Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Druid Template ve tavsiyeler


Rodeo

Öne çıkan mesajlar

Selamlar, artik template'im bittigi icin uzun sure once yazmaya karar verdigim bu yaziyi sizlerle payla$mak istedim. Beta'dan beri Tauren Druid oynuyorum ve gordugum kadariyla Druid az oynanan bir class oldugu icin bircok ki$inin template/talent konusunda akli kari$mi$ durumda. Bu yuzden elimden geldigi kadariyla oynadigim template'in artilarini ve eksilerini yazmak istedim.

Oncelikle ne tur bir Druid oynayacaginize karar vermeniz gerekiyor. En fazla oynanan tip BALANCE/restoration, RESTORATION/balance (Buyuk harfle yazilan talent tree'leri ana talentlar anlaminda kullanilmi$tir). Feral $u an Catform DPS'inin az olmasi ve Feral talentlarin genelde Catform icin olmasi nedeniyle pek oynanmiyor. Ancak PvE de Feral fena degil.

Eger ben hemen level atlamak istiyorum, daha sonra PvP yaparim diyorsaniz BALANCE/restoration yerine RESTORATION/balance, FERAL/restoration veya FERAL/balance oynayabilirsiniz. Ben Balance gitmi$tim cunku genelde instance veya cok zor questlerde guild arkada$larimdan yardim aldim. Ama ne oynarsaniz oynayin Druid solo olarak iyi bir class, hangisini oynayacaginiz cok da onemli degil. Level 50'den sonra PvP'de Feral'i begenmezseniz ba$ka bir template'e gecebilirsiniz boylece.

A$agida yazacagim ilk talent build PVP sirasinda genelde caster form'da olacaginiz du$unulerek hazirlanmi$tir. Benim $u anda kullandigim build budur.


Hangi build'i oynadiginiz farketmeksizin, eger bu talent'lara puan vermezseniz ozellikle PvP'de cok sikinti cekersiniz.

Nature's Grasp (1/1) - Aktif haldeyken size melee damage veren biri %35 ihtimal ile Root'a yakalanir. 45 saniye suresi, 1 dakika cooldown'u vardir.

Improved Nature's Grasp (4/4) - Grasp aktifken Roots'a rakibin yakalanma ihtimalini %65 daha artirir.

Improved Entangling Roots (3/3) - Entangling Roots buyunuzun casting time'i gelen damage nedeni ile uzamaz.



Template'iniz ister Balance ister Restoration agirlikli olsun, bu 3 talent yoksa PvP de i$iniz cok zor. PvE sirasinda da Nature's Grasp bircok kez hayatimi kurtarmi$tir ayrica. $imdi benim kullandigim (Beta'dan beri kafamda olan ve daha sonra ba$kalarinin de kullandigini gordugum) template.

----------------------------------------

Balance Talent'lari:


Improved Wrath (5/5)
Wrath buyunuzun casting time'ini 0.5 saniye du$urur. Druid forumlarinda Wrath vs Starfire tarti$masinin nedeni olan talent bu. Starfire yerine 2 tane Wrath cast etmek mi daha iyi yoksa tek ba$ina Starfire mi gibi bir tarti$ma vardi. Improved Starfire i$e yarar bir talent olmadigi icin bu tarti$ma biraz daha uzami$ti. Bu talent ile Wrath (1.5 Saniye) gibi bir casting time'a kavu$uyor ve cok kullani$li bir hale geliyor. Vengeance talent'ina ula$mak icin puan verebileceginiz en mantikli talent. Ancak Starfire buyunuzun icin en iyi talentlari da bu template ile aldiginiz icin acili$i Starfire ile yapmanizi oneririm.

Improved Moonfire (5/5)
Druid'in en iyi ikinci buyusu (Birincisi bence Entangling Roots), Moonfire'in Damage ve critical ihtimalini artiyor. Restoration agirlikli olan Druid'ler genelde Balance'dan buraya kadar aliyor (Omen of Clarity de alan cok var). Be$ puan ile Moonfire buyusunun damage'i ve critical ihtimali %10 artiyor.

