DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Official forumları takip etmeyenler için burada ki thread'i özetliyeyim dedim. + Spell Damage 3 koşula bağlı olarak çalışıyor. 1. Cast Süresi 2. Kaç hedef üzerinde kullanıldığı 3. Arkasında bıraktığı Effectler Bunları biraz daha açacak olursak. 1. Cast süresi modifier'ı 3.5 saniye baz alınarak hesaplanmıştır. Bu modifier 1'in üzerine çıkmaz ve 0.428 altına inmez (1.5 saniye ve altındakiler 0.428 kullanılarak hesaplanıyor). 2. Eğer büyü AoE ise ayrıca 0.333 modifier ekleniyor. 3. Eğer büyü sonrasında bir effect bırakıyorsa (Slow/Root/Stun) 0.950 modifier'i de hesaba ekleniyor. Örnek olarak Cone Of Cold hesaplaması verilmiş. Aynı örneğe bağlı kalarak açıklıyorum. Cast süresi instant olmasına rağmen en düşük cast süresi 1.5 saniye alındığından 1.5/3.5 = 0.428 modifier'ı alınıyor. CoC AoE spell olduğundan ayrıca 0.333 modifier ekleniyor. Büyü sonrasında bir Effect bıraktığından 0.950 modifier son olarak ekleniyor. Sonuçta CoC'a eklenecek +Spell dmg hesabı şu şekilde katsayıya ulaşıyor. (1.5/3.5) x 0.333 x 0.950 = 0.1355 ~ 0.136 Bütün büyüler için son kat sayılar çıkarılmış Frostbolt: 0.814 Blizzard: 0.333 Cone of Cold: 0.136 Frost Nova: 0.136 Pyroblast: 1 Fireball: 1 Fireblast: 0.429 Scorch: 0.429 Flamestrike: 0.285 Blastwave: 0.136 Arcane Missiles: 1 Arcane Explosion: 0.143 Ayrıca bu siteyi kullanarak ta +Spell dmg'inizin büyülerinize ne kadar ekleneceğini öğrenebilirsiniz. Not: Son verilen site büyün caster sınıflar için hesaplama yapmaktadır.[signature][hline]TABU Kelime: Kırbaç Anlatan: Adam dövmekte kullanılır. Ayrıca Sextede kullanılır. Anlayan: MALA.... MUŞTA... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wendigo Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 eline saglik[signature][hline]lost in sorrow nights! follow the energizer tav$ani Wen of Burning Legion gizli ninja [Bu mesaj Wendigo tarafından 21 Kasım 2005 14:48 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 ya bir söyleyecem bu kadar karmaşık hesabları nasıl yapıyorlar ya insanın bünyesi kaldırmıyor ben bir fizikçi olarak wowda ki matematiğe baktığımda programcıların salam bir matematikçi olduğunu görüyorum yani WoW=matematik :lol:[signature][hline]Wolf brothers falling at my side, With honor I will die. Upon the Altar of the Storms, I will be reborn. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
caitiff Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 ben bilgisayar programcısıyım ve okulda gördüğüm matematik dersi.. mesleki derslerimde kat kat fazla idi :)[signature][hline]Hex Bugs & Code'n Roll! Programmers never die, they just GOSUB without RETURN... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 bilgisayar programcısı değil canım yazılımcı piliz :D[signature][hline]The one side moon is always dark. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Matematik hesabı bilgisayar muhendisligiyle alakasi yok ki yıllardır RPG lerde elle yaptıgımız seyleri bilgisayar kullanılşdıgı icin daha kompleks yapmak dısında bisi yok. Yane biz D&D de 20 lik zar atardık vurmak icin cunku oyunu yavaslatmadan kullanılabilen en büyükı zar oydu bilgisayar oldugu icin d 100 atıyor. Bütür modifier hesaplarıda testin sonucu yapılmıs seyler yane D6D de +5 kılıc vardı burda + 250 dmg modifier war sadece bilgisayar kullanıldıgı icin random rangei buyuyor. Yabne matematik değilde daha cok dengeleme unsuru bulundugu icin test edenlere gore zorlastırılmıs. 0 dan bunun gibi oyunlar icin mod yazan insannar var her bi seyi goze alıp. RPG sistemi yazan bir arkadasım bile war gayet te guzel olmustu. Olay test edip dengelemek[signature][hline]OKUYUN OKUTTURUN BonePART's Blog Last Update: 02.09.2005 -BonePART bizim neden kız arkadasımız yok. Bilemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chris_Metcalf Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 PoM pyro atılınca 0.428 ile mi hesaplanability peki?[signature][hline]Corald | Pain Train | In Flames We Trust Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Aslinda önemli başliklar diye sticky bi topic olsa bu başlık dahil bütün başlıklar oraya toplansa çok güzel olur. Ellerinize sağlik.[signature][hline] Once laughed so hard, I milked all over the floor. Darkhoof Elderone Antuan Ashkar Shadowthief http://img66.imageshack.us/img66/9013/meee8uz.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 hmm evet pom la atınca?[signature][hline]Beş Hececiler 64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE Eskiden herzaman boş yer olurdu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Delidumrul Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 PoM Pyro = 1[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Delidumrul Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Onemli olan buyunun base cast hizi. 0.5 Sn talentlar ile hizlandirmaniz dmg up taki verdigi hasari dushurmuyor[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Virtue-L Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Warriorlarında WW attackpowerları düşsün! oda aoe :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar