Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shaman için Two Hand silahlar nekadar gerekli?


Rock

Öne çıkan mesajlar

walla shamanın two handed di bence ech gitmek icin baslıca nedenlerden biridir eger melee shaman olcaksan(ki mecburen olcan mana caster shaman olmaya yetmio) ama ben defansif olcam diosan shield e veririsin 1 weapon+ shield oynarsın paladin kadar armor lan gezersin o zaman two handede vermene gerek olmaz ama two handed + windfury ölee güzel gidioki adama bi crit vuruyon bi wf adam napcanı sasırıo ama ben tank olcam warior la armor yarısı yapcam diosan verme ama bence kesinlikle werilmeli süper bisi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mail + kalkan = kalkansız plate

matematiği zayıf da biraz szass'ın.. :-p

bg'de kalkan alıp şok, heal, totem kullanmak daha etkili doğrusu, kalkansız daha hızlı ölüyor şamanlar ve destekleyemiyorlar takımlarını..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kolay ulasabilecegin türden olarak
Frostwolf da Revered reputation a ulasip Frostbite yi alirsan neredeyse 2h kullanasin gelmiyor 150 max dmg + 15 str den 30 attack power hoş bi silah.
Kumas giyenler icin bi adet malown slam veya arcanite reaper edin yinede 2h siz olmuyor.

Baltanin Resmi.



[Bu mesaj Regalya tarafından 30 Haziran 2005 08:14 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Szasstam, 30 Haziran 2005 01:20 tarihinde demiş ki:
O zaman sende kalkan kullan sam :)
Yasak mı kullanman acaba :=P

Yada bayrak taşıyana verilen damage ı kendine aktar dimi :=P
Ölmesin yazık ona ;)

Kendisinin + özelliklerini göremeyip başka classlara laf etmekden bıkmadın mı :=)

U will learn 1 day Sam :=P


szass, u nubi? :-p

kalkan kullanıyorum ve bir halta yaramıyor zira esas dmg kaynağı casterlar. ben de manamı direct dmg'ye çevirebilseydim şamanlar gibi o zaman kalkan rulezz de olurdu roxxorr da. ama dmg verebilme kapasitesi melee ile sınırlıysa kalkanın manası yok bg'de, ben bir rogue'u haklamak üzereyken hooop şaman atıyor nukeleri, kalkan durdurmuyor ki frost/earth shock'u..

bayrak taşıyana purge atmayan şaman varsa (sen belli ki görmüşsün bunu ve ağlıyorsun, purge atmadıysan yuh demek istiyorum sana müsaadenle :-p ) oynamayı bıraksın. bayrak taşıyanı kovalayan mutlaka en az bir şaman oluyor..

sen kendi sınıfının überliklerini normal görüyorsun, bir gün öğreneceksin diyemiyorum çünkü öğrenip de kazanacağın birşey yok.. :-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elimde 3 tane talent düzeni var. Bir tanesini internetten diğer ikisini de bulduğum dan değiştirerek yaptım. Sizce bunlardan hangisi daha iyidir. Bunlar birbirinin neredeyse aynısı ama yinde de yazıyorum.

Benim Yaprığım(1)

Elemental Combat Talents (21 points)


Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.


Improved Lightning Bolt - 2/5 points
Reduces the Mana cost of your Lightning Bolt spell by 6%.


Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.


Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.


Call of Thunder - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6%.


Improved Fire Nova Totem - 2/2 points
Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds.


Elemental Fury - 1/1 point
Increases the critical strike damage done by your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.




Enhancement Talents (8 points)


Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.


Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.




Restoration Talents (22 points)


Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.


Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.


Combat Endurance - 1/1 point
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.


Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.


Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.


Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.


Benim Yaptığım (2)

Bunda sadece restoration ile enhancement farklı.

Enhancement Talents (11 points)


Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.


Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.


Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.


Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.




Restoration Talents (19 points)


Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.


Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.


Combat Endurance - 1/1 point
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.


Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.


Tidal Mastery - 3/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 3%.

Buda da internetten bulduğum.

Elemental Combat Talents (18 points)


Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.


Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.


Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.


Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.


Improved Fire Nova Totem - 2/2 points
Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds.




Enhancement Talents (11 points)


Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.


Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.


Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.


Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.




Restoration Talents (22 points)


Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.


Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.


Combat Endurance - 1/1 point
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.


Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.


Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.


Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Sizce hangisi daha iyi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 30 Haziran 2005 09:22 tarihinde demiş ki:
said:
Szasstam, 30 Haziran 2005 01:20 tarihinde demiş ki:
O zaman sende kalkan kullan sam :)
Yasak mı kullanman acaba :=P

Yada bayrak taşıyana verilen damage ı kendine aktar dimi :=P
Ölmesin yazık ona ;)

Kendisinin + özelliklerini göremeyip başka classlara laf etmekden bıkmadın mı :=)

U will learn 1 day Sam :=P


szass, u nubi? :-p

kalkan kullanıyorum ve bir halta yaramıyor zira esas dmg kaynağı casterlar. ben de manamı direct dmg'ye çevirebilseydim şamanlar gibi o zaman kalkan rulezz de olurdu roxxorr da. ama dmg verebilme kapasitesi melee ile sınırlıysa kalkanın manası yok bg'de, ben bir rogue'u haklamak üzereyken hooop şaman atıyor nukeleri, kalkan durdurmuyor ki frost/earth shock'u..

bayrak taşıyana purge atmayan şaman varsa (sen belli ki görmüşsün bunu ve ağlıyorsun, purge atmadıysan yuh demek istiyorum sana müsaadenle :-p ) oynamayı bıraksın. bayrak taşıyanı kovalayan mutlaka en az bir şaman oluyor..

sen kendi sınıfının überliklerini normal görüyorsun, bir gün öğreneceksin diyemiyorum çünkü öğrenip de kazanacağın birşey yok.. :-)


Oh shaman kalkan kullansın tank olsun bide manayı dmge çavirsin bide heal atsın.
Blizzardın yaptığı denge bukadar işte saçma sapan bi şekilde shamanı uber yaptılar.Ama inanıyorum ki bundan sonra çıkan patchlerde shamana bişey vermicekler(insallah tabii).
Ve diğer classları bufflıycaklar.[signature][hline]O==[=============- -============]==O
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ama kardeş sen shamanlar herkesi çok rahat yeniyo zannetme bi adamın üstünde bütün manayı harcıyosun level 41 2600 manam var
şimdi bir shaman her zaman kendine iki buff atar ben mesela windfury artı lightning shield diyelimki bunlarsız dolaşıyosun ve düşmanı görünce buffladın kendini
mevcut mana 2600
lightning shield rank 5 240 mana
Windfury rank 2 280 mana
520 mana ile buffladık kendimizi şimdi 1950 mana ile dövüşe geçelim
Purge rank 2 75 mana
Earth Shock rank 5 240 mana 3 kere attık
Frost shock rank 2 225 mana
searing totem rank 4 160 mana
bu elemanı öldürdük 770 manamız kaldı diğer bir kişiyi daha öldürebilecekmiyiz birde heal bassak kendimize ee ne kaldı
shamanlar kesinlikle 1v1 de çok iyiler ama raidlerde filan pek işe yaramaz biraz çabuk yazdım belki yanlışlıkda olabilir[signature][hline]FOR THE HORDE
FOR THE HAMMERHEART
Disaster Orc Shaman
Disappear Undead Rogue
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

atkadaslar artık abartmayın olayı shaman uber felan deil bi classında her büyü yapması onun über olduğunu göstermez bence siz shamanla shamanın istediği gibi savaşıyonuz çünkü shaman jack of all master of none dur yani adamın uzmanlığı her işi yapabilmek onla savaşırken ona kendi istediklerinizi yaırmanız lasım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

artık cevap bile yazmaya gerek duymuyorum bazı insanlara, gene bi arkadaş başlık açmış shamanla ilgili 2 hand kullanim mi falan die, konunun her zamanki gibi geldigi yer ortada. konuyu sulandırıp gene uber shamana getircekseniz buralara msj atmayın arkadaşlar istiramm ediyorum . . .[signature][hline]EU - Burning Legion
OmeN
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shaman tükürem var mı paladin gibisi:P

SAM bab bize 2h yolu gözüktü:) tamam instance lerde protection iyi ama solo kastıgınıda düşünürsen 2h daha mantıklı. zate sen 60 oldun bence sen direk gec 2h ye:)[signature][hline]WOW
Damodar-lvl 60-Night Elf-Rogue
Sardokar-Human-Paladin
DAOC
Katil-lvl 50 parasız asker-kay

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...