Nature's Reach (2/2)
En onemli talent'lardan birisi. Wrath, Faerie Fire, Roots, Moonfire ve Starfire buyulerinizin mesafesini %20 artiriyor. Bu talent yokken "Target is out of range" mesajini sik sik aliyorsunuz.

Moonfury (4/5)
Moonfire ve Starfire buyulerinizin damage'ini dort puan verirseniz %8, be$ puan verirseniz %10 artiriyor. Benim dort puan vermemin nedeni Vengeance'in daha yararli oldugunu gormem. Isterseniz be$ puan Moonfury'e, dort puan Vengeance'a da verebilirsiniz ancak tavsiye etmiyorum cunku aradaki fark hissedilebilir nitelikte.

Nature's Grace (1/1)
En sevdigim talent'lardan birisi. Ozellikle PvE sirasinda cok i$e yariyor (Tabii ki PvP sirasinda da). Yaptigi $ey sizin Moonfire veya Starfire buyulerinizden birisi Critical vurursa (ki bu talent build ile yuksek bir ihtimal) sonrasinda yapacaginiz Regrowth veya Healing Touch buyunuzun casting time'i bir saniye du$uyor. Yani 1 saniye casting time ile Regrowth atabiliyorsunuz ki bu artik Regrowth'un sizin ana healing spell'iniz olmasi demek.
Critical vurdugunuzda bu talent'in etkisi 12 saniye suruyor. Yani hemen kullanmak zorunda degilsiniz bu healing buyulerinizi. Once biraz daha damage buyusu ve roots sonrasinda buyunun efekti gecmeden kullanabilirsiniz.

Vengeance (5/5)
550 damage Moonfire ve 1150 damage Starfire olayi bu talent sayesinde oluyor. Her puan bu buyulerinizin critical damage'ini %20 artiriyor. Normalde x(1.5) olan critical damage'iniz %100 artiyor. Bu talent'a dort puan verip Moonfory'e be$ puan vermeyi de secebilirsiniz ancak pek tavsiye etmiyorum. Cunku %2 daha fazla damage yerine sik sik vurdugunuz critical damage'in %20 artmasi cok daha yararli oluyor.

Balance talent'lari bu kadar (30 puan). [b]Hurri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
dreampowder, 18 Şubat 2005 20:48 tarihinde demiş ki:
bencede çok güzel bi tempelate ben tamamen balance a vermeyi düşünüyodum iyioldu bu arada fist weapon iyimidir?


oyunda en az bulunan silah Fist weapon. Guzel fist de gormedim henuz, yani caster icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sunsh1ne, 19 Şubat 2005 00:33 tarihinde demiş ki:
feral oynayipta mi feralin 50+ yetersiz (PvP icin) olduguna karar verdin yoksa genel kanaat oyle oldugu icin mi oyle soyledin?


50+ oynamadim. Ancak oynayanlarla diyaloglarim ve resmi druid forumlarinda oynayanlarin yazdiklari yetersiz oldugu konusunda bilgiyi verdi acikcasi. Bir sonraki patch Catform dps fix ediliyor, bir $eyler de geliyor. O zaman daha iyi olacak kesinlikle. Zaten dedigim gibi PvP yapip da feral oynayan druid pek gormedim 50+ level'da. Hatta soyle diyeyim level 60 da staff ile vurdugun damage Catform damage'dan daha fazla. Catform'da ciddi bir finishing ability sikintisi var.

Ama PvE de iyi bayagi. Ozellikle bear form. 6500 armorum var $u an ve PvE sololarken bayagi i goruyor.

[Bu mesaj Rodeo tarafından 19 Şubat 2005 05:24 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bugun druid icin gelecek bazi degi$iklikler yazilmi$.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-druid&t=77293

Feral talent agacinin balance ve restoration'a gore daha zayif oldugunu biliyoruz falan yazmi$lar. Guzel $eyler gelecek gibi. Ayrica yeni finishing move gelecekmi$. Eskisi resmen olmasa da olurdu. Ayrica bear form da high level talentlara ula$mak icin catform ability'lerine de puan vermemiz gerekiyordu. Bunu da degi$tireceklermi$.Bear form'a da yeni bir ability gelecekmi$.

