Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ANimelerdeki bomba !! hatunlar

SenariouS

Öne çıkan mesajlar

arkadaşım, başlığı okumaya zahmet ettiysen farkedeceksin ki güzel çizimler paylaşılmıyor, beğenilen karakterler paylaşılıyor..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Sosyal ağlarda paylaş

Buyrun burdan bakın

Chobits :

Cho

bit

S

edik : resimle tıklayınca açılmadıysa yenile yapın açılcaktır.[signature][hline]BURNwithPASSION KILLwithRAGE
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Anime tadında MMORPG lar.

[Bu mesaj Bellow tarafından 22 Şubat 2005 12:56 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

• 3 ay sonra ...
Fullmetal Alchemist
Lyra... diğer ismini biliyorsunu zaten...[signature][hline]Shaded by the trees, calling out to the wind, I'm lying face-down crying
I saw a version of myself I didn't even recognize
On this guitar I'm playing the melody of someone who's passed on
A star falls in the grief of someone who'll never be seen again
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Spidee, 01 Haziran 2005 10:51 tarihinde demiş ki:
Hala patlamadı mı bu hatunlar yahu =)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D[signature][hline]Unutmayın duyduğunuz çığlık düşmanızın çığlığı değildir dostunuzundur

[Bu mesaj Dingaer tarafından 01 Haziran 2005 11:28 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

öehg midem kalktı lol[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Sosyal ağlarda paylaş

KGNE: Akane maniax
Akane'nin kendisi taş taş taş....[signature][hline]Shaded by the trees, calling out to the wind, I'm lying face-down crying
I saw a version of myself I didn't even recognize
On this guitar I'm playing the melody of someone who's passed on
A star falls in the grief of someone who'll never be seen again
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...