Promecium Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2005 Yahu hacılar bu speed denen icadı çıkartan gevur işimizi zorlaştırıyor.Speed i nasıl engellerim guardian bir işe yaramıyor.[signature][hline]Ekşın Time Forever Uo
Gordios Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 said: [EVENTS e_speedcheck] ON=@USEREXWALKLIMIT if () return 1 endif if !() serv.newitem i_reset_cscheck new.equip endif if !() src.tag0.cscheck += 1 serv.newitem i_walk_timer new.equip return 1 elseif ( > 0) && ( < 5) src.tag.cscheck += 1 serv.newitem i_walk_timer new.equip return 1 else src.sysmessage @56 Speed hack algilanmistir. Olduruluyorsunuz. sysmessage @45 bir dahaki seferde banlanacaksiniz. src.hits 0 serv.newitem i_walk_timer new.equip src.tag.cscheck 0 return 1 endif [ITEMDEF i_walk_timer] id=i_gold name=Timer do cs type=t_eq_script ON=@Create Timer=5 ON=@Timer Remove return 0 [ITEMDEF i_reset_cscheck] id=i_gold name=Reset cs check type=t_eq_script ON=@Create Timer=60*15 ON=@Timer if !() && !(& statf_war) topobj.tag.cscheck=0 endif remove return 0 Bir yerde bulmuştum bunu inşallah olur..[signature][hline]~. _______ ~. /__||__| ~ |vw_____;¯¯¯| ~ (O)_____(O)_/ THE GOLF
lordyosi Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 kesin bi cozum olmaz bu script. iyi bir connector (wild protection vs.) ile kokten butun sorunları cozersın.. [spo1=golf]Bu arada bunun baska modelleri varmı bmw falan (: cok hos.. ~. _______ ~. /__||__| ~ |vw_____;¯¯¯| ~ (O)_____(O)_/ THE GOLF[/spo]
ultrAslan Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 sphereserver.net forumlarda bir ara çok güzel bir script bulmuştum biraz ayar yaparak gerçekten verimli sonuçlar alıyorduk orada bir ara istersen[signature][hline]"eski açık sarı desene" ultrAslan'ı anlayanlar çoğalıyor..
Masteis Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Konu ile alakasız olcak ama willow'dada bi ara speed'ler yapılıyordu yapan ölüyordu,gözümün önünde 6 kişi ölmüşt , sevinmiştim tabi :)[signature][hline]I want to hurt you just to hear you screaming my name Solda!t Ownz Solda!t --> Masteis - [ EoS ] Death is just depth of chaos Branch would forgive the wind but it broken once
ultrAslan Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2005 bu yazının ardından legbra artık bize "speed'e karşı alınabilecek önlemler arşivi" hazırlar ne dersin ;)[signature][hline]"eski açık sarı desene" ultrAslan'ı anlayanlar çoğalıyor..
Cyclone Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 inşşalahh :)[signature][hline]www.stormuo.com www.msxturks.com Semih a.k.a Cyclone ----------------------------------- Hepimiz ÖLECEZ!!!!!
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 speed asla engelenemez;.//.. yazilim bilen varsa iyi bilir nedenni siz programlari engeleyecek birsey yapsaniz bile packet sending denen yani veri alimi veri verim engeleyemisi bazi durumlarda 2 kullanici arasinda birisinde yawaslama olur yani biz buna lag dioruz digeride normal lag olmaz ama digerine gore speed gibi olur ama aslinda speed deildr :0 bu yuzden engelenbilir diyen varsa kapimi calsin hehe
maddoq Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 reklam olmasın ama www.nebula.gen.tr ye bak derım..
Baggio Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 said: Alis, 17 Ağustos 2005 07:03 tarihinde demiş ki: speed asla engelenemez;.//.. engelenbilir diyen varsa kapimi calsin hehe Client-sided yazilim ile elbet bir sekilde kirilir asilir edilir evet, o zaman is scriptlere duser, duzgun bir koruma scripti yazilabilirse server-sided engellenir, olur biter. 'Asla' diye birsey yok.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b] kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?
Pluton Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 imkansız diye bişiy yoktur[signature][hline]<C & E> I Love =o= HåD£§©ik 2°°3 - Plutøn 2°°5
Cyclone Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Bazı Şeyler Sadece Bizlere Göre İMKANSIZ dır. Ama Herşeyin Bir Çözümü Vardır.Herşeyin Bir Çıkışı Vardır. Ama Benim Durumumun Asla :)[signature][hline]www.stormuo.com www.msxturks.com Semih a.k.a Cyclone ----------------------------------- Hepimiz ÖLECEZ!!!!!
LeBaaL Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 içimden geldi 20 saattir uykuszum ona verin. " Impossible Is Nothing "
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Baggio script konusunda uzman oldugunu bilerek sunu soleyim Packet.cs de hic bir modification onune gecemesin.. anladin herhalde demek istedigimi nasil bir modification yapmayi planliorson paylasirsan sevinirim :) bende ukala olmak istememe ama cevabini vereyim
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 ultima onlineda sen yürüdüğün sürece client servera belli aralıklarla yürüme pakedini yollar. speedin mantığı ise windowsun birim zamanını azaltmaktır. yani windowsta normalde 1000ms bekle dersen 1saniye bekler, fakat birim zaman azalınca sen 1000ms bekle dersin 0,5sn sürer gerçekte. bunu client-sided birşeyle tespit etmek kolay fakat o client-sided yazılımın güvenliğini sağlamak zor. server tarafından bir koruma yazılabilir, runuoda dediğin gibi sanırsam packet.cs varmış; oradan gelen yürüme paketlerinin sıklığını ölçebiliriz. yani normalde bir saniyede 5 kere paket geliyorsa 6dan fazla gelirse disconnect et gibi.. tabi daha geliştirilmesi lazım.. spherede böyle bir olay yok, o yüzden firewall tadında çalışan bir program yazılıp gelen paketleri loglar, yine fazla gelmişse sphereyi uyarır vs vs.[signature][hline]oasis.gen.tr Mail/MSN: [email protected] , ICQ:6254196
Baggio Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Ben packet handlerdi bilmemneydi demiyorum ki? Hos paket isinin nasil olacagini da Sailor anlatmis, ama benim bahsettigim o degil. En basitinden bir script yazarsin, adam x saniyede y kareden fazla yol almissa gibi, olur biter. Onemli ve zor olan onu serveri felc etmeyecek ve hatalara sebep olmayacak sekilde yazmak, bir cesit yapay zeka yaratmak yani, ama imkansiz falan gelmiyor bana.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b] kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?
Promecium Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 yahu guardian dediler yukledik kabak gibi millet speed açıyor.Bu scp ilede engellenmiyor veya engellenyor ama millet vermek istemiyor.Ne yapmam gerek?[signature][hline]Ekşın Time Forever Uo
Promecium Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 peki bunu scp sini yazıp siteye koyarsanız sizin ve bizxim için iyi olmazmı?[signature][hline]Ekşın Time Forever Uo
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Baggio sanirim anlamadin speed yapmayip da speed olan inanlar buda packet.cs den oturudur bu yuzden kimin speed kimin olmadigini anlamaniz mumkun deildir bunu daha fazla tartismama gerek yok :) www.runuo.com forumlarinda Razorjimmy adli arkadsimiz bir guzel aciklamis ve devoloperlarin verdigi cevaplari okumanizda yarar gorurm :)Speed engelenemez saptanamaz speed yapar gozukur ama yapmiordur aslinda..
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 baktım runuo forumlarına razorjimmy'nin bir iki mesajını buldum (birisi: Here you go. A working speed hack in 1.0.0) ayrıca developer falan da değil, imzasına bakarsak nebula paganın admini razorjimmy herhalde. dediğin gibi olmaz diye açıklanan yazıyı bulamadım ben, sen link verebilir misin? ayrıca uoda servera gönderdiğin veri server tarafından alınmamışsa bir sonraki paket gönderilmez. diğer mmorpgleri ile bir farkı budur mesela. daocta, wowda laga girince hareket etmeye devam etmenize rağmen uoda sabit kalırsınız. bu sayede laga giren kişi lagdan çıkınca servera birden onlarca yürüme pakedi yollayamaz. yani laga girip çıkınca laga girdi gibi görünmez. neyse neden olmazmış tam olarak bir öğrensek iyi olacak.. ben hala engellenir diyorum ama bakalım belki haksız olacağım noktalar da olacaktır.[signature][hline]oasis.gen.tr Mail/MSN: [email protected] , ICQ:6254196
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 agzimdan Razorjimmy dev my dedim ? ole birsey mi cikti kendsinin paganin administrator oldugunu biliorum iyi okurmusun arkadsim
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2005 Ayrica bir konuya deyinmisin hemen aciklayim o razor jimmy postunda phantom mu hatirlamiorum kendisi yazmis orada detayi ile speed diye birsey yok o packet.cs den kaynakli birseydir onunda speed olup olmadigini bilemezsin demis eger iyi okursan gorursun.. dikkatli oku bence :)
Baggio Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Ben RunUO'dan anlamam bu arada, iki forum okuyup packet.cs diye tutturmussun ayiptir soylemesi :) Genel konusuyorum ben, packet handlerdan vs.'den bagimsiz olarak "bu adam kac saniyede kac kare kosmayi basarmis (araya teleport vsvs girmeden, mounted ise ayri bir deger ile check, vb. yapay zekasal sorgular)" scripti yazmak mumkun degil yani RunUO'da oyle mi?[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b] kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?
Sailor Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 yazılıyordur elbet canım :) hatta default olarak fastwalk diye bir event var anladığım kadarıyla(o postta en başta gördüm) fakat ne zaman tetiklendiğini bulamadım. o topic de karman çorman olmuş, birisi diyor olur birisi olmaz, birisi speedhack adamada çalışır gibi görünürken serverda aynı hzıada gidiyoruz falan filan. senin developer dediğin kişi quantos ise said: Fastwalk is usually triggered by players that have exceptionally fast internet connections. Speedhacks do not work on RunUO 1.0.0. They rubberband. If you want to send players to jail just for having a fast connection that is up to you. But be prepared to lose players fast. demiş. fastwalk triggeri iyi bağlantısı olanda speedhack yapmamasına rağmen tetikleniyor ama zaten runuo100 da speedhack çalışmıyor demiş. fastwalk nasıl çalışıor bilmiyorum ama o yüzden yorum yapamayacağım. tam olarak neden çalışmayacağını anlayabilsem ona göre yorum yapacağım ama forumda yazan bilgilerde ben bunu göremedim.[signature][hline]oasis.gen.tr Mail/MSN: [email protected] , ICQ:6254196
Alis Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 baggio bir forum okumusn da buyumus gibi geldi o yazilar :) sole soleyim Sizin oynadiginiz sphere tabani ve runuo tabani icin save methodunu degistiren arkadas benim :) hava atmak gibi olmasin ama daha once paticikdede bunu yazdim.Eger kendi forumlarina bakarsan gorursun.. Ikinci gelelim senin dediklerine senin bahsetidigin movement mobile dir.Buda movement.cs icindedir senin verdigin ornege gelelim ornekle anlatacam belki ole anlarsin. (x) adam var bu adam oyunda speed acior gercekte ve oyunda speed ile dolasior. (y) adam var diger adamlarin packet gonderme hizlari daha yawas oldugu icin kendi baglantilarindan dolayi bu adamin da baglantisi onlardan daha iyi oldugu icin daha hizli hareket eder onlara gore. Sen bir staffsin ve bu durumda senin anlatiklarina gore (x) ve (y) ikiside speed yapior. Senin dedigin yontemle dedigin yontem mantikli ama yinede (y) speed yapar gibi gozukur. Sanirim simdi anlatabildim.
Öne çıkan mesajlar