Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

bloodlines benimde taptığım bi oyundur ama hatırladığım kadarıyla aşırı çizgiseldi, alan cok kıstlıydı ve inanılmaz buglar vardı. şöyle adam gibi gözden gecirilmiş bi expansion pack ya da 3. vampire masquarade oyunu yapılsa fallout mallout umrumda olmaz :).

malkavian la oynamiştim, benim oynadığım sırada ortaya cıkan bazı olaylarin malkavian a özel olduğunu sonrada öğrenmiştim (tv deki haber muhabiriyle muhabbete girmesi efsanedir :p).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.demonoid.com/files/details/1154602/775222/

Van Buren design documentleriymis daha indirmedim gercek mi degil mi bilmiyorum ama bakmakta yarar var

Edit: Design notes'dan bire bir alinti:

said:
In Fallout 3, we need to make sure that each character type has an equally enjoyable role-playing experience in each location (evil characters and stupid characters are usually given the short end of the stick; the rewards for these types of characters are usually unbalanced when compared to the goody-two-shoes characters). No more!


Uzulmemek elde degil offf be interplay neden black isle'i kapattin

[ Mesaj 13 Mayıs 2007, Pazar - 23:54 tarihinde, Sylian tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Word dökümanları ve 1 adet videodan oluşuyor.

Videoda power armor (advanced değil) giymiş bir eleman renderı var, 360 derece dönüyor. Yeni birşey yok bildiğin Fallout 1 tasarımının birebir aynısı. Poligon sayısı çok fazla herhalde demo için yapılmış birşey.

Dökümanlar level tasarımlarını baya detaylı bir şekilde anlatıyor, npc interaction, loot, background history, questler, herşey... Şemalar falan da var. 35 mb lık .doc oku oku bitmez bu.

MULTIPLAYER GAMING
Multiplayer Elements?
POST-GAME ADVENTURING
Değişik endingler ve bunlar her mekan için ayrı ayrı yazılmış.
Değişik opsiyonlar endinglerle sınırlı değil, her quest için:

Evil Karma Character
Good Karma Character
Stupid Character
Low Reputation Character
High Reputation Character
Male Character
Female Character

Science Boy:
Combat Boy:
Stealth Boy:
Charisma Boy:

gibi karakter bazlı sonuçlar var. Bu durum skillere bile yansımış:

Mechanics - Fix pump, hose, hack robots
Medic - N/A
Outdoorsman - Poisoning geckos
Science -




Bu post yorumda bulunarak, copy/paste edilerek, anlatılarak bitmez hatta bu dökümanların benim durumumda okuyarak bitmemesi de mümkün TLDR hahaha.

Kısacası Fallout 3'ü IP yapsaydı nasıl olurdu diye merak ediyorsanız bunları okuyarak bilmek mümkün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Azeri bir arkadas fallout icin concept art cizmis mesela su ikisine bakin:

[spo] [/spo]

[spo] [/spo]

Bunlari bethasda'nin concept art'iyla karsilastirirsak en buyuk sorunu nerede oldugu gorulebilir. Bethesda'nin cizimlerinin 50'li yillarla ya da fallout'un karanlik atmosferiyle hic bir alakasi yok.

Bu arada bethesda bu adami ise kabul etmemis

[ Mesaj 15 Mayıs 2007, Salı - 21:02 tarihinde, Sylian tarafından güncellenmiştir ]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...