Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hunterlara Nerf Geldi :((


Akairis

Öne çıkan mesajlar

Oyuna ilk başladığımdan beri oyun zaanımın % 90ında Hunter oynattım. Bunun ilk 7 ayı oyunun en ezik karakterlerinden biri olarak geçti. Raid lerde, gruplarda yer bulamadık uzun süre. Sonunda talentleri değiştirdiler ve bir kaç önce adama benzer eli yüzü düzgün bi hunter yarattılar.

Peki sonra ne oldu? Hunter'ı hunter yapan özellikleri tek tek nerflediler. Önce bestial wrath nerflendi. "I Win Button" diye o kadar çok eleştiri aldıki kimse çıkıp "noluyo" demedi. 1.10 ile de hunterı hunter yapan trapimize, multi shot, aimed shot ve hunter's markımıza da nerf getirdiler. Üstelik eğer NE huntersanız benim gibi steathdeyken Aimed attığınız dönemlerde mazide kaldı.

""- Hunter traps now use the same rules as stealth rather than being
invisible. Detect Trap has been changed to reflect this. ""

E bu ne şimdi?? Trap çocuk oyuncağına dönmüş. Her class potion içsin lay lay lom yanımıza gelsin. Benim şu an en çok canımı sıkan bu oldu. Eğer patch notlarda hunter hayrına bir şey gören olursa haber versinde şu garip sevinsin biraz.


Hunters
- Multi-Shot - This ability now has its attack power normalized the
same as melee instant attacks. This means that the attack power
contribution from all ranged weapons will be the same, no matter what
their speed. All weapons will contribute attack power as if they were
2.8 speed. Weapons slower than 2.8 speed will do slightly less damage
than previously; weapons faster than 2.8 speed will do slightly more
damage.
- Aimed Shot - This ability now has its attack power normalized the
same as melee instant attacks. This means that the attack power
contribution from all ranged weapons will be the same, no matter what
their speed. All weapons will contribute attack power as if they were
2.8 speed. Weapons slower than 2.8 speed will do slightly less damage
than previously; weapons faster than 2.8 speed will do slightly more
damage.
- Improved Aspect of the Hawk - The buff from this talent has had its
duration increased from 8 seconds to 12 seconds. Note that the haste
it provides does not begin until the second shot after the triggering
shot. This change is to compensate for that delay.
- Hunter's Mark - This spell no longer triggers procs on the spell
caster. This was being abused to land debuffs without getting on the
creature's hate list.
- Claw and Bite - Pets using these abilities will now generate the
correct amount of threat. Only ranks 7 and 8 of claw were generating
the correct amount previously.
- Bestial Wrath - No longer generates threat for the Hunter.
- New high-level boars now exist in the Eastern Plaguelands and have a
new rank 6 version of the pet ability: Charge.
- The special turtle ability Shell Shield has been improved to no
longer root or pacify the turtle, but instead apply a 30% melee slow
for the duration of the effect. Cooldown has been improved from 5
minutes to 3 minutes.
- Freezing Traps are now affected by diminishing returns.
- Pet Frenzy - This effect will now trigger off any kind of critical
hit by the pet.
- Fixed problem where a tamed pet would be lost if the hunter died as
the tame completed.
- Distract no longer rotates hunters who have feigned death.
- Hunter traps now use the same rules as stealth rather than being
invisible. Detect Trap has been changed to reflect this.

Edit: Buyrun hunter için 1.10 patch notları. ne diyelim gg blizzard >_<

[ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:08 tarihinde, Akairis tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warlocklarda artık deathcoil attıktan sonra feara atamıcak deathcoilin etkisi gecene kadar (3sn) feara immune olucak target bide undeadların deatcoile karşı resistleri arttırmıslar aslında kucuk bi nerf gibi ama sole diyim ztn undeadlara fear atmak oldukça zor ve zahmetli undeadların random classını kesmek bukadar zorken (bi allince olarak) bence bu nerf gayet gereksiz olmus ve lockların gerçekten canını sıkıcak bi mevzu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
E bu ne şimdi?? Trap çocuk oyuncağına dönmüş.


Ben trap'lerden çıkamadan ölüyorsam bu hunterı yönetenin profesyonel değil classın dengesizliğidir.

Daha sonra shadowmeld / aimed için dert yanmışsın ^^

Hiç laf etmicem çok mantıklıydı eskiden stealth cast etmek /rofl

yapılması gereken şeyler yapıldı abartmayın...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eet trap cok sacma bizim serverda hereford denen adam spam trap ten baska bşey yapmıodu bglerde trap at vur kaç trap tamam hatta trap atıp su icenleri bile gördüm sora yine dalıodu adam bu druidlerin ezik moonfire spam rogue ların isede stunlock una benzer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Trape gelen nerf bastan saçma bence. Bunun nedeni, rogue larda bulunan detect trap özelliğini bütün classlara veriyorsunuz bir anda. E ben trap kullanmasam PvP de crowd control namına elimdeki scatter dışında dişe dokunur neyim kalıcak. Oh ne ala çeker pot unun gider BG lerde lay lay açarsın bayrağını. Ne güzel dimi. Benim görüşüm bu trap nerfinin gelmesinin tek sebebinin trapdan çıkamayıp duruma sinirlenenleri şikayetleri olduğudur.

Dmg konusunda weapon speed değişikliği size normal gelebilir ama bu sefer marksmanshipde bulunan talentler yalan oluyor. Madem bunlar değişecek o zaman buna göre talent ağaçları hazırlanır, bizde önümüzü görürüz. Eskiden chain trap kullanmazsan duel yaparım diyenlere gülüyordum, şimdi blizzarda gülüyorum.


Bakın burda esas nokta rogue stunlock ile chain trapın farklı şeyler olması. Trap dediğiniz çok küçük yarıçaplı bir alanda işe yarayan bir skill. Bunun yanında bu trap size doğru hızla koşup sizi bağlayamaz. Stunlock dan farkı burda. Yani pot. içmiş birinin trape girme şansı 0 dır. Stealth kullanan başka bir class için düşünürsek; steathli oyuncunun belli bir hızı vardır, rakip oyuncunun belli bir hızı vardır. Bu nedenle rakip oyuncu çok çok hızlı tepki vermek zorundadır. Öte yandan yukarda da anlattığım gibi trapde öyle bir durum söz konusu değil ve bu nedenle traplerin steathden sayılması hunter için çok büyük bir darbedir.

Edit: Yeni post yerine editde yazmayı tercih ettim.

[ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:30 tarihinde, Akairis tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Forme'ye katılıyorum Trap kite bir yerden sonra illallah dedirtiyordu çok yerinde bir değişiklik olmuş, "attack power normalization" önceki patchlerde bir çok sınıfa uygulandı şimdide hunterlara uygulanmış ben nerflük bir şey göremedim.

Birde attack power normalized olunca ne olmuş oluyor birisi detaylı ve düzgün bir şekil açıklarsa ve hatta patchden önceki ve sonraki hali ile ne gibi bir fark gösterebilirse sevinirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet böle kendini yırtsanda trap den kaçamama durumu çok uyuz bir durum.hunter zaten 2 kişi petler çok dmg vuruyor trap concussive + wing clip gibi fazlasıyla snare i var aimed shotın 6 sn cooldown ı var.traplerin nerf yemesi normal bence abartmayalım


edit: ayrıca bir warlock olarak death coil i de saçma buluyorum fakat warlock un da hiçbir snare i veya stun u yok kaçmak için (seduce 3 kere sadece ve sadece seduce var )

[ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:29 tarihinde, Sparkcaster tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
1numaralı hunter saçmalıgı NE ler icin geçerliydi invis aimed shot aşırı adaletsiz aşırı saçma birşeydi BG lerde o kadar büyük bir avantaj ki anlatamam


Ne büyük avantajı yaa aynı şeyi rogue yapınca normalede NE hunter yapıncamı avantaj hiç sana rogue arkadan gelip 2500 çakmadı galiba traptan cıkamyanlarada bir iki sözüm var yine roguelerin stunlock undan haberiniz yok galiba yada mage lerin kuzusundan binlerce defa öldüm kuzu modunda iken kuzu kuzu bekliyosun warriorlar gelsinde kafanda tepinsin diye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...