem.
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Hayır karşımıza çıktı birkaç defa, abi proc'u absürd şu an cheat death'in. Yok absorb, yok fireblast 80 vurur. Nedir mekaniği şu an cheat death'in?
numberten Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Rogue öldürecek bir dmg vurunca onu yemiyo rog ve ondan sonra 3 saniye yedigi bütün dmgi % 90 azaltıyor.
Devilmanta Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Direwolf said: Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. hı hı anlıyorum tamam sakinleş hepsi geçicek...
nameless Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 seed of corruption atıldığı kişiyi instant öldürüyomuş; sonunda iwin verdiler asdfasdfas
Dworgian Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Rock said: said: Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan Doğru diyorsun da UOyu yenileyip düzeltene kadar yeni oyun yaparsın. UO da gördüğüm bugları nerdeyse başka hiç bir oyunda görmedim :D Not: Bence ölünce item kaybetmek bir eksikliktir. Saatlerce kasıp yaptığınız yada loot ettiğiniz itemı altınıza döşenen 2-3 bombayla kaybetmeniz pek hoş birşey değil bence. Nebula'da oynamışsanız serverlardan biri gidince diğerinde neler yaşandığını muhakkak biliyorsunuzdur :D benim şahit olduğum en tuhaf bug item bless di. önce bi ev kuruosunuz ufaklardan, onun sağ alt köşesine eşyayı bırakıosunuz, sora onun sağ altına sol üst köşesi denk gelicek şekilde 2. bi ev kuruosunuz, eşyayı ilk evden lock yapıp (galiba) 2. evden unlock yapıosunuz. sora item blessed oluo ölünce gitmio vs. idi sanırım. bunu bulana şunu sormak isterim: işin gücün mü yok arkadaşım :D
hozceri Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Direwolf said: Oyuncular karakterlerinin kendi kontrolleri dışında hareket etmesine uyuz oluyorlar blizzard'a göre. Ama Priest MC yaparken, Mage Sheep yaparken, Warlock seduce ederken, Druid Root atarken, Rogue sap'larken sorun yok. Warrior'a gelince ısrarla oyuncular bunu istemiyor oluyor. Üstelik taunt ile karakteriniz tamamen kontrol dışı da olmaz. Sadece belirli bir süre warrior'u target'lar onun dışında başka bir oyuncuya saldıramazsınız. Wow zaten tamamen mantıksızlıklar silsilesi. Oynayanların %90'ı daha iyi bir online oyun olmadığı için oynamaya devam ediyor. Ultima Online'ı alıp eksik yönlerini düzeltip yeni grafiklerle tekrar piyasaya çıkarsan WOW falan kalmaz. Ekonomi desen var, Ticaret desen var. Meslek desen var. WOW'da TBC'ye kadar Alchemist ve Enchanter dışında meslek yoktu. Sonra bide Jewelcraft geldi o kadar. Kaç Blacksmith kendi craft ettiği item'ı kullandı ? Kullandıysa ne kadar süre kullandı ? PVP desen 100 katı daha iyi WOW'a göre. En azından stres var heyecan var. Ölürsen item kaybetme korkusu var. Tek başınıza bir yerde gezerken karşınıza çıkan 3 PK'yı gördüğünüzde yaşadığınız heyecan ile 3 Horde ya da 3 Alliance çıktığı zamankini kıyaslayın o bile yeter. Online oyunda neden herkes sürekli savaş yapmak zorunda olsun. Blizzard oyunu satarken oyun paketlerinin üstüne "Bu oyunu oynayabilmek için en az 10 kişiye daha ihtiyacınız var" diye yazmalı. Gördüğüm kadarı ile Online oyun yapan firmalar Blizzard'ın kazandığı parayı görünce aynı tarzda oyunlar yapmaya başladılar. Hepimiz büyük bir umutla Warhammer'ı bekliyoruz ama ben çok farklı bir şey beklemiyorum. Umarım yanılırım. erinç ?
Xhunarion Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Şahsen ben de item kaybetmek istiyorum pvp'de. zaten böyle birşey getirilse item önemi oldukça azalır oyunda. Ally gördüğüm zaman yusuflamak istiyorum, adrenalin istiyorum. Şu an arena yaparken niye heyecan var? Çünkü kaybedecek birşeyiniz var. Tamamen bununla alakalı bence. Wow'a Housing ve UO pvp'si getirebilseler bu oyunu kimse tutamaz. Bu haliyle efsane şu an WoW.
Dworgian Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Xhunarion said: Şahsen ben de item kaybetmek istiyorum pvp'de. zaten böyle birşey getirilse item önemi oldukça azalır oyunda. Ally gördüğüm zaman yusuflamak istiyorum, adrenalin istiyorum. Şu an arena yaparken niye heyecan var? Çünkü kaybedecek birşeyiniz var. Tamamen bununla alakalı bence. Wow'a Housing ve UO pvp'si getirebilseler bu oyunu kimse tutamaz. Bu haliyle efsane şu an WoW. iyide uo da gidip +15 kılıcı kendin düşürebiliodun ejderha fln döverek. burda da ben gidip illidanı tek kesebiliceksem evet pvp de item kaybı olsun :)
Öne çıkan mesajlar