Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Marmaray denizin altına iniyor


malik

Öne çıkan mesajlar

fransa'dan ingiltere'ye 20 dakikada geçebilen bir sistem sonuçta. ihtiyacı olan kullanıyor olmayan kullanmıyor. bir kaza yüzünden müşteri kaybetmesi söz konusu olamaz bence. her ulaşım yolunda kazalar olur, ama o ulaşım yoluna tercih etmememize neden olmaz. manş tüneli de kullanıma açıldığı 94 yılından beri tıkır tıkır çalışıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
bizim kosuyolunda tepe alisveris merkezinin onune de yapiyorlar birseyler. istasyon mu ne olacakmis. oradan nasil banliyoye baglanacak anlamadim ben ama.


o kadıköy-kartal metro hattının istasyonunun inşaatı olabilir. olmayadabilir atmış da olabilirim. ama işte birileri demiş yukarılarda trenleri nasıl bağlayacaklar diye de, kartal-kadıköy metro hattı inşaası var. tren değil. ve türkiye'nin en uzun metrosu olacakki kendisi e-5 karayolunun altından gideceğinden, kim neden kullanır bilinmez.şahsen ben istanbulun en "dağlık" bölgesinden geçen bir metroyu kullanıp canıma kast etmem. gaspçısı hırsızı katili sapığı kifayetsizi doluşacak o metroya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie haklı. şuan ben de üsküdardayım, cok gereksiz birşey yaptıkları. yayalar için zaten üsküdarda ulaşım sorunu die birşey yok ki. her istedigin yere gerek dolmuş gerekse de vapur/motor kullanarak gidebiliyosunuz.

bence araç trafigini rahatlatacak sekilde bir proje geliştirmeleri gerekirdi. oraya yatırılacak milyar dolarlar milletin cebinden cıkıo sonucta. 3-5 kişiye rant saglamak amacıyla resmen çar çur edilio gene paralar. millete sorsan ama ne güzel hizmet ediliyo der ne yazık ki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ne zaman arac trafigini rahatlatmak icin yatirim yapsalar bu daha fazla arac trafigine yol aciyor gordugum kadariyla. yumurta-tavuk iliskisi gibi birsey. butun gelismis ulkeler tramvay hatlarini tutarken, biz araclara yol acilsin diye tramvaylari yok ettik iyi halt ettik. tekerlekli vasitalar icin gecis yapmanin sonu yok ama bir tane de olsa demiryolu gecisine ihtiyac vardi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yahu 2025 yılının yolcu sayısının tahmini bugünden yapılır mı allah aşkına.
sen herelde gün yerine saat anladın bir önceki konuda. günde belki 275bin kişiye hizmet verilebilir ama saatte imkanı yok.

valla marmaray bitene kadar haydarpaşa'dan marmarayın başladığı yere hat çekilmezse bi halta yaramaz bu iş. zaten nasıl çekecekler çok merak ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim bildigim üsküdarda vapurlar günde 30K insan tasıyor. (her istimaket dahil). 275K sayısı sallama bariz, günde o kadar insanı tasıyamaz. kac tren calısacak bi kere, bir iki taneyse zaten hiç tasıyamaz. kac serit yapacaklar o yolu ki bi de, o kadar insanı tasıyabilmesi için vızır vızır tren gidip gelmesi lazım. (ki ulasımının büyük bir yüzdesi sabah ve akşam belirli saat dilimlerinde oldugundan, cok yakın aralıklarla baya fazla trenin gidip gelmesi lazım)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...