Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yeni LCD de ölü pixel


BlaCk

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Size servislerin rezilliklerinden bir örnek vereyim:

Adam cep telefonundan çıkan ses azalınca servise götürüyor. Servis ise cihazın kulaklığını değiştirip rapor hazırlıyor; yazılım güncelleme yapıldı. Adama yazılım güncelleme ile çözüldüğü belirtiliyor. Adam da imzalayıp alıyor. Herhangi bir ücret ödemiyor çünkü daha yeni almış telefonunu. Bir süre sorun tekrarlıyor ve yine servise götürüyor. Adamlar bu sefer de Kulaklığı değiştirip rapor hazırlıyor; bakım ve filitre değişimi yapıldı. Tabi ki ücretsiz. Ve sorun tekrar gerçekleşince adam artık bununla mı uğraşıcam diyip götürüyor servise. Servis inceleyip haber vereceklerini söylüyor. Yine kulaklık değişimi ve rapora bu sefer arızalı kulaklık değişimi notu düşüyor. Rapor imzalanıyor ve cihaz teslim alınıyor.

Peki neden bu yapılıyor? Çünkü Tüketici Yasasına göre aynı sorunu garanti süresi içersinde 3 defa tekrarlayan cihaz değişmek zorunda :) Her seferinde farklı bir rapor tutup sizin bu yönde hareket etmenizi engelliyorlar. Yapan servis resmi bir Nokia servisi. Ben buna Nokia servisleri toplantısından dönen 2 farklı servis elemanının konuşmasına şahit olarak öğrendim. İstatistiksel olarak arı nedeniyle geri dönen cihaz var mı? YOK. Çünkü hepsi tamir ediliyor. Eğer o servis 'bu cihaz arızalı, size değişim ile yenisini vermeliyiz' dediğinde ise işler karışıyor. Çünkü Distribütör firmanın bir kotası var ve bu koptanın üstüne çıkan servise uyarı gidiyor. Tüketicinin birşeyden haberi yok. Servisler distribütör ile işi kitabına uyduruyor. Kısacası çark dönüyor. Bu sebeple servisleri pek muhattap almıyorum. Eğer işi biliyorsam direkt olarak ya distribütörle iletişim kuruyorum ya da mail döşeyip doğru merkez ofise :) Casio Japan ve Ersa sağolsun, 18 yıllık Casio saatimin dijital ekranını bile değiştirdiler de saat şimdi çalışıyor :P

Bu arada telefonun kartı arızalıymış :) Kulaklık pelte çıkan telefonlardan sökülüp takılıyormuş.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu rezil teknik servis olaylarından birisi de 5 sene önce benim başıma gelmişti. İlk cep telefonumu almıştım. Marka Ericsson, model ise 3618'di. Çok hevesliydim telefonu çok beğenmiştim.

Aynı akşam telefon sapıttı. Ekranda hiçbir şey gözükmemeye başladı. Ekranın üst köşesini bastırınca görüntü geliyordu. Herhalde temazsızlık falan vardı bilemiyorum. İlk günden böyle bir şey olunca sinirim bozulmuştu.

Hemen aldığım yere götürmüştüm. "Biz birşey yapamayız teknik servise götürceksin." dedilerdi. Israr ettim uğraştırmayın diye, bir şey değişmeyince mecbur teknik servise gittim. Teknik servis'te baktılar şöyle bir.. "Tamam biz bunu merkeze yollayacağız, tamir masrafları bilmem kaç milyonun altında tutarsa ücretsiz tamir edilir" dediler. Benim kafam atmıştı. Ben telefonu değiştirirler diye beklerken, bunlar kalkıp tamirin ücretli olup olmamasını konuşuyorlardı. Düşünün bir günlük telefondu. Gerekçede şuydu: "Telefonu yeni aldığımda sorun yokmuş, ilk günden bozulduğuna göre kullanıcı hatasıymış."

Neyse ücret almamışlardı ama 15 gün beklemiştim. Kendi paramla rezil olmuştum. O zamanlar 17 yaşında gencecik körpeciktim tabi. Şimdi olsa yeni telefon alana kadar başlarının etini yerdim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...