Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Freeze Time Problemi


StynxCartman

Öne çıkan mesajlar

Merhaba Arkadaşlar.. Bu ilk mesajım ondan biraz acemice olabilirim :)
İlk başta gerekli olduğu gibi önceki mesajları aradım taradım, fakat istediğimi ve bana yardımcı olabilecek birşey bulamadım veya buldum da ben anlayamadım... Burada search fasilitesinin kullanılması konusunda ciddi bir politika olduğunu daha önce mesajları okuyarak öğrenmiştim :)
Gelelim derdime:
Ben arkadaşlarımla kendi aramızda oynamak için açtığımız shardın scriptleriyle ilgileniyorum... Daha bu olayla uğraşmaya başlayalı 1 ay oldu. Karınca kararınca birşeyler yazmaya öğrenmeye başladım. Ancak Tek beceremediğim şey magery skilli kullanılırken aktif ettirmeye çalıştığım freezetime oldu... Artık bilemiyorum ama event için gerekli olan code'umu yanlış yere koydum yoksa(scripts bölümünde aldığım scriptler bunlar);
on=@login
events= +e_freezetime' imi yanlış yazıyorum bilemiyorum..
şimdi elimdeki scripti buraya kopyalamak istiyorum...
//bu eventi herhangi bir ON=@LOGIN altına ekleyin "events +e_freezetime"....
//"spheretables.scp" skill magery'nin altinandaki "ON=@FAIL" altına "SPELLDELAYFAIL" ekleyin...
//BILINEN TUM BUGLAR FIX olmusdur...
//FREEZE timeleri kendiniz ayarlayiniz
//IF (==CAST NAME)
//SRC.SPELLDELAY FREEZE TIME
//RETURN 0
//ENDIF
//ISTE BU KADAR !


[events e_freezetime]

ON=@SPELLCAST
IF (==1)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==2)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==3)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==4)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==5)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==6)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==7)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==8)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==9)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==10)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==11)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==12)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==13)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==14)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==15)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==16)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=17)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=18)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=19)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=20)
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (=21)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=22)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=23)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=24)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==25) //Arch Cure
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==26) //Arch Protection
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==27) //Curse
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==28) //Fire Field
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==29) //Greater Heal
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==30) //Lightning
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==31) //Mana Drain
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==33) //Blade Spirits
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==34) //Dispel Field
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==35) //Incognito
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==36) //Magic Reflection
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==37) //Mind Blast
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==38) //Paralyze
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==39) //Poison Field
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==40) //Summon Creature
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==41) //Dispel
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==42) //Energy Bolt
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==43) //Explosion
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==44) //Invisibility
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==45) //Mark
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==46) //Mass Curse
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==47) //Paralyze Field
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==48) //Reveal
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==49) //Chain Lightning
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==50) //Energy Field
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==51) //Flame Strike
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==52) //Gate Travel
SRC.SPELLDELAY
RETURN 0
ENDIF
IF (==53) //Mana Vampire
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==54) //Mass Dispel
SRC.SPELLDELAY
RETURN 0
ENDIF
IF (==55) //Meteor Swarm
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==56) //Polymorph
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==57) //Earthquake
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==58) //Energy Vortex
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==59) //Resurrection
SR
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

:) Çok özür dilerim biliyorum şu an bu mesajı okurken gerçekten kızıyorsundur.. Ama gerçekten anlamadım ne demek istediğini... on=@login i nereye koyabilirim ki? yani hangi scp'nin içine? Player char acmaktan kastında oyuna normal bir charla girip denemek mi acaba? Tekrar özür dilerim böyle acemi sorular için.. Oyunu bırakıp işin içine girmek benim için biraz yeni söylediğim gibi.. Öğreniyorum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kimse kızmaz sana böyle sorular sorduğun için.Ha kızan varsada hafızası pek iyi değil demektir, ki scripting'e başladığının ilk zamanlarını hatırlayamasın.

Sorununa dönelim; spheretables.scp içine, [eof] 'un öncesine koyabilirsin ON=@Login 'i.[hline]BabacumMostors, 14 December 2003 15:39 tarihinde demiş ki:
goddammit arya mestırs!

hadi şokoleti yemeye gidelim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spheretables'da [skillclass 0] icine (default spheretables'da eof'dan onceye denk geliyor) yazacaksin ki;

on=@login
events=+e_freezetime

O scripti de load edilen herhangi bir scp dosyasi icine koyacaksin.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org
Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Baggio, 26 December 2003 18:36 tarihinde demiş ki:
Spheretables'da [skillclass 0] icine (default spheretables'da eof'dan onceye denk geliyor) yazacaksin ki;

on=@login
events=+e_freezetime

O scripti de load edilen herhangi bir scp dosyasi icine koyacaksin


Dediğin gibi on=@login i yerleştirdim.. altına da events=.... yı koydum... sonra scripts'in içinde magery.scp diye bir dosya açıp diger butun code'u oraya paste ettim.. ancak gene çalışmadı.. sonra magery isimli dosyanın içindeki butun code'u alıp birde sphereevents.scp içerisine atmayı denedim.. ancak oylede calısmadı.. Sanırım iyice sarpa sarıyorum Baggio :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

scriptin tamamen doğru olduğuna eminsen (ben baktım üstten bir sorun yok);

buraya yazdıgın scriptin tamamını yeni olusturdugun herhangi bir scp dosyasının icine koy. mesela xxx.scp olsun dosyanın ismi at bunun içine. serverı kapayıp aç. player bi char yarat, bi de owner accountın vardır heralde, ownerla sen gir playerla da bi arkadasın girsin, oyun içinde owner charla .xevents +e_freezetime komutunu yaz. ve plevelı 1 olan karakterin üstüne tıkla. bu karaktere eventi eklemiş oldun. şimdi o karakterle büyü yapmayı dene. olmadıysa scriptte bir sorun var. olduysa spheretables.scp yi aç
orda skillclass 0 gibi bişiler var orda en alta [EOF] un üstüne yeni bir satıra
on=@login
events=+e_freezetime

ekle. ve artık oyuna her giren oyuncuya bu event eklenmiş olacaktır. kolay gelsin..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...