Jump to content
Chemical

Soldat kara liste

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Eyl 2005, 18:35
Güncel liste:

-Raineyes (küfür)
-Saint (küfür)
-HangmaN (küfür)
-Napalm Strike (küfür)
-Yourself (küfür)
-|CpC|Cradle XoX (küfür)
-HeadHunter (küfür)
-ScaNDisK (küfür)
-|EoA|HybR!D (küfür/hacktool kullanımı ve reklamı)
-[FcK]jR.Merlin (küfür)
-Wolf (hacktool kullanımı ve reklamı)
-ssssss (listedeki birinin fake nicki)
-Hutame.lol (küfür)
-|CpC|cok pis vururums (küfür)
-[Senior]Pezo (küfür)
-[SD]Uchina_Itachi (küfür)
-|www|lurcher (küfür)
-[Hz].CellaT (küfür)
-[HoC] klanı (uyarıya rağmen küfürlü nick kullanımı, küfür, küfüre destek, açılımı küfür olan klan ismi)
-[CouSin's]SuRpRiZzZ (küfür)
-Darqer (küfür)
-|EU|OWNER-EFE (küfür)
-| 31 | ALLEY (küfür)
-SeniOr Hotdog (küfür)
[hline]

Sölemiştim sanırım.
http://forum.paticik.com/view.php?id=145036
gibi olaylar olursa hem playeri hemde klanı kara listeye alıcaktım.
Valla klan sizin. Almayın.
Eğer kişi klanda olmadığı halde sabota için bunu yapıyorsa öms atın.

Bide böle olayları bu topice yazın ekliyelim
kara listedekileri serverda gördükce banlıcam.

[Bu mesaj Silphatos tarafından 18 Kasım 2005 20:37 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eyl 2005, 20:00
ne alaka sg klanı?[signature][hline]:0)
Saklisokak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Eyl 2005, 23:02
Krus sen artık sg değilsin boşver :).[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2005, 00:30
zaten 5dk daha sabretseydim o mesajı atmazdım :)
ama olsun sonuçta uygulama saçma, biri girse fake isimle küfür etse tüm klan banlanıcak. saçma bir uygulama bence...[signature][hline]:0)
Saklisokak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2005, 16:14
klanın sahibi gelip inkar etsin ilgileniriz. o ana kadar o klan banlıdır.[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eyl 2005, 11:51
güzel uygulama tebrikler[signature][hline]Trust No One

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Eyl 2005, 22:54
"Demin girdim servera 3 kişi maç yapıyoruz dediler dm serverında, çık dediler çıkmadım. Üçü birden bana daldı işte baya zevkli 3vs1 yapıyorduk sonra sinirlenmeye başlamış Raineyes Emmi adlı hayvan. Ardından küfür etti. Unofficial da olsa eğer Paticik serverı olarak görüyorsanız bu serverı, şahsi fikrim bu tür yaratıkların temizlenmesidir. "
-Silphatos

suçlamalar bu elemandan gelmiş. sölediklerinin tamamı doğrudur fakat 3v1 yapmak suç deil ve istenmediin yerde kalmakta ayrı bi komik. server benim deil adamı kikleme hakkımda yok ama 7/22 (net 2 saat 3 player ortalama online) bomboş olan serverda 1v1 başlamışlar ve arkadaştan rica ettik. nese, burda asıl komik olay şimdi gelior. 1v1 benle rain arasında deil rainle LOREN arasındaydı. ve küfür dışında ki bende küfür etmedim biz ne yaptıysak o da aynılarını yaptı ve ilginçtir bütün olayda onun adı yok. zaten nası ban diosunuz anlamadım paso oynuoruz ama forumlarda sg* banlanmıştır diipte LOREN isminin geçmemesi komik geldi...[signature][hline]|SG*|Saint

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 09:01
said:
spinnaker, 27 Eylül 2005 01:54 tarihinde demiş ki:
zaten nası ban diosunuz anlamadım paso oynuoruz


"kara listedekileri serverda gördükce banlıcam"
Demiş bütün adminler

Illaki permaban atıp bütün klan IP'lerini banlamamı istiyorsanız kolay...[signature][hline]vesmor - karma$ik insanimsi ya$am formu!
Vigilant Electronic Sabotage and Mandatory Observation Replicant

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 10:16
o zaman loren emmiyide kara listeye alırsanız sevinirim[signature][hline]|SG*|Saint

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 13:47
Benim olaydan anladığım şu, kickleme olayından dolayı değil çünkü kick olayı yok ortada, küfür olayından dolayı ceza vermiş chem.

Reineyas (tam yazamadıysam pardon) SG* klanının bir üyesi aynı zamanda ve chem oyuncuyla birlikte klanını da komple banlıycam demişti. Zaten karalistede de o arkadaşımız ve klanının ismi var.

Bence olay gayet açık ve loren in banlanmasını gerektiren bir durum yok ortada.[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

[Bu mesaj Tjutg tarafından 27 Eylül 2005 16:48 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 13:52
klanda olup oyuna gireni banlıyorum klandan çıksın ban istemiyorsa.[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 13:56
Bence bu banın bir süresi olmalı, bir hata yaptı diye çok uzun bir süre o klanın oyuna girememesi çok mantıksız. 3 gün makul bir süre olabilir, zaten dersini alan bir daha böyle hatalar yapmaz.[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 18:05
I am gay, If you want to contact me please call me at +90.9003169311. I'm ready for all kinds of relationships...

I love you Paticik!

vesEDIT : Küfür ettin bak ne oldu?

[Bu mesaj vesmor tarafından 27 Eylül 2005 21:50 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Eyl 2005, 18:51
bence özür dile.. ortada sorun kalmasın.. bi daha da maçtan 1 gün önce mesaj atar durumu bildirirsiniz.. gelir bizzat izlerim maçınızı msaitsem..
*! silphatosun kolundan tutar öne çeker*
hadi dile adamı da getirdim..[signature][hline]Bıktım..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eyl 2005, 07:21
gidin allaskina dun kob lar kufur ederek adam atiodu mac icin gelmis artizlik yapıosunuz adminiz die. hatta lethede geldi adamlar mac icin adam atıolardi ama geldiinde kufur etmediler, nese kara liste falan hikaye pasa pasa oynuorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Eyl 2005, 15:38
ss alın onlarıda atalım[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2005, 20:32
ne ssi kardeşim manyakmısınız kendi moderatorunuz gordu diorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2005, 20:40
bu son mesajımdı. bi daha muhattab olmayı düşünmüyorum ezik adminlerle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2005, 10:44
ya hadi bi uzayın şurdan
nebula varyasyonları sizi[signature][hline]Trust No One

[Bu mesaj BlaCk tarafından 30 Eylül 2005 13:44 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2005, 13:13
Yapilan bu olaylardan ve Saintin bazi yaptiklari yüzünden SG* clanindaki Ownerliğimi birakmiş bulunmaktayim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eyl 2005, 18:31
-St. Ginque (Saint'in fake nicki)

Bu da karalistede artık.[signature][hline]Verecek ışığı olmayan, karanlığı sever...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2005, 01:25
SG* kapanmiş bulunmaktadir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2005, 14:31

HangmaN ve Napalm Strike adlı hayvanların banlanmasını istiyorum.

[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2005, 14:44
10sn önce banladım her ikisini de. Karalistedeler artık.[signature][hline]Verecek ışığı olmayan, karanlığı sever...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eki 2005, 17:23
Teşekkürler...[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
  • Yeni Oluştur...