[DIALOG d_setpass TEXT] Guvenlik
Lutfen karakter sifrenizin birinci
rakamini belirleyin.
0
1
2//5
3
4
5
6
7//10
8
9
Mevcut birinci rakam:
Yeni karakterinize hosgeldiniz. Lutfen ileri-geri
butonlari ile 8 rakamli sifrenizi belirleyiniz.//15
Bu ekrani kaybederseniz .giris ile acabilirsiniz.
çantada olup olmadığını restest'le yaptırmıomuyduk?[signature][hline]HymnOfSnuk, 07 Ağustos 2005 13:39 tarihinde demiş ki:
adamın tipi de bi fantastik.
oyuna girdiginde pin dialog'u acildiginda tag ver bi tane eger pin dogruysa bank speech'ine tag check ettir bir tane eger o tag mevcutsa bankayi acsin, oyundan ciktiginda tag sifirlansinki oyuna tekrar girdiginde banka acilmasin tekrar pin'i girmesi gereksin.[signature][hline]Yuru be yavrum endamini goreyim, sensiz gecen gunlerin ta anasini s!..yim. Vikont, rules tamer.
Öne çıkan mesajlar
lordyosi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş
Ungood
[spo1=Guvenlik Sistemi..][FUNCTION FRZCHECK]
IF !(
SRC.NEWITEM i_login_freezer
SRC.ACT.EQUIP
ELSE
SRC.FINDID.i_login_freezer.TIMER 1
endif
ON=@LOGOUT
SRC.TAG.LOGGED=0
SRC.FINDID.i_login_freezer.REMOVE
SRC.FINDID.i_login_freezer.REMOVE
src.stone 0
src.invis 0
[EVENTS e_loginplayer]
ON=@LOGIN
SRC.TAG.LOGGED=0
SRC.TAG.P=
IF (
SRC.FRZCHECK
SRC.DIALOG d_logpass
src.stone 1
src.invis 1
ELSE
SRC.DIALOG d_setpass
src.stone 1
src.invis 1
endif
ON=@LOGOUT
SRC.TAG.LOGGED=0
SRC.FINDID.i_login_freezer.REMOVE
SRC.FINDID.i_login_freezer.REMOVE
src.stone 0
src.invis 0
[DIALOG d_loginc]
100,100
nomove
resizepic 0 0 3500 450 115
text 35 30 250 0
text 35 50 250 1
[DIALOG d_loginc TEXT]
Neviada UO - Girisiniz tamamlandi, Hosgeldiniz.
Server Durumu:
[DIALOG d_loginc BUTTON]
[FUNCTION GIRIS]
IF (
SRC.SYSMESSAGE Zaten giris yapmissiniz.
RETURN 1
ENDIF
IF (
SRC.DIALOG d_logpass
SRC.FRZCHECK
ELSE
SRC.FRZCHECK
SRC.DIALOG d_setpass
ENDIF
RETURN 1
[FUNCTION pindegis]
IF (
SRC.DIALOG d_setpass
ENDIF
src.SYSMESSAGE @2089 Lutfen guvenlik sifrenizi degistirdikten sonra oyundan cikip tekrar baglanin.
RETURN 1
[ITEMDEF i_login_freezer]
DEFNAME=i_login_freezer
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Login Freezer
ON=@Create
ATTR=094
TIMER=2
ON=@Timer
TIMER=3
CONT.P
CONT.UPDATE
CONT.FLAGS=
CONT.SYSMESSAGE @2089 .giris ile karakter sifrenizi girin.
RETURN 1
[DIALOG d_setpass]
25,25
nomove
noclose
page 1
resizepic 0 50 3500 400 170
text 90 80 349 0
text 30 110 350 13
text 30 130 350 14
text 30 150 350 15
button 330 185 4005 4007 0 2
//button 290 115 4014 4016 0 2
page 2//1.rakam
resizepic 0 0 3500 300 240
text 90 30 349 0
text 30 60 350 1
text 70 80 350 2
button 50 140 1209 1210 1 0 1
button 70 140 1209 1210 1 0 2
button 90 140 1209 1210 1 0 3
button 110 140 1209 1210 1 0 4
button 130 140 1209 1210 1 0 5
button 150 140 1209 1210 1 0 6
button 170 140 1209 1210 1 0 7
button 190 140 1209 1210 1 0 8
button 210 140 1209 1210 1 0 9
button 230 140 1209 1210 1 0 10
text 51 120 350 3
text 73 120 350 4
text 91 120 350 5
text 111 120 350 6
text 131 120 350 7
text 151 120 350 8
text 171 120 350 9
text 191 120 350 10
text 211 120 350 11
text 231 120 350 12
text 50 160 350 13
[DIALOG d_setpass TEXT]
Lutfen karakter sifrenizin birinci
rakamini belirleyin.
0
1
2//5
3
4
5
6
7//10
8
9
Mevcut birinci rakam:
Yeni karakterinize hosgeldiniz. Lutfen ileri-geri
butonlari ile 8 rakamli sifrenizi belirleyiniz.//15
Bu ekrani kaybederseniz .giris ile acabilirsiniz.
[DIALOG d_setpass BUTTON]
ONBUTTON=1
SRC.TAG.SP1=0
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=2
SRC.TAG.SP1=1
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=3
SRC.TAG.SP1=2
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=4
SRC.TAG.SP1=3
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=5
SRC.TAG.SP1=4
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=6
SRC.TAG.SP1=5
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=7
SRC.TAG.SP1=6
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=8
SRC.TAG.SP1=7
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=9
SRC.TAG.SP1=8
SRC.DIALOG d_setpass2
ONBUTTON=10
SRC.TAG.SP1=9
SRC.DIALOG d_setpass2
[DIALOG d_setpass2]
25,25
nomove
noclose
page 1
resizepic 0 0 3500 300 240
button 240 200 4014 4016 1 0 11
text 90 30 349 0
text 30 60 350 1
text 70 80 350 2
button 50 140 1209 1210 1 0 1
button 70 140 1209 1210 1 0 2
button 90 140 1209 1210 1 0 3
button 110 140 1209 1210 1 0 4
button 130 140 1209 1210 1 0 5
button 150 140 1209 1210 1 0 6
button 170 140 1209 1210 1 0 7
button 190 140 1209 1210 1 0 8
button 210 140 1209 1210 1 0 9
button 230 140 1209 1210 1 0 10
text 51 120 350 3
text 73 120 350 4
text 91 120 350 5
text 111 120 350 6
text 131 120 350 7
text 151 120 350 8
text 171 120 350 9
text 191 120 350 10
text 211 120 350 11
text 231 120 350 12
text 50 160 350 13
[DIALOG d_setpass2 TEXT]
Lutfen karakter sifrenizin ikinci
rakamini belirleyin.
0
1
2//5
3
4
5
6
7//10
8
9
Mevcut ikinci rakam:
[DIALOG d_setpass2 BUTTON]
ONBUTTON=1
SRC.TAG.SP2=0
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=2
SRC.TAG.SP2=1
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=3
SRC.TAG.SP2=2
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=4
SRC.TAG.SP2=3
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=5
SRC.TAG.SP2=4
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=6
SRC.TAG.SP2=5
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=7
SRC.TAG.SP2=6
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=8
SRC.TAG.SP2=7
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=9
SRC.TAG.SP2=8
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=10
SRC.TAG.SP2=9
SRC.DIALOG d_setpass3
ONBUTTON=11
SRC.DIALOG d_setpass
[DIALOG d_setpass3]
25,25
nomove
noclose
page 1
resizepic 0 0 3500 300
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş
PrudenT
adamın tipi de bi fantastik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş
Albert
Vikont, rules tamer.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş