paramecium Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Selam, Görünüşe göre kurtulamayacağım, bari EGR iptali ile biraz daha güç artışı yakalayıp daha çekilir hale gitireyim istiyorum. Tavsiye edilen marka, uygulayıcı veya 'bu motorlara düzgün olmuyor' diyebileceğiniz bir husus var mı? Saygılar.
ginaly Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 egr iptali apaçiler arasındaki tabiriyle kat iptal işlemi mi?
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Selam, EGR, egzoz gazının bir kısmının motora giren temiz havaya karıştırılarak motora verilerek, -bundan sonrası tahminim- yanmamış gazlar falan var ise bunların tam yanmasını sağlamak veya mevcut gazların ısıyla yapısal değişimlerinin sağlanması. Bu sayede emisyon düşürüyorlar. Fakat yüksek devir performansın gidiyor, motorun termik verimi düşüyor(haliyle yakıt tüketimin yükseliyor), motorun içerisine filtrelenmemiş atık gaz kiriyor ki bu kurum da giriyor demek. EGR iptali ile üst devirlerde daha canlı bir motor ve daha düşük tüketim elde edebiliyorsun. Saygılar.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 egr iptal etme de direk chiple iste abi
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Selam, Zaten niyet o :) Her yer ezbere 110HP -> 130HP ve 240Nm -> 300Nm demiş ve bırakmış. %10~13 tüketimde iyileşme demişler. Ben şu anda 84 yaşında banka emeklisi teyze gibi kullanınca 5,8 litre ortalama yakalıyorum ki dur/kalk trafiğim yok. Denk gelirsem 4-5 tane kırmızı ışık o kadar. Tempolu kullanımda 7,8 litre ortalamam oluyor ki deli ediyor. Ne güzel benzinli otomobil hayalim vardı, limon sıktı hökümet :( Bu Fransız ile zoraki aşka devam... Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 paramecium said: Selam, EGR, egzoz gazının bir kısmının motora giren temiz havaya karıştırılarak motora verilerek, -bundan sonrası tahminim- yanmamış gazlar falan var ise bunların tam yanmasını sağlamak veya mevcut gazların ısıyla yapısal değişimlerinin sağlanması. Bu sayede emisyon düşürüyorlar. Fakat yüksek devir performansın gidiyor, motorun termik verimi düşüyor(haliyle yakıt tüketimin yükseliyor), motorun içerisine filtrelenmemiş atık gaz kiriyor ki bu kurum da giriyor demek. EGR iptali ile üst devirlerde daha canlı bir motor ve daha düşük tüketim elde edebiliyorsun. Saygılar. Egzoz sübaplarını geç kapatarak mı yapıyor? (eğer öyleyse nasıl iptal ediyorlar?) O egzoz gazının patlama sırasında bir sonraki silindirin emme basıncını arttırması vs gibi ince hesapları olabilir. Ben olsam hiç kurcalamazdım. Hem sonuç daha kötü olabilir, hem de mekanik olarak sıkıntılı olabilir, sübap zamanlaması yapan tırıvırıyı kurcalatmak. Saygı bizden.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 24, 2018 Selam, Abi arada bir valf var. Oransal olarak by-pass yapıp emme monifolduna egzoz gazını veriyor, diye biliyorum. Yapılan işlem de sac parçası ile by-pass bağlantısını bloke etmek. Ama en güzel iş yazılımsal olarak da ayar çekip sensör okumalarını ve akış ölçerleri kalibre etmek. Saygılar.
Rotweiler Mesaj tarihi: Eylül 25, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2018 DPF, düz boru + yazılım ile çiçek gibi olur. Endişe edecek bi durum yok. İlla ses çıkmasına da gerek kalmıyor. Ama DPF iptal olmadan çok bi işe yaramaz o yazılım, ters basınçtan dolayı DPF içinin boşaltılması şart. Doğaya kıyacaksın artık sen de zalım. Ankaradaysan adres vereyim ama İstanbulda burdan bilenler yazıversin. Genelde US performance ile paşaoğlu bu işin ustası
Öne çıkan mesajlar