Akairis Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Oyuna ilk başladığımdan beri oyun zaanımın % 90ında Hunter oynattım. Bunun ilk 7 ayı oyunun en ezik karakterlerinden biri olarak geçti. Raid lerde, gruplarda yer bulamadık uzun süre. Sonunda talentleri değiştirdiler ve bir kaç önce adama benzer eli yüzü düzgün bi hunter yarattılar. Peki sonra ne oldu? Hunter'ı hunter yapan özellikleri tek tek nerflediler. Önce bestial wrath nerflendi. "I Win Button" diye o kadar çok eleştiri aldıki kimse çıkıp "noluyo" demedi. 1.10 ile de hunterı hunter yapan trapimize, multi shot, aimed shot ve hunter's markımıza da nerf getirdiler. Üstelik eğer NE huntersanız benim gibi steathdeyken Aimed attığınız dönemlerde mazide kaldı. ""- Hunter traps now use the same rules as stealth rather than being invisible. Detect Trap has been changed to reflect this. "" E bu ne şimdi?? Trap çocuk oyuncağına dönmüş. Her class potion içsin lay lay lom yanımıza gelsin. Benim şu an en çok canımı sıkan bu oldu. Eğer patch notlarda hunter hayrına bir şey gören olursa haber versinde şu garip sevinsin biraz. Hunters - Multi-Shot - This ability now has its attack power normalized the same as melee instant attacks. This means that the attack power contribution from all ranged weapons will be the same, no matter what their speed. All weapons will contribute attack power as if they were 2.8 speed. Weapons slower than 2.8 speed will do slightly less damage than previously; weapons faster than 2.8 speed will do slightly more damage. - Aimed Shot - This ability now has its attack power normalized the same as melee instant attacks. This means that the attack power contribution from all ranged weapons will be the same, no matter what their speed. All weapons will contribute attack power as if they were 2.8 speed. Weapons slower than 2.8 speed will do slightly less damage than previously; weapons faster than 2.8 speed will do slightly more damage. - Improved Aspect of the Hawk - The buff from this talent has had its duration increased from 8 seconds to 12 seconds. Note that the haste it provides does not begin until the second shot after the triggering shot. This change is to compensate for that delay. - Hunter's Mark - This spell no longer triggers procs on the spell caster. This was being abused to land debuffs without getting on the creature's hate list. - Claw and Bite - Pets using these abilities will now generate the correct amount of threat. Only ranks 7 and 8 of claw were generating the correct amount previously. - Bestial Wrath - No longer generates threat for the Hunter. - New high-level boars now exist in the Eastern Plaguelands and have a new rank 6 version of the pet ability: Charge. - The special turtle ability Shell Shield has been improved to no longer root or pacify the turtle, but instead apply a 30% melee slow for the duration of the effect. Cooldown has been improved from 5 minutes to 3 minutes. - Freezing Traps are now affected by diminishing returns. - Pet Frenzy - This effect will now trigger off any kind of critical hit by the pet. - Fixed problem where a tamed pet would be lost if the hunter died as the tame completed. - Distract no longer rotates hunters who have feigned death. - Hunter traps now use the same rules as stealth rather than being invisible. Detect Trap has been changed to reflect this. Edit: Buyrun hunter için 1.10 patch notları. ne diyelim gg blizzard >_< [ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:08 tarihinde, Akairis tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Wissy Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 =_(( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Forme Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 iyi olmuş oyunun saçmalıkları azaliyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
teufel Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Warlocklarda artık deathcoil attıktan sonra feara atamıcak deathcoilin etkisi gecene kadar (3sn) feara immune olucak target bide undeadların deatcoile karşı resistleri arttırmıslar aslında kucuk bi nerf gibi ama sole diyim ztn undeadlara fear atmak oldukça zor ve zahmetli undeadların random classını kesmek bukadar zorken (bi allince olarak) bence bu nerf gayet gereksiz olmus ve lockların gerçekten canını sıkıcak bi mevzu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 said: E bu ne şimdi?? Trap çocuk oyuncağına dönmüş. Ben trap'lerden çıkamadan ölüyorsam bu hunterı yönetenin profesyonel değil classın dengesizliğidir. Daha sonra shadowmeld / aimed için dert yanmışsın ^^ Hiç laf etmicem çok mantıklıydı eskiden stealth cast etmek /rofl yapılması gereken şeyler yapıldı abartmayın... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barrac Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 dedect trap olayı iyi olmuş. B i tek besital wrath mıdır nedir ona nerf geldi zaten geirsi Weapon Hız muhabbetiydi ki Melee class lar son 4-5 patch dir öyle oynuyorlar zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 hunter çok fazla dmg vuruyordu yani sadece multishot autoshot kullansan bile çoook fazla güçlü.yerinde bir nerf bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 eet trap cok sacma bizim serverda hereford denen adam spam trap ten baska bşey yapmıodu bglerde trap at vur kaç trap tamam hatta trap atıp su icenleri bile gördüm sora yine dalıodu adam bu druidlerin ezik moonfire spam rogue ların isede stunlock una benzer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barrac Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Ahhhh hereford i aimed bi trap bi aimed bi trap hayatı bu combo ile geçti gerçektende. aslında Trap olayını Poly gibi de yapabilirlerdi Hp regen