Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DynamicK vs Telekom


DynamicK

Öne çıkan mesajlar

  • Admin
(Okuyun bilgilenin diyorum başınıza gelirse tutumunuz böyle olsun)

Sakaryada ki evimde int baglantısı ve ev telefonu ev arkadaşımın üzerine. Kendisi mezun oldu ve artık sakaryada değil. Yurt dısına gidicek ve bizimde static ip olan baglantımızı dinamic e çevirmemiz gerekiyordu. Arkadaşa başvuru formunu doldurtup kimlik fotokopisinide aldım. Ertesi gün (yani dün sabah 10.30 da) telekoma gittim. Belgeleri verdim ve teslim alan hanfendi onayladı. Bugün hallolur mu diye sordugumda, tabi hemen yapıyoruz merak etmeyin dedi. Bende eve geldim bekle bekle ip hala static , saat 13.30 gibi aradım 444 0 375 i onlara sordum nezaman değişecek cevabıma aldıgım yanıt hayli ilginç ti zira dedikleri şu ki” sizin telefon numaranıza baglı bir adsl hizmeti verilmemektedir. ben ; Türkçesi nedir dedim, cevap : bugün adsl hizmetiniz iptal edilmiş. Ben ; yanlışlık var herhalde ben sadece static ip iptali yani dinamic ip başvurus yapmıştım dememe ragmen sonuc cıkmadı ve Sakarya telekom müdürlüğü ile görüşün cevabını alıp ardından Sakarya tel. müdürlügünü aradım. Onlar da ilgili departman numarasını verdiler ama beklenen sonuç ... AÇAN YOK!
İllalah be bıktım yahu hep aynı şeyler. Evden bir miroglu çıkışı aynen telekom binasına gittim.

ben ;Hanfendi, bugün gelmiştim hatırlarsanız, static ip iptali için başvurmuştum fakat hattımı iptal etmişsiniz .. bayan
; evet hatırlıyorum nasıl olur? Hat mı iptal olmuş, birsn ben başvuruyu arkadaşa vermiştim o ilgilendi, blabla isimli arkadaşına döner sen naaptın başvuruları?

blabla ;iptalleri mi? E girdim bilgisayara ;

bağyan ; iyide static ip iptali vardı içinde diğer 2 si hat iptali idi ;

blabla ; aa ben hepsini hat iptali diye girdim

ben ; ii bok yedin mal herif oku bi formu ne yazıyo başka zaman bissürü bürokrasi gereği iş cıkarırsınız, aşa in yukarı cık sunu doldur fln ... tabi içimden diyorum, nede olsa karşımda kos koca Telekom çalışanı var sakin olmam lazım.

Ne olucak şimdi diye birsürü konuşma geçti, kadın diyor yapıcak bir şey yok ozm tekrar hat başvurusu yapıcaksınız, hem bakın örgenci belgesi getirirseniz ilk ay bedava bağlantı falan.

ben : İyide hanfendi benim arkadaşım istanbulda ve vize işlemlerini yapıyor gelme durumu şuan yok, adsl hattı için değişikliğe gelmesine gerek yoktu kimlik fotokopisi ve forma imza atması yetiyorda telefon onun üstüne oldugunda ndevir için kendi gelmesi lazım. Bununla uğraşamayız en az 5 gün int e girememem demek oluyor ki işlerim aksayacak, ve bunda suç tamamen sizin.

Kadın: evet beyefendi kabul ediyoruz hatanın bizde olduğunu ama yapıcak bir şey yok şuan böyle yapmanız gerekiyor.

Ben: peki siz merkeze faks geçip veyahut bir telefondan arayıp böyle bir hata yapıldı düzeltilmesi gerekiyor diye bildirseniz, ben tekrar adsl hattımı devam ettirsem hani sizin hatanızı siz düzeltseniz ben bu sıcakta yarın sıanvım oldugu halde birde sizin yüzünüzden koşturmasam mağdur olmasam?

Ne oldu dersiniz?
Elde var 0 arkadaşlar normal bir müşteri nası başvuru yapıcaksa aynen başvuracakmışım falan filan ve hata %100 onların oldugu halde ben 5 gün int e giremeyip üstüne bu işlerle uğraşıcam.

Tamam ozaman dedigim gibi direk döndüm çıktım o kattan aşagı indim. Önüme gelen ilk çalışana:

Kurumunuzdan şikayetçiyim, aldıgım adsl hizmetinde mağdur duruma düştüm bu şikayeti birebir olarak müdürünüzle görüşerek iletmek istiyorum.

Adam: Adsl departmanı ile görüşün orda çözmeye çalışın.

Ben: onlar herhangi bir yardımda bulunmadılar müdür ile görüştürün beni

Adam: binadan cıkıp hemen yan tarafa girin müdürün binası orası.

Aynen cıktıgım gibi oraya gittim, kapıdaki görevli de önce bi telefon görüştürmesi yaptı, sonuc alınamadı tekrar ve telefondaki bayan müdür le görüşün dedi. Aynen cıkarım müdürün yanına girdim içeri.

Ben. İyi günler durum böyle böyle
Müdür: bir sn dedi bikaç yeri aradı durumu anlattı arada benden bilgide alıyor.
Bana dönerek: tmm siz tekrar adsl departmanına gidin fulya hanım var bölümün şefidir o size başka bir port numarasını atayacak ve hattınız hiç kapanmamış gibi tekrar devam edicek.

Aynen geri gittim, busefer fulya hanım geldi yardımcı olurken ilk görüştügüm blabla isimli herif sinirli şekle ya ben size ne diyorum böyle böyle yapın siz anlamsız yere uzatıyorsunuz derke nsesini yükseltti. Bende masaya yaklaşıp hafif öne dogru egilerek ; sesinizi yükseltmeyin sinir harbi yaşamayalım beyefendi . dedigim anda, yandaki çalışan kadınlar : yahu blabla tmm hatalı sensin bu konuda uzatma müşterinin en ufak hatası yok dedigi gibi blabla isimli arkadaşımız tabi buyrun diyerek dinlemeye başladı.

En sonunda işlemler tam tıkırında yürücek hattıma kavusucam derken işte hattın son kullanım borcu 14 günlük faturayı ödeyin sonra hattı diğer port numarasına baglayıp açıcaz dediler. (hattımı iptal etmeleri için önce son ayın kullandıgım günlerin faturasını yatırmam gerekiyor yani şuan iptal olan hattın 25 ytl borcunu ben ödemesem kendi ceplerinden vermeleri lazım)
Neyse dedim hattı madem açıcaklar inip ö
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sen bence o sesini yükselten dallama varya ona bi tane güzel bi kafa çakmalıydın
okurken ben sinir oldum
her yerde bunlar gibi mutlaka bulunuyo
neyse sonunda mutlu sona ulaşmışsın :)[signature][hline]BabacumMostors, 28 Haziran 2005 15:02 tarihinde demiş ki:
monitörün kulağı vardır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kafayı yedirtir bu adamlar ya...[signature][hline]Devhochi'ydim ben aslında...
karakedi, 24 Haziran 2005 12:31 tarihinde demiş ki:
uno seni banlıcam da suan cok işim var, sen banlanmış RPsi yapsana şimdilik.


farkob, geçen gün demiş ki: Hava çok sıcak abi ya bu sıcakta salmazlar beni karşıyakaya...

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
ama sanırım olayın düğüm noktası
müdürün binanın son katında olan odasına 4 kat yukarı cıkan ben o sıcakta nefes nefese kalmam ve içeri girdigimde

" ben, kurumunuzun bir çalışan" *nefes nefes* yüzünden * nefes nefes* mağdur duruma düştüm * nefes nefes*
diye anlatışım var ki sürekli bi nefes bi kelime böyle birde terlemişim tam sayko görünüm kazanmışım
adam herhalde patlamak üzereyim diye düşündü hemen telefon görüşmelerine başlayıp direk beyefendiye açıyorsunuz bir port tekrar uyelik fln işlemleri çıkıartmayın diye talimat verdi :)

normalde yapmazlar çünkü başvuru formunu okumayıp hattımı iptal etmesi büyük bir hata
bunun üstüne adsl portu ipta lettiren birisinin port numarasını başvuru formu dolduranlar için sıraya sokmayıp direk bana açması da ayrı bir hata heh[signature][hline]G3NK
DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411
zitem illede zitem

[Bu mesaj DynamicK tarafından 15 Temmuz 2005 10:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi özelleşse kurtulucaz inşallah şöyle manzaralardan.

neler çektirmişlerdi zamanında, gene sen pro yaklaşmışsın hadiseye hehe.[signature][hline]not sleeping okay/drinking too much.trapped in hyperspace.?.the girl disappeared, smiling and blowing kisses. A white light flooded the room/this was the moment of awakening: the audience were relieved to find themselves in their own company...someo (text unclear) did not awaken, this was a white nightmare: faces aglow with laughing, limp complacency/apparently uninhibited...

