Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hayirli olsun!

Volfied

Öne çıkan mesajlar

görsel dizayn, resim kısacası görsel olan bütün sanatsal çalışmalar[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

Infeqted madem anlamadin ne birden hehey diye atladin? :P
Horace ve arcane ozellikle cok istiyordu, darktan rica ederken ki aciklamam:

gorsel sanatlar iste
millet photoshop calismalarini, cizimlerini, diger pek cok seyini koyacak

Kisacasi icerik bu olacak, photoshop ta falan gorsel progralarda yaptiginiz olaylari koyabileceksiniz millete yorum yapicak.[hline]Bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına ben de karşıyım!
Sosyal ağlarda paylaş

hand drawn ı da unutmayalım :)[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Moncain, 02 September 2003 19:19 tarihinde demiş ki:
Hayırlı olsun.İnşallah devamı gelir.[hline]

hayırlıs olsunda ne devamı be yetmiyomu :)[hline] Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku
Sosyal ağlarda paylaş

ay cok seker :P

hayirli ugurlu olsun bende burda bi fazlalik war sanki diodum yeni bolum acilmis :)

horace bayram edecek... hatta etmis :P[hline]Nature's law instead of god in heaven
Blind Guardian - Punishment Divine
-=Bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına karşıyım ben...=-
But, but I'm disturbed... I'm depressed... I'm inadequate... I got it all! - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Sosyal ağlarda paylaş

muradınıza erdiniz, hayırlı uğurlu olsun. hatta yaşasın ki ne yaşasın ema abla'nın dediği gibi.. :)

du bakiim benim gösteriş yapabileceğim birşeylerim var mı acep..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...