Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Anlayamadığım Bir Sorun


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Oyundan çıkıp girince evden kesinlikle çıkmıyor. Bir türlü çözemedim. Başka housing s-criptleri de denedim ama alakası yokmuş, işe yaramadı. Biri yardım etsin allah aşkına :/

Housing Scripti:
Housing


Spheretables Alakalı Olabilir Belki Login Logout'la:
Spheretables

House Region:
Region

help mi :(

edit: sığmadı link yaptım

[ Mesaj 04 Temmuz 2007, Çarşamba - 09:47 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
housing scp de

login i bul altına logout ekle

[spo]
On=@Logout
if (( == >) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ))
var.p


p
update
p
disconnect
var.p
endif
[/spo]

sanırım budur.

Mesaj tarihi:
on=@logouta ekledim hemen deneyeyim

çooooooook sağol oldu sonunda :)

böyle bişi yapmak aklıma gelmişti ama bulamamıştım nasıl yapacağımı ehehe

[ Mesaj 04 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:42 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
biraz arastırdım da bulamadım.
sanırım yapılan itemleri düzelticeksin her itemde
gerekli skill ayarı vardır.


skillmake BLACKSMITHING 80.0


gibi burada o itemi yapmak için gereken skill var. onu düşürürsen daha yüksekler daha hatasız yapar.

[ Mesaj 05 Temmuz 2007, Perşembe - 15:05 tarihinde, Tcpip tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
öyle bir ayar yok.
rand sistemi yaparak sen yapabılırsın spheretables.scp ile alakalı.

Skillmakelede yapabilirsin fakat alakasız olur tam istediğine ulaşamazsın ufak bi rand sistemiyle işini halledebilirsin.
Mesaj tarihi:
Skillmake ile düzeldi :)

Ancak şimdi başka bir sorunum var. Evden düşme sorununun tekrarı. Tek tek denedim.

small marble shop
small wood house
two story wood and plaster house
two story stone and plaster house
small stone tower

Bu 5 evde logout login yapınca evden düşmüyor. Acaba neden?
Mesaj tarihi:
event almıyor olabilir.
o evlere girip .show events yaz
e_house gibi bişi varmı bak.

yoksa
o evlerin multilerini bul ordan regionlarına bak ve @enter ve @exit altına eventları ekle.
Mesaj tarihi:
her neyse hallettim bi şekilde ehue. şimdi başka bir sorunum var.

balık, maden falan server 20-30 saat açık kaldıktan sonra bozuluyor. balık tutulmuyor maden kazılmıyor. regionlar bozuluyor sanırım. bunun sebebi nedir ve nasıl düzeltebilirim?
Mesaj tarihi:
smg ler falan mı? nasıl düzeltebilirim? ne yapmalıyım yani?

yok etmeliyim. ehehe. tamam sağol.

[ Mesaj 06 Temmuz 2007, Cuma - 23:25 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Ben bir şeyi daha yapamadım ya :/ Explosion'un 3 kareden uzağa atılamamasını istiyorum fakat yapamadım. Char, Item'de ayarladım gayet çalışıyor (consume yapmazsam durdurmuyor patlatmayı action -1 falan da olmadı). Ama gelin görün ki targon=@ground'a aynısını koyduğum zaman olmuyor. Ne yaparsam yapayım takmıyor hiç. 561651 kare uzağa atılabiliyor :/ Pliz help mi.

[spo][ITEMDEF i_potion_ExplosionLess]
NAME=lesser explosion potion
ID=i_bottle_PURPLE
TYPE=T_POTION
TDATA1=0
RESOURCES=i_reag_sulfur_ash 3, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 5.1

ON=@Create
MORE1=s_explosion
MORE2=12.0

On=@Targon_Char
if ( > 3)
src.sysmessage @026,,1 3 kareden uzağa explosion atamazsın.
src.consume 1 i_potion_explosionless
return 1
endif
if ()
drop
endif
return 1

On=@Targon_Item
if ( > 3)
src.sysmessage @026,,1 3 kareden uzağa explosion atamazsın.
src.consume 1 i_potion_explosionless
return 1
endif
if ()
drop
endif
return 1

On=@TargOn_Ground
attr 010


ON=@DClick ////////////////////////////patlattttt
IF (==1)
src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz...
return 1
elseif ()
src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz...
return 1
elseif ()
src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz...
return 1
elseif ()
src.sysmessage @033 Baska bir explosion potion kullanmadan once beklemelisiniz.
return 1
else
src.newitem i_mem_exp
src.act.equip
src.act.timer 3
endif

[ITEMDEF i_mem_exp]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=explosion delay

ON=@Create
ATTR=attr_decay|attr_invis

ON=@Timer
REMOVE
RETURN 1[/spo]
Mesaj tarihi:
resync atınca falanda duzelıyodur o sorun. bende yaşadım 3-5 ay shardımda bazen 2ayda bir oluyordu.
syshata syslagaluga vsvs gibi sistemler tamamen çökertiyor. zarar ziyan. Nebula sistemindeki renklı mesaj sistemleri sUx.
Mesaj tarihi:
resync atınca falanda duzelıyodur o sorun. bende yaşadım 3-5 ay shardımda bazen 2ayda bir oluyordu.
syshata syslagaluga vsvs gibi sistemler tamamen çökertiyor. zarar ziyan. Nebula sistemindeki renklı mesaj sistemlerindendir.
Mesaj tarihi:
55i için o renkli mesaj sistemi siz r403 için yazabilirsiniz.
eskisi ile aynı adı tasıyan bi fonksiyon yazın olsun bitsin

sysmessage @04000 deneme :)
Mesaj tarihi:
ground da distance direk çalışmıyor olabilir.
oraya bir item yaratmak bi çözüm olabilir

newitem i_gold
new.p

gibi
sonra o item ile adam arasındaki distance a göre o senin çözümünü uygula
Mesaj tarihi:
Distance ile alakasız ayrıca ben soyle birsey yapmıstım.

[spo]
ON=@DClick
if < // item equip yerine ctag kullanıyoruz
src.sysmessage @036,,1 Henuz Explosion kullanamazsınız return 1
endif
if
src.criminal 1
endif
src.ctag.explosion_potion_time = + 50)>

ON=@Pickup_Ground // explosion atıldıktan sonra yerden tekrar alınmasını engelliyoruz.
if
morex = 0
timer = 0
return 1
endif

[/spo]
Mesaj tarihi:
Ben bu ev olayı yüzünden kafayı yicem, denemediğim şey kalmadı. Eventlerde de sorun yok, bazen logout login yapınca düşüyor, bazen düşmüyor cidden kafayı yicem..
Mesaj tarihi:
Neyse sanırım çözdüm. Başka bir sorum daha olacak fazladan topic açmayayım. Poison atarken 0 olsa bile deathly atılabiliyor. Ben distance'ına göre belirledim her şeyi ama bunları nereye koymalıyım tam olarak? Bulamadım bir türlü.

[spo]elseif ( == 0) && ( > 0)
poison (150 + {-50 50})[/spo]

gibi yaptım yani de nereye koyulacak?
Mesaj tarihi:
Bunu tercihen oyuncuların hepsinde bulunan bir event'in @spelleffect triggerında s_poison büyüsünün sine koyman icab ediyor.

fakat distance = 0 dersen, kişinin kendisine olan uzaklığını ölçersin ki bu her zaman 0'dır. src.distance diyip büyüyü atananın distance'ını almalısın, tabi onu da 0 olarak alırsan 2 oyuncunun aynı karede bulunmasını istemiş olursun. 1 veya 2 yapman daha mantıklı eğer gerçekten çok yakında olmasını istiyorsan. son olarak poison komutuna 1000 argümanını verirsen 5 kere deathly vurarak devam eden bi efekt alırsın ki 150 çok düşük bir rakam, ayrıca rastgele bir değer eklerken eksi değerler yerine 0 dan başlayarak kullanmayı tercih etmen daha sağlıklı olur (senin örneğinde -50 ile 50 arası 100 lük bir alan varsa "poison (100 + {0 100}) olması yani) 150 çok küçük demiştik, en sağlıklısı "poison " şeklinde bir ifade kullanman olacaktır.

ayrıca bu if bloğunun elseif ile başlayıp endif siz bittiğini söylememe gerek yok herhalde.

güncelleme: ayrıca bu if bloğu poisoning 0.1 bile olsa anlamsız oluyor, zebula scriptlerinde sanırım vardı şöyle birşey kullanabilirsin;

On=@SpellEffect
if ( = s_poison) // s_poison ve poison field büyüsnün spell rakamını yerleştirmen daha sağlıklı olur
poison + {0 250})>
return 0 // return 0 vererek sphere'in internal checklerine devam etmesine söylemiş oluyoruz, sphere 1 kere daha poison verecektir kurbana, fakat spherede poison varken 1kere daha poison yemeniz bir geçerlilik taşımıyor hatırlarsanız, sorun yok.
endif

[ Mesaj 14 Temmuz 2007, Cumartesi - 12:04 tarihinde, Bronx tarafından güncellenmiştir ]
×
×
  • Yeni Oluştur...