Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ne olacaksınız ?

BeIlow

Öne çıkan mesajlar

ya çounluk nereye giderse oraya akıcam :)[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----Elder Bounty Hunter-----FRF
How many pieces of Bounty Hunter Armor did Boba Fett have to collect to get his complete set of Mandalorian Armor?
If Luke and Leia can fire blasters and jump from their speeders, why do I have to get off my bike just to punch someone?
How many skills did Luke Skywalker have to master before he became a Jedi?
Sosyal ağlarda paylaş

said:
mumi, 08 Aralık 2005 15:00 tarihinde demiş ki:
light tarafta olucam ben. anlaşılan Türklerden coğu kisi dark olacak gibi.

biz dark guild ine girdigimiz icin bir kac turk arkadas olarak o nedenle dark oynuyoruz ama tanistigim dnl oynayacak diger turkler hep light oynamak istiyor..[signature][hline]Why do the bad so ruin the GOOD? is there a man who takes me upon the stars?.. or am i alone till the end? life is bitch .. time to DIE..
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben dark olmak istiyorum ama glad hariç herkes iyi naapsam..[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----Elder Bounty Hunter-----FRF
How many pieces of Bounty Hunter Armor did Boba Fett have to collect to get his complete set of Mandalorian Armor?
If Luke and Leia can fire blasters and jump from their speeders, why do I have to get off my bike just to punch someone?
How many skills did Luke Skywalker have to master before he became a Jedi?
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gwindon, 09 Aralık 2005 21:15 tarihinde demiş ki:
ya ben dark olmak istiyorum ama glad hariç herkes iyi naapsam..

Beni boşver sen, dark olmak istiyorsan dark oyna. Kalabalık nereye ben oraya da yapma her zaman problem cıkar, ünlü lafı hatırlatayım nerde çokluk....[signature][hline]GladmiR Ebonlore
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...