PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Oyundan çıkıp girince evden kesinlikle çıkmıyor. Bir türlü çözemedim. Başka housing s-criptleri de denedim ama alakası yokmuş, işe yaramadı. Biri yardım etsin allah aşkına :/ Housing Scripti: Housing Spheretables Alakalı Olabilir Belki Login Logout'la: Spheretables House Region: Region help mi :( edit: sığmadı link yaptım [ Mesaj 04 Temmuz 2007, Çarşamba - 09:47 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
Tcpip Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 housing scp de login i bul altına logout ekle [spo] On=@Logout if (( == >) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == )) var.p p update p disconnect var.p endif [/spo] sanırım budur.
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 on=@logouta ekledim hemen deneyeyim çooooooook sağol oldu sonunda :) böyle bişi yapmak aklıma gelmişti ama bulamamıştım nasıl yapacağımı ehehe [ Mesaj 04 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:42 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2007 Başka bir problemim daha var. Acaba malzeme yaparkenki ve büyü atarkenki fail oranları nereden ayarlanıyor? Aşırı bir fail söz konusu da :)
Tcpip Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 biraz arastırdım da bulamadım. sanırım yapılan itemleri düzelticeksin her itemde gerekli skill ayarı vardır. skillmake BLACKSMITHING 80.0 gibi burada o itemi yapmak için gereken skill var. onu düşürürsen daha yüksekler daha hatasız yapar. [ Mesaj 05 Temmuz 2007, Perşembe - 15:05 tarihinde, Tcpip tarafından güncellenmiştir ]
Mike Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2007 öyle bir ayar yok. rand sistemi yaparak sen yapabılırsın spheretables.scp ile alakalı. Skillmakelede yapabilirsin fakat alakasız olur tam istediğine ulaşamazsın ufak bi rand sistemiyle işini halledebilirsin.
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Skillmake ile düzeldi :) Ancak şimdi başka bir sorunum var. Evden düşme sorununun tekrarı. Tek tek denedim. small marble shop small wood house two story wood and plaster house two story stone and plaster house small stone tower Bu 5 evde logout login yapınca evden düşmüyor. Acaba neden?
Tcpip Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 event almıyor olabilir. o evlere girip .show events yaz e_house gibi bişi varmı bak. yoksa o evlerin multilerini bul ordan regionlarına bak ve @enter ve @exit altına eventları ekle.
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Hepsinde var e_house. Düzgünlerinde de bozuklarında da var.
Bronx Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 skill'lerin @start triggerında ACTDIFF e bakarsan o an yapılan işin zorluk derecesini görebilirsin
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 gözünüzü seveyim biri yardım etsin bıktım şu logoutta düşmeme işinden :(
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 her neyse hallettim bi şekilde ehue. şimdi başka bir sorunum var. balık, maden falan server 20-30 saat açık kaldıktan sonra bozuluyor. balık tutulmuyor maden kazılmıyor. regionlar bozuluyor sanırım. bunun sebebi nedir ve nasıl düzeltebilirim?
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 smg ler falan mı? nasıl düzeltebilirim? ne yapmalıyım yani? yok etmeliyim. ehehe. tamam sağol. [ Mesaj 06 Temmuz 2007, Cuma - 23:25 tarihinde, PrudenT tarafından güncellenmiştir ]
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2007 Ben bir şeyi daha yapamadım ya :/ Explosion'un 3 kareden uzağa atılamamasını istiyorum fakat yapamadım. Char, Item'de ayarladım gayet çalışıyor (consume yapmazsam durdurmuyor patlatmayı action -1 falan da olmadı). Ama gelin görün ki targon=@ground'a aynısını koyduğum zaman olmuyor. Ne yaparsam yapayım takmıyor hiç. 561651 kare uzağa atılabiliyor :/ Pliz help mi. [spo][ITEMDEF i_potion_ExplosionLess] NAME=lesser explosion potion ID=i_bottle_PURPLE TYPE=T_POTION TDATA1=0 RESOURCES=i_reag_sulfur_ash 3, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 5.1 ON=@Create MORE1=s_explosion MORE2=12.0 On=@Targon_Char if ( > 3) src.sysmessage @026,,1 3 kareden uzağa explosion atamazsın. src.consume 1 i_potion_explosionless return 1 endif if () drop endif return 1 On=@Targon_Item if ( > 3) src.sysmessage @026,,1 3 kareden uzağa explosion atamazsın. src.consume 1 i_potion_explosionless return 1 endif if () drop endif return 1 On=@TargOn_Ground attr 010 ON=@DClick ////////////////////////////patlattttt IF (==1) src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz... return 1 elseif () src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz... return 1 elseif () src.sysmessage @033 Bu alanda bunu kullanamazsiniz... return 1 elseif () src.sysmessage @033 Baska bir explosion potion kullanmadan once beklemelisiniz. return 1 else src.newitem i_mem_exp src.act.equip src.act.timer 3 endif [ITEMDEF i_mem_exp] ID=i_memory TYPE=t_eq_script NAME=explosion delay ON=@Create ATTR=attr_decay|attr_invis ON=@Timer REMOVE RETURN 1[/spo]
Mike Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 resync atınca falanda duzelıyodur o sorun. bende yaşadım 3-5 ay shardımda bazen 2ayda bir oluyordu. syshata syslagaluga vsvs gibi sistemler tamamen çökertiyor. zarar ziyan. Nebula sistemindeki renklı mesaj sistemleri sUx.
Mike Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 resync atınca falanda duzelıyodur o sorun. bende yaşadım 3-5 ay shardımda bazen 2ayda bir oluyordu. syshata syslagaluga vsvs gibi sistemler tamamen çökertiyor. zarar ziyan. Nebula sistemindeki renklı mesaj sistemlerindendir.
Tcpip Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 55i için o renkli mesaj sistemi siz r403 için yazabilirsiniz. eskisi ile aynı adı tasıyan bi fonksiyon yazın olsun bitsin sysmessage @04000 deneme :)
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 zaten renkli şeyler revisionlarda kendisi geliyor.. explosion pls ühü :(
Tcpip Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2007 ground da distance direk çalışmıyor olabilir. oraya bir item yaratmak bi çözüm olabilir newitem i_gold new.p gibi sonra o item ile adam arasındaki distance a göre o senin çözümünü uygula
jonq Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2007 Distance ile alakasız ayrıca ben soyle birsey yapmıstım. [spo] ON=@DClick if < // item equip yerine ctag kullanıyoruz src.sysmessage @036,,1 Henuz Explosion kullanamazsınız return 1 endif if src.criminal 1 endif src.ctag.explosion_potion_time = + 50)> ON=@Pickup_Ground // explosion atıldıktan sonra yerden tekrar alınmasını engelliyoruz. if morex = 0 timer = 0 return 1 endif [/spo]
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2007 Ben bu ev olayı yüzünden kafayı yicem, denemediğim şey kalmadı. Eventlerde de sorun yok, bazen logout login yapınca düşüyor, bazen düşmüyor cidden kafayı yicem..
Hell_Angel Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2007 kesin çakışan bi scp vardır ya onu bulacaksın yada serverı her actıgında o scp de deişiklik (sonuna bi boşluk mesela) yapıp kaydetedeceksin resync atacaksın dene bunu bi.
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 Neyse sanırım çözdüm. Başka bir sorum daha olacak fazladan topic açmayayım. Poison atarken 0 olsa bile deathly atılabiliyor. Ben distance'ına göre belirledim her şeyi ama bunları nereye koymalıyım tam olarak? Bulamadım bir türlü. [spo]elseif ( == 0) && ( > 0) poison (150 + {-50 50})[/spo] gibi yaptım yani de nereye koyulacak?
Bronx Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 Bunu tercihen oyuncuların hepsinde bulunan bir event'in @spelleffect triggerında s_poison büyüsünün sine koyman icab ediyor. fakat distance = 0 dersen, kişinin kendisine olan uzaklığını ölçersin ki bu her zaman 0'dır. src.distance diyip büyüyü atananın distance'ını almalısın, tabi onu da 0 olarak alırsan 2 oyuncunun aynı karede bulunmasını istemiş olursun. 1 veya 2 yapman daha mantıklı eğer gerçekten çok yakında olmasını istiyorsan. son olarak poison komutuna 1000 argümanını verirsen 5 kere deathly vurarak devam eden bi efekt alırsın ki 150 çok düşük bir rakam, ayrıca rastgele bir değer eklerken eksi değerler yerine 0 dan başlayarak kullanmayı tercih etmen daha sağlıklı olur (senin örneğinde -50 ile 50 arası 100 lük bir alan varsa "poison (100 + {0 100}) olması yani) 150 çok küçük demiştik, en sağlıklısı "poison " şeklinde bir ifade kullanman olacaktır. ayrıca bu if bloğunun elseif ile başlayıp endif siz bittiğini söylememe gerek yok herhalde. güncelleme: ayrıca bu if bloğu poisoning 0.1 bile olsa anlamsız oluyor, zebula scriptlerinde sanırım vardı şöyle birşey kullanabilirsin; On=@SpellEffect if ( = s_poison) // s_poison ve poison field büyüsnün spell rakamını yerleştirmen daha sağlıklı olur poison + {0 250})> return 0 // return 0 vererek sphere'in internal checklerine devam etmesine söylemiş oluyoruz, sphere 1 kere daha poison verecektir kurbana, fakat spherede poison varken 1kere daha poison yemeniz bir geçerlilik taşımıyor hatırlarsanız, sorun yok. endif [ Mesaj 14 Temmuz 2007, Cumartesi - 12:04 tarihinde, Bronx tarafından güncellenmiştir ]
Öne çıkan mesajlar