kaleidoscopic Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 adam büyücü olmak isterken "amman abi naaptın" dedik, adam şimdi "yok ben fighter olcam" diyo bu sefer bak büyücüler manyak olur diyoruz:-) ne tutarsız adamlarız yaw clericler zırh giyebilir ve çekiç kullanabilir; genelde büyü olarak grubu rahatlatacak ve iyileştirecek adamlardır, fazla zararlı büyüleri yoktur(flame strike gibi mesela). bir grubu bayağı tehlikeli hale getirebilir bir anda. ayrıca kutsal adam vazifesi görürler(anti-undead yani). dwarfsan(ki öyleydin son) fighter/cleric olup kendi çapında da ortalığı daıtabilirsin. tabii cleric olmanın raconu vardır; ağır ol molla desinlerdeki molladır.[hline]Time, will tell. Sooner or later; time, will tell. Ardeth 19 Kasım sabahı panik halinde fizik çalışırken dedi ki: Abi şimdi bu artı sıfır mı oluyor eksi sıfır mı?[/b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Batilc Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 bende cleric olmayı tercih ederim ama su an 2 oyun oynadık ve baya baya wizard buyuleri filan var dwarf da. sonra hammer kullanıom +2 hemide. ama biraz ilginc gelio dwarf wizard. yanı bence dwarflıgın zevki kisiligindedir. agirbaslı bi dwarf olacaksam insan olurdum ama basta bi hatta yaptım dm ultimatom tanıyom dedi wizardlara bende tamam dedim, simdi palat olmak istiyom insan ama izin vermio arkadas. deli etti beni. :-P[hline]We Must Be The Ones Who Believe Illiuvatar But In Fact There'sn't An Illiuvatar, So Resume Your Believes, Don't Be Astonished At Your Thoughts Yeniden Baslasak , Patates mi yesek? Deli Etmeyin Beni We Are The Chosen We've Been Chosen Of All We Must Keep It. We Are The Ones Who Are Saps Dals Woods Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natural Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 dm biraz anlayışsız gerçekten adama çekmediğimiz yağ kalmadı.[hline]Level 12 Jedi Level 15 topuk Küçüktüm Ufacıktım Top Oynadım Acıktım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wulfgar Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2003 Dwarf olacaksan illede cleric ol derim Sonuçta hem cleric olduğundan hemde dwarf olduğundan hammer a eğilimli oluon Al eline çekici, laf edenin vur kafasına, arada bide duanı et iki katı güçte vur kafasına...[hline]Avatar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 imanlı olur hem dwarf a en çok cleric ve fighter yakışır bence daha apprentişceken fire arrow atmaya çalışırken sakallarını falan yakar dwarf mage[hline]Aket Atum founder and the mentor of the Comachero ensitüsü Avatar of Odin the allfather Felsefe Yapmaya Çalışan Aptal Kızla Hayır !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 Evet year of thunder dan sonra FR de gold dwarflarda sorcerer olma vakalarıyla(:))karşılaşılıyor. Buda Bonepart ın dediği heroes handbook tan Dwarven Sorcerer The shock of discovering an innate magical ability renders a certain portion of dwarven sorcerers insane. Those who survive the experience often leave the delve simply from a deep sense of shame, even if they are not driven out. The dwarven prejudice against arcane spell use is deeply ingrained in the community. The spell-touched are looked on with some sympathy; the community generally acknowledges that sorcery is an unsought ability. Still, most dwarven sorcerers know that they are destined to leave home and find a new place in the wider world above. The distrust of magic may have caused you to hide your abilities. A few dwarves discover their sorcery as youths and cover it up, following another class path as soon as they are able to arrange training. In any event, if you try to remain in the delve, you’ll have to cope daily with a subtle, pervasive social pressure to leave and never return, a considerable stress to place on someone from a culture of regimented order and duty. Racial Advantage: None. Racial Disadvantage: There are lots of disadvantages. The Charisma penalty will limit spellcasting effectiveness. The social stigma will cause stress or force you to leave home. Only experienced players should attempt to play such a challenging character. Ability Score Advice: Compensating for the Charisma penalty by using the highest available score for Charisma is probably the best choice despite the obvious drawbacks. The least important ability scores for a sorcerer are Strength and Dexterity. Raver (Variant): The shock of innate sorcerous power was too much for you. Partially insane, you exhibit facial or body twitching, strange phobias, or uncontrollable laughter. But this madness offers some relief. Since you are an obviously ill member of the community, the delve is more willing to accept your eccentricities and allow you to remain at home with the comfort of family and hearth. And in time of need, even you may be called to defend the delve, for ravers are the only acceptable arcane magic spellcasters used by the dwarven forces. Yet if a raver chooses to leave home in spite of this consideration, the family often feels a guilty sense of relief. Suggested Skills: Alchemy, Concentration, Heal, Hide, Listen, Scry, Sense Motive, Spellcraft. DWARVEN WIZARD Only the most unusually gifted, stubborn, and