**no more dinosaurs @montezaus
*** montezaus.deviantart.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DynamicK, 15 Temmuz 2005 10:32 tarihinde demiş ki:
Ne olucak şimdi diye birsürü konuşma geçti, kadın diyor yapıcak bir şey yok ozm tekrar hat başvurusu yapıcaksınız, hem bakın örgenci belgesi getirirseniz ilk ay bedava bağlantı falan.

oy oy oy oy...
kabus
said:
DynamicK, 15 Temmuz 2005 10:32 tarihinde demiş ki:
fulya hanım geldi yardımcı olurken ilk görüştügüm blabla isimli herif sinirli şekle ya ben size ne diyorum böyle böyle yapın siz anlamsız yere uzatıyorsunuz derke nsesini yükseltti. Bende masaya yaklaşıp hafif öne dogru egilerek ; sesinizi yükseltmeyin sinir harbi yaşamayalım beyefendi .

valla iyi demişsin helal olsun :)

normalde basit işlerin bile imkansız hale gelebildiği bir yer telekom, sana da baya zor bir yük bindirmiş :) ama uğraşmışsın başarmışsın, tebrikler[signature][hline]Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benide adsl iptasli sırasında mudurun odasına cektiler
allah dedim kesin gang yedik
kadın basladı
"neden adsli iptal ettiriyorsunuz"
"cunku beenmedim. cok yuksek ping alıyor. surekli kopuyor teknik servis cok kotu ayrıca downloadlar dusuk"
"aaa olur mu beyfendi adsl en yeni teknoloji"
"hanfendi karsınızda cocuk yok. bakır kablo uzerinden dsl daıtımı avrupada bitti bitiyor. insanların 20 euroya aldıgı hizmetyin cok daha kotusunu (6 mb baglantı 20 euro imis dres soledi) 40 dolara yapıyorsunuz ayrıca yeni teknoloji felan değil"
"eee beyfendi dial ..."
"hayır dial up değil kablo nete devam edicem cokta memnunum"

yandan mudurun yaltakcısı ise karısır

"beyefendi mudur hanım haklı bakın yeni teknoloji teknik servis hede hodo"
"allah rızası icin 5 ten sonra calısmayn haftasonları kapalı telefon dusurmek icin sayısal loto misali sans gerektiren in neresi teknik neresi servis kapatın kapatın istemiyorum adsl felan"


15 dakka daha inatla bana adsl yeni teknoloji
godd less telekom anlattılar
istemiyorum dedim
mis gibi kabloma dondum
çile abi turk telkom[signature][hline]OKUYUN OKUTTURUN
BonePART's Blog
Last Update: 29.06.2005

Siz "The King is Dead. Hail The New King" diye bagira durun ben ustume satafatli bisiler giyinip geliyorum. - BonePART
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hai adsl vs pati yapalım, bi grup kuralım adı da TTADSLVSPTCKSVŞORG olsun... :-)

(türk telekom adsl vs paticik savaş organizayonu)[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;)

[Bu mesaj Mr_Hand tarafından 15 Temmuz 2005 12:42 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

azimle duvarı delmişsin dinamik helal. herkes senin gibi olayların uzerine düşse yola gelir devlet çalışanları ama sıradan bi vatandaş olsaydı tamam açtırıyım yeni hattı nasolsa bağlatı ucreti yok ilk ayda beleş fln derdi olayı kapatırdı. helal tekrardan sana.[signature][hline]Feror ego veluti - sine nauta navis,
ut per vias aeris - vaga fertur avis...
Quidquit Venus imperat - labor est suavis,
quae nunquam in cordibus - habitat ignavis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Sistemin düzelmesi için de özelleşmesi şart çünkü okuduysan başıma gelenleri olayın nedeni o çalışanın tembelliğe vurup, vurdum duymaz bir şekilde benim formumda ne yazdıgını okumaması sonucunda hattımı iptal etmesinden kaynaklanıyor.

Özelleşme gerçekleştiği zaman ise o başvuru formları teker teker dikkatli incelenip yürürlüğe konacaktır ve bu işlemleri tek kişiye yığmak yerine telekom un hizmet ettigi bölgedeki yoğunluğa oranla çalışan bulundurup sistematiği düzgünce oturtma gerçekleşecek.
Müşteri şikayetleri değerlendirilip aksaklıklar düzeltilecek, şimdiki gibi şikayet etsnde aynı tas aynı hamam olmayacak.

Bu nedenle özelleşme iyidir, ha dersek ki yok biz özelleşme olmadan düzelticez sistemi, ozaman çözümde şu oluyor salla başı al maaşı yapan bütün memurları bir adaya koyup atom bombası ile uçurucaksın ki onların yanında işe başlayanlarda " üzüm üzüme baka baka kararır" atasözümüzü gerçekleştiremesinler.

sanırım özelleştirme daha insancıl ve mantık yolunu seçmiş bir yöntem[signature][hline]G3NK
DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411
zitem illede zitem

[Bu mesaj DynamicK tarafından 15 Temmuz 2005 12:58 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Düzeltebiliyorsan git düzelt, iki kişi çıkıp "İnsanlara bu şekilde davranamazsınız, kimsenin hakkını yiyemezsiniz, buna hakkınız yok" denince düzelmiyor değil mi ? Devletin çalışanı nasılsa kadroludayım bana birşey olmaz havalarında, devlet zaten sallamıyor. Özel şirket o prüz çıkaran elemanları orda tutuyormu bakalım? Yinede rekabet ortamı lazım sadece özellştirme yetmeyebilir.[signature][hline]swift,silent,deadly
mercenary
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Anlayış sorununuz var anladığım kadarı ile.
Yasadıgın olay tabiki trajikomik. Ama benim söylemek istedigim,
kötü çalışan kamu kuruluşunu direk satmaya çalışıyoruz,aslında kötü olanlarıda satmıyoruz,kar edenleri satıyoruz hep.Olay hakkında fazla bilginiz olmadıgıda gayet acık o yüzden tartışmadan çekiliyorum.Uzatmıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Hayır sen olaya direk telekomun özelleşmesini baz alarak girdin
burdaki konunun amacı ise oldukça farklı
telekomun özelleşmesi ise benim gibi sorun yaşayanların sorunları çözülsün diye zaten olmadı..

devletin tamamen para girişi olsun mantığına birde son dönemlerde artan ihale baskıları eklenince gerçekleşti

en yüksek fiyatı veren katılımcı firmada aldı hisseleri

bunun önemi yok belirtmek istedigim nokta bir kuruluş yarı özel yar ıdevlete baglı calısıyor ise muhattap aldıgın kişi daima kraldır
nede olsa adam işini yapsada yapmasada maaşını alıyor dimi
ben turkcell de böylew sorun yaşasam gidip şikayette bulunsam olayı belirtsem o kuruluş prestij kaybetmektense gerektigi gibi davranır tüketicisini korur ve yardımcı olur.

telekom tekel ki yani ben sorun yaşasamda yaşamasamda al gene baglattım kapanan adsl i

ama özelleşme + rekabet ortamı olunca adsl hizmeti veren 1 tane degil 3-4 tane şirket olunca bu sorunlar olmayacak, olursada bukadar zora sokulmayacak hemen çözülecek.

senin bakış açın ise kar eden bir kurumu sata ndevletin yanlış yaptıgı yani olayla pek alakası yok
o yüzden anlayış sorunumuz var evet kafamız basmıyo[signature][hline]G3NK
DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411
zitem illede zitem
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dynamik sen kuşkusuz doğru olanı yapmışsın ben sana ve olaya birşey söylemedimki.

İşim dolayısıyla günde 10 ile 50 arası tüketici olayı ile uğraşıyorum,olayın içinde sayılırım.Ve inan bana tüketici mahkemelerinden özel şirketlere ne kadar dava açıldığını hayal bile edemezsin.Çoğu basına yansımaz ama tüketiciyi inanılmaz derecede uğraştırırlar.

Benim söylediğim bu konuya direk özelleşsin diyerek giren arkadaşlara idi :) Devletin böyle stratejik değerleri özelleştirmesini içime sindiremiyorum sadece.Kişisel görüşümdür.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"telekoma kafam girsin" sözü senin durumunda gerçek anlamını kazanmş anlaşılan, sorunlu insanlar topluluğu ya...


helal hoca, ne diim, azmin zaferi budur herhalde-şahısla olan diyalog süpermiş bu arada


özelleştirme, firma çalışanlarının tekmeyi yeme ihtimallerini bilerek işlerini savsak savsak yapmalarını önleyeceginden benim de destek verdiğim bir uygulama, gelen gideni aratmaz ama inşallah...[signature][hline]I know someday you'll have a beautiful life, I know you'll be a star
In somebody else's sky, but why, why, why can't it be, why can't it be mine
DevArt
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Özel şirketlerle olan sorunlarmı daha fazla devletle olan mı ? Ben hiçbir devlet dairesinden memnun değilim, özel şirketlerde bu yok. Eğer sistemi düzeltebiliyorlarsa düzeltsinler, kadrolu eleman olayı kaldırılsın ortadan, sözleşmeli yapılsın, işini yapmayan 1-2 uyarı sonucu işten çıkarılsın vs vs. bunları yapmak o kadar kolaymı sanıyorsun sen ? Dediğim gibi sadece özelleştirmeylede olacak bir iş değil rekabet ortamıda lazım, ne kadar fazla şirket olursa o kadar fazla rekabet ortamı olur + sunulan hizmetlerde daha kusursuz olur. Sen telekom'un özelleşmesine karşı isen bunu belirtirsin, Bence özelleşirse daha iyi hizmet verilecektir.

Devlet'in elinde sihirli deynek falan yok, olsada zaten telekom yada diğer devlet kuruluşlarına bir faydası olmaz.

Kar eden şirket satılmış, diğeri satılmamış konumuz bu değil sonuç olarak, bu konuda birşeyler paylaşmak istiyorsan aç bir konu tartışalım.[signature][hline]swift,silent,deadly
mercenary
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...