Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 ben hala malas/ilshenarın oyuncu kazandıracağına inanıyorum. bir çok kişi wowdan soğudu son zamanlarda, benim gibi sıkılanlar gelip başlayabilir bunlar olursa. ben de zaten bunların açılacağı umuduyla başladım buraya. hala da umuyorum bakalım
Mirage Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Valla Sailor da istiyor açmak. Benim vaktim olmadığı için yardım edemiyorum ama Sailor'a güvenim tam. Yakında güzel bir şeyler gelecek inşallah. :)
xaty Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Şimdi aklıma geldi, PvM için lootlardan luck'a bağlı olarak bilmediğimiz itemlar çıkabilir. ve bu itemlar oyun içinde bir şekilde kullanılabilinir. Mesela sallıyım şimdi bişi, destard'da 3. levelda 1000 luck ile %5 olasılıkla 1 dragon tırnağı düşer, 2. levelda 1000 luck ile %1 olasılıkla 1 dragon tırnağı düşer. 20 tırnağı Destard yakınlarında ormanda kalan yaşlı teyzeye götürürz, o da bize normalde gidilmeyen bir yere yol açar. orada başka şeyler olur. veya teyzeye 30 tırnak veririz, bize bir paragon dragon çıkartır. ek olarak; oyuncu sayısını biraz da olsa skill gain'i kolaylaştırmak arttırabilir. bana server sorduklarında burayı söylüyorum hep ama sistemi beğenmiyorlar, kasması zor geliyor. şimdiye kadar 20 kişi sorduysa en azından 15 tanesi daha kolay gain olsa başlardı belki. [ Mesaj 23 Ağustos 2007, Perşembe - 14:51 tarihinde, xaty tarafından güncellenmiştir ]
Mirage Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 İlginç. Olabilir aslında. En azından dungeon'lara gitmeye teşfik eder. Destard dışında gidilen dungeon yok nerdeyse. Oraya da dragon farmlamak için gidiyor giden. :)
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 afedersin de, öyle fantastik şeyler yerine zorluk/loot eski pati uo ayarlarına getirilebilir ki zorluk zaten orda da aynıydı sanırım. [ Mesaj 23 Ağustos 2007, Perşembe - 14:55 tarihinde, Phlox tarafından güncellenmiştir ]
xaty Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Felucca dungeonların yapısı nedeniyle oluyor o :) Düzgün yaratık için taa en sona gitmek lazım, o da hem çok zaman alıyor hem de dönmesi problem oluyor. Bir de çok çeşitli yaratıklar oluyor, kesmeye değmeyecek ama kesmeden rahat vermeyen yaratıklarla dolu dungeonlar. Destard o yüzden rahat gayet.. Ama ilhessar'da blood dungeonda bol bol blood elemental bulunuyor. veya ormanda meer bulup bolca kesebiliyorsunuz. pvm için ilhessar daha uygun, hem de çok daha uygun :) felucca dungeonları ilhessar dungeonları haline çevrilebilir aslında, illa isimleri covetous, deceit, shame, wrong vs. olacak değil sonuçta. yeri aynı olsun, içindeki yaratıklar başka olsun, ismini de siz koyun :) veya malas'da, ilhessarda diğer yerlere geçiş engellenip bazı yerler düzenlenebilir dungeon olarak. hatta feluccada bile içi boş, düzenlenebilecek yerler var.
xaty Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 @Phlox; benim söylediklerim sadece serverın farklı olması için. Diğerleriyle aynı olduğu sürece burada kimseyi tanımayan biri gelip hayatta oynamaz. Örneğin 2 gün önce bir server açıldı, bir sürü tanıdık orda başladı, çağırdılar falan. Burasıyla tek farkı skill gain'in rahat olması, newbei center olması, bod sistemi olması ve tüm facet'lerin açık olması. edit: Ama eğer yeniler beni ilgilendirmez, ben tamer kastım item istiyorum illa diyorsan o zaman biraz daha kas, git mini champ yap derim. [ Mesaj 23 Ağustos 2007, Perşembe - 14:59 tarihinde, xaty tarafından güncellenmiştir ]
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 şimdi şöyle birşey var. uoya başlama kararı aldığımda araştırdım birkaç server, çok güzel ve ML aktif serverlar var gerçekten de ama güvenemiyorsunuz. ben kaç senedir paticik üyesiyim ve güven oluştu sonuçta, sırf o yüzden gelip burda başladım her ne kadar o serverların içeriği beni cezbetse de. eminim benim gibi düşünen pek çok kişi de vardır ama dediğim sebepten başlamıyor olabilirler. skill gain konusuna gelince, bence gayet güzel 1-2 skill dışında, ki büyük ihtimalle bütün skiller için aynıdır, zaten o skiller de en zor kasılanlar sonuçta :) yaklaşık 45 dakikada 110 tailoring kastım mesela. daha ne kadar hızlı olabilir ki? thats my 2 cents :p [ Mesaj 23 Ağustos 2007, Perşembe - 15:05 tarihinde, Phlox tarafından güncellenmiştir ]
Neferon7 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 ya skill kasmak acayip kolay buda bence sadece bazı skiller zor onlarda poisoning taming provocation başkada aklıma gelmedi valla geri kalan bütün skillerden bikaç gün içinde yeterli seviyeye geliyor max 1 hafta sürüyor tam olarak bir karakter yaratmak
xaty Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 1 hafta ne kadar büyük zaman bir çok kişi için bilmiyorsun sanırım :) insanlar 2 saatte karakterimi bitiriyim, başladığım gün gidip champ kasabiliyim, pvp yapıp action'a çıkıyım istiyor.
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 iyi o zaman şöyle bir şey yapalım. zaten illshenarı açmayı ne zamandır düşünüyorduk. ama ben istiyordum ki biraz değişik bir şeyler yapalım. sonra bir event ile açarız orasını da. ama mirage'ın chosen'ın okul dolayısıyla wb ve quest işlerine ayrıcak pek vakitleri yok sanırsam. o yüzden illshenarı normal şekilde açalım, paragonları da oraya taşıyalım. ileride bazı mekanlara şekil şemal yaparız.
Gaming Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 ilshenarda paragon çıkma ihtimali kaç olacak?
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 normalde kaçsa o olur. o da zaten yaratığın gücüne bağlı oluyor.
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 ilshenarda spawn olan her yaratık 20% ihtimalle paragon olur.
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 hah pardon, 20% nerden çıktı hakkaten :)
xaty Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 tamer kastırcaksınız illa :P neyse açılsın bakalım.. kasarız biz de :)
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2007 double chance = 1 / Math.Round( 20.0 - ( fame / 3200 )); diyo abicim işte :) fame'e bağlı yani.
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 dün gittik bloodda balron kestik bi süre, herhalde bi 20 tane kesmişizdir, 590 da luck var yani yaklaşık 35% şansla 1 üst seviye loot çıkması lazım. düşen en iyi itemı hatırlamıyorum, o kadar kötüydü yani. 1 item bile lootlamadık 3 kişi. eğer gerekiyorsa zorluklarını arttırın yaratıkların ama gerçekten, zor birşey koyun oyuna adam gibi lootu olan. hadi item kasıp satmayı geçtim zaten vendorum bile yok, kendi üstüme upgrade çıkaramıyorum 2 gündür balronlardan.
Gaming Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 parti luck ortalaması düşük olduğundan kalitesiz çıkmış olabilirmi.
Asteroth Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Parti yoktu valla, direkt dan dun girdik =)
Gaming Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 yani işte hasar verenlerden luck dusuk olan varsa o etkilemiştir diyeceğim. tek sen hasar vermeyi dene veya arkadasların luck seviyesini kontrol et. [ Mesaj 24 Ağustos 2007, Cuma - 14:26 tarihinde, Gaming tarafından güncellenmiştir ]
Phlox Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 e ben zaten tek başıma kesiyorum çoğu zaman. parti luck ortalaması da 400 falandır yine 29% şansla bir üst seviye loot çıkması lazım. tek başıma heralde bi 30 balron kesmişimdir 530 luckla, tık yok valla.
Gaming Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2007 oyunda üst seviye loottan ne kastedildiği pek açık değil. The number of magic items found on a monster. The number of properties on a magic item. The intensity of the properties on a magic item. luck bunları etkiliyor. iyi item için yaratıktan çıkanların sayıca az, istenilen özelliklerle sınırlı ve özelliğinde yoğunluğunun fazla olması gerekiyor. 30 balron sayısı deney için yeterli olurmu bilmiyorum. gmlerin luckı test etmesi lazım cok fazla oldurerek. [ Mesaj 24 Ağustos 2007, Cuma - 15:06 tarihinde, Gaming tarafından güncellenmiştir ]
Öne çıkan mesajlar