Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ne olacaksınız ?

BeIlow

Öne çıkan mesajlar

lol uo ayrı :P ama öle 3 saatlik bi pvp görmedim uo da ehehe 3 saat gerçekten 3 saat bak süren pvp de kasar uoda :) Nese bu Dofus-Arena rlz sadece pvp üzerine kurulu takımını kurup gidiyorsunuz 2 hafta içinde çıkıyor :)

öff nese bunu dağıtmayalım konuşmak isteyen mmo genel bölümüne genel bilgi yazdım :P[signature][hline]naaK !!! öLDü !!!
Sosyal ağlarda paylaş

resmi sitede yapılan oylamaya göre %54 dark %46 light olacakmış.

oyunlarda niye iyi-kötü diye ayırırlar anlamıyorum. ben ne iyi nede kötü olmak isterim. tabi dark=kötü light=iyi ise bu oyunda.

bide light ismi garip olmuş. şimdiden görebiliyorum light olanlarla lightsınız olum 1 kalorilik charlarsınız diye dalga geçildiğini =)
Sosyal ağlarda paylaş

hmm sanirim ben light olcam, bu arada bi pati guildi kurulucakmı??[signature][hline]Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? Hmm? Hmm. And well you should not. For my ally is the Force, and a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us. Luminous beings are we, not this crude matter. You must feel the Force around you; here, between you, me, the tree, the rock, everywhere, yes. Even between the land and the ship."
Sosyal ağlarda paylaş

U dont know the power of the dark sideee. puhhh puhhh.

Kompil darkız. Kompil ebonloredayız.[signature][hline]Burakstlin Majere : "Hope is denial of reality"
Burakstlin of FrF (SWG) (Kısaca balık da derler ) , Elenasse of Alaturqua (EQ2) , Burakstlin of Alaturqua (WoW) , Burakstlin of Alaturqua TR (GW), Burakstlin of ? (EQ1). Burakstlin of Ebonlore (D&L)
Sosyal ağlarda paylaş

bende dark olacam ya + herzaman hastası olduğum necromancer olacağım balık,glad artık guildinize girerim demi :)[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----Elder Bounty Hunter-----FRF
How many pieces of Bounty Hunter Armor did Boba Fett have to collect to get his complete set of Mandalorian Armor?
If Luke and Leia can fire blasters and jump from their speeders, why do I have to get off my bike just to punch someone?
How many skills did Luke Skywalker have to master before he became a Jedi?
Sosyal ağlarda paylaş

Darth Vader herzaman der ki:
Feel the power of the Dark side,
Dark side will rule the world
(swg de long live rebellion ama tabiki Luke izindeyiz :D )[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----Elder Bounty Hunter-----FRF
Why do "Dark" jedi's using "Light"sabers???

[Bu mesaj Gwindon tarafından 10 Aralık 2005 14:43 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

walla bende millet ne taraf da oynarsa orda olurum mmorpg arksız olmuo ayrıca "dostluk ve kardeşlik çerçevesi içinde diğer guildden arklarımızla geçinirsek neden ki bize saldırsınlar":-D[signature][hline]Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? Hmm? Hmm. And well you should not. For my ally is the Force, and a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us. Luminous beings are we, not this crude matter. You must feel the Force around you; here, between you, me, the tree, the rock, everywhere, yes. Even between the land and the ship."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
RayCharles, 11 Aralık 2005 11:49 tarihinde demiş ki:
yalnız herkes ebonlore doluşmui, pati ahalisi güçlünün yanında olmayı seviyo galiba..

Herkes Ebonlore a doluşmuş?

Herkes dediğin insanların hepsi yakın dost, arkadaş. Ebonlore da doluşabiliceğin bir mekan değil.[signature][hline]GladmiR Ebonlore
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...