StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Merhaba Arkadaşlar.. Bu ilk mesajım ondan biraz acemice olabilirim :) İlk başta gerekli olduğu gibi önceki mesajları aradım taradım, fakat istediğimi ve bana yardımcı olabilecek birşey bulamadım veya buldum da ben anlayamadım... Burada search fasilitesinin kullanılması konusunda ciddi bir politika olduğunu daha önce mesajları okuyarak öğrenmiştim :) Gelelim derdime: Ben arkadaşlarımla kendi aramızda oynamak için açtığımız shardın scriptleriyle ilgileniyorum... Daha bu olayla uğraşmaya başlayalı 1 ay oldu. Karınca kararınca birşeyler yazmaya öğrenmeye başladım. Ancak Tek beceremediğim şey magery skilli kullanılırken aktif ettirmeye çalıştığım freezetime oldu... Artık bilemiyorum ama event için gerekli olan code'umu yanlış yere koydum yoksa(scripts bölümünde aldığım scriptler bunlar); on=@login events= +e_freezetime' imi yanlış yazıyorum bilemiyorum.. şimdi elimdeki scripti buraya kopyalamak istiyorum... //bu eventi herhangi bir ON=@LOGIN altına ekleyin "events +e_freezetime".... //"spheretables.scp" skill magery'nin altinandaki "ON=@FAIL" altına "SPELLDELAYFAIL" ekleyin... //BILINEN TUM BUGLAR FIX olmusdur... //FREEZE timeleri kendiniz ayarlayiniz //IF (==CAST NAME) //SRC.SPELLDELAY FREEZE TIME //RETURN 0 //ENDIF //ISTE BU KADAR ! [events e_freezetime] ON=@SPELLCAST IF (==1) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==2) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==3) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==4) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==5) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==6) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==7) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==8) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==9) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==10) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==11) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==12) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==13) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==14) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==15) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==16) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=17) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=18) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=19) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=20) SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (=21) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=22) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=23) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=24) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==25) //Arch Cure SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==26) //Arch Protection SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==27) //Curse SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==28) //Fire Field SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==29) //Greater Heal SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==30) //Lightning SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==31) //Mana Drain SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==33) //Blade Spirits SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==34) //Dispel Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==35) //Incognito SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==36) //Magic Reflection SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==37) //Mind Blast SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==38) //Paralyze SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==39) //Poison Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==40) //Summon Creature SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==41) //Dispel SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==42) //Energy Bolt SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==43) //Explosion SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==44) //Invisibility SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==45) //Mark SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==46) //Mass Curse SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==47) //Paralyze Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==48) //Reveal SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==49) //Chain Lightning SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==50) //Energy Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==51) //Flame Strike SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==52) //Gate Travel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==53) //Mana Vampire SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==54) //Mass Dispel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==55) //Meteor Swarm SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==56) //Polymorph SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==57) //Earthquake SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==58) //Energy Vortex SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==59) //Resurrection SR
Baggio Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 "Herhangi bir" on=@login altina eklemekle calisacagini zannetmiyorum.. Bir player char acip, ona direk gerekli eventi verip dene bence.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Player char acmaktan kastın acaba nedir? Accu'nun icerisindeki bölüme oldugunu sanmıyorum. spherechars'ın içerisindeki Humans bolumunun altındakilere eklememi soyluyorsun galiba? Yoksa?
Baggio Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 25, 2003 Player char iste, plevel 1 :)[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 :) Çok özür dilerim biliyorum şu an bu mesajı okurken gerçekten kızıyorsundur.. Ama gerçekten anlamadım ne demek istediğini... on=@login i nereye koyabilirim ki? yani hangi scp'nin içine? Player char acmaktan kastında oyuna normal bir charla girip denemek mi acaba? Tekrar özür dilerim böyle acemi sorular için.. Oyunu bırakıp işin içine girmek benim için biraz yeni söylediğim gibi.. Öğreniyorum :)
Saeros Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Kimse kızmaz sana böyle sorular sorduğun için.Ha kızan varsada hafızası pek iyi değil demektir, ki scripting'e başladığının ilk zamanlarını hatırlayamasın. Sorununa dönelim; spheretables.scp içine, [eof] 'un öncesine koyabilirsin ON=@Login 'i.[hline]BabacumMostors, 14 December 2003 15:39 tarihinde demiş ki: goddammit arya mestırs! hadi şokoleti yemeye gidelim
StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Hmm yani bütün [events e_freezetime] ON=@SPELLCAST IF (==1) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==2) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==3) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF . . . . . devam eden bölümü on=@login ve [EOF] arasına copy paste edicem? yanlış anlamadıysam?
Baggio Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Spheretables'da [skillclass 0] icine (default spheretables'da eof'dan onceye denk geliyor) yazacaksin ki; on=@login events=+e_freezetime O scripti de load edilen herhangi bir scp dosyasi icine koyacaksin.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 said: Baggio, 26 December 2003 18:36 tarihinde demiş ki: Spheretables'da [skillclass 0] icine (default spheretables'da eof'dan onceye denk geliyor) yazacaksin ki; on=@login events=+e_freezetime O scripti de load edilen herhangi bir scp dosyasi icine koyacaksin Dediğin gibi on=@login i yerleştirdim.. altına da events=.... yı koydum... sonra scripts'in içinde magery.scp diye bir dosya açıp diger butun code'u oraya paste ettim.. ancak gene çalışmadı.. sonra magery isimli dosyanın içindeki butun code'u alıp birde sphereevents.scp içerisine atmayı denedim.. ancak oylede calısmadı.. Sanırım iyice sarpa sarıyorum Baggio :)
Saeros Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Bu arada resync atıyorsundur heralde? :)[hline]BabacumMostors, 14 December 2003 15:39 tarihinde demiş ki: goddammit arya mestırs! hadi şokoleti yemeye gidelim
StynxCartman Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Evet onu öğrendim :) Şaka bir yana gerçektende acayip bir durum... Gidip her haltı karıştırıp düzeltebiliyorum... Neredeyse scp yazıyorum ufak ufak.. Ama copy paste yapamadım bir türlü.. İnce ince adım adım anlatması gerekecek galiba birinin bana.. Baggio ilk adımı attı sayılır :)
taz Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 26, 2003 scriptin tamamen doğru olduğuna eminsen (ben baktım üstten bir sorun yok); buraya yazdıgın scriptin tamamını yeni olusturdugun herhangi bir scp dosyasının icine koy. mesela xxx.scp olsun dosyanın ismi at bunun içine. serverı kapayıp aç. player bi char yarat, bi de owner accountın vardır heralde, ownerla sen gir playerla da bi arkadasın girsin, oyun içinde owner charla .xevents +e_freezetime komutunu yaz. ve plevelı 1 olan karakterin üstüne tıkla. bu karaktere eventi eklemiş oldun. şimdi o karakterle büyü yapmayı dene. olmadıysa scriptte bir sorun var. olduysa spheretables.scp yi aç orda skillclass 0 gibi bişiler var orda en alta [EOF] un üstüne yeni bir satıra on=@login events=+e_freezetime ekle. ve artık oyuna her giren oyuncuya bu event eklenmiş olacaktır. kolay gelsin..
quakerthewhite Mesaj tarihi: Aralık 27, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 27, 2003 Bende boyle bişi yasadim. events i login e eklerken sorun yasamistim.. duzeltemedim hic [Bu mesaj quakerthewhite tarafından 27 December 2003 18:57 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar