Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

--Majesty -- Sevenler


Masticore

Öne çıkan mesajlar

iron skin & blessing bastığım paladinin tepesinde birkaç stone golem birden vardı, hp'si gitmiyordu neredeyse. hepsini başında toplayınca lightning storm spam ile yokediyordum ehu. lvl 10 olup ekipmanı düzeltince mükemmel tank.

"the law of dauros is above all others!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tüm büyüleri denmee fırsatım olmadı ama change of heart büyük ihtimalle charm ediyor adamı. (isimden yola çıktım)

level almış priestess of kryptacıklarım hem karizmatik ölüyor hem karizmatik dövüyor , bi kaç level alırsa garden ve turnuvada düzenliyorsan bitiriyorlar işi.

wizardlara güzel diyenlere " yuh" diyorum. adam level alıyor level alıyor. büyü almaya giderken örümceğe fareye ölüyor dönüp vurmuyor. Gerdiler gece gece yıktım kulesini başına :P

(oyun güzelmiş ayrıca tavsiye edenlere teşekkürler)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Asteroth said:
Hepsi iyi güzel de, ben oyunu açamıyorum onu ne yapıcaz?

Intro giremeden/Oyun açılamadan kapanıyor, compatibility'yi de yaptım. Var mı ki bilinen başka çözüm?


bink32.dll dosyasını sildinmi ? Sildiysen çalışması lazım :S
şunuda dene bi oyunun .exe sini çek tekrardan eskisinin üstüne at öyle dene bide .Benimde campaign'lerde takılıyordu onu yapınca düzeldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorcerer büyüleri:
-Change of heart: Bir adama herhangi bir anda yaparsanız "flee" durumuna geçiyor.Eğer fleeing of terror de iken basarsanız "berserking" durumuna geçiyor,en yakındaki düşmana dalıyor =) Çok yararlı özellikle wizardlara atılması lazım,tabi takip etmek de lazım adamı...
-Frost field:Bunu kendi adamınıza attığınızda adamınızın hiti ile belli aralıklarla etraftaki tüm düşmanlara bolt atıyor,5-10 hp götürüyor her bolt,paladinlerinize monklarına vs kullanının özellikle melee karakterlere.Tuzlu gerçi (1000 gold)
-Earthquake:Geniş etkili bina yıkımı için,kendi binalarınıza da etkili.
-Chain lightning: 8-10 düşmana seken bir büyü.Güçlü ama işlevsel değil,rasgele hedeflere çarpıyor,lightning storm çok daha etkili.
-Gate:Böyle tatlı bir büyü olamaz,neredeyse her heronuzu büyü atılan bölgeye topluyor.Gerçi burada boştakileri mi topluyor emin değilim.
-Dismiss:Belli süreliğine hedef ortadan kaybolur,binalarda işe yaramıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masticore said:
wizard'ın siklemesi için kendi binalarını birinin dalması lazım yoksa arkasını dönüp kendine vurana bile vurmuyor bazen . Çok komik oluyor ama bi fare kulelerine dalıyor bi anda 4 wizard saydırıyo :D


ya zaten ben wizard kulesini hep kalenin kuzeyine ve mümkünse ucu şehir dışına bakacak şekilde yaparım. dışarıdan gelen canavarlar ilk bunların kulelerine dalınca dördü birden çıkıp one-shot yaparlar. yanlarına gelene kadar meteor storm açarlar direkt gg. yalnız şehrin güneyinde olursa, çıktıklarında kendileri one-shot olurlar eheh. bence oyunun en önemli püfü bu. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kriptik ablalar iyi de iki önemli dezavantajları var:

- summonları kendi başlarına takılıp canavarları sağda solda alakasız yerlerde kesiyor, düşen paralar ekonomiye girmiyor, kimse xp almıyor.

- summonlar dragonlar hariç güçlü rakiplere karşı one-shot, arcane'in d2'deki lagromancer'ı bir nevi ehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Espirisi o zaten. Bir kayıp olmadan iskeletler indiriyor hp lerini sonra bounty koyup yumuşatılmış moblara siz çöküyorsunuz. Yarı hp li moblara bakın nasıl çöküyor thiefler.

Tek başlarına aşmış, ortalığı dağıtan hero demiyoruz zaten. Fiyat/performans/esneklik olarak dehşetler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e fiyat/performans deyince ben en az res gerektirenleri dahil ediyorum o sınıfa, bina ya da recruit masrafı para değil ki. wizard'lar 5k olsun ama iki katı hp'leri olsun tercih ederdim yani. (:P)

ha bu arada expansion'da gelen iksirler wizard'ları çok daha dayanıklı yapıyor, speed pot içip kaçıyorlar ya da polymorph ile savunma özelliklerini ya da hp'lerini arttırıyorlar. normalde kolayca ölecekleri yerlerde hayatta kalabildiklerini gördüm. wizard yapacaksanız kesinlikle ihmal etmeyin yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
- summonları kendi başlarına takılıp canavarları sağda solda alakasız yerlerde kesiyor, düşen paralar ekonomiye girmiyor, kimse xp almıyor.


xp veriyo iskeletler sahibi olan kriptik ablaya, ayrıca hiç boş gezmiyolar otomatik olarak yaratıklara dogru gidiyolar, sahda solda yaratık varken hiç boş gezmiyo iskeletler yani

gotik ablalarımıza laf yok, süperler (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bu oyunu bu başlıktan duyup indirdim fakat biraz anlatabilir mi biri? mobları yada heroları tek tek kontrol edemiyormuyuz? yapabildiğimiz tek şey bina kur, asker üret ve flag koy mu?

bu arada biraz oynadım oyun çöktü şimdi ondan bunu yazdım tekrar çökünce bakarım :D

*oyuna girer*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Legendary Heroes hints

Objective:

1. Destroy all of the ancient barrows within 30 days (with maybe a day or two
extra).

My Best Time:

30 days

Walkthrough:

Conceptually, this is not a very difficult quest. There are six ancient
barrows scattered around the map, and you'll just have to find them and destroy
them. What makes the quest difficult is that there are lots of high level
enemy creatures -- like rock golems, dragons, and medusae -- roaming around,
and while your high level melee heroes can handle them pretty easily, your
explorers can't. And so your main difficulty will be in exploring the map.

Since you can only house one hero per guild in this quest, your main concern
other than exploration will be in earning gold. Heroes will be really
expensive, especially when you have to build second and third copies of guilds
to bulk up your army. One way to ease the pain financially, at least a little,
is to use an embassy and an outpost. These buildings will still house two and
six heroes respectively, and so they'll allow you to gain eight more heroes for
``only'' about 15,000 gold. Once you've dropped down one (or perhaps two) of
each guild, go with the embassy and outpost and hope you get something useful.
You can also take the opportunity to add a trading post with the outpost to
generate even more gold.

To start out, train a thief and a solarii, build a second marketplace, and then
upgrade your palace to level two. Put some 100-200 coin explore flags a small
distance away from your base and hope the rogue bites on them. Then add a
ranger guild for the added exploration, put an inn somewhere next to your
palace, and finally add a third marketplace. When the elves offer to join your
kingdom, let them.

At this point you'll have to make a decision about which temples you want to
use for the quest. You can't use barbarians because of the temple to helia,
but you'll still have to choose between paladins and priestesses. I chose
priestesses because they and their skeletons are useful explorers. However,
paladins are a good choice too because they can kill any of the high level
creatures you'll find on the map. Regardless, you should also go with a wizard
guild right away. There's nothing like starting a quest with a high level
wizard.

So now we get to the hard part, which is exploring the map. You can put out
explore flags and hope your rogues and elves will go for them, but usually
they'll run into enough enemy creatures that they won't get very far. You can
also put attack flags on any creatures that you find hovering around unexplored
territory, and sometimes that will work, and sometimes it won't. You can also
try to expand your wizard spell coverage and use the farseeing spell. Your
best bet, though, is to do all three of those things -- and also get your
sorcerer's abode to level three and use the gate spell. You can't set the gate
to a region on the map you haven't explored yet, but you can often put it
somewhere so your explorers can ``leapfrog'' most of the enemy creatures and
find their way to your explore flags.

Each time you destroy a barrow, lots of (mostly bad) things will happen. For
starters, an earthquake will rock your entire base, damaging all of your
buildings and giving your peasants way too much to do (which is another reason
to add an outpost). Secondly, a large wave of enemy creatures will suddenly
appear on the map. Sometimes they'll appear far away from your base giving you
time to prepare, and sometimes they'll appear right in the heart of your base.
Thus, it's a good idea to have your wizard guild at level three before you get
to, say, the third barrow. You probably won't need lightning storm for the
first two barrows because the first one will feature only trolls, which you
should be able to kill easily, and the second will feature medusae, which I've
never had appear inside my base. But the third one will have minotaurs, and
after that you'll get minotaurs, trolls, medusae, and dragons in combination,
and it's definitely a good idea to have spells on your side.

You won't lose the quest if you take over 30 days to destroy the barrows.
After 30 days a permanent earthquake will start up, and it will destroy your
entire base given enough time. However, you won't actually lose until your
palace is destroyed. So if your peasants keep repairing your palace, you might
be able to survive an extra day or two and finish off a last barrow.

But even if you do everything right, you still might not win this quest. A lot
depends on the placement of the barrows. If they end up on the opposite side
of the map, or if your heroes just don't find them, then you're not going to
win. It took me five or six tries to finally get past this quest, and even
then I didn't win until after time had expired. So just keep plugging away.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben varım, yukarıda anlatmıştım hatta ehe

zorlu bayağı ama, tek diyebileceğim aşırı sağlam ekonomi kurmanız (3 marketplace vardı bende ve herolar deli gibi para harcıyordu, iksir dükkanı önemli çünkü wizard'larınızın yaşamı çok kısa olan yerler var) gerektiği çünkü lightning storm ve res'e çok para gidecek. kuracağınız her guild'den 3-4 tane kurmanız lazım. bende 16 paladin, 12 wizard, 20 healer filan vardı. solaris filan aman diyim, ben onunla denedim ama yanlış zamanda aynı anda kule yıktıkları için geberdim. yeti vs tanklayan paladinleri stone skin & heal ile ayakta tutup lightning storm basmam gereken yerler oldu. çoğunlukla goblinlerle uğraştım ama, tek bir kulenin çok fazla ayakta durmasına izin vermediğim için. overlord olayı kötü olmuş onlarda gerçi. 75 gün kadar sürdü sanırım.

agrela tapınaklarını mümkünse açığa koymayın çünkü yıkılıyorlar ve healerlar evlerini savunma derdine düşüyor. warrior's guild olursa uygun yerlerde call to arms ile ani saldırıları karşılamak mümkün. sakın kimsenin ölmesine müsait etmeyin, mozole filan yapın gecikmeden. lvl 10-15 civarına çıkmış iki düzine hero lazım rahat.

sık save edin, "hah kazandım son kuleye gidiyorum" derken bir bakıyorsunuz iki tanesi mantar gibi bitmiş yeniden. hepsini aynı anda patlatmayın, ciddi zerg yersiniz. şehre yakın olanları yalatmayın ama hiç çünkü mahvediyor yeni gelen partiler doğrudan şehre dalınca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Conceptually, this is not a very difficult quest. There are six ancient
barrows scattered around the map, and you'll just have to find them and destroy
them


löl adam çok güzel yazmış. rogue kurun kısa mesafeli bayraklarla açtırın map'i. Ranger kurarsaniz haritaya açmaya yardım eder printess kurdum ben paladin de kurulabilir. Wizard kurun heede hödö ... parasını versinde kurayım hepsini :)

bu bölümde insanı sinir eden bir diyer şeyde Gnome'ların tamirat yapmaması. lvl 8-9 u geçince tipi kayıyo kendini bi bok sanıyorlar. Binalarda gidiyo tabi bizim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...