Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DnD bence yetersiz


Jaan

Öne çıkan mesajlar

said:
Jaan, 13 June 2003 21:35 tarihinde demiş ki:
1 turn demedim kesinlikle o kadar büyüyü arka arkayanasıl atar hiç yorulmaz mı (zihinsel olarak)[hline]icq:108382340


bilmem. hiç denemedim. sence o kadar büyüyü arka arkaya atsam zihinsel olarak yorulur muyum?

lol yani...[hline]Pain is weakness leaving your body...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu tür şeylerde mantık aramak tabiri caizse enayilikten başka bişey diildir.Herşeyin mantıkla uyuşan,kurallara bağlı olan,gerçekçi bir dünya arıyosan bizim yaşadığımız dünya zaten böyle,bunun için oyun oynamana gerek yok.
Oyunlar ise hayal gücüyle sınırlıdır.Zaten insanlara cazip gelmesinin sebebi de bu.Kuraldışı veya doğaüstü öğeler olmasa zaten hiçbir özelliği kalmaz.Niye bunda mantık aranıyor anlamadım.Belli kuralların olması ise oyunu bi düzene sokmak,konsept ve kurgu için gerekli.Mantıklı düşünürsen zaten baştan kaybedersin.Ölen bi insanın wish yada ressurect le geri gelmesini,ejderha ve bi ton yaratığı,yada en basitinden büyüyü nasıl açıklıcaksın.Bilgisayar oyunlarında ise adamın saatlerce yürümekten kılıç sallamaktan yorulmuyo,karnı acıkmadan tuvaleti gelmeden ,sıkılmadan aynı tempoda ilerliyo...napsınlar yani mantıklı ve gerçekci olsun diye bunlarıdamı koysunlar.Masaüstü olsun ,bilgisayar oyunu olsun insanlar gerçek hayatta yapamadıklarını yapmak yada gerçek hayattaki sınırlamaları aşabildikleri için hoşlarına gidiyor.Bundan zevk alırken mantık aramıyorlar.[hline]Asheron's Call - Level 126 Mage
Starcraft BW - 2nd session champion lad.1457
Any PvP..........

[Bu mesaj Jarlaxle tarafından 14 June 2003 00:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anlattığın şeylerin toplamına da power play deniyor işte.
matıktan uzak sadece zar atmaya yönelik bir oyun. (barbut version 2.0)
*+5 lik kılcımı aldım savulun brea deyyuzlar* :)
büyü olayını yanlış anlamışsın ben öyle demiyorum zaten 100 küsür tanrıya sahip bir dünya da bırak büyüde olsun tamam ama büyü atmak da hani elini kolunu sallaya sallaya yapılmasa diyorum (biraz konsantrasyon gerekse)[hline]icq:108382340
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Jaan arkadaşım çok güzel noktalara parmak basmış fakat kendimi tekrardan Player's Handbook'u oku Jaan demekten alıkoyamıyorum....Şimdi şöyle söyliyim:

Arada bir cleave olayı geçmiş..celave şöyledir.
Yarattığınız güçlü darbeler sonucu düşmanınız daha yerre devrilmeden silahınızı cesedin üzerinden veya içinden geçirerek başka bir düşmana savurmak.E şimdi diyceksin iyide onu normalde de yapabilirim.Hyr yapamazsın çünkü sen saldırdığın sırada adam da boş durmuyor 1 round 6sn'dir bunu biliyoruz fakat tüm bir round boyunca herkes aynı anda hareket ediyor dolayısıyla karşıdaki adamda bir attack yapabiliyor sen onun saldırısını dodge etmeye çalışırken ayrıca kılıcı karnına sokup ordan bağırsaklarını deşerek yandaki düşmana saldırmayı becerebiliyorsun.Al sana featin açıklaması.

Ayrıca hiçbir insan evladı Bir WEAPON kullanarak(bakın monk diamond soul alınca outsider olur insan değildir.) 5 attack yapamaz.Yapması için büyü olması gerekir büyü ile adamı fazlasıyla hızlandırır 5 attack yaptırırsın ama dersen 4 attack nasıl oluyor diye.Aslında yalnızca bir attack yapılır.Ki bu en güçlü attacktır.Bu atağı yaptın ve vurdun kalan 3 atağı (diyelim adamın kolunda bir kesik yarattın) kılıcı o kesiğin etrafında kılıcı dolandırıp çok küçük hareketler yaparak tekrar düşmanın vücuduna savurursun silahını.Daha açık olsun istersen....

Attack roll 18+20(BAB)=38(hit)
adamın kolunda kesiği yaptın greatswordla.Dööööyttt dedin ve kılıçla saldırdın adam hafif dodge etmeye çalıştı ama tam beceremedi kolunda yara oldu.
Attack roll2 16+15(BAB)=31(hit)
kesiği oluşturduğun anda kılıcı biraz daha sola kaydırıp yaranın üzerine doğru bi önceki ivmeni kullanarak savurdun greatswordu deminki şokun darbesiyle panikleyen düşmanın bunu da dodge edemedi fakat deminki dodge denemesinden daha başarılıydı çünkü senin atağının geldiğini rahatlıkla görebiliyordu(Base Attack bonusun düşme sebebi)
Attack roll3 .......vs..vs...vs

böyle devam eder combatın olayı budur.
DnD 3E de combat eksikliği olarak bir tek parrying vardır ki bunu da basait bir kuralla yaparsın:
Sadece primary handiniz ile parry yapabilirsiniz.d20+attack bonus > veya = d20+düşman attack bonus
O turn parrying için verdiğiniz ataklarınızı kullanamazsınız ve parrying e vereceğiniz atakları roundun başında söylersiniz.

Sorcererın Sam Site gibi olması olayına gelince.Sorcerer zaten içinde ejderha kanı taşıyan bir varlıktır.dolayısıyla büyü ona kendi içinden kendi doğasından gelir.Dragonların güçlülerinin 20.lvl sorcerer gibi büyü yapabileceklerini hesaba katarsak o kadar büyü atılması doğaldır fakat dragonlar caster levellarını belli bir yaştan sonra almaya başlayacakları için buna benzer olarak da sorcererlara daha yüksek level büyüler yapabilme yeteneği daha yüksek levellarda gelmektedir.Sorcerer çok atar ama az bilir ayrıca 4 tane dominate atmak istiyorsa atar.Ama denmişki mana sistemi olsun dha mantıklı eh 4 dominate atan adama karşı çıkılıyor tek başına diabloyu ve tüm minionlarını öldürmeye yetecek kadar büyüyü hiçbir çalışma ve efor olmaksızın atan adama bir şey denmiyor e o zaman mantıkta bir hata var.

Saygılarımla

Şunu da belirteyim:Düşüncelerin senindir.İstediğini söyleyebilirsin tabikide. İster yanlış olsun ister doğru olsun sonuna kadar da savunabilirsin ama lütfen ben böyle düşünüyorum de "saçma olmuş ya!" denince cinlerim tepeme atıyor :D[hline]Serve no one but Bane
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada Jaan ben deminki uzun yazıyı yazarken bi mesaj daha yollamış onun hakkında konuşayım:

Büyü yapmak için eğitim almış veya kendisi zaten büyücü bir ırktan gelen(sorceror) birisi büyüleri yapmak için eğitim alıyorlar dolayısıyla normal atarken sorun yok ama adama saldırıp *löpçük* diye bi oturttun mu concentration atmak zorunda kalır.
Ayrıca zırh giymek veya kalkan kullanmak gibi eğitimleri almadıkları için onları kullanırken büyü atmakta zorlanırlar.

Bu arada Wizardların yanlış runeları yazmamak için tüm harflerinin aynı olduğunu bi yerde yazan R harfi ile başka bi yerdeki R harfinin tıpatıp aynı olduğunu ve sırf bunun için 6 yaşından 18 yaşına kadar eğitim aldıklarını hesaba katıp nasıl bir eğitim aldıkları iyi düşünelim.

Yanlış rune yazıp da Mystra's Trifold Curse de yemiyelim[hline]Serve no one but Bane
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Haklısın bi daha saçma demiyecem ama şöyle konuya baştan sona bakınca açıklmalar bana çelişkili gelmeye başladı.

turnde 3-4 attack olayını değişik açıklamışsın.
parrying olayını ac sistemini sorarken yazmış olmalıyım (yoksa yazmadım mı bunamaya başladım :) )
benim en başından beri istediğim buydu insanlar bana çıkıp kuralları anlattılar.
Kuralları bende biliyorum kaç defa oyun oynattım bilemsem böyle bir topic açar mıyım ? (turn de 5 attack olayını yanlış yazdığımı fark ettim :-P )
hala bana açıkladığınız hp sistemine içim sinmedi ama :)[hline]icq:108382340
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yaw nerde kural anlatmışız?
ilk cevaptan beri kuralların neden o kadar da mantıksız olmadığını anlatıyo herkes. hangi kuralın açıklaması var "aman ezmişiniz beni ben de biliyom kuralları" şeklindeki mesajı atana kadar?

ayrıca neden sinmedi hp sistemi içine? matematiksel düşünmemen gerekiyo işte. sana diyo ki insanlar 100 hp li adamın üstünde 10 dmg. varken aldığı 10 damage ile 50 dmg varken aldığı 10 dmg. aynı diil. sayısal olarak aynı olabilir ama o şekilde değerlendirmiyceksin. git gide zayıf düşüyosun ve aldığın darbelerin ciddiyeti artıyor şeklinde bakman gerekiyo. e zaten rolünü yapmazsan neden oynuyosun ki bu oyunu? illa kuralların senin yerine o işi götürmeleri mi gerekiyo? afedersin ama asıl bu Power Playdir.[hline]Pain is weakness leaving your body...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer D&D HP sistemi içine sinmediyse, SWRPG sistemini kullan, mesajlarından seni doğru tahlil ettiysem tam aradığın şey olacaktır. (Daha önce de birisi söylemiş zaten)

Bu sistemi burda bir açıklayayım da kısaca .. (Evet kural yazıyorum :) )

SWRPG'de bizim D&D de Hit Point olarak bildiğimiz değer Vitality olarak geçer. (Vitality: Canlılık, dirilik, dinçlik)

Bundan başka olarak her karakterin Constitution stat ine eşit olan ve Con. artmadan kendiliğinden artmayan (yani tecrübeden bağımsız) bir Wound Point vardır.

HP sistemi ise şöyle işler, bir düşman seni critical olmadan, normal bir şekilde vurursa aldığın hasar Vitality toplamından düşülür. Ancak olay tasvir edilirken sen aslında vurulmamışsındır. O darbeden kaçmış, bir iki sıyrık almış ama bu sırada takatini ve gücünü kullanmışsındır.
Yani o darbe vücudunda (belki sıyrıklar haricinde) bir yara açmamış ama seni yormuştur. Eğer Vitality puanın biterse yorgunluktan tükendiğin anlamına gelir, bi Fortitude save atabilirsen ayakta kalıp savaşmayı sürdürürsün, yoksa kendinden geçer yere yığılırsın.
Eğer ayakta kalmayı başardıysan aldığın her zarar doğrudan Wound Point'ine gelecektir, çünkü artık darbeleri savuşturacak, kendini ölümcül bir yara almaktan koruyacak gücün kalmamıştır. Ki böyle bir durumdayken normal bir Blaster Pistol bile 3d6 hasar verdiği için çok yaşayamazsın, çünkü artık gerçekten vurulmaya ve vücudunda yaralar açılmaya başlamıştır.

Eğer bir critical hit olursa bu adamın darbeyi savuşturmayı denediği ancak başarılı olamadığı anlamına gelir, zarar doğrudan Wound Point'e alınır.

Fazla bir değişikliğe ihtiyaç duymadan bir iki rötuşla bu sistemi D&D de de kullanabilirsin (d20 sistemini akıl edeni tebrik ediyorum) ve sanırım ki sana mantıken de uygun gelecek bir sistem olacaktır.[hline]"Only then They shall return, for That is Not Dead, which can Eternal Lie, yet with Strange Aeons, Even Death may Die.."

Arab, Abdul Alhazred;
Necronomicon
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DiaBoLiC, 14 June 2003 01:02 tarihinde demiş ki:
Jaan arkadaşım çok güzel noktalara parmak basmış fakat kendimi tekrardan Player's Handbook'u oku Jaan demekten alıkoyamıyorum....Şimdi şöyle söyliyim:

Arada bir cleave olayı geçmiş..celave şöyledir.
Yarattığınız güçlü darbeler sonucu düşmanınız daha yerre devrilmeden silahınızı cesedin üzerinden veya içinden geçirerek başka bir düşmana savurmak.E şimdi diyceksin iyide onu normalde de yapabilirim.Hyr yapamazsın çünkü sen saldırdığın sırada adam da boş durmuyor 1 round 6sn'dir bunu biliyoruz fakat tüm bir round boyunca herkes aynı anda hareket ediyor dolayısıyla karşıdaki adamda bir attack yapabiliyor sen onun saldırısını dodge etmeye çalışırken ayrıca kılıcı karnına sokup ordan bağırsaklarını deşerek yandaki düşmana saldırmayı becerebiliyorsun.Al sana featin açıklaması.

Ayrıca hiçbir insan evladı Bir WEAPON kullanarak(bakın monk diamond soul alınca outsider olur insan değildir.) 5 attack yapamaz.Yapması için büyü olması gerekir büyü ile adamı fazlasıyla hızlandırır 5 attack yaptırırsın ama dersen 4 attack nasıl oluyor diye.Aslında yalnızca bir attack yapılır.Ki bu en güçlü attacktır.Bu atağı yaptın ve vurdun kalan 3 atağı (diyelim adamın kolunda bir kesik yarattın) kılıcı o kesiğin etrafında kılıcı dolandırıp çok küçük hareketler yaparak tekrar düşmanın vücuduna savurursun silahını.Daha açık olsun istersen....

Attack roll 18+20(BAB)=38(hit)
adamın kolunda kesiği yaptın greatswordla.Dööööyttt dedin ve kılıçla saldırdın adam hafif dodge etmeye çalıştı ama tam beceremedi kolunda yara oldu.
Attack roll2 16+15(BAB)=31(hit)
kesiği oluşturduğun anda kılıcı biraz daha sola kaydırıp yaranın üzerine doğru bi önceki ivmeni kullanarak savurdun greatswordu deminki şokun darbesiyle panikleyen düşmanın bunu da dodge edemedi fakat deminki dodge denemesinden daha başarılıydı çünkü senin atağının geldiğini rahatlıkla görebiliyordu(Base Attack bonusun düşme sebebi)
Attack roll3 .......vs..vs...vs

böyle devam eder combatın olayı budur.
DnD 3E de combat eksikliği olarak bir tek parrying vardır ki bunu da basait bir kuralla yaparsın:
Sadece primary handiniz ile parry yapabilirsiniz.d20+attack bonus > veya = d20+düşman attack bonus
O turn parrying için verdiğiniz ataklarınızı kullanamazsınız ve parrying e vereceğiniz atakları roundun başında söylersiniz.

Sorcererın Sam Site gibi olması olayına gelince.Sorcerer zaten içinde ejderha kanı taşıyan bir varlıktır.dolayısıyla büyü ona kendi içinden kendi doğasından gelir.Dragonların güçlülerinin 20.lvl sorcerer gibi büyü yapabileceklerini hesaba katarsak o kadar büyü atılması doğaldır fakat dragonlar caster levellarını belli bir yaştan sonra almaya başlayacakları için buna benzer olarak da sorcererlara daha yüksek level büyüler yapabilme yeteneği daha yüksek levellarda gelmektedir.Sorcerer çok atar ama az bilir ayrıca 4 tane dominate atmak istiyorsa atar.Ama denmişki mana sistemi olsun dha mantıklı eh 4 dominate atan adama karşı çıkılıyor tek başına diabloyu ve tüm minionlarını öldürmeye yetecek kadar büyüyü hiçbir çalışma ve efor olmaksızın atan adama bir şey denmiyor e o zaman mantıkta bir hata var.

Saygılarımla

Şunu da belirteyim:Düşüncelerin senindir.İstediğini söyleyebilirsin tabikide. İster yanlış olsun ister doğru olsun sonuna kadar da savunabilirsin ama lütfen ben böyle düşünüyorum de "saçma olmuş ya!" denince cinlerim tepeme atıyor :D[hline]Serve no one but Bane

tek yanlış parry bence de. Diab. biz çözdük senle oynarken(aslında beni etkileyen bişiy yok çok az fighter oynarım ya neyse :lol: )Acaba bu v.3,5 da olacak mı parry? Adam gibi tabii.[hline]White_Rakkad,the Tikky ( :lol: ) 04 June 2003 16:31 tarihinde demiş ki:
Ben Tommy giyiyoruuum sen ex-port giyiyosuuun benim tişörtüm senin tişörtünü döveeeeer
Gallant, the Macho 14 June 2003 01:20 tarihinde demiş ki:
Kadın dediğin istanbul gibi olmalı, fethi zor fatihi tek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Jaan, 13 June 2003 20:08 tarihinde demiş ki:
arka arkaya 4 dominate veya 6 fireball soruma cevap arıyorum


şöyle düşün:
adam o kadar ustalaşmış ki, arka arkaya 6 fireball atabilecek hale gelmiş.
adam büyüsünü iyi kullanmayı öğrendiği için o seviyeye gelmiş, ve büyüsünü iyi kullanabildiği için 6 tane fireball atıyor.

mesela doktorlar, 6 sene okuyor, daha sonra uzmanlık sınavıydı şuydu buydu derken ameliyat yapar hale geliyor.

şimdi sana göre bu da saçmalık. Sıradan bir köylü nasıl ameliyat yapsın değil mi?

Ama adam doktorluk eğitimi alıyor, ellerini kontrol edebilmeyi öğreniyor, adamın neresini keserse işe yarayacığını öğreniyor felan filan.

Aynı şeyi frp'de de düşün. Adam ilk başlarda bir fireball atamıyor başlarda. Fireball'ı ıkına sıkına atabiliyor.

Ancak bir süre sonra fireball'ını rahatlıkla kontrol edebiliyor. Artık yorulmadığını farkediyor. Sonra bir bakıyor, iki fireball da çekebiliyor... Ve sonunda 6 fireball'ı rahatlıkla arka arkaya çekebiliyor.

Her frp oyununda olabilir bunlar. Whitewolf'da da, 3E'de de, 2E'de de...
Sonuçta adam o levela kolaylıkla gelmiyor. Yıllarca belki fireball çekip duruyor.

bir adam hergün 5 kg'lık dumble'larla çalışıyor. daha sonra seviyeyi arttırıyor. Belki başlarda zor geliyor, ağırlıkları kontrol ederken zorlanıyor... Ancak sonunda dünya şampiyonasında halter kaldırmada birinci oluyor.[hline]All right, you egg-suckin' piece of gutter trash! You always did like pushin' around people smaller than you! Well I'm smaller! Try pushin' me!
Wolverine, To Sabretooth
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DnD yetersiz diye topic açmışsın. Sonuçta DnD 3E'nin bazı eksiklikleri olabilir. Ama gördüğüm en kolay ve rahat sistem.
O eksiklikleri de Dm kapatabilir.

HP olayı şöyle:

bir bebek 1 hp puanına sahiptir. Küçük bir kesik bile canına mal olabilir. Bizim hp puanımız 6 (yanılmıyorsam). Bize sadece sıyrık gibi olacak 1 hplik zarar, onlara ölümcül bir yara olacaktır. Büyüdükçe hp'in artar. Aynı şekilde, savaştıkça da bu hp puanın artacaktır. ilk başta 3hp canını çok yakacakyır. Ancak yaralana yaralana, bu acıya alışçaksın. Bu senin hp'ni artırır. Bir süre sonra 12 hp olacaksın. eskiden canını çok yakan 3 hp bir süre sonra, seni gıdıklamaya başlıycak. Eskiden sana ölümcül acı verecek 6 hp ise, eskisinden daha az acı verecek.

Filmlerde adam vurulur vurulur, en sonunda yere yığılır kan kaybetmeye başlar ya, işte bu, 0'in altında hp varsa olur. Adamın savaşacak hali kalmamıştır. Yaraları çok ağırdır. Savaşmak istese bile ayağa kalkamaz. Ve yaraları sarılmassa, çok yakın zamanda ölebilecektir (-10hp).

Bazı filmlerde görürsün, adam savaşır savaşır, ağır yaralanır. Çok kötü kanıyordur, ancak hala savaşacak biraz daha enerjisi kalmıştır. Karşıdaki düşmana son bir hamle yapar, ve hamle onun son karşı koyma enerjisini alır götürür, yere yığılır (0hp)

Şimdi sanırım DnD hp olayını anlamışsındır. Frp romanlarında (özellikle forgotten realms) herkes 100 hp ile dolaşıyor olabilir. Ama forgotten realms değil de, bu dünyada frp oynarsak, birisinin 100 hp olabilmesi için binlerce, hatta milyonlarca savaşa katılması, daha önce çok az kişinin görebildiği olayları görebilmesi gerekir.

Ayrıca birisinin karnını, kemiklerini, iç organlarını kesip biçebilmek için, ya karşıdakinin total hpsinin senin verdiğim damageden düşük olması lazım (mesela bebeğin iç organlarını deşebilecek hasar, sana sadece hafif bir kesik olarak gelecek, aynı durum burda da geçerli), ya da senin death roll atman lazım. Yani 3 tane 20 (d20'de)

Daha önce yazdıklarından yola çıkarak bu olayları anlamadığını düşünerek yazdım bunları.

DnD'de bu olaylar çok güzel ifade edilmiş. Ancak bazı eklenmemiş şeyler var. Mesela hasar aldıkça savaşma heyecanını yitirirsin.

Ya hpsine göre:
4/4 ve altı: Penaltı yok
3/4 ve altı: -1 tüm atack ve save zarlarına ve dexterity'e
2/4 ve altı: -2 tüm atack ve save zarlarına ve dexterity'e
1/4 ve altı: -3 tüm atack ve save zarlarına ve dexterity'e

ya da şöyle bir sistem:
savaş boyunca yaralanabilirsin, ancak aldığın damage sayısı kadar turn dinlenmen lazım, yoksa -1 tüm atack ve save zarlarına.
yaralanmış vaziyette başka bir savaşa girer ve sonunda gene dinlenmessen, -2 tüm atack ve save zarlarına..

ya da:
intelligence ve wisdom'a da penalty verebilirsin. Yaralandıkça düşünmesi zorlaşacaktır.
---------------

dediğim gibi, 3E daha "advanced" olmadı. Yukardaki kurallar çok advanced. DM'in, gördüğü eksiklikleri, oyunculara hissettirmemesi ve bu kuralları kendi aklına değiştirebilmesi lazım.
Sonuçta Whitewolf'da da altın kural (altın kural: hiç bir kural yok) var, DnD'de de. İsterseniz fighterların bile büyü çekebileceği kurallarını koyabilirsiniz. Ya da, staffların charge ile değil de, günlük bir büyü çekme limiti olmasını koyabilirsin.
İstersen 3E'nin alt temelinin üstündeki evleri yıkıp kendi evini bile kurabilirsin.

Altın kural ile gördüğün tüm eksiklikleri veya yanlışları sen kapatabilirsin. Bu whitewolf'da da var, DnD'de de...

Hiçbir frp sistemi Sux değildir arkadaşlar, diyeni de kınarım. Ama bana göre en iyisi 3E'dir o ayrı.[hline]All right, you egg-suckin' piece of gutter trash! You always did like pushin' around people smaller than you! Well I'm smaller! Try pushin' me!
Wolverine, To Sabretooth
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yep o bonegnasher(bonneşır)[hline]White_Rakkad,the Tikky ( :lol: ) 04 June 2003 16:31 tarihinde demiş ki:
Ben Tommy giyiyoruuum sen ex-port giyiyosuuun benim tişörtüm senin tişörtünü döveeeeer
Gallant, the Macho 14 June 2003 01:20 tarihinde demiş ki:
Kadın dediğin istanbul gibi olmalı, fethi zor fatihi tek


[Bu mesaj Solonor tarafından 17 June 2003 00:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Monk Level 20 de outsider olmaz. Outsidermış gibi olur.
Ayrıca 5 atağı 18. levelda alıyo monklar.
Ayrıca Flurry of Blows ve Lightning Fists sırasıyla +1 ve +2 attack veren yetenekler. Yani bi turnde 7 kez saldırabiliyo.

Hadi onları da geç herif Ejderha Üfürüğünün ortasında durup damage almayabiliyo. (Bu arada monklara bayıldığımı söylemek isterim)

Yani saçma diil diye savunmak da yanlış, saçma diyip saldırmak da yanlış. Kurallar kolaylık olsun diye yapılır zorluk olsun diye diil. Beenmeyen deiştirir kendine göre kardeşim. Oyun bu oyuun. Alooo.[hline]Ben akıllıyım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...