Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jade Empire


odchu

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
A harmonic combo is a combo between 2 styles:
A Support or Magic style, and then a Martial Style.
You cannot use a weapon style to complete a HC, as a killing blow with a
leveled up weapon style causes a sweet decapitation in most human enemies.

A completed HC can have five outcomes: A flesh explosion, a
shattering, an absorption, a charred corpse, and a disappearance.

To successfully start a HC, use one of these eight styles:

Storm Dragon (Area Attack): Produces a flesh explosion, and a Focus
power-up.

Heavenly Wave (Power Attack): Produces a flesh explosion, and a Health
power up.

Paralyzing Palm (Power Attack): Produces a petrification, and a
shattering, but no power-up.

Hidden Fist (Area Attack): Produces an absorption, and a Chi power-up.

Dire Flame (Area Attack): Produces a charred corpse, and a Health
power-up.

Ice Shard (Power Attack): Produces a shattering, and a Chi power up.

Stone Immortal (Power Attack): Produces a shattering, but no power-up.

Tempest (Power Attack): Produces a disappearance, and a Focus power-up.

After using one of these attacks, you will see a green circular timer under
the red icon at your opponent's feet. This is a timer and will
countdown. While this timer is there, switch to a martial style, and use the
power attack. Voila, harmonic combo.

These combos TAKE TIME. While learning, don't be afraid to switch to Focus
mode. The best way to do this is to switch to your martial style while you
are in the movement of your support/magic style. The fastest combo is
Paralyzing Palm -> Leaping Tiger,
which takes 2.9 seconds from start to finish. The longest is Dire Flame ->
Thousand Cuts, which takes 9.3 seconds. Remember, don't be afraid to use
Focus mode.

Appendix I: You cannot use harmonic combos in non-lethal combat...so no-
no for the Arena...

Appendix II: Ogres are immune to all Support styles, Tempest,
and Stone Immortal. So, you will have to use Dire Flame or Ice Shard.
Demons and Golems are immune to ALL Support and Magic, so no HC's for
them. However, Lower Demons such as mummies can still be HCed. Spirits
are immune to Support styles, so just use magic on them.

[ Mesaj 25 Haziran 2007, Pazartesi - 14:59 tarihinde, odchu tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
heh ben legendary strike aldım ama pek beceremiyorum, klavye sapıtıyor bir de fareyle aynı anda 5-6 tuşa birden basınca. oyun hoş aslında ama çok basitleştirilmiş karakter sistemi, nolf2 bile neredeyse rpg sayılır buna rpg denebilecekse heh. karakterler, dialoglar, atmosfer filan hoş ama, bioware gene becermiş. 2 yıl beklemeselerdi şunu çıkarmak için ama.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 4 ay sonra ...
Jade Empire'ı baştan oynuyorum.
İlk kez oynadığımda "kötü bir warlock tadı" yakalamaya çalıştığım hatun karakter iyilik meleği olmuş çıkmıştı.

Bu sefer Closed Fist followerı ve dövüşçü bir karakter yapayım dedim ama bazı şeylerde kafam karıştı.

1- body bazlı giden bir yakın dövüşçü karakter için en iyi yetenekler nedir? hangi yetenekleri öğrenip kullanmak gerekli?

2- uçak savaşlarını yapmak zorunda mıyım? sonunda herhangi bir ödül felan geliyor mu ki? her defa evade etsem birşey farkeder mi?

3- Drunken Boxing gerçekten işe yarayan bir yetenek mi? Kılıçla kolayca öldürebildiğim lotus assassin'lerden dayak yiyip ölmeme neden oldu. Diğer yeteneklerin yanında gereksiz mi kalıyor?

4- Tien's Landing'teki hatuna koca bulurken seçtiğimiz adam herhangi bir değişiklik yapıyor mu?

5- Savaşlarda bir konuda zorlanıyorum. Şöyle bir sahne oluyor: Rakibime vuruyorum, vuruyorum, sonra block yapıyor. Blocku normal saldırıyla aşamayacağım için, right click ile gerçekleşen özel saldırıyı yapıyorum. Ama ben daha saldıramadan adam hemen blocktan çıkıp bana vuruyor. Ee, AI daha sen right clicke basar basmaz bunu farkedip "normal attack" yapıyorsa, rakibin blokunu kıracak saldırıyı yapmanın ne anlamı var? Yoksa bu kapışmalarda farkedemediğim bir bit yeteneği var da ben mi beceremiyorum? Sanki bu şekilde taktiksel dövüşmek yerine rakip blok yaptığında başka bir rakibi hedef alıp onunla kapışmak daha kolay gibi geldi bana. Öteki türlü "taktiksel savaşıcam, adam blok yaptığında ben blok kırıcı saldırıyı yapıcam" dediğimde bu sefer avantajı rakip elde ediyor ve çok pis kitliyor beni.






Bir de, Closed Fist - Open Palm olayı biraz tuhaf olmuş kanımca.
Open Palm olmak için illa "iyi biri" veya "high way follower" olmak gerekmiyor, sadece sana verilen questleri yaparsan "open palm", eğer insanları öldürmeyi seçersen "closed fist" oluyorsun. Hani ne biliyim, "doing quest for greater evil act" diye birşey yok, quest yaptığın an "iyi biri" oluyorsun. Gerçi bioware'in klasik "iyi-kötü dialog seçenekleri" tarzı bu, ama ne bileyim, d&d'nin "good vs evil" tarzından farklı felsefeler olduğunu söylüyor oyun içinde, ancak işte questler bu felsefelere çok uyumlu olmuyor.
Hatta bununla ilgili benzer şeyleri anlatan bir yazı buldum: http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=1065
derdimi iyi anlatmış sanki :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 7 yıl sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...