antisocial dwarves become wizards. Going against thousands of years of tradition and innate magical resistance is simply too much to ask. The dwarven elders usually treat interest in matters arcane as a form of mental illness, and no family would volunteer a child as a wizard’s apprentice. So the dwarven wizards who do master the craft of spells are some of the most focused, determined wizards on the planet. They have persevered against incredible odds and have successfully mastered their own inner natures, demonstrating a capacity for learning, insight, and commitment second to none. For those advantages, the permanent exile from home, the loss of ties to family, and the knowledge that your own peers consider you an abject failure and disgrace are a small price to pay. The shock of a spellcasting dwarf alone is some times enough to carry the day. The orc warband leader who laughs when the unarmored dwarf with the silly robes starts weaving her hands doesn’t laugh long when hit with a searing bolt of electrical power! Racial Advantage: None. Racial Disadvantage: Loss of the +2 saving throw bonus against spells is just the beginning of the draw backs for dwarven wizards. The social costs are high as well. Ability Score Advice: Your Intelligence will carry the day for you, but you don’t need a high Strength score. Uniqueness: Your choice to be a dwarven wizard is a choice to violate some of the most deep-seated assumptions in the game. Your character will be unique and will have a unique personal story and an ambiguous future. This is another race and class combination for experienced roleplayers. [Bu mesaj Sparkcaster tarafından 22 November 2003 00:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2003 said: Grudge, 17 November 2003 23:28 tarihinde demiş ki: sisteme karşı çıkan anarşist bir birey olarak senin "dwarf wizard olmaz" şeklindeki bi dogmaya en rahat karşı çıkacak kişi olmanı beklerdim ;)[hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher Dwarf wizard olur mu ? Olmaz değil tabii ki, olur, şu canım hayatta herşey mümkündür de, kim bunun neden eksikliğini hissetsin ki ? Her zaman dediğim gibi, canım paladin lerimi baharat kutusu gibi kokmaya başlatan adamlar bunun da bir yolunu yapmışlardır. Hatta yanılmıyorsam paladin/rogue die bir konsept varmış. sözün bittiği yer burası olsa gerek[hline]Sanat benim içindir... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 bak işte sistem ya da kurallar işe yarıyo biyerden sonra. diyosun ki adama yok kardeşim dwarf wizard ya da rogue/paladin olmaaaaz! ama önce adama gidip dersen ki kural falan yok, sonra tutup dwarf paladini oynatmazsan adam sana sorar: neye göre kime göre? sen dersen ki bana göre, ozaman oyuncunun sana olan güveni sarsılır. çünkü zaten adam bunun adil ya da uygun olduğunu düşünmese böyle bi teklifle gelmezdi.[hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 abicim ben zaten "ben rogue/paladin oynatıcam" diyen bir adamla oynamam ki zevk alamazsın yani bu konuda ikna olması kurallara kaldıysa zati oyun genelinde hoş bi sonuç ortaya çıkmayacaktır öte yandan sistemsizlik sorunsalında beni zati mat etmiştiniz[hline]bilinç toplumun kurallara ihityacı olmayacağı gibi bilinçli rp'cinin de sisteme ihityacı yoktur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 bir gün rogue/paladin oynatıyım eheh zevkli olur.. şizofren bir adamı oynatmak gibi birşey olur.. kaleye girip kızı kurtarcaksın.. iki yol var, birincisi ön kapıdan girip erkek gibi dövüşmek. ikincisinde de geceleyin karanlıklardan sızıp prensese ulaşmak.. ehehe ikisini de yapmaya çalışıyorsun ortada sendeliyorsun.. hatta adam kendi kendiyle çatışma yaşıyor şizofreninin doruklarına tırmanıyor..[hline]Nefret Ederim: Petek Dinçöz, Harry Potter, Electronic Arts Hastasıyım: Şebnem Ferah, Wolverine, Blizzard Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 ehu pickpoket olayı sırasında "abi bak çalıyorum ama valla geri verecem" bu arada oyuncu gelsin bana ben şizofren birini oyantacağım desin ben izin verirdim hatta ben de gaza geldim ilginç bi karakter gibi olurdu rogue/knight değilde şizofren olayı hmmmns [hline]bilinçli toplumun kurallara ihtiyacı olmayacağı gibi bilinçli rp'cinin de sisteme ihityacı yoktur [Bu mesaj Golge-i_Khan tarafından 23 November 2003 01:16 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 walla bi oyuncunun altından kalka bileceği bişey diil. benim fantazim çift kafalı ya da şizofren bi karakteri beraber oynayan iki oyuncu :) bi saniye ben planescape oynatıyorum bu konuda bişeyler yapabilirim sanırım *gözlerinde sinsi bir parıltıyla sırıtır*[hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 abi çift kafa olaylı npc züper rp olur bi de neydi o amcamların adı centaur like amcamlar bar... neyse işte[hline]bilinçli toplumun kurallara ihtiyacı olmayacağı gibi bilinçli rp'cinin de sisteme ihityacı yoktur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2003 bariaur ben çift kafalı PC istiyorum :)[hline]You figure a sword and a bunch of spells make you tough? It ain't what you got that counts, berk. It's what you know. -Fairven, a cipher Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar