Jump to content
Murtaza

Nasıl Dupe yapılır, KOSP'un incelikleri, adam dolandırma sanatı.

Öne çıkan mesajlar

§ 01 Oca 2006, 11:15
murtaza bu topic sticky olunca yalan oldu burda bence bunu yine normal topic yap biz uplayak =p[signature][hline]§ ANCIENTS §

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Oca 2006, 19:41
hem dikkat çekici hemde güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık umarım herkes dikkat eder ve bu basit isteklere uyar.[signature][hline]Acıyıda,tatlıyıda,insan kendi hazırlar,kendi yer;değişen sadece seçilen malzemelerdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Oca 2006, 21:47
murtaza abi harbi çok zeki adamsın yaaa.

[7933 defa okunmuş]

eoehhh bu nedir????
seni 2005 in en zeki patisi seçiyorum...[signature][hline]Sabrina, 30 Aralık 2005 15:12 tarihinde demiş ki:
Saçlarının ve çenenin kıllı olması yararına, bi de o eski halinle "rape me" deme =P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Oca 2006, 10:35
up![signature][hline]NeW ChAr xCeeS BuT SoYuLDuıM HeLp Me PLz iN Diez

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Oca 2006, 17:42
Bir bu başlığın açılma tarihine ve okunma adedine bakalım...
Bir de Genel Kurallar+Cezalılar başlığının açılma tarihine ve okunma adedine bakalım...

*!Yazık...*[signature][hline]Alterac & Oriole

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2006, 13:34
said:
Sabrina, 29 Aralık 2005 19:22 tarihinde demiş ki:
Bu topik, üstteki sticky'den fazla görüntülenirse şaşmam =)


Demişim ehüe.[signature][hline]But the bards' songs will remain..
-----------------------------------
Diandra the Night-Elf / Paticik FM

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2006, 14:39
0_o[signature][hline]Ölüm aklına geldiğinde beni hatırla azrail ile kankayım xD!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2006, 18:44
mesajım sanırım gelmedi.. tekrarlim .2 aydır charım hala açmadı. ve açılmıcak sanırım 1 yıldır onunla oynuyordum:( ama su an yok sifre değişrtirirken . sanırım yanlıs bisi yaptım iyide. maile gelmesi gerekmıyormu.cok arastırdım ne yaptıysam yanıt gelmedi:(ve gold uye olmak istiyordum o dahi olmadı mail sorun verıyor.iyice sıkılmaya basladım..[signature][hline]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2006, 20:14
ben burdan şunu anladım (topicden diil ko bölümünden) burdaki insanların çoğu karakterlerini kosp, koxp vb. yazılımlar kullanarak ve dupe yaparak daha sonrada k2 ye para yedirerek oynuyolar bunu. fakat genel olarak baktığınızda genel bir kesim bunları yapmadığını iddia ederek kullanan birinin açığını yakalayınca birçok hakaret ediyorlar. bence insanlar önce kendilerine sonra başkasına kızmalı.
[spo1=not]yarası olan gocunur[/spo][signature][hline]Alcohol isn't an answer but it makes you forget the question

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2006, 08:47
bu topic gelecek seneye kadar okunma sayısı ekrana sığmaz bence :D[signature][hline]Kenjuro
olympia

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2006, 14:40
başlıktaki şeyleri istiyorum uaaaaaaaaaaa :D[signature][hline]Server : Olympia
Nick : _KB_
LVL : 59 (çok yakın güzel günler)
NP : 7 k (bu da şimdilik)
Kılass : o ne la ? aa pirist
Kılan : o da ne :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Oca 2006, 19:00
:D[signature][hline]Kenjuro
olympia

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Oca 2006, 22:06
xD iste iste bir gün alırsın[signature][hline]Server : Arez (not Ares)
Nick : AltaTurk (not AtaTurk)
lvl : 65
Clan : Eternal_Knightz (not old)
Np : 58k
Fans r : /town
Lakabı : Kamyon (not tank)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Oca 2006, 05:36
alacağın şey konusunda bi laf söölemek isterim ama ayıp kaçar sanırım biras :DEn iisi susmak :D[signature][hline]NedeN Ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Şub 2006, 17:32
Hasmez 3 sayfa önceki tarihte demişşki
kospu nasıl kurucam beyler? yardım plss yeniyim yardım edin lütfen hiç itemım yok


ARKADASIM SEN BANA OYUNDA /PM AT.KONUSALIM,BEN SANA SATARIM BAK ELIMDE VAR BENIM UYGUN YAPARIM SANA BİSEYLER. OK.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2006, 01:50
benim aslında buraya cevap yazmam gereksiz ama fikrimi belirtmeden duramıcam. yeni topic açmak istemedim buraya yazayım. benim bi yeğenim varki kendisi ortaokul 1'e gidiyor. knight'ı kınayt diye okuyanlardan. ve KO oynuyor. aynen dediğniiz dalga geçtiğiniz gibi "aga, pls" kelimeleri her cümlede var daha doğrusu cümle yok. her kelimede enter. ve ben biliyorumki bu oyunda yeğenim gibi olanların sayısı, oyuncuların %70'inden belki fazla. orta 1'e giden bir çocuk gözümün önünde, "seni klana alayımmı? ama 500k vercen girmek istiyosan" sadece bunu diyerek player kazıklıyor. tabi onu şöyle yazıyor :) :
aga
seni
klana
alammı
500k
vercen ama

karşıdan gelen cevapda "aga para yok valla aga sen şimdi al ben sora öderim aga pls aga"
olmaz diyincede paşa paşa 500k ödüyor.

şimdi geleyim asıl meseleye. bi oyunda bukadar saf bile diyemiyorum safın ötesinde aşmış saflar varken, bukadar en büyüğü orta1'e giden çocuklar varken, bi ton kosp'uydu dupe'siydi, premium gösterme'siydi, küfürüydü, seviyesizliğiydi ---->Bukadar şeyin arasında nasıl bu oyunu hala oynayabiliyorsunuz?<----

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2006, 02:37
legit oynayana ne dupe koyar ne agalar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2006, 09:25
:)
Marlon doğru diyor walla...
Bana aga dediklerinde..
Aga tarlada diyorum.. xD
Adam gibi adamsa hemen düzeltip kardeş, birader ws ws kullanıo... xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Şub 2006, 07:55
beyler her kes mesaj atmıs ama kimse dupe wipe nasıl oluyo die bisi dememis :D sunu anlatsanıza bilen %90 vardır aramızda dupe nasıl yapılıyo :)

şimdi herkes diyecekti dupe yok...
adamlar yaldır yaldır dupe yapıyolar :D
bende ögrenmek istiyorum yetti artık

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Şub 2006, 14:18
çok basit..
önce kO yu buluyosun pc de.. zaten setuplari fln hepsi bi dosya içinde. o dosyaya sol clickle bi defa clickledikten sonra çok hızlı bir şekilde(not: ama çok hızlı olacak)Shift+del+enter e basmalısın.ki accounttaki karakterin üstündeki ve bankadaki itemler düpelensin,ikişer tane olsun...
yap sonra gel..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Şub 2006, 13:12
hala en çok okunan topiktir kesin :]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2006, 16:33
0_o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Şub 2006, 08:08
durandal cok akıllısın tebrik ederim seni
ejejejejej
bişi sordum zıpladı kurbaqa gibi
biliyosan söle bilmiyosan ne cevap yazıyosun
alalalal

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Şub 2006, 14:03
öcü o öcü

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Şub 2006, 14:18
ahhahaha herif e durandal demis xd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
  • Yeni Oluştur...