olurdu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akairis Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Trape gelen nerf bastan saçma bence. Bunun nedeni, rogue larda bulunan detect trap özelliğini bütün classlara veriyorsunuz bir anda. E ben trap kullanmasam PvP de crowd control namına elimdeki scatter dışında dişe dokunur neyim kalıcak. Oh ne ala çeker pot unun gider BG lerde lay lay açarsın bayrağını. Ne güzel dimi. Benim görüşüm bu trap nerfinin gelmesinin tek sebebinin trapdan çıkamayıp duruma sinirlenenleri şikayetleri olduğudur. Dmg konusunda weapon speed değişikliği size normal gelebilir ama bu sefer marksmanshipde bulunan talentler yalan oluyor. Madem bunlar değişecek o zaman buna göre talent ağaçları hazırlanır, bizde önümüzü görürüz. Eskiden chain trap kullanmazsan duel yaparım diyenlere gülüyordum, şimdi blizzarda gülüyorum. Bakın burda esas nokta rogue stunlock ile chain trapın farklı şeyler olması. Trap dediğiniz çok küçük yarıçaplı bir alanda işe yarayan bir skill. Bunun yanında bu trap size doğru hızla koşup sizi bağlayamaz. Stunlock dan farkı burda. Yani pot. içmiş birinin trape girme şansı 0 dır. Stealth kullanan başka bir class için düşünürsek; steathli oyuncunun belli bir hızı vardır, rakip oyuncunun belli bir hızı vardır. Bu nedenle rakip oyuncu çok çok hızlı tepki vermek zorundadır. Öte yandan yukarda da anlattığım gibi trapde öyle bir durum söz konusu değil ve bu nedenle traplerin steathden sayılması hunter için çok büyük bir darbedir. Edit: Yeni post yerine editde yazmayı tercih ettim. [ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:30 tarihinde, Akairis tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arloth Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Forme'ye katılıyorum Trap kite bir yerden sonra illallah dedirtiyordu çok yerinde bir değişiklik olmuş, "attack power normalization" önceki patchlerde bir çok sınıfa uygulandı şimdide hunterlara uygulanmış ben nerflük bir şey göremedim. Birde attack power normalized olunca ne olmuş oluyor birisi detaylı ve düzgün bir şekil açıklarsa ve hatta patchden önceki ve sonraki hali ile ne gibi bir fark gösterebilirse sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nefarion Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 L2P w/o abuse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Asıl feign death + trap saçmalıgından kurtulmaları lazımdı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 evet böle kendini yırtsanda trap den kaçamama durumu çok uyuz bir durum.hunter zaten 2 kişi petler çok dmg vuruyor trap concussive + wing clip gibi fazlasıyla snare i var aimed shotın 6 sn cooldown ı var.traplerin nerf yemesi normal bence abartmayalım edit: ayrıca bir warlock olarak death coil i de saçma buluyorum fakat warlock un da hiçbir snare i veya stun u yok kaçmak için (seduce 3 kere sadece ve sadece seduce var ) [ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:29 tarihinde, Sparkcaster tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cashar Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 güya fd trap veya scatteri bir şekilde aynı CD ye koymuşlardı bu salak abuse için ama ağlak hunterlar caydırmış blizzardı anlaşılan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asphodel Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 1numaralı hunter saçmalıgı NE ler icin geçerliydi invis aimed shot aşırı adaletsiz aşırı saçma birşeydi BG lerde o kadar büyük bir avantaj ki anlatamam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
darkleee Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 yapmayın ya sizide ezcek bi class olsun bari ben hunterdan 1200 multi shot yediğimi biliom buyuyu cast bile ettirmeden adam alıosunuz sizide warriorlar biarz ezsin :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 o bi kere race özelliğidir onun hunter ile alakası yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nefarion Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 full epic hunter bana (full blue rogue) 2200 aimed shot vurdu gözlerime inanamadım. full epic rogue bu kadar ambush yapabiliomus acaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Simit_Osman Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Yeni taktikler geliştircez artik mage kesmek iyice zorlaşti trap etkeni azaldi iyice Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deady Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 said: 1numaralı hunter saçmalıgı NE ler icin geçerliydi invis aimed shot aşırı adaletsiz aşırı saçma birşeydi BG lerde o kadar büyük bir avantaj ki anlatamam Ne büyük avantajı yaa aynı şeyi rogue yapınca normalede NE hunter yapıncamı avantaj hiç sana rogue arkadan gelip 2500 çakmadı galiba traptan cıkamyanlarada bir iki sözüm var yine roguelerin stunlock undan haberiniz yok galiba yada mage lerin kuzusundan binlerce defa öldüm kuzu modunda iken kuzu kuzu bekliyosun warriorlar gelsinde kafanda tepinsin diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 ben dmg ine bişey demiorum 2.2k aimshot falan vurabilir mage lerde 3k frost bolt vuruo ben druidimlede 2201 ravage vurduğumu hatırlıorum oturan bir mage e :) yarı epic setli bi rog arkımda rahat 2.2k amush vuruor yeri geldimi 1500 backstap falan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 bizim stealth'tayken multishot yediimiz zamanlara saysın hunter kardeşler :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 @full epic hunter bana (full blue rogue) 2200 aimed shot vurdu gözlerime inanamadım. full epic rogue bu kadar ambush yapabiliomus acaba az vurmus :-0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2006 Ağlak hunterlar sustu sen mi ağlak oldun bu durumda :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar