Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount & Blade


Nosfe

Öne çıkan mesajlar

fenris said:
ya ben oyunu geç fark edenlerdenim.

şimdi adam sayım yüze yaklaşınca gözüme bi kale kestirip saldırıyorum (mümkün olduğunca boş anını kollayıp). yanlız biraz elimde tutuyorum ama sonra (genelde khergitler) 1000 tane adamla geliyorlar :S elimden alıyorlar kaleyi.

ya ben mi acele ediyorum kale işgal etmek için? biraz daha mı ordu toplamak lazım? yoksa şans eseri bana mı adamların bi iki toplu raidi denk geldi?

yoksa elimde tutma düşüncesi mi yanlış? yani bunu kaybettik önümüzdeki maçlara bakıcaz deyip devam mı etmeliyim?


elinde tutmaya çalış ama olabildiğince çok adam koy oraya ve koydukların güçlü/gelişmiş olsun en azından.
1000 kişilik bi orduya karşı 300 tane sağlam asker bi kaleyi rahat savunur eğer o 300ün içinde sen de olursan.
belli bi süre sadece adam geliştirip kaleye koy, yanında pek taşıma. bu şekilde belki elinde tutarsın.
bide eğer kalede adamların komutanlarından herhangi biri esir olarak duruyosa sürekli raid kurup gelirler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FromTheHell said:
fenris said:
ya ben oyunu geç fark edenlerdenim.

şimdi adam sayım yüze yaklaşınca gözüme bi kale kestirip saldırıyorum (mümkün olduğunca boş anını kollayıp). yanlız biraz elimde tutuyorum ama sonra (genelde khergitler) 1000 tane adamla geliyorlar :S elimden alıyorlar kaleyi.

ya ben mi acele ediyorum kale işgal etmek için? biraz daha mı ordu toplamak lazım? yoksa şans eseri bana mı adamların bi iki toplu raidi denk geldi?

yoksa elimde tutma düşüncesi mi yanlış? yani bunu kaybettik önümüzdeki maçlara bakıcaz deyip devam mı etmeliyim?


elinde tutmaya çalış ama olabildiğince çok adam koy oraya ve koydukların güçlü/gelişmiş olsun en azından.
1000 kişilik bi orduya karşı 300 tane sağlam asker bi kaleyi rahat savunur eğer o 300ün içinde sen de olursan.
belli bi süre sadece adam geliştirip kaleye koy, yanında pek taşıma. bu şekilde belki elinde tutarsın.
bide eğer kalede adamların komutanlarından herhangi biri esir olarak duruyosa sürekli raid kurup gelirler.

işte o 300 adam bende yoktu. :P orduda 100 kalede 80 kadar vardı; khergitler bin küsürle geldi. erken davranmışım demek ki...

bi de bu khergitlere gıcığım.çoğu birimlerinin atlı olması biraz sorun olabiliyor. savaş iyi gitse de köşe bucak kovalamak zorunda kalıyorsun :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunun yarım kalan bir modu var Peloponnesian War diye. Antik yunan bir de birinin kodladığı formasyon kodunu koymuşlar oyuna ordular çok başarılı bir şekilde wedge ya da hoplite formasyonu alabiliyor savaşlar baya eğlenceli oluyor. ama işte modu yapan kişinin bazı sorunları yüzünden yarım kalmış, yaptığı şehir modellerinin ve haritanın falan yüklenmesi lazm onları bekliyor. onun dışında kalkan ve zırhlar falan tamamen değişmiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Leadership yeteneği, ordu limitini 5 arttırıyor, leadership'in bağlı olduğu charisma (buydu sanırım stat'in ismi) stati her puanda 1 arttırıyor. bide sanırım renown ve honor puanlarına bağlı olarak artabiliyor.




oyunum 1.010 sürümü ancak check for update dediğimde en güncel bu diyor. 1.011 sürümü nerden bulunabilir? official patch ise niye check for update diyince bulamıyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide said:
R tuşu fps'ye alıyor yanlış hatırlamıyorsam ama third person daha rahat inanki :) fps'yi sadece kılıcı saplarken hedefi tutturabileyim diye kullanıyorum bide şu uzun sopalarda :) savurma silahlarında hep third person


third person istiyorum da sırtının dibinde kamera açısı onu daha uzaklaştırmak istiorm onu bulamadım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Apis said:
Xenocide said:
1.010 en son sürüm diyor 1.011 'de ne olaki :)


birde mod kurunca save'imiz patlıyor mu?


Mod kurunca değil ama patch lerde patlıyor bildiğim.


her mod için ayrı klasör oluyo genelde hepsinin bilgileri ayrı tutuluyor. Misal A modunu yükledin, oyun'un ilk ekranında native mod veya A mod diye seçenek çıkıyo hangisini oynamak istiyosan onu seçiyosun dolayısıyla bir mod oyunu veya diğer modları etkilemiyor.

bazı büyük patchlerde oyun gidebiliyor ama karakterini export import edebiliyorsun yine de. patch yükleyeceğin zaman karakterini export et önce...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Quote from: Kerosima on January 30, 2009, 06:50:20 pm

Mount&Blade için çoklu oyuncu getiren ek-paket çıkacak
Taleworlds'un aksiyon-RPG'si pek çok kişi tarafından çok sevildi. Oldukça aktif bir oyuncu kitlesi 5 üstünde 4.37'lik skoru bunu kanıtlıyor. En çok istenen şeylerden biri çoklu oyuncu seçeneğiydi ve artık bu fikrin geçek olma ihtimali o kadar uzak değil - Dün Stockholm'de dağıtımcı Paradox'un yaptığı basın toplantısında Yapımcı Cem Çimenbiçer bu özelliği getirecek bir ekleme paketinin haberini verdi.

Oyunu olduğu gibi çoklu-oyuncu yapmak mümkün değil; bu yüzden yapımcılar savaşlara yoğunlaşıyor. Hedef 32 oyuncu + botlar ve "bir umut daha da fazla". Normal oyun modları olan deathmatch ve team deathmatch,ve hatta kuşatma ve bazı diğer modların olması planlanıyor. Tıpkı normal oyunun olduğu gibi çokloyuncu versiyonu da modlamaya açık ve modlaması kolay olacak. Kapalı beta testi üç ay içinde başlayacak. Eğer her şey planlandığı gibi giderse henüz adı konmamış bu eklenti yazın sonuna doğru çıkıyor.

Diğer haberler ise gelişmiş yapay zeka, diplomasi ve daha iyi render teknolojileri - Hepsinin yanında HDR de geliyor. Önümüzdeki haftalarda Cem Çimenbiçerle yapılacak röportajlar bu eklentiyle ilgili bilgileri ortaya koyacak.
Sonra oyunla ilgili bilgi vs. geliyor...

Bu yayınlanan bir makaleden çeviridir.


Mount&Blade türkçe forumlarından bir kullanıcının yaptığı alıntıdan alıntı :)

said:
Great to see the excitement about the expansion pack. We were very excited as well and looking foward to sharing the news with the community. :)

I see that there are some valid concerns. Let me address them briefly here:

-Multiplayer will not be the only new feature in the expansion pack and we`ll do our best to improve other aspects of the game.

-The main reason we wanted to include multiplayer is so that we can play it ourselves. :P You can be sure we'll do our best to make it fun. I hate exploits and unrealistic tactics in games as much as you, so we'll do our best to avoid those. We'll also no doubt have some sort of beta program so we'll get feedback from the players before any features are finalized.

-Players will definitely be able to run their own servers, though we want to have some official servers as well.

-Actually, our publishers have never interfered with our creative vision. The reason I opted for implementing multiplayer battles instead of focusing on cooperative multiplayer is because cooperative mp is even more difficult than what we are doing now (since you have to handle map movement, parties, various menu windows and everything else) while at the same time, it is much more restrictive. With the current system, apart from playing against humans, you'll be able to team up with your buddies against any number of AI opponents and play a cooperative game (albeit without the campaign aspect) so in a sense we'll have the best of two worlds.

-We are trying to be very careful to keep compatibility with the existing module system. (So far the only incompatibility is in module_animations) Therefore, porting will hopefully be very easy.

-Of course everything is not rosy and come out we are still at a very early stage and wondering how we'll overcome various hurdles. Compansating for lag is a particular problem, since the game allows you to become up close and personal with your enemies and observing your opponents moves and countering them is so essential. We are trying to be creative here and we'll adjust the gameplay if necessary, but there is only so much we can do and if you are on a slow connection or if the server you are playing at is too far your game may inevitably become somewhat sluggish compared to the single player game. We'll of course try our best to keep that to a minimum.

Anyway, thanks for your feedback. I am looking forward to find out how this will come out along with everyone else.



bu da Mount & Blade forumlarından Developer Armağan'ın yaptığı post'tan alıntıdır.

http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,56145.msg1454152.html#msg1454152
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...