paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Selam, Size servislerin rezilliklerinden bir örnek vereyim: Adam cep telefonundan çıkan ses azalınca servise götürüyor. Servis ise cihazın kulaklığını değiştirip rapor hazırlıyor; yazılım güncelleme yapıldı. Adama yazılım güncelleme ile çözüldüğü belirtiliyor. Adam da imzalayıp alıyor. Herhangi bir ücret ödemiyor çünkü daha yeni almış telefonunu. Bir süre sorun tekrarlıyor ve yine servise götürüyor. Adamlar bu sefer de Kulaklığı değiştirip rapor hazırlıyor; bakım ve filitre değişimi yapıldı. Tabi ki ücretsiz. Ve sorun tekrar gerçekleşince adam artık bununla mı uğraşıcam diyip götürüyor servise. Servis inceleyip haber vereceklerini söylüyor. Yine kulaklık değişimi ve rapora bu sefer arızalı kulaklık değişimi notu düşüyor. Rapor imzalanıyor ve cihaz teslim alınıyor. Peki neden bu yapılıyor? Çünkü Tüketici Yasasına göre aynı sorunu garanti süresi içersinde 3 defa tekrarlayan cihaz değişmek zorunda :) Her seferinde farklı bir rapor tutup sizin bu yönde hareket etmenizi engelliyorlar. Yapan servis resmi bir Nokia servisi. Ben buna Nokia servisleri toplantısından dönen 2 farklı servis elemanının konuşmasına şahit olarak öğrendim. İstatistiksel olarak arı nedeniyle geri dönen cihaz var mı? YOK. Çünkü hepsi tamir ediliyor. Eğer o servis 'bu cihaz arızalı, size değişim ile yenisini vermeliyiz' dediğinde ise işler karışıyor. Çünkü Distribütör firmanın bir kotası var ve bu koptanın üstüne çıkan servise uyarı gidiyor. Tüketicinin birşeyden haberi yok. Servisler distribütör ile işi kitabına uyduruyor. Kısacası çark dönüyor. Bu sebeple servisleri pek muhattap almıyorum. Eğer işi biliyorsam direkt olarak ya distribütörle iletişim kuruyorum ya da mail döşeyip doğru merkez ofise :) Casio Japan ve Ersa sağolsun, 18 yıllık Casio saatimin dijital ekranını bile değiştirdiler de saat şimdi çalışıyor :P Bu arada telefonun kartı arızalıymış :) Kulaklık pelte çıkan telefonlardan sökülüp takılıyormuş. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Bu rezil teknik servis olaylarından birisi de 5 sene önce benim başıma gelmişti. İlk cep telefonumu almıştım. Marka Ericsson, model ise 3618'di. Çok hevesliydim telefonu çok beğenmiştim. Aynı akşam telefon sapıttı. Ekranda hiçbir şey gözükmemeye başladı. Ekranın üst köşesini bastırınca görüntü geliyordu. Herhalde temazsızlık falan vardı bilemiyorum. İlk günden böyle bir şey olunca sinirim bozulmuştu. Hemen aldığım yere götürmüştüm. "Biz birşey yapamayız teknik servise götürceksin." dedilerdi. Israr ettim uğraştırmayın diye, bir şey değişmeyince mecbur teknik servise gittim. Teknik servis'te baktılar şöyle bir.. "Tamam biz bunu merkeze yollayacağız, tamir masrafları bilmem kaç milyonun altında tutarsa ücretsiz tamir edilir" dediler. Benim kafam atmıştı. Ben telefonu değiştirirler diye beklerken, bunlar kalkıp tamirin ücretli olup olmamasını konuşuyorlardı. Düşünün bir günlük telefondu. Gerekçede şuydu: "Telefonu yeni aldığımda sorun yokmuş, ilk günden bozulduğuna göre kullanıcı hatasıymış." Neyse ücret almamışlardı ama 15 gün beklemiştim. Kendi paramla rezil olmuştum. O zamanlar 17 yaşında gencecik körpeciktim tabi. Şimdi olsa yeni telefon alana kadar başlarının etini yerdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Selam, Şu repliği bir teknik servis elemanına yapacağım günü hayal edip duruyorum: - Dostum yapmazsan Osman ile muhattap olursun. Osman benim bagajdaki kazma sapıdır. :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 ayrıca bir efsaneye göre ekranın tam ortasında diyelim 3 pixeliniz ölü çok göze batıyor, değiştirmeye götürüyorsunuz ve 4pixel olsa değiştirirdik diyorlar. Yeşil laser alınır, ekranın bu noktasına bir anlık tutulur, ölü pixel sayısı 10 a çıkar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlaCk Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 İyide burada benim böyle şansa bu asla geçmez denilen ölü pixeli nasıl vurarak yokettiğimi tartışsak daha iyi olacak gibime geliyor. Ben kendime inanamadım şahsen. Bi an içimdeki bio enerjiden falan diye düşündüm zira. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Selam, Bence tartışılacak birşey yok; vurdun ve düzeldi. Elektrikli cihazların varoluşlarında var şiddet ile çözüme ulaşma şekli. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlaCk Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2007 ozaman inanıyorum artık şiddetin teknolojik cihazlar üzerindeki gücüne. LCD'sinde ölü pixel olanlara evlere tıklatmaya gelinir =)) (yanlış anlaşılmasın, ekrana) saygılar :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 Philips'in son çıkan modellerinde sıfır ölü pixel garantisi var. Yani 1 tane bile olsa değiştirmeleri lazım. Tabi senin model bu garantiye dahilse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlaCk Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 değil sanırsam. olsun mübarek parmak var tıklatıyom geçiyo :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2007 hacı blek parmaa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar