Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mage'ler için +Spell Damage nasıl işler?


DeMiRMaSKe

Öne çıkan mesajlar

Official forumları takip etmeyenler için burada ki thread'i özetliyeyim dedim.

+ Spell Damage 3 koşula bağlı olarak çalışıyor.
1. Cast Süresi
2. Kaç hedef üzerinde kullanıldığı
3. Arkasında bıraktığı Effectler

Bunları biraz daha açacak olursak.
1. Cast süresi modifier'ı 3.5 saniye baz alınarak hesaplanmıştır. Bu modifier 1'in üzerine çıkmaz ve 0.428 altına inmez (1.5 saniye ve altındakiler 0.428 kullanılarak hesaplanıyor).

2. Eğer büyü AoE ise ayrıca 0.333 modifier ekleniyor.

3. Eğer büyü sonrasında bir effect bırakıyorsa (Slow/Root/Stun) 0.950 modifier'i de hesaba ekleniyor.

Örnek olarak Cone Of Cold hesaplaması verilmiş. Aynı örneğe bağlı kalarak açıklıyorum.

Cast süresi instant olmasına rağmen en düşük cast süresi 1.5 saniye alındığından 1.5/3.5 = 0.428 modifier'ı alınıyor.

CoC AoE spell olduğundan ayrıca 0.333 modifier ekleniyor.

Büyü sonrasında bir Effect bıraktığından 0.950 modifier son olarak ekleniyor.

Sonuçta CoC'a eklenecek +Spell dmg hesabı şu şekilde katsayıya ulaşıyor. (1.5/3.5) x 0.333 x 0.950 = 0.1355 ~ 0.136

Bütün büyüler için son kat sayılar çıkarılmış

Frostbolt: 0.814
Blizzard: 0.333
Cone of Cold: 0.136
Frost Nova: 0.136

Pyroblast: 1
Fireball: 1
Fireblast: 0.429
Scorch: 0.429
Flamestrike: 0.285
Blastwave: 0.136

Arcane Missiles: 1
Arcane Explosion: 0.143

Ayrıca bu siteyi kullanarak ta +Spell dmg'inizin büyülerinize ne kadar ekleneceğini öğrenebilirsiniz.

Not: Son verilen site büyün caster sınıflar için hesaplama yapmaktadır.[signature][hline]TABU Kelime: Kırbaç
Anlatan: Adam dövmekte kullanılır. Ayrıca Sextede kullanılır.
Anlayan: MALA.... MUŞTA...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya bir söyleyecem bu kadar karmaşık hesabları nasıl yapıyorlar ya insanın bünyesi kaldırmıyor ben bir fizikçi olarak wowda ki matematiğe baktığımda programcıların salam bir matematikçi olduğunu görüyorum yani WoW=matematik :lol:[signature][hline]Wolf brothers falling at my side,
With honor I will die.
Upon the Altar of the Storms,
I will be reborn.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Matematik hesabı bilgisayar muhendisligiyle alakasi yok ki yıllardır RPG lerde elle yaptıgımız seyleri bilgisayar kullanılşdıgı icin daha kompleks yapmak dısında bisi yok.

Yane biz D&D de 20 lik zar atardık vurmak icin cunku oyunu yavaslatmadan kullanılabilen en büyükı zar oydu bilgisayar oldugu icin d 100 atıyor.

Bütür modifier hesaplarıda testin sonucu yapılmıs seyler yane D6D de +5 kılıc vardı burda + 250 dmg modifier war sadece bilgisayar kullanıldıgı icin random rangei buyuyor. Yabne matematik değilde daha cok dengeleme unsuru bulundugu icin test edenlere gore zorlastırılmıs.

0 dan bunun gibi oyunlar icin mod yazan insannar var her bi seyi goze alıp. RPG sistemi yazan bir arkadasım bile war gayet te guzel olmustu. Olay test edip dengelemek[signature][hline]OKUYUN OKUTTURUN
BonePART's Blog
Last Update: 02.09.2005

-BonePART bizim neden kız arkadasımız yok.
Bilemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...