mardox Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 bence çok tatlı bir oyun olcak gibi... fallout'a has espri anlayışını koruduğu için bethesda benden büyük bi + kazandı. ayrıca oyun falloutun bildiğimiz o karanlık, biraz depresif ve en sevdiğim özelliği olan post modern teknoloji ama köy gibi olan yerlerde gezcez yine. bunun dışında henüz görmediğim değişikliklere yapılan eleştirilere katılmıyorum. ayrıca her oyun firmasının da oyuna kendi yorumunu ekleme hakkı var. hepimiz f3'ü gerçekten merakla bekliyoruz, yanlış anlamayın ama ben bazı "aşırı" eleştirleri bu heycandan dolayı çabuk etkilenmeye bağlıyorum :) bakalım vidyoları beğendim inşallah NPC diyalogları da güzel olur da tadından yinmez :D bu arada sam, çıkcak oyun serinin en güzeli olsa bile fallout 1 ve 2'nin yeri ayrı :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Video benim hoşuma hiç gitmedi. Özellikle açık alanlar çok hmmm çok zevksiz gözüktü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 TEKRAR SÖYLÜYORUM: combat oynanışı için yaptım ben o yorumu. special sistemi mükemmel olmakla beraber oynanış hantal, külfetli ve kritik hatalar içeriyordu. 150 skill ile 40'lık burst sıkarsın single shot dmg'si verir 3 hex ötedeki adama. aranızda ceset varsa yerde hele sormayın hiç. sledgehammer koyarsın bir ekran öteye kayar. "you see: enclave patroler (150hp). you critically score 0 dmg, killing enclave patroler" mesajı çıkar adam parçalara ayrılır. duvar arkasına saklanır, çıkar eye shot kor, tekrar kaçarsın adam birşey yapamadan, öyle melül melül bakar. shotgun alırsın eline tüfek gibi 20 hex'ten de 2 hex'ten de aynı dmg'yi kor. defalarca bitirdim oyunları evet ama combat'ında övecek bir yan göremiyorum. special'ı çıkar geriye sıfır kalır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Ayıcık atan roketatar ehehehehehe çok komik ayrıca çok zekice düşünülmüş heheheheheh Fail üstüne fail geliyor. Arabayı da internetten 2 dolara satsınlar da bethesta b*klarını yoğurt döküp yiyenlere bir güzel gülelim http://img141.imageshack.us/img141/9730/1213593217042lz0.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 mardox said: fallout'a has espri anlayışını koruduğu için bethesda benden büyük bi + kazandı. lol gamespy röportajında "eski fallout oyunalarının espri anlayışı fazla tongue n cheek ti" gibi bişey diyolardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 bu van şat koymayacak da ne koyacak? (:P) red ryder bb gun'dan daha zevkli olacağı kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Sam said: ki bu sistem EFSANEEEE, EPİKKKK denen diğer black isle ve bioware oyunlarında da kullanıldı. kimsenin de bugüne kadar "baldur's gate neden turn-based değil?" dediğini görmüş değilim. düzgün yapılınca oluyor demek ki. Cık, kullanılmadı. Special ve d&d sistemleri arasındaki farkı geçtim, benim vatsdan anladığım Eberronla d&dye gelen action point sistemi. Zaten tb yada rt olarak yaptığın aksyona ek olarak bullet mode a girip hekşat çekebiliyosun. Efsane rpglerde (epik değil, lütfen, biz öyle ucuz pazarlama ağzı kullanmıyoruz) oyun masaüstündeki gibi 6snlik roundlara ayrılıyor ve bu süre içinde yapabildiklerin belli. Nişan alırken celerity 5 açmak gibi bişey olmuş bu. G4te Todd'ın anlattığı vidyo ve her saçma hekşatta alkışlayan gerzeklere bişey diyemiyorum. http://img366.imageshack.us/img366/1580/bloodiermassul6.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 işin ironik kısmı oyun dx10 desteklemiyor. :P special'ın AP olayını real-time turn'lere bölünce eşit dağılmıyor vs, birebir aktarılması güç evet. ama ctb çok uzağında değildi, AP regen oluyordu real-time. ben şahsen burada onu bekliyordum ama öyle değil gibi göründü. elde daha fazla bilgi olmadan yorum yapamıyorum zira faraziyat olur. valla sniper rifle ile parçalanmayı alkışlamadım ama minigun parçalayınca kahkaha atarken avuçlarım patlarcasına alkışladım ekran başında heh, süperdi. B)- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 bg nin arcanumun realtime sistemiyle bunun ilgisi yok sam. nisan alıyosun ateş ediyosun vuruyor mermi ölüyor mutant. sen korganın elinen tutup milletin kafasına baltaylamı vuruyordun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 AP ve statların sadece vats sırasında çalışması hiç mantıklı gelmiyor, öyle yapmayacaklarını umuyorum ve pek sanmıyorum yani bunun dengesiz ve anlamsız olacağını düşünemeyeceklerini. daha fazla anlatmayacaklarsa görmek lazım ancak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 ar calısır zaten arde bi olay yok, ama ap calışıyo gibi durmuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Ardeth said: Sam said: bunu kesinlikle yeğlerim ilk oyunlara sam'e hastalık bulaşmış artık onu kurtarmak için çok geç. bunun diyecek kadar ileri gittiğine göre, herhangi bir tedaviye cevap vereceğini sanmıyorum. öldürelim Üzüntü verici..her ne kadar sonradan pisman olduysada kurtaramamıs vesselam :) bunun sebebi oyuncunun role playingten cok action a önem vermesi diyebiliriz sanırım.Ben karakterler arasındaki etkilesimi severken baska biri o karakterin combatta olusturdugu hareketliligi daha cok sevebilir normal yani.. Birazda cinematic ve gameplayden bahsedelim.. Cinematic te ki bilgi aktarımı gayet güzel ama gercek bi aile yerine pip boy ailesi kullanılsaymıs daha ii olabilirmis..aile olmamıs gibi yapay duruyor.Kullanılan ses kesinlikle yetersiz..Ian Mckellen falan konussa super olurmus ama tabiki degil..sonlarına dogru kullanılan cizgi film havası 'acaba?' dedirtiyor..yuzlece masaustu fallout senaryosundan sonra f3 u gorup yapıcagım yorum ' bu su kalitesiz ve camurlu ' degil daha cok ' yasasın su bulduk ' havasında olucaktır.. Gameplayde yorumu icinse.. Crysis e göre kotu grafikleri olucaktır grafigi geciyorum..benim icin GERCEKTEN önemli degil.. Pipboy olayı gayet guzel..hafif predator havasında olmus bravado.. Vats ve real time olmasıda pozitif saygılar..ama sniper ve pompalının yarattıgı parca koparma efektimi?!..F1 de bile pompalıda minigun efekti verilmiyodu..yuh diyorum git öl diyorum head programmer a ... Hızımı alamadım ustteki programcıya kafam girsin.. Radyo olayı mukemmel...son derece guzel aferin diyorum aaferinnn son derece guzel dusunulmus.. fat man midir nedir o silah gercek kullanımına uygun olursa yönetir..oyun boyunca 1 max 2 tane bulup köy yok edebilme özelligi guzel olurdu..30 metre karalik yere pipican nukü istemiyorum.. Granade kullanımı hos...cici aferin.. Umarım adamımız Vault 101 den yeni cıkmıstır..cunku kendisini 'temiz' gordum olmamıs.. Fallout dunyasına ac oldugum icin notum yuksek ama kalbime saplnan bi acıyı paylasmak isterim..adam oyunu tanıttıktan sonra bugunluk bu kadar derken elinde gamepad tutuyor..........acıttı :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Statlar damage ı ve sniper gibi silahların accuracysini ayarlıyordur, az buçuk small gunsla herkes fps oynar gibi oynayabilir. Fps modunda ateş ederken action point dolmayacak diyorlardı ama demoda doluyor. Bu haliyle combatlar baya kolay olacak gibi. edit : Bu arada demodaki karakter lvl 8. 10 str ve 10 agi var, big guns falan yüksek baya ama small guns görünmüyor. 7 tane perk almış, her lvlda bir perk alınıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overseer Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 hehaha bi önceki sayfada videyoyu izledimde, sam hayırlı olsun. geri kalanlar hadi geçmiş olsun ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Dragonutopia said: Üzüntü verici..her ne kadar sonradan pisman olduysada kurtaramamıs vesselam :) bunun sebebi oyuncunun role playingten cok action a önem vermesi diyebiliriz sanırım.Ben karakterler arasındaki etkilesimi severken baska biri o karakterin combatta olusturdugu hareketliligi daha cok sevebilir normal yani. makaraya sarıyorsanız eyvallah da nedense o tınıyı alamıyorum bir türlü. combattan bahsediyorum ben, zaten dialog filan gösterilmemiş videolarda. ve evet combat hakkında düşüncelerimi izah ettim sayılı defalar. öte yandan bana göre fallout için en önemli olan husus (her ne kadar minigun'ın düzgün yansıtılması diyesim gelse de) dialoglar ve o dünyanın atmosferi. bunları düzgün yapmaları fallout rpg'si olarak kabullenmeme yeter. atmosfer tamam gördüğüm kadarıyla. ve evet combat da bunlardan sonraki sırada çok önemli, hem keyifli olması hem de special sisteminin yansıtılabilmesi. fo'lar special sistemini iyi yansıtıyordu ama keyifli olduklarını söyleyemem pek. tactics rpg olmamasına rağmen combat sistemini nihayet keyif alınır hale getirmişti akıcı (kendim turn-based oyunlara düşman değilim, severim lakin fo'larda başarısız buluyorum) hale getirip hatalarını düzelterek. bana tactics motoruyla bile dialog ağaçlı rpg olarak sunsalar ben keyifle oynardım gene 2008'de. şu videolardaki combat'ı da evet yeterli buluyorum vats istemesem de, onlarca sayfa önce söylemiştim zaten bu turn-based galeyanları fanlara yaranma gayretiyle mutie'ler gibi yamuk yumuk bir hibrid combata neden olabilir diye. umarım öyle olmamıştır. vats'ız ama stat ve AP olayını rt'ye düzgünce entegre eden bir sistem en isabetlisi olurdu. yani tactics'de bile sadece tb'ye yarayan perkler vardı mesela, dengesizliğe yolaçıyor sadece başka birşey değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 ben dalga geçiyorum amacım tam olarak türk medyasının role playini yapmaktı zaten hehe bana ne lan fallout3 iyi olmuş kötü olmuş işim var gücüm var fallout 2 ve 1 yetti de arttı bile zaten bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Son 3 yıldır toplasan 5 tane single player oynayamadım zaman sorunu sebebiyle. O sebeple fps oynamak istemiyorum F3 adı altında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mardox Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 fenris said: lol gamespy röportajında "eski fallout oyunalarının espri anlayışı fazla tongue n cheek ti" gibi bişey diyolardı. Perfect life trailer'ı için yaptım yorumu. ki zaten bu konuda fallout oynayanların farklı düşüneceğini sanmam vidyonun başındaki vault-tec reklamı fallout 1 ve 2'yi aratmıyor. vidyoda da zaten espirili başka bişi yok, ha sen eski fallout esprisini terkettikleri bişi gördüysen o vidyoda bilemicem... ama vault-tec reklamı baya da fallout tarzı işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Yine nmadan bir dergi tercümesi. Girişteki yazıyla by gamers for gamers havası yakalamaya çalışmışlar ama bethesda o kadar yalancı bi firma ki insanın inanası gelmiyor. Russian gaming mag "Igromania" staff were among those, who were invited to play Fallout 3 at Bethesda's HQ. They have recorded half an hour-long video, containing an interview with Todd Howard, Emil Pagliarulo and Gavin Carter and some comments on the hands-on from the guy, who played the game. He tells they've played a game for 3 hours. Here are some tidbits from the interview. Remember that it's a double translation (first it was translated into Russian and then I had to translate it back), so there might be some mistakes. *There will be mines and minefields. Depending on your skill you'll be able to find mines sooner or later before they explode. If your skill is high enough, you'll hear a beeping sound a few seconds before the explosion and will have a chance to run away. If your skill is very high, you'll be able to retrieve mines and then set them where you want to. *As already was mentioned before, non-conversational skills will provide some dialogue options. *Sneaking is switched on automatically when you duck. Sneaking is important for pickpocketing. *You can not only pick pockets, but you can put somethng into one's pockets too. like explosives or grenades. *Jet and psycho are in. You can get addicted to them. Addictions are cured by local doctors. *Random encounter mentioned by Emil: he walked at night and met some homeless man with a brahmin. Emil wanted to shoot at the man, but suddenly some white bear (they called it something like Jaguai (Ausir says it's Yao-Guai) jumped out of the bushes and attacked Emil's character. Emil explained that this bear was a pet of that homeless man. *Weather is dependent on the area you are in. For example, in Washington, the sky is grey, so the city looks dark. And the wasteland is sunny on the other hand. They wanted to recreate the atmosphere of first Fallout, says Todd. *They say that all the towns in previous Fallout games looked the same. Bethesda wanted to create towns with their unique souls and they say that each town differs from the others. *Bethesda's praising NPCs AI. Every NPC is doing something like cleaning, walking, they have their own schedules. Bethesda say that it's not that they've changed Oblivion's AI, they just enhanced it with animation. *They say, they wanted to show how hard it is to live in the post-apocalyptic world, so they tried to avoid anything cartoonish. *The game now is twice as big as they wanted initially. *Todd Howard: "We're doing the game for the fans. When you look at first Fallouts you can't say "That what's made this game popular". Those games were great <...>We do not want to simplify things, we are doing a game with a hardcore gameplay. As fans for fans". And here goes what the guy that played the game tells: *"I've heard many complaints about that it's not Fallout by the atmosphere (he said it's his personal complaint too), that it looks like Oblivion, that the music is bad. From what I've seen, it's all true." *But, he says, you'll love this game despite all that. And here are the reasons: - Multiple ways to solve quests. - Exploring is really cool, you'll never know what you'll find. - As for the RPG part of the game - everything is saved from the past games. He says that in Falout 3 your skills really matter. The game is really hardcore and not going into mainstream, in his opinion. *He also compares combat system to Mass Effect and says that he loved V.A.T.S., especially when compared to ME. He notes that opponents are dumb, do not run to avoid shots though. *He says exploration part reminded him of S.T.A.L.K.E.R. *Characters are well-done in his opinion. He provides some examples: in Megaton, there is boy that cares of a girl, that lost her parents. There is also a man, that came to Megaton to start a new life (he was a bandit in his past). When you talk to him, it appears that he won't mind returning to his past occupation. He refuses to join PC because of his good karma. You can come to his house at night and you'll find lots of empty wisky bottles, because he can't cope with his new life. *Overall, the game looks much better than a year ago. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 hey, half life 2 fallout3 exppack değil mi bu?? fps olmuş hacı bu tamamıyle.. kollar bacaklar kopuyor, kafalar kanlar saçarak havalarda uçuşuyor ve düşmanlarımız silahları ile bize ateş etmeden önce nail gun ile ayaklarını yere çivilediklerinden olsa gerek salak gibi onları vurmamızı bekliyorlar. harika.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 *There will be mines and minefields. Depending on your skill you'll be able to find mines sooner or later before they explode. If your skill is high enough, you'll hear a beeping sound a few seconds before the explosion and will have a chance to run away. If your skill is very high, you'll be able to retrieve mines and then set them where you want to. - Obarey Saykik mine detector ile eğlenceli saatler. Artık sadece action adventure değil aynı zamanda platformuzda *As already was mentioned before, non-conversational skills will provide some dialogue options. - Güzel araklama fikir. Lazımdı. *Sneaking is switched on automatically when you duck. Sneaking is important for pickpocketing. - Unutmayın çocuklar. Expansion ile gelen Oblivion player mode aktive edince oyun sizin için gerekli herşeyi kendi yapıcak. Oturun ve 250 saatlik walkthrough izleyin *You can not only pick pockets, but you can put somethng into one's pockets too. like explosives or grenades. - 11 sene önce yapılmışı var saolasın *Jet and psycho are in. You can get addicted to them. Addictions are cured by local doctors. - Çok gerizekalı bir uygulama olmuş. Drug kullanmanın eğlenceli kısmıydı tırsa tırsa basmak. Bütün heyecanı alıp gitmiş. Early game bas drugları sonra beli doğrultunca sil gitsin. *Random encounter mentioned by Emil: he walked at night and met some homeless man with a brahmin. Emil wanted to shoot at the man, but suddenly some white bear (they called it something like Jaguai (Ausir says it's Yao-Guai) jumped out of the bushes and attacked Emil's character. Emil explained that this bear was a pet of that homeless man. - AMAN TANRIM NPC LERIN YARDIMCILARI VAR. Post apocalyptic dünyada BEYAZ AYI. 11 sene. *Weather is dependent on the area you are in. For example, in Washington, the sky is grey, so the city looks dark. And the wasteland is sunny on the other hand. They wanted to recreate the atmosphere of first Fallout, says Todd. - Oha süper fikir. Daha önce kimse düşünememişti bunu ... not. *They say that all the towns in previous Fallout games looked the same. Bethesda wanted to create towns with their unique souls and they say that each town differs from the others. - İyiki aynı oyunu oynamamışız bu embesil level designerları ile *Bethesda's praising NPCs AI. Every NPC is doing something like cleaning, walking, they have their own schedules. Bethesda say that it's not that they've changed Oblivion's AI, they just enhanced it with animation. - Bethesta NPC AI över, oyunu test edenler gerizekali AI der. Hmm kima inansak acaba. Fable dan fikiri çaldık ama iyi çaldık merak etmeyin. *They say, they wanted to show how hard it is to live in the post-apocalyptic world, so they tried to avoid anything cartoonish. - Badass ayıcık launcher *The game now is twice as big as they wanted initially. - Nasılsa şehirler arası dağ bayır bomboş gezicez. DUNGEON tiplerinden de 3 tane varsa daha ne istesin oblivionfagler *Todd Howard: "We're doing the game for the fans. When you look at first Fallouts you can't say "That what's made this game popular". Those games were great <...>We do not want to simplify things, we are doing a game with a hardcore gameplay. As fans for fans". - Hardcore anlayışı kopan kafa kol, breakdance yapan mutant olan firmadan ne beklersinki şimdi. Verirler önünüze lvl 20 lerle dolu dungeon "buraya lvl10 da girerseniz çok hardcore oluyor bakın bizden demesi" derler. *"I've heard many complaints about that it's not Fallout by the atmosphere (he said it's his personal complaint too), that it looks like Oblivion, that the music is bad. From what I've seen, it's all true." - Oblivion gibi görünür tabi. Oblivion çünkü. *But, he says, you'll love this game despite all that. And here are the reasons: - Multiple ways to solve quests. - Exploring is really cool, you'll never know what you'll find. - As for the RPG part of the game - everything is saved from the past games. He says that in Falout 3 your skills really matter. The game is really hardcore and not going into mainstream, in his opinion. - OHA SÜPER BİR YENİLİK - Ne ile karşılaşabileceğini bilemezsin ama nerde karşılaşıcağını bilebilirsin dimi ? KEMERLERİNİZİ BAĞLAYIN SEVGİLİ PARTİM İNCOMİNG RANDOM ENCOUNTER. Ha pardon sevgili partin zaten köpekle beraber 3 kişiden oluşuyordu. - Mainstream dediği şey zaten aynı firmanın foku. Hardcore rpg deyince akla gelen ilk şey skillerin her % de crosshairi küçültmesi ise helal olsun diyelim bari *He also compares combat system to Mass Effect and says that he loved V.A.T.S., especially when compared to ME. He notes that opponents are dumb, do not run to avoid shots though. - Korkmaya gerek yok. Bethesta NPC AI nin çok kaliteli olduğunu söylüyor. Yalan söylüyor bu tester inanmayın. *He says exploration part reminded him of S.T.A.L.K.E.R. - FPS action adventure platfom dedik zaten. Tür kalmadı seninle ekliyecek STALKERcan affet bizi *Characters are well-done in his opinion. He provides some examples: in Megaton, there is boy that cares of a girl, that lost her parents. There is also a man, that came to Megaton to start a new life (he was a bandit in his past). When you talk to him, it appears that he won't mind returning to his past occupation. He refuses to join PC because of his good karma. You can come to his house at night and you'll find lots of empty wisky bottles, because he can't cope with his new life. - Oha ne kadar orjinal bir fikir. Daha önce hiçbir oyunda görmemiştim bu derinlikte karakterizasyon. *Overall, the game looks much better than a year ago. - Pek birşey açıklamıyor be gözüm. fok + 1 gene fok yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Venator Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Ya bilmiyorum da, abartmışsın yani sen de. Bethesda'nın batırabileceği birçok şey varken beklediğimden daha iyi şu anda. Beklentim tamamen bi Oblivion kopyasıydı en azından perkleri koymuşlar heh. Yeni birşey bekliyosan buyur yaz ne istediğini, orjinal fikirle gelen RPGler çok fazla yok açıkçası. FPS olmasa ve Fallout olsa bana yeterdi ama oyun Fallout değil S.T.A.L.K.E.R. resmen. Onu oynarım valla güzel oyundu aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Monthius Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Kaede said: Ayıcık atan roketatar ehehehehehe çok komik ayrıca çok zekice düşünülmüş heheheheheh Fail üstüne fail geliyor. Arabayı da internetten 2 dolara satsınlar da bethesta b*klarını yoğurt döküp yiyenlere bir güzel gülelim http://img141.imageshack.us/img141/9730/1213593217042lz0.png Heh, araba mı? Hangi araba? Yoksa siz oyuna araba yerine ROBOT AT koyduklarını duymadınız mı henüz? =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 bugune kadar hemen her oyunda olan trap/mine sistemini eklediler diye aglayani da gordum ya gam yemem artik ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2008 said: *Todd Howard: "We're doing the game for the fans. When you look at first Fallouts you can't say "That what's made this game popular". Those games were great <...>We do not want to simplify things, we are doing a game with a hardcore gameplay. As fans for fans". hahah. şaka dimi? main charlar ölmesin, bayılsın, sonra as fans for fans diyin. ağzını yüzünü kırarım ben bu herifin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar