Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Legends of Aria - geribildirim konusu


Quel-Thul

Öne çıkan mesajlar

Sanya said:

Please report bugs and missing features using the in game feature. Those go directly into a database.

Feedback — things you like and things you don’t like, matters of opinion — you should report to me so I can get a sense of the trends.



yani diyor ki, bug veya eksik gedik birşey tespit ederseniz ingame report tuşu ile bug bildirimi yapınız

fakat oyun ile ilgili genel begendiginiz, begenmediginiz şeyleri bana mail olarak atınız. diyor.

yani oynayan arkadaşlardan ricam; oyunla ilgili devlerin işine yarayabilecegini düşündügünüz geribildirimleri buraya yazmanız. saygılar. iyi oyunlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sanya said:

Overall, is this a game your guild could see itself playing after launch?
Did you do any PVP this week?
Did you create a guild house?
What are the top five most frustrating bugs for your guild?
If you could change three things about the interface, what does your guild want to change?
Is the guild having enough fun to play for another week?
Okay, this is your section. What do y'all most want us to know? We want to hear what's most important to YOU. And feel free to go crazy with the details, we'll read it all.

Thank you so much for joining us!




feedback aklınıza birşey gelmiyorsa bunları cevaplamakla başlayabilrsiniz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben en çok blacksmithy kastım.

Uygun olan Helm şehrine gittim madenden kazıyorum şehre gelip eritiyorum dagger yapıyorum 200.0 sayı artırdım nerdeyse

Simdilik sadece bi grafik hatası gördüm madende rampanın altından geçerken üstüne çikiyor çıkış olmadığı halde, her ordan geçen görmüştür gerçi onu..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
loa dan feedback

1.karakter ilerlerken ekran yüklemeleri belli aralıklarla yavaşlıyor. Bu sorun kısa süreli ekran donmalarına neden oluyor.

2.uo olmayan official serverda at üzerindeyken yaratıktan darbe alıp attan düştüm. Bunun sonrasında at geri geri koşarak stable a kadar gitti ve bug a girdi. Ne komut verirsem vereyim at kabul etmedi (uzakta olduğunu söyledi). Muhtemelen at ilk başta düştüğüm yerde kaldı ama fiziksel olarak stable a kadar gitti.

3. müzikler çok alakasız bir şekilde durup başlıyor. Bazen 2-3 dakika hiç çalmadığı oluyor.

4.tepeye kurulan bir oyuncu evine rastladım. Evin temeli tepenin tepesinde ama evim devamı kot farkından dolayı havada asılı duruyordu.

şimdilik aklıma gelenler ve rastladıklarım bunlar. İleride denk gelirsem yine yazarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Overall, is this a game your guild could see itself playing after launch?

- Eğer UO konseptinden uzaklaşırlar ve daha casual e doğru giderlerse ,Mavilere Uo dan daha fazla pozitif ayrımcılık yapılırsa, ki forumlarındaki genel algı yapılacakmış gibi duruyor.
Yani Bu haliyle ve algıladığım haliyle zor...

Did you do any PVP this week?

-Evet ama sadece arkadaşlarla

Did you create a guild house?

-Bir ev kurduk ama sadece ev ( ama sanırsam aynı zaman da guild house oluyor )

What are the top five most frustrating bugs for your guild?

1 - Hareket halindeyken bir agacın içinde veya evin köşesinde takılı kalmak.
2 - Black Forest haritasındaki aşırı optimizasyon sorunu ( Tam olarak Bug değil belki ama Büyük bir sorunsal )
3 - Beastmastery'in sıfırdan kasılamaması , Tailor'ın istediği spider silk in oyunda olmaması
4 - Unprotected alanda Guard Zone yıldırımıyla ölmek.

5 - Sabit gatelerin randomize olarak saçma sapan yerlere göndermesi ( trollerin arası gibi )

If you could change three things about the interface, what does your guild want to change?

1 - Bütün interface öğeleri çantalar gibi boyutunun büyütülüp küçültülebilmesi ( Harita , Hotbar , Tracked Skills ve Chat penceresi gibi herşey )

2 - Kamerayı karakterden daha fazla uzaklaştırabilme opsiyonu, kullanışlı bir kamera auto-rotation sistemi

3 - Kamera açısını değiştirdiğimizde mini haritadaki pusulanın sabit kalması gerekir.(yön kabiliyetini tamamen karıştırıyor.)

Is the guild having enough fun to play for another week?

Eski uo günlerini anımsattığı, piyasadaki diğer MMO lardan farklı olduğu için bence EVET

Okay, this is your section. What do y'all most want us to know? We want to hear what's most important to YOU. And feel free to go crazy with the details, we'll read it all.

HUD

Ekrandaki tüm öğeler ayrı ayrı büyültülüp küçültülebilmeli (Çantalar gibi )
Kamera daha fazla uzaklaştırılabilmeli
Kamera için auto-rotation eklenmeli.
Kamera döndürdüğümüzde sadece kamera dönmeli . Karakterin yönü ve haritaki pusula yönü değişmemeli.

KARAKTER VE STATLAR

WILL Tamamen Kaldırılmalı

WISDOM statlardan kaldırılıp Skillere eklenmeli(Magic Resist gibi..)

Ağırlık Taşıyabilme ve Eşya ağırlıkları Tekrardan düzenlenmeli ( 1 kg ekmek mi olur. Trabzon ekmeği bile 1 kg çekmez )

STAMINA yenilemesi tekrardan düzenlenmeli

STR nin Taşınabilen ağırlığa etkisi artırılmalı ayrıyetten AGI veya CONS un taşınabilir ağırlığa etkisi olmalı

Melee ve Archer sınıflarındaki stun özellikleri illaki kalacaksa oyunda ( Bence kalkmalı ) WILL deki stun resistance özelliği CONS a eklenebilir.

Bazı hesaplamalarda gördüğüm kadarı ile statların verdikleri bonuslar verdiğiniz stadın değeri artıkça düşüyor.
ÖRN: CONS 10-30 Arası her CONS için 15 HP verirken 30-40 / 10 HP , 40-50 / 5 HP şeklinde Bu tam tersi olmalı ve dengelenmeli

ABILITY SİSTEMİ

Mantık Olarak güzel AMA ..

Warrior ve Archerlardan tüm Stun,Slow ve Mesafe kapatıcı yetenekler kaldırılmalı , uo nun en güzel mekaniklerinden birisi kalabalık düşmanlara karşı herzaman bir veya iki şanşının olmasıdır . kaçabilrsin ( ki bu özellikler bu şansı öldürüyor.) veya pvp ne güveniyorsan 1 vs 3 /4 yapabilirsin keza yapıp kazana arkadaşlarım vardı ( yine bu yetenekler bu şansıda bitiriyor.( 3/4 War veya 3/4 okçu 9 -12 sec stun demek Bırak Klavye mouse u )

SKILLER
ALCHEMY
- Denemedim

ANIMAL LORE
- Bildiğimiz ANIMAL LORE

ANIMAL TAMING
- Çeşitlilik artmalı
- Hayvanların atak ve defans özellikleri şahsına münasır olmalı
- Bazı hayvanların statları geliştirilirken 50 üzerine çıkabilmeli
- Tüm tame edilebilen hayvanlar atlar gibi küçültülebilmeli
- Tüm hayvanların hızları kendine özgü olmalı

ARCHERY
- Kesinlikle yakından ve Hareket halinde ok atamamalıdır.

SLASHING-PIERCING-LANCING-BASHING
- Tüm silahlarların atk. hızları ve hasarları tekrar düzenlenmeli
- Her silahın ayrı pasif özelliği olmalı
- Aktif yetenekler kaldırılıp pasif özelliklere eklenmeli

BEASTMASTERY
- Oyundaki bug tan dolayı kasamadım. Ama sanki en ufak bir balance hatasında çok fazla imba olabilir gibi
duruyor.Hatta tamamen kaldırılıp taming ile birleştirilip Taming kasmak zorlaştırılabilir.

BLACKSMITH-CARPENTRY-FABRICATION
- Bu üçü (hatta tüm craft skilleri ) bir biriyle bağlantılı olmalı,Örnek Blacksmith bazı
şeyleri üretirken carpentry/tailor dan eşyalara muhtaç olmalı
- Üretilenlerin varsa özellikleri craft menüsünde gözükmeli
- Craft için gerekli ama oyunda olmayan malzemeler eklenmeli
- Farklı malzemelerden yapılan aynı Setler ve silahlar sadece renk ve durability olarak değil
atak-defans olarakta farklılık göstermeli.
- Carpentry Ev yapabilmeli (Yok diye biliyorum )
- Tüm craftlar ürettiklerini ürettikleri ürünün maliyetine oranlı küçük bir karla
isterlerse NPC ye satılabilmeli.

CHANNELING
- Büyücü sınıfının en kolay kasılabilen,en basit ve en işlevsel
yeteneğini neredeyse en zor kasılan ve en karmaşık olan
haline getirmişler.
- KESİNLİKLE herhangi bir hasar almıyor veya sen atak yapmaya
çalışmıyorsan hareket halindeyken de aktif olmalı

EVOCATION-MAGIC AFFINITY-MANIFESTATION
- UO aleminin her zaman en fazla tartışılan kısmı MAGE.
- En Başta EVO ve MANIFEST tek skill altında toplanmalı.
- Spell sayısı zaten tamamen yetersiz.
- Recall geri gelmeli,Runebooklar eklenmeli
- Casting süreleri ve hasarlar düzenlenmeli.
- AFFINITY Atak(EVO) INSCRIPTION Defans(Manifest) spellerine bonus vermeli
- Reg çeşitliliği artmalı

INSCRIPTION
- INSCRIPTION masasından değil herkez kendi spellbookundaki Spelleri yazabilmeli
- Yazarken Mana harcamalı
- Yazdığı Scroolları derecesine göre belli bir kar oranıyla NPC ye satabilmeli
- Runebook ve Mark Rune gibi eşyaların craftı INSCRIPTION a eklenmeli
- INSCRIPTION Defans(Manifest) spellerine bonus vermeli

HEALING-VIGOR
- Bandaj üretirken HEALING gelmemeli
- Bandaj basarken küçük bir casting süresi olmalı ve bu sürede atak yerse yırtılmalı
- Bandaj basma CD si kaldırılmalı veya azaltılmalı.
- VIGOR un HEALING (bandaj) üzerindeki bonus etkisi artırılmalı
ama total Heal artmamalı
- Bandajla RESSURECT için VIGOR (min. 60) istemeli

HEAVY ARMOR - LIGHT ARMOR
- Üzerindeki Setin ağırlığıda taşıma kapasitesinden düşmeli (
Şu an üzerindeki set ağırlıktan sayılmıyor.)
- HEAVY ARMOR un AGI penaltısı ve Ağırlığı artmalı
- LIGHT ARMOR özellikleri tekrardan düzenlenmeli
- MAGE ROBE ların defansları düşürülüp bazı büyüsel özellikler(
Örnek : Daha hızlı mana regen veya casting süresi kısaltma
vs.)eklenmeli
- MAGE ROBE Giymek için Büyücülük yeteneği(min 80) istemeli ve
herhangi bir setin üzerine giyilebilmeli.

MINING-CARPENTRY
- Madenlerin renkleri daha belirgin olarak ayırt edilebilmeli
- MINING taşıma kapasitesine bonus verebilir
- CARPENTRY klasik olarak AXE türü silahlara Atak hızı veya hasar Bonusu verebilir.

BLOCKING
- Blocklama yaptğında daha belirgin bir şekilde anlaşılır olması
- Belirli miktarda Defansa etki etmesi gerekir
- Bazı madenlerden yapılmış kalkanların bazı büyüleride belli bir oranda blocklaması gerekir.

HIDING-STEALTH
- Denemedim . Ama At üzerinde ve HEAVY ARMOR la çalışmaması lazım...

COOKING-FISHING
- Denemedim . FARMING vb skiller eklenirse oyuna renk katacağı kesin..

TREASURE HUNTING
- Denemedim ama Tek başına bir content olduğu kesin üzerine düşülmeli kesinlikle


NOT : Tabiki şu aşamada daha eklenmesi ve düzenlenmesi gereken bir sürü skill var. Bu skiller open Beta veya Release için çok çok yetersiz.

GENEL

-Oyunun haritası hissetirdiği kadar büyük değil
-Oyunun motoru (Unity) ilerisi için hiç gelecek vaad etmiyor.
-Yeryer (Black Forest gibi) Ciddi optimizasyon sorunları var.
-Grafik ayarları çoğaltılmalı
-Oyunda Çok fazla Protected (Guard ZOne) alan var.
-Şehirler ve Newbie zonelar hariç tüm Protected (GZ) alanlar kalkmalı
-Sabit gatelerin çevresi Protected alan olmamalı(ama gateden yeni geçmiş oyuncular için farklı bir koruma sistemi eklenebilir.)
-Protected alanlara, yolların , Madenlerin , Dungeonların, Sabit gatelerin ve şehirlerin belli bir mesafesine Ev kurulamamalı
-Evlerin boyutları ve kapladıkları alanlar tekrardan düzenlenmeli (Şu an çok fazla) , ;Çit olayı ya kalkmalı yada çok ciddi düzenlenmeli ( Haritanın neredeyse 3/4 ü evlerle kaplı populisyon olmamasına rağmen)
-NPC ve Player Vendor sistemi kesinlikle değişmeli
-Mark sistemi ve Runebook sistemi oyuna eklenmeli , Evlerin içi, Dungeonların içi hariç heryer marklanabilmeli
-Haritada rastgele yerlerde Spawn olan NPC enemy kampları , Farmer çiftlikleri (Güzel düşünce ama kalkmalı) ciddi performans sorunları yaratıyor.
-PK lara ( Kırmızı olmuş oyunculara) uyganlanması düşünülen , planlanan , istenilen bütün yaptırımlardan ,penaltılardan acilen vazgeçilmeli (Protected şehirlere girememeleri veya ufak tefek penaltılar haric "örn : statloss gibi")
-Npclerden düşürülen veya craft edilen yada piyasada bir değeri olabilecek tüm eşyalar NPC vendorlara da belli bir fiyata satılabilmeli
-Chat komutları artırılmalı , "BANK" olduğu gbi " OPEN DOOR" "SELL" vb komutlar eklenmeli
-At üzerinde PVP - PVE yeteri kadar iyi değil, düzeltilmeli . Attan düşürme şansa bağlı olmalı her seferinde %100 olmamalı.


Şimdilik aklıma gelenler bu kadar bir yerlerde hata yaptıysam veya uzun olduysa artık kusura bakmayın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla , gknzkn zaten Yüzde 90 benim yazacaklarımı yazmış.

Ben ekleme yapayım,

1. Otlar tamamen kapatılabilmeli, yağmurda çamurda hep sallanıyorlar. Fena göz bozuyor. Hele koşarken bir de titreşiyorlar, bildiğin baş dönmesi yapiyor bende.

2. Kesnlikle Renk körleri için renk seçeneği eklenmeli. Onlar için Sarı renk otun üstünde sarı atı görmek bldiğin macera olacak. Oyunda renkler birbirine çok yakın ve karışık. (Mobları görmek , Normal benim için bile zor oluyordu bazen, Otluk yerde skeletonu denk getirmek mesele.)

3. Mobların hızları, agro mesafeleri düzenlenmeli.

4. Mouse ile hareket esnasında mouse işaretçisi Chardan uzakta iken char koşuyor, yakınına getirince char yavaşlıyor, yürümeye başlıyor- bu da charın ara ara koşturup, arada anlamsız yavaşlamasına neden oluyor, bu mouse mesafe olayı kaldırılmalı. Özellikle 180 derece dönüş yapcağım dersen Mouse direk charın üstünden geçerse yandın, kabak gibi çakılıyor char olduğu yere. Hızlanman için mouse ileriye çekip tekrardan koşmasını sağlaman lazım. Yada Şöyle bir büyükçene yarım daire çizmen lazım chardan uzakta, ki hızı kesilmesin. Bu da olay bildiğin irritating. Klavye WASD hareket ederken oyle bir olay yok.

5. Treasure hunting ancak sana para getirecek bir skill veya char kasacan ki, ondan sonra o skili kasabilecen. 50 copper para ile ne harita alınıyor kasmalık, ne başka bir şey yapabiliyorsun. Cartography ve TH ayrı olmalı, Cartography de o bölgenin haritası kasılıp, NPC veya Playerlere satılabilmeli. Aynı şekilde Fishing olmalı tuttuğun balığı , NPC ye satabilmelisin.

6. Şu Animal taming te Mobların pathing bildiğin salakça, All kill desen saçma saçma yerlere koşuyorlar. Mob fazla olunca birbirilerine takılıyorlar. 2 tanesi vuruyor, geri kalan onların arkasında bekleşiyor.

7. Healing mesafesi, skill arttıkça artmalı, Tamelediğin hayvana heal atacan ta dibine giriyorsun. Ona rağmen, Too far away. La splash vuran bir mob olsa ben hayvana heal atacam diye kendim geberecem orada.

8. Öldürdüğün moblar cesetleri biraz daha belirgin olmalı, cesede tıklayacam diye akla karayı seçiyorsun.

9. Animal kommandlar (All Guard me) veya (All Follow me) eklenmeli, onu dediğin zaman hayvanlar direk seni guardlamalı veya followlamalı, Şimdiki hali All guard veya All follow diyorsun seçim işareti çıkıyor. Kendi üstüne tıklıyorsun. Öyle guardlıyorlar veya followluyorlar, birbirilerine takılmazlar ise elbette. :)

La aklımda daha bir şeyler vardı da unuttum, geldikçe yazarım.

Birde harbi oyunda grafik optimizasyonu çok gerekli.

Not: En son Valusun altnda ki sewers te - Kestiğim Örümceklerden Spider silk düşüyördu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Quo-Vadis said:



9. Animal kommandlar (All Guard me) veya (All Follow me) eklenmeli, onu dediğin zaman hayvanlar direk seni guardlamalı veya followlamalı, Şimdiki hali All guard veya All follow diyorsun seçim işareti çıkıyor. Kendi üstüne tıklıyorsun. Öyle guardlıyorlar veya followluyorlar, birbirilerine takılmazlar ise elbette. :)

La aklımda daha bir şeyler vardı da unuttum, geldikçe yazarım.

Birde harbi oyunda grafik optimizasyonu çok gerekli.

Not: En son Valusun altnda ki sewers te - Kestiğim Örümceklerden Spider silk düşüyördu.



" All Guard Me " ve " All Follow Me " komutları en son ben denediğimde imleçsiz çalışıyordu . Hatta /custom dan makro da yapabiliyordun.

Spider silk Eldeir sewersteki örümceklerden sadece silk düşürdüm hatta Bf dekilerdende sadece silk düşüyordu ama valusa hiç bakmadım orayada bakarım.

Bu arada Post edit yokmu :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gknzkn said:


" All Guard Me " ve " All Follow Me " komutları en son ben denediğimde imleçsiz çalışıyordu . Hatta /custom dan makro da yapabiliyordun.

Spider silk Eldeir sewersteki örümceklerden sadece silk düşürdüm hatta Bf dekilerdende sadece silk düşüyordu ama valusa hiç bakmadım orayada bakarım.

Bu arada Post edit yokmu :)


Valla bende Custom command ile denedim, All guard me, follow me filan çalışmadı.
All guard ve All follow çalışıyor. Gerçi bir 7 gündür adam akıllı oynamadım oyunu, ilk girdiğimde animal taming kasarken denedim olmamıştı, All guard, All follow diye kullanmaya devam ettim ondan sonra. Belki eklenmiş olabilir. Valus ta eminim ayılara kestirtip durdum o örümcekleri, bildiğin spider silk çıkıyordu içinden. Hatta Satacak NPC bulamayınca bu ne işe yarar diye attım hepsini. Oyunda her gün bir şey değişiyor zaten, ilk char açtığımda kitap düşmüyordu, 2 gün sonra sebil gibi akmaya başladı. Şimdi kim bilir ne değişti.

Post edit derken ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...