Astral Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 pingin fps değerini arttırdığını iddia eden birisiyle tartışıyorum da bence mümkünatı yok. ekranda ne gördüğünü bağlantı hızın belirlemez. yani demek istediğim monitörün frame ratei azalmaz oyun içindeki karakterler frame atlar mantıken. lagde olan birinin abuk subuk bir den diğer tarafa teleport olması vs gibi. sizce nasıl mevzu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Etkiler mi etkilemez mi tam bilmiyorum da, kanımca hem rami düşüktür hem de lag vardır, shattrath'a girdiğinde 5dk kadar makine kafayı yiyordur. Zaten shattrathta fps yerlerde oluyor. (Ram'i düşük derken bende 1gb ram var yine aynı) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 dolaylı yolla etkiler , eğer network kartı cok fazla cpu yu mesgul ederse, bu da ekran kartının performansını düsürür ama cok görecelidir bu düsüs , akıcılık azalır , ordan oraya sınlanmazsın , isinlaniosan bunun sebebi lag spiketir ;p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 öyle birşey hiç farketmedim ben ama çok düşük fps lag etkisi yapar lag yokken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 aynı sebepten dolayı işte :) işlemci gücü yetersiz gelebiliyor fps düsük olunca , yada latency yüksek olunca işlemciye yüklenmeye basladiginda kartlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raistlinthewiz Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 said: eğer network kartı cok fazla cpu yu mesgul ederse, bu da ekran kartının performansını düsürür ama cok görecelidir bu düsüs , akıcılık azalır , ordan oraya sınlanmazsın yapmayın allash askına ya. network kartı cpuyu mesgul ederse nedemek. herhangi bir NIC, fiziksel sevıyede kendını ilgilendiren sinyalleri dinler, promociousda degılse dırek kendıne olmayan framelerı droplar, daha sonra bunu isletim sistemine katmanlar uzerınden aktarır. burda bahsettıgımız bir oyun makinesi, saniyede 10-15kblık datayı isleyen bir tcp/ip stack cpu yu mesgul etmez. teknoloji o kadar geri degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 multiplayer olarak fps oynamadigini farzi mahal ederek ukala tavrini hos karsiliyorum. said: If there isn't enough bandwidth to send 30 frames per second, the software ... but also for its effect on overall latency - the important issue is the total ... http://db.tidbits.com/article/723 "The Effects of Packet Loss and Latency on System Performance in multiplayer games." www.ieee802.org/20/Contribs/C802.20-05-20.ppt tekrar ediyorum , etkiler "ANCAK" öyle atlamalar, 3-5snlik takılmalar seklinde olmaz bu, ha bunu en iyi nası test edersiniz? alıcaksınız sağlam bi fps (crysis misal geldiginde) oyunu lagli bi günde nette deniceksiniz oynamayı üstüne bide aynı haritada single player deneyeceksiniz. 3-10 fps arası değişim oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar