Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Decadence - İzometrik RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

Nilep bu indie bir oyun, yani parası olmayan bağımsız bir stüdyo tarafından yapılıyor. Grafikleri dandik değil ama eski teknoloji kullanarak yapılmış. Zaten grafik kısmı geri planda, oyunun asıl olayı dialog temelli bir rpg olması.

Random gnomes random lair (nası bi isim lan bu) yeni bi röportaj yapmış, sorular ve cevaplar kısa ve güzel olmuş. Tamamını burdan okuyabilirsiniz.

said:
2. Now, how about introducing us to your forthcoming release: Age of Decadence?

It's an RPG featuring:
- an original, low magic post-apocalyptic setting
- a detailed skill-based system
- turn-based combat with action points and different attacks
- a lot of dialogue with stat, skill, and reputation checks
- meaningful choices & consequences
- multiple paths & multiple endings

5. Care to elaborate a bit on the setting and story bits of the game?
The setting is post-apocalyptic fantasy. Several hundred years ago a war between two kingdoms almost destroyed them both. Magic, not unlike nuclear power, was used and supernatural allies were summoned. What's left wasn't in any shape to be called empires or kingdoms, so the age of town-states and decadence had begun. A lot of knowledge has been lost; magic was blamed for the devastation, and was all but banned; facilities that were seemed too dangerous were sealed.

The story begins when your character acquires an ancient map and revolves around learning where and what the map leads to, dealing with factions that have very different goals, and finally dealing with what awaits for you at the end of your journey.

6. I understand this will be more or less a turn based experience. How exactly will AoD play?
Turn-based. As for how:
- your Dex defines the amount of action point you get per turn and ranges from 6 to 12.
- all actions have AP costs, so for example swinging a short sword costs 4AP, while bringing a two-handed sword on someone's head will cost you 6AP. So, if you have 12AP per turn, you can either attack twice with a two-hander, or 3 times with a short sword, or 4 times with a dagger.
- AoD offers a large variety of attacks: fast, regular, power, special, and aimed. Fast attacks deliver less damage, but cost 1AP less and come with a to-hit bonus which works well against fast, hard to hit opponents. Power attacks pack quite a punch, but they cost 1AP more and are easier to avoid. Aimed attacks target specific body parts, etc.

So, going with the above mentioned example, armed with a short sword and 12AP per turn, you can do 3 regular attacks, or 4 fast attacks, or 2 power attacks, in which case you'll still have 2AP left. If you grab a dagger in your free hand, you can perform a fast attack with a dagger. We also offer throwing nets, acid, and black powder bombs to enhance your combat experience.


Mini Hikaye - Gracius'un Ölümü

http://img218.imageshack.us/img218/5103/g1ds2.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/5614/g2xa3.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/1332/intimidategv0.jpg

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grafik önemli değil zaten çok, oyunun rp vaatleri de gerçekten harika. Ancak kalitesiz grafik ama güzel animasyon olsa iyi olur. Turnbased olmasa koymaz da hani adama vurmaya çalışıyorsun adam garip bir dodge yapıyor, sonra sana garip garip vuruyor. Biraz daha geliştirilebilir.

Onun dışında arayüzü, konsepti ve de rp vaatlerini sevdim :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Daha önce bahsettiğim Lets Play AOD topiğinde biraz ilerleyebildik ama tartışmalarla birlikte 50 sayfayı geçti. O yüzden Vince rpgwatcha oyunun başından itibaren neler olduğunu anlatan özet bir yazı hazırlamış.

said:
Since you are an assassin, you start at the local assassins guild called The Boatmen of Styx. Instead of saying "halo brave adaventurer! plz taek some itamz from my chest and equip them!", the guildmaster pretends that you and him are old pals and jumps straight to business. You get your first quest - to kill a trader who crossed Commercium, the merchants guild. You ask a few questions and head to the inn where the doomed trader is staying.


Ehueh seviyorum bu adamı. Yazının tamamını burdan okuyabilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
Unoffical faqı hazırlayan drama queen eleman bide resim galerisi yapmış. Oyunun ilk hazırlık aşamalarından itibaren yayınlanan tüm ssler var, nerden nereye diyorsunuz. Çıkış tarihiyle ilgili kesin bişey yok ama purgatorio tayfası gibi bunlar da 2008 sonlarına sarkacak gibi.

http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php?topic=341.0 Baya fazla resim var topicte bu arada

AoD böyle başlamıştı :
http://i263.photobucket.com/albums/ii153/Culmination2008/The%20Age%20of%20Decadence/Unofficial%20Gallery/2005%20Screenshots/2005_0000.jpg


Böyle devam etti :
http://i263.photobucket.com/albums/ii153/Culmination2008/The%20Age%20of%20Decadence/Unofficial%20Gallery/2006%20Screenshots/2006_0040.jpg


Sonunda bu hale gelebildi :
http://img68.imageshack.us/img68/4840/aod1yy9.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vingthor said:
post apokaliptik dünyaya büyü koymayın arkadaşım yapmayın küfretmeyin fallout'a ya. nerde fallout bilimselliği nerde büyü. mana ne ya

e iyide apocalypse dedikleride büyü yüzünden olmuş bi felaket, atom bombası filan değil. dünya hep büyülüymüş anlıycağın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vingthor said:
post apokaliptik dünyaya büyü koymayın arkadaşım yapmayın küfretmeyin fallout'a ya. nerde fallout bilimselliği nerde büyü. mana ne ya


Fenrisin dediği gibi dünya bizim dünyamız değil, post apoc ama alternatif ve içinde büyü olan bir dünyada post apoc. Ayrıca oyunda büyü yok, felaketten sonra ne büyücü ne büyü ne de tapınak kalıyor ortada. Sanırım oyun içinde bir tane büyücü görebilecekmişiz ama pcnin büyüyle bir ilgisi yok. En fazla lore skilli varsa eskiden kalma mekanik/büyüyle çalışan bazı makinaları kullanabilecek.

Bide mana ne evet? Mana falan yok oyunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Divine Divinity tek kaçışlı perspektifle izometrik bakış açısına sahip. Ben kısaca "spastik izometrik" diye tanımlıyorum. :P

Detaylar güzel de görsel için olumlu konuşamayacağım. Umarım geri kalan kısımlar sorunsuz olur da görsele takılmayız. Ha bir de oyun çıksın yani artık, asıl sorun o ehueh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Üçüncü resim hoşuma gitti. İlk resimden beri grafikleri çok güzel geliştirmişler. İlk resimdeki gibi çıksa oynamazdım herhalde. Bu saatten sonra çok bayık geliyor.

Vingthor said:
post apokaliptik dünyaya büyü koymayın arkadaşım yapmayın küfretmeyin fallout'a ya. nerde fallout bilimselliği nerde büyü. mana ne ya

Steampunk diye bişi de var biliin mi?
Hem her postapokaliptik illa Fallout olmasına gerek yok, Fallout ile postapokaliptik kelimesiyle tanışmış olabilirsiniz de, çok daha geniş bir kavram bu.
Ha bu arada aklıma gelmişken Akira tavsiye ederim. güzel filmdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...