Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

id Tech 5 Demo


arcane

Öne çıkan mesajlar

izledim de pek beğenmedim. doom 3 motorunu biraz geliştirmişler gibi gözüküyor sadece.

mimik olayında halen hl2'nin gerisindiler. adam konuşurken sadece ağzı açılıp kapanıyor, ona dikkat ettim.

quake 4'ü unreal engine 3.0 ile veya ona benzer bir motorla çıkartmadıklarına üzülüyorum halen. çok durgun bir oyundu q4.

[ Mesaj 15 Haziran 2007, Cuma - 10:19 tarihinde, Bone tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Görüntüden çok söyledikleri önemli. Dediğine göre bu bahsi geçen teknoloji sayesinde sanatçılar çok daha özgür bir şekilde oyun dünyasını şekillendirebilecekler ve birşey üstünde aynı anda birkaç sanatçının değişiklik yapmasına izin veriyormuş. Peki bu ne demek? Şu demek: Alıştığımız FPS konsepti nedir? Koridor boru kutu koridor boru kutu. Bahsettiği şey ile sanatçıların önünü açacakları için oyun dünyası ve level tasarımları çok daha özgün olacak. Kendi de diyor zaten biz teknik elemanlar olarak yaratıcı tiplere bir tuval sunacağız, onlar oyun dünyasını istedikleri gibi şekillendirecekler diye. Şu an ortada fazla birşey yok zaten dediği gibi birkaç senedir devam eden gizli bir projeymiş ve o video kısa sürede hazırlanan bir gösterim. Geleceğin oyunlarının mediumu bu diyebilecek kadar iddialı. Zaten adam Carmack yani, henüz aya gitmemiş olsa da roketi yapmış adam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahah! benim bilg. rezil olduğundan mal gibi gaz yapıp hi-res indirdiim videosundan bişey anlamamıştım. Güzelmiş o zaman yaw :P

edit : bi de bu hareketle id bayaa iyi bi hamle yapmış oluyo çünkü sadece mükemmel teknikten ibaret oyunlar yapıyolardı ama ruh yoktu. Şimdi ikisi de olacak :D

[ Mesaj 15 Haziran 2007, Cuma - 16:20 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cok yenı bi teknoloji olduğunu düşünmüyorum ben bunu veya cığır acıcağını, yanı zaten, uğraşan ekipler özgür dünyalar ortamalr yaratabiliyordu.

hiç bi map designer oturup map editorda calışmazki zaten önce oturulup sayfalarca eskiz yapılrı cizim yapılır izoemtrik cizimler yapılır falan.

yanı ne biliyim, force unleashed bundan dah buyuk bi devrim bence map disignerlar acısından.


fakrlı şekillere girebilen interaktif bi dünya yaratab ilme imkanı yanıyo o motor.

burda sadece bizim map editorumuz adh akullnışlı gibi bi durum var.

veya ben fazla kücümsüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
Internette konu hakkında araştırırken buraya da bakayım dedim. Hortlatmak gibi olmasın.

WWDC konferasında bu demoyu tek çekirdekte (3.0 ghz gücünde) ve 512 mb quadro fx 4500 kartla çalıştırmışlar. Akıcılık konusunda fena durmuyor hani.

Tam sürümü Multi Thread Open GL (çok çekirdek destekli) olacağı için güzel performans alacağız gibi geliyor bana. 512 mb üstü Open GL 2.0+ bir kart iyi bir deneyim yaşatacak gibi sanki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...