Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Empires'ın ustune strateji tanımam!


ExtRaFlush1R

Öne çıkan mesajlar

said:
huun, 29 Temmuz 2005 21:39 tarihinde demiş ki:
said:
Raistin, 28 Temmuz 2005 14:03 tarihinde demiş ki:
ki bu örnek eger sitesinde okursaan hydralisk in 2 uncu armor upgsinden sonra marine e karşı aldıgı bonuslar vb vb die gider...


yok oyle bir sey. up-grade sadece statslari degistiriyor bonus mounus yok.


huun son atchlerde olamaybilirdir 1.4 te vardı ^^ ki orada sadece misal mesela marinelerin ya medium yalarge nitlere 1/2 vurması ultranın small ünitlere az vurması..... agaç altı ssayılan yerdeki ünitelerin büyüklüklerine gore armor bonusları...[signature][hline][D]emokratik [P]ati [Ö]rgütü
Haksızlığın Karşisinda Huzurlu bir Paticik için Sonun Kadar Savaşacağız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Marinlerin de ultranın da attackları normaldir, yani butun unitelere tam vururlar nolursa olsun. Ama mesela bi vulture'ınki farkılıdır, marine'e tam vururken dragoon'a 1/2 vurur (yoksa 1/4 muydu) gibi. Anlatmaya calısıtıgın bu muydu, tam anlamadım cunku ben de.[signature][hline]kaleidoscopic 20 Haziran 9:30 sularında Rockistanbulda demiş ki:

Zaten tekerleklere karşı ilgim var...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bikacgundur ortalıklarda yokum ne laflar yemişim ya abilerim ne dedimki ben...
sadece age of un ne mukemmel bır oyun oldugunu ve oynamayanlar varsa da mutlaka oynamaları gerektıgını soyledım..
ve benım dusunceme gore de aoe sc den kat kat ustun bır oyun zevkim boyle benım!
nedenderımı de acıkladım..katılanlar oldu katılmayanlar oldu..salo arkadasımın yazısını okudum ve aynen benım soyledıklerımden bahsedıyo çeşitli seceneklerin olduugundan çok geniş kapsamlı oldugun dan aynı benım soylemek ıstedıgım gıbı bahsetmıs..benım yazılarıma donmekten se onları okuyun lutfen.

Edit:yok dayanamadım...

said:
Cuce, 27 Temmuz 2005 10:54 tarihinde demiş ki:
said:
Salo, 27 Temmuz 2005 10:33 tarihinde demiş ki:
millet yazıyı geç fark ettim ama YAZMADAN DURAMADIM sc iyidir hakkını yememek lazım.ama strateji açısından age ile karşılaştıramayız çünkü oyunu iyi oynar iyi incelerseniz 13-14 tane ayrı ırk olduğunu ve hepsininde farklı özellikleri olduğunu anlarsınız age millet stratejisi üzerine kurulmuş harika bir oyundur mesala ingilizlerin tarihte longbowmınları vardı age dede range enyüksek olan okcular britonlardadır hatta rangleri bazı kalelerin kinden yüksektir. mesala 5-6 tane pladin ile gotsların 12-13 huscarını kesebilirsin ama 12-13 huscarla bir kaleyi yıkabilirsin oysa 6 pladinle hiç bir zaman kale yıkamazsın şimdi hangisi daha güçlü mesala japonların ınfantry sınıfı feodal age de %25 hızlı atak yaparlar buda samurayları olan bir millet olmasından kaynaklanıyor yani o milletin savaş tarzı hızlı atağa dayanır.yine mesala bizans defensive millettir oyunda ve bu özelliyle tektir bu yüzden çağları hızlı atlar ve tüm binaları diğer milletlerin binalarından %25 daha sağlamdır yani hp si yüksektir.mesala vikingler naval mıllettir bu yüzden gemileri ucuz ve güçlüdür. daha bunun gibi size sayfalarca yazabilirim.


Bu dediklerin sc deki wc deki rıkları arasındaki farkların yanında cücük kalıyo zaten

abi cüce kardesim zaten sc de wc de 4er tane ırk war nesi cucuk gıbı kalıyo bukadar tartısmadan dan hala anlamıs degılım..nasıl bir cecıtlılıgı war bu sc nin ve wc nini biri bana anlatırsa sevinirim..
aoe ve sc yi yani ikisinide cok ciddi bi şekılde oynamıs bırı warsa soylesın ..
bu tartısmayı da fazla uzatmaya gerek gormuyorum herkezin zevkleri ve hayran oldukları oyunları farklıymıs demekki. ama ben sadece su aoe yi size sevdirmeye calısıorm mükemmelliğini anlamanızı istiyorum.sc yi de saygıyla selamlıyorum:D
bu topiği acarken de tartısma sekline getırmeği hıc dusunmemıstım bunun ıcın de herkezden özr dilerim..

[Bu mesaj ExtRaFlush1R tarafından 03 Ağustos 2005 19:20 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
ExtRaFlush1R, 03 Ağustos 2005 19:03 tarihinde demiş ki:
zaten sc de wc de 4er tane ırk war nesi cucuk gıbı kalıyo bukadar tartısmadan dan hala anlamıs degılım..nasıl bir cecıtlılıgı war bu sc nin ve wc nini biri bana anlatırsa sevinirim..

e bunu soruyorsun da deminden beri biz ne anlatıyoruz ki sana?

bir daha anlatıyım, 3 ırk'ın oyuna ne çeşitlilik kattığını anlamadıysan.

şimdi, sayıları rasgele yazıcam, "hayır 4 değil 5" gibi şeyler söylemeyin, sayıları net olarak hatırlayamıyorum.

1) starcraft.
3 tane ırk var. protoss, marine, zerg
bunların her birinin 10 tane binası var.
15 değişik birimi var.
yani toplam olarak 3x10= 30 farklı bina var.
3x15= 45 farklı birim var.
ayrıca her ırk'ın kendine özgü oyun stili var.

protosslarda tek bir işçi birim, aynı anda birden çok binayı "warp"latabiliyor. ancak bir binayı dikebilmek için mutlaka pylon etki alanı içinde olmak zorundasın. bu sayede şöyle bir taktik izleyebilirsin.
düşman oyuncularının yakınına bir pylon dikmeyi başarırsan, ardından 3-4 tane ion cannon dizersin oraya. düşman, pylon'u patlatmaya gelirken, 3-4 ion cannon aynı anda "completed" olur, ve düşmanlara saldırır.
zergler bina üretimi için bir işçi birimi harcaması gerekli. ayrıca hive ve bazı binaların ürettiği "creep" alanı içinde bina dikebilirsin, diğer yerlere dikemessin. hive'in ürettiği 3 böceği aynı anda kullanıp istersen işçi istersen asker evrimleştirmek için kullanabilirsin. ancak "base"den işçi üretmek mümkün değil, muhakkak respawn olmalarını beklemen gerekli. bu yüzden bol hive yapmak önem kazanabiliyor.
marineler ise bir binayı yapmak için 4-5 işçiyi birden görevlendirerek, hızlı bitmesini sağlıyabiliyor. işçiler istediği yere istediği binayı dikebilir. tamamlanmış binaları havalandırıp başka yere götürebilir. böylece daha ekonomik çalışıp ekstra bir "base" yapmadan başka crystalleri kontrolun altına alabilirsin.

yani ırkların sadece saldırı birimleri değil, bina yapma şekilleri de farklı. bu da oyunda ırklar arası çeşitlilik sağlamış olabilir. kendi ırkının özelliklerini kendi avantajına kullanabilirsin, aynı zamanda da rakibinin ırkının özelliklerini de ona karşı kullanabilirsin.

2) aoe
10 tane ırk var.
bunların üretebildiği 10 tane bina var.
bu binalardan çıkartılabilecek toplam 15 tane birim var.
her ırkın 1 tane özel birimi var.
her ırkın bina skini farklı.
her ırkın 4 farklı "age"i var.

peki bu 10 ırkın ürettiği birimler arasındaki fark nedir?
bazı ırklar, bazı birimleri üretemiyor. mesela paladin üretebileceği age'e gelince paladin üretemiyor.
savaş gemişi üretebileceği zamana gelince savaş gemişi üretemiyor.
yani ırklar arası çeşitlilik, sadece birim kısıtlamalarından ibaret.

peki buna bakarsak, elimizde toplam kaç birim var?
10x15=150 mi? hayır sadece 15 birim.
ha bir de buna her ırkın kendi özel birimini eklersek, toplam 25 tane farklı birim var diyebiliriz.
her age ile gelen birim upgrade'lerini saymıyorum, çünkü taktiksel olarak bir değişiklik sağlamıyor, sadece düşük age'teki oyuncuya karşı güç olarak daha yukarda olmanı sağlıyor.

birimleri geçip binalara geleyim. her ırk yaklaşık olarak aynı binaları yapıyor.
"town watchtan köylü çıkar, bu köylülerle odun taş yiyecek ve altın için bina yap, asker binası yap, atlı binası yap, kale yap, mekanin aletler binası yap, liman yap"
bu binaların adı veya skini farklı olabilir, ama kapladığı alan ve işlevleri hep aynı.
bu da oyunda çeşitlilik sağlanmasını engelliyor.

sonuç:
age of empires, strateji ve taktik olarak "üstüne strateji tanımam" diye iddialı konuşacak kadar über bir oyun değil. oynarken eğlendirebilir, doğru. ama counter-strike da oynarken eğlendirebilir. ancak bu onun en iyi fps olmasını sağlamaz, ut2004, ns gibi oyunlar varken cs'ye "bunun üstüne fps tanımam" demek yanlış olur.
aoe durumunda da aynı olay geçerli. strateji olarak çok farklılık yok, ırkları bol keseden doldurmuşlar. tek bir ırk da olsa çok şey değişeceği yok.
az olsun ama öz olsun, sc'deki gibi.

ayrıca bir de şu var, paticik forumunda o kadar sc fanı varken, gelip de "aoe'nin üstüne strateji tanımam" demek, tartışmaya açık davetiye çıkartmak demektir, ne yalan söyleyeyim ;)
sonra "tartışın diye açmadım" felan demek pek çözüm olmuyor[signature][hline]Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bonecrusher, 07 Temmuz 2005 14:23 tarihinde demiş ki:
sc hakkında uzun uzun tartıştık aslında.
söylenecek herşey söylendi.

yine de sc'yi sc yapan bence
ordu basıp yollamaktan
ordu üreticek bina yapmaktan
birim anti birim yapmaktan
daha geniş bir taktik imkanına sahip olmasıdır.

mesela aoe çok sevilse de, oyun şu hale geliyor: "atlı üretip sana saldırıyorsa, hemen anti atlı üretip sen de o atlılara saldır"
aoe konuşan arkadaşların muhhabetleri genellikle şu tarzda oluyor "10 bina dikip her birinden onlarca paladin yolladım, ama adam 25 bina dikip her birinden onlarca fil basmış, dağıldım ve yenildim.."

sc'de ise istersen microya ağırlık ver, istersen macroya, sonuçta elinde bolca strateji var.

10 bcruiser yolladı diyelim adam, eğer bcruiserlara destek kuvvet de eklememişse, kolayca dağılabilir o bcruiserlar. ancak yanlarında etkili birkaç birim de varsa, düşmanı silip süpürebilir.

işte sc'yi benzer stratijerden ayıran bu. kasıp en iyi birime ulaşma oyunu değil. stratejiler de birim - anti-birim ile sınırlı değil. destek kuvvetleri sayesinde çok değişik taktik imkanları var.
sadece en iyi üniteyi üretmekle oyun kazanılmıyor.

sc'yi sc yapan bence bu




ya arkdaşlar aeo öle 10 paladin yaptım karşımdai 20 fil yaptı fln bunlar kolay şeyler degil.he kolay şöle deatmach oylarsın ozamn tamam ama biz zaten buna age of demiyorz asıl age of zone da oynanıyoor!orda tek bir fil göremezsin tekbir paladin görenezsin çünkü gerçek oyun orda oynanıyo birz record fln izleyin oyun hakkında braz bilginiz olusn sonra gelin burda görüşlerinizi söyleyin öle oyunun 100 de 1 i ni bilmeden yorum yapmayın!


eğer bbiraz record izlemek isteyen varsa recorded bölümünden herhangi bir maçı indirip izleyebilr ama bilg. age of yüklü olması gerekiyo tabiki
www.aokclani.cjb.net

[Bu mesaj cann tarafından 04 Ağustos 2005 11:14 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamam ben anladım sc yi de sen tam anlayamamıssın aoe yi yani o dedıklerın kadar sınırlı bır oyun dııldır o 15 tane ırkın herbırı farklı ozellık tasır yani saymak la bitmez mesela mongol u ele alsam o meselea domuz koyun vs bunları hızlı toplar bu da ıyı bı rush saglar..sonra hunlar da da buna karsılık ew yoktur oda kendıne gore ıyı bı rush saglar bunun yanında bır suru ırk lar wardır kı savunma yapar rush a karsılık..ilk cag rushları ikinci cag rushları cok zevkli cok stratejik cok heyecanlı oyunlardr..herkez hun alıp skirmısh halberdier basıp rush yapar dıo bazı arkadaslarımız.. ben random alıyorum genelde adam da ne gelcegını bılmeden bı ırk alamıyor cunku her ırka karsılık ona gore bır ırk secılır..yani bi ırk alım tum ırklara savunma yaparım dıye bırsey yok. cunku 15ırk ın da saldırı cesıtı wardır..bunu da soyleyeyım dedım..bunun yanında 2v2 , 4v4 oyunlarda kurulan strateji ler yardımlasmalar ozenle secılen ırk secımlerı veya random yapılan oyunlarda ne gelecegını bılmeden baslayan oyunlarda aldıgım zevki hic bır younda alamamısımdır..yanı anlatmak la bıtmez bu oyun sadece bırım sayısı vs ile karsılastırılmaz bence mutlaka cok cıddı bır sekılde oynamak gerekır bu oyunu..sc de de ırk cesıtlılıklerı ve bırım fazlalıgını anladım...her ırkın kendı ıcınde yaptııgı saldırılar aynı bence demek ıstedım ben..mesela zergerın saldırılarında herkez aynı seylerı yapar ve aynı bırımlerı cıkarır ..ve 3ırk oldugu ıcın de bana oyle gelıyor neyse..bana veya bu aoe yı gercekten sevmıs bır arkadasa ne kdr anlatsanız bu sc yı bostur yanı kusura bakmayın:D napalım asık olmusuz bı kere bu oyuna..tekrar ozr dılıyorum sc fanlarından..
bide sende haklısın bu kadar sc hayranı arasında acmısım yanlıslıkla bu topici ama ara da sırada da beım gıbı aoe hayranları cıkmadı dııl benım gıbı dusunen..
tamam bu tartısmayı burda bıtılerım sc de aoe de cok guzel ıkı strateji oyunu ve ıkısıne de hayran bır sekılde oynayanlar war..
bu iki oyunada henuz baslamamıs olan warsa bır anca once denmelerını onerırım..(siz boswerın bunları gelın aoe oynayalım sc de neymıs :D:D:D)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

offf cann msj nı sindi gordum lutfen kapat su konuyu!!!
sen bu oyunu bılmıyorsun ve o muhabbetlerını dınledıgın adamlarda bırer NOOB!!gelsinler oynayalım 10 bina dikip saldırsınlar..bu oyun sadece bundan ibaret diil ve duzgun oynayanlar la muhabbet etseydın veya ızleseydın bunların hıc bırını gormez veya duymazdın..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bizde biliyoruz 100000 tana paladin kullanılmadığını zone com'da bizde oynadık aoe, ama yok yanı yne microsu ne macrosu yaklaşamıyo sc ye wc ye bugun wcg'de AoE yoksa bunun bi sebebi vardır dimi =) Buna karlın hala sc oyanıyorsa bununda bi sebebi vardır.

Siz sanıyosunuzki mongol işcileri hızlı et topluyo cinlilerden ama acoytle'larla wispler drone'larla scv'ler aynı şekilde bina kuruyo =)

kafanızı kaldırıp bakmamışsınıki başka şeylere.

ayrıca bir oyunda olan bi uniteyi bakınzı paladin fil turnuvalarda göremiyosam bu gurur duyulacak bişey değil aksine uzuntu duyulacak bişeydir.

aoe de militia basarsın aslıdna farkı yoktur championdan knigt basarsın farkı yoktur paladinden horse archerin kaliteli horse archer'dan dandik okcunmun kaliteli crossbow'dan farkı yok.

ırklar arasındaki untieelerinde kullanımda farkı yok unique'ler dışında.

ceşit cok ceşit diye zıplamayın karşıma kafanıza tauren düşer, veya grunt duşer, veya sprit walker duşer, belki mortar team duşer, belki knight duşer, belki druid of claw, duşer belki mountain giant, duşer belki rifleman duşer, belki footman duşer, belki priest düşer, buyuk ihtimalle gyrocopter düşer, gryphon rider hiç düşmez, dragonhawk kein düşer, siegetank inşallah düşer, troll head hunter düşer, shamn üşer, witch doctor düşer, catapult duşer, fiend düşer, ghoul düşer, oblivian statue düşer, desto öküz gibi büşmüyo, chim düşer, frostwrym düşer, dryad düşer, durid of talon düşer, fearie dragon düşer hipprgraph veya hippo rider düşer, spellbreaker düşer, wolf rider düşer, kodo düşer, windrider/wyvern düşer, gargoyle taş olur düşer, necromancer düşer, meat wagon düşer, banshee düşer, shade düşer hoş duşse ne olucak eften püften biş o, belkide 24 farklı ve birbirinden farklı gelişebilen herolar düşer, yuzlerce farklı taktiklere stratajilere imkan taşıyan savaşın gidişatını değiştirebilen itemlardan düşer.

Archer, hunteress, sorceress'da inşallah bana düşer.

(hire edelebilinir mercenaryler düşmesin artık dimi.... veya summonlar)

şimdi sc ye gecelim....[signature][hline]Beş Hececiler
64K RAM SYSTEM 38911 BASIC FREE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

birasda psikolojik bişey galba bu?

red alert oynıyan bi arkadaşıma sc yi werdiğimde ne lam bu böle diyip sallamıştı.

neyse sonuç şu kim aoe yi savunursa savunsun sonu hazindir.
havada karada her türlü ortamda, evrende herhangi bir yerde, herhangi bir zamanda daima SC rulz.

ne zaman blizzard bir strateji çıkartır o zaman sc den üstün bi youndan bahsebiliriz. ama oda sc2 :horace:[signature][hline]Gamze: Biliyomusun Kemal'in tam 7 tane gitarı war! yaaa!!!
Ben : Buyur???

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
cann, 04 Ağustos 2005 11:12 tarihinde demiş ki:
ya arkdaşlar aeo öle 10 paladin yaptım karşımdai 20 fil yaptı fln bunlar kolay şeyler degil.he kolay şöle deatmach oylarsın ozamn tamam ama biz zaten buna age of demiyorz asıl age of zone da oynanıyoor!orda tek bir fil göremezsin tekbir paladin görenezsin çünkü gerçek oyun orda oynanıyo birz record fln izleyin oyun hakkında braz bilginiz olusn sonra gelin burda görüşlerinizi söyleyin öle oyunun 100 de 1 i ni bilmeden yorum yapmayın!


eğer bbiraz record izlemek isteyen varsa recorded bölümünden herhangi bir maçı indirip izleyebilr ama bilg. age of yüklü olması gerekiyo tabiki
www.aokclani.cjb.net

[Bu mesaj cann tarafından 04 Ağustos 2005 11:14 tarihinde değiştirilmiştir]

bunlara cevap verdim zaten az önce, tekrar okuyabilirsin istersen

bilmem sc deneyiminiz ne kadar? sırf uzay oyunu diye mi bu kadar tiksiniyorsunuz kendinizi şartlandırıyorsunuz anlamadım.

record mecord demişsin.
istersen sen de sc replaylerini izle.
hiç düşünemeyeceğin "bu birim bunu hayatta öldüremez" dediğin olaylarda adamlar micro kullanarak rahatça alıyor onları.
özellikle nal_ra replayleri indir onları izle.

bize 100de 1ini bilmiyorsunuz diye laf atıyorsunuz da, siz sc'nin kaçta kaçını biliyorsunuz da bu kadar kesin ve emin konuşup duruyorsunuz?

söylediğiniz taktikler, hep ırklar arasındaki sayısal üstünlüklerden ibaret.
ırklar açısından oynanış olarak kesin farklar yok.
şunu söyleyin. bir ırkın bir işçi birimi 5 ayrı binayı aynı anda dikebiliyor mu? başka bir ırk, bir bina dikebilmek için yanına ekstradan belli bir binayı dikmesi gerekirken, bir diğeri sadece base'in çevresiyle sınırlı bina dikebiliyor mu? bir ırkın savunma binası sadece kara birimleriyle sınırlıyken, bir diğer ırkın savunma binası aynı anda hem kara hem deniz birimlerine saldırabiliyor mu? bir ırkın birimleri hız üzerine kuruluyken, diğer ırkın birimleri bundan tamamen bağımsız bir vaziyette dayanıklık üzerine mi kurulu?

hangi çeşitlilikten bahsediyorsunuz siz? sadece sayısal değer ve bazı birimlerin kısıtlanması üzerine kurulu bu ırklar.
aynı anlayışla ben oyuna 150 ırk da yerleştirebilirim ama birim çeşiti 15i geçmez.

ayrıca deniz birimlerinden çok hava birimleri oyunun işleyişiyle yakından alakalı.
deniz birimleri denizde gidiyor, mutlaka kıyı kenarlarında olması lazım düşmanların. hatta deniz olmayan haritada deniz birimini kullanamıyorsun bile. bu da "naval" dediğiniz ırka çok büyük dezavantaj.
oysa hava birimleri sadece denizde savaşmanızı sağlamaz. hava birimleri bir yandan hava savaşı bir yandan kara savaşıyla ilgilenebilir. bu da karadaki savaşlara ekstra strateji demektir.

said:
ExtRaFlush1R, 04 Ağustos 2005 11:35 tarihinde demiş ki:
mesela zergerın saldırılarında herkez aynı seylerı yapar ve aynı bırımlerı cıkarır ..ve 3ırk oldugu ıcın de bana oyle gelıyor neyse..

o zaman çok yanılıyorsun.
burda anlatmaya çalıştıklarımı da anlamamışsın.
3 ırk var, ama her ırkın birimleri birbirinden bağımsız tamamen farklı yapıya sahip.

zerg seçen herkes aynı şeyi yapmaz. oyunun zevki de burda zaten. "hede rush" "hödö rush" "hun rush" "fast rush" gibi kalıplaşmış şeyler var aoe'da. nedeni birim çeşitlerinin ve bina çeşitlerinin aynı olması.
ama sc'de bu kadar kalıplaşmış taktikler yok, nedeni de herkesin taktiğini kendi belirleyebilmesi.

rakibim zerg seçsin. ben bunun ne yapacağını bilemem. çünkü sc'de "oyun başı birimi" "oyun ortası birimi" "oyun sonu birimi" gibi birşey yok.
sen onlarca paladin basıp düşmana saldırmaya çalışırken, bir bakarsın adam sadece men-at-armslarla senin karşına çıkmış. nedeni ise adamın hala "oyun başı birimi" ile durması.
oyun başında ise adamın mutlaka men-at-arms gibi oyun başı birliği ile saldıracağını bilirsin.

ama sc'de böyle değil.
zerg seçen adamın ne yapacağını önceden bilemessin dediğim gibi.
adam sadece "oyun başı birimi" olarak zergling yolluycak sanarsın, ona göre defans kurarsın, bir bakarsın lurkerlarla seni dümdüz eder.
lurker ve zerglinge karşı defans kurarsın, bu sefer hydralisk+lurker combosu yapar seni gene yener.
oyun başında ultralisk yollayamaz sanarsın, rush gelmeyince saldırıya geçersin, meğersem adam ultralisk yapmış, senin de uçan birimin olmadığındn gene ayvayı yersin.

oyunun başı, ortası ve sonundaki birimler, tamamen oyuncunun yeteneğine bağlıdır.
sen "oyun sonu birimi" diye bir sürü battlecruiser yollarsın, adam ise seni "oyun ortası birimi" olan goliath+missile launcher ile tarumar eder.

bundan dolayı diyoruz ırkların arasındaki çeşitlilik ve farklılık önemlidir, aoe'de bu yok diye.
çok basit mantık üzerine kurulu ne yazık ki aoe.[signature][hline]Beş Hececiler

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 04 Ağustos 2005 22:04 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...