Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Internet Explorer için proxy

arcane

Öne çıkan mesajlar

browser için yabancı siteleri açabilecen proxy ip ve port u söylermisiniz bir türlü düzgün bir tane bulamıyorum[hline]-Master Yoda, I'm ready
-Much you have learned Urza, but a lamer still you are not
-But Master, I've completed the trials
-One more obstacle to overcome and a lamer will you be... get lame you must

Padawan UrZa, 22 October 2002 17:30 tarihinde demiş ki:
bende de 1024 ram war:)
Lamer Master 2 : Lamer Outcast
Coming Soon...
Sosyal ağlarda paylaş

o bi sürü siteyi açmadı yaw
sabah kullanıodum
neyse bi bakayım umarım korku filmi siteleri filterdan geçer :)[hline]-Master Yoda, I'm ready
-Much you have learned Urza, but a lamer still you are not
-But Master, I've completed the trials
-One more obstacle to overcome and a lamer will you be... get lame you must

Padawan UrZa, 22 October 2002 17:30 tarihinde demiş ki:
bende de 1024 ram war:)
Lamer Master 2 : Lamer Outcast
Coming Soon...
Sosyal ağlarda paylaş

ya bf1942 nin sitesi açılmadı bu filtering yüzünden ya?[hline]Morpheus'tan özlü sözler:
No one can be told what the matrix is....you have to see it for yourself....
What if the prophecy is true? What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth... dying for?
I believe it is our fate to be here. It is our destiny. I believe this night holds for each and everyone of us the very meaning of our lives.
Sosyal ağlarda paylaş

arcane başka proxy buldun mu sen?off yaa tam da konsantre olmuş kaptırmış yazı yazıyodum site açılmadı gıcık etti.[hline]Morpheus'tan özlü sözler:
No one can be told what the matrix is....you have to see it for yourself....
What if the prophecy is true? What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth... dying for?
I believe it is our fate to be here. It is our destiny. I believe this night holds for each and everyone of us the very meaning of our lives.
Sosyal ağlarda paylaş

bi de imesh yada kazaa için proxy söleyin bari ya.[hline]White_Rakkad,the Tikky ( :lol: ) 04 June 2003 16:31 tarihinde demiş ki:
Ben Tommy giyiyoruuum sen ex-port giyiyosuuun benim tişörtüm senin tişörtünü döveeeeer :P :)

[b]Icq
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuklûk agh buzum-ishi krimpatul.
Sosyal ağlarda paylaş

• 1 ay sonra ...
  • Yeni Oluştur...