Rebirth instant olacakmis. Cooldown u du$urmeyeceklermi$. Aslinda 3 saniye'de yapilan bir buyuydu. Ben $ahsen cooldown isterdim ama instant resurrection da bayagi guzel olacak. Cunku adami bayagi bir mana ve health ile kaldiriyoruz. Ayrica Rebirth'un mana costu da du$ecekmi$.

heyecanla bekliyoruz :)

[Bu mesaj Rodeo tarafından 19 Şubat 2005 20:42 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Balance Talents (35 points)


Improved Wrath - 5/5 points
Reduces the cast time of your Wrath spell by 0.5 seconds.


Improved Entangling Roots - 3/3 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while casting Entangling Roots.


Improved Moonfire - 5/5 points
Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%.


Nature's Reach - 2/2 points
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.


Swiftshifting - 3/3 points
Reduces the delay before using spells and abilities by 1.5 seconds after having shapeshifted.


Omen of Clarity - 1/1 point
Imbue the Druid's weapon with natural energy. Each hit has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana cost of your next damage or healing spell by 100%. The Omen of Clarity enchantment lasts 5 minutes.


Moonglow - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Moonfire and Starfire spells by 10%.


Nature's Grace - 1/1 point
Your critical strikes with the Wrath, Starfire, and Moonfire spells grace you with a blessing of nature, reducing the casting time of your next Regrowth or Healing Touch spell by 1 second.


Moonfury - 5/5 points
Increases the damage done by your Starfire and Moonfire spells by 10%.


Vengeance - 5/5 points
Increases the critical strike damage of your Starfire, Moonfire, and Wrath spells by 100%.



Feral Combat Talents (0 points)


None

Restoration Talents (16 points)


Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.


Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.


Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.


Gift of Nature - 1/1 point
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence Nature's Grasp ve improved haline bence gerek yok zira Improved Entangling Roots ile 1.5 saniye'de zaten ona cast edebiliyorsunuz. 5 talent puanını buna harcamak bence gereksiz. Onun yerine 3 puanı Swiftshifting'e vererek ayı formundan druid'e döner dönmez kendimizi healleyebilmemiz bence daha önemli.

Nature's Swiftness güzel bir talent olmakla birlikte en az 20 restoration talenti istiyor ki o zaman da bu Moonglow'u almamaız anlamına gelir. Bence moonglow daha önemli[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fedaykin, bence Swiftshifting'e hic gerek yok o template ile. Feral combat'a hic puan verilmemis cunku. Ayrica ben $u an 400 ping aliyorum US serverlarinda ve ayi formundan cikar cikmaz heal edebiliyorum kendimi. Bu yuzden cok fark edecegini du$unmuyorum swiftshifting olayinin. Tabii 20 ping alsaydim belki fikrim degi$ebilirdi.

Ayrica Restoration'a puan veriyorsan Nature's Swiftness'i alsan iyi olur cunku pvp'yi inanilmaz bir bicimde etkiliyor. Ozellikle Hunter ve warlock icin onemli bir talent. Hunter'in pet'ini hibernation ile combat di$ina alabilirsin ama warlock'un peti icin Grasp gerekli. Ayni zamanda 2v1 combata girmek zorunda kaldigin zamanda da i$e yariyor.

Nature's Grasp olmazsa pvp de i$in bayagi zorla$iyor. Cunku instant cast oldugu icin beklemek zorunda kalmiyorsun. Ayrica Entangling Roots spellbreaker buyu/ability 'ler ile bozulabiliyor 1.5 saniye casting sirasinda.

Moonglow bence olsa da olur olmasa da. Cok inanilmaz fark etmiyor. Aslinda 45 mana falan indiriyor en son rank moonfire'in. Bence Nature's Swiftness cok daha onemli. Ama sen bilirsin dene bence du$undugun degi$iklikleri. Ben de 3-4 kere talent degi$tirdim bu yaziyi yazmadan evvel. Aslinda full balance, minor restoration da ilginc olabilir.

Bir sonraki patch de in$allah dedikleri gibi feral'e guzel bir $eyler eklerler, hafitten baymaya ba$ladi benim template :)

[Bu mesaj Rodeo tarafından 24 Şubat 2005 00:33 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...