Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Aşırı ısınma


reampage

Öne çıkan mesajlar

94 model bir c200 kullanıyorum. Yaklaşık 6 ay kadar önce bi çukura girip karter kapağını deldim yağ bitene kadar civarda bildiğim bi mersedesci vardı ona yetiştim.

Neyse kaynak yaptırdık ettirdik sıkıntısız kullanmaya devam ettim fakat.

Bir süre sonra normalde hep 80 derece civari seyreden ibre hep 90-100 civarına çıktı. Arada takip ediyorum bazen ibre şaşırıyor 120ye dayanıyor hemen düşüyor kendi kendine hiç ışık yanmadı sorunda çıkarmadı araba ama bugün öğlen yine ibre bi şaşırdı indi kalktı.

Bende biraz elle yokladı ön tarafı inanılmaz sıcaktı kaput değil ama radyatorun onundeki ızgara filan ısınmış epey. (normalde olabilir ama işte kıllanıyorum.)

Adamın yaptığı işlemler kapağı söküp kaynatıp yerine takmak. Yeni yağ koymak (boktan bi yağ koymuş olabilir en boktanı olarak farz edelim)

Hava ve yağ filtresini değiştirdi birde.

İbre bozuk olabilir gibi ama bir yandan çalışıyor. Ahiret sorusu biraz ama belki başına gelmiş biri vardır eskaza fikir verir.

Yanıcak mı arabam ?

Arabayı çok seviyorum ama bir yandan çok yakıyor ve 20 küsür senesi artık ciddi bi sorunda astarı yüzünden pahalıya gelicek.

Ama araba çok güzel. Birde daha 110 binde filan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

20 yıllık c200 ile değil ama 1 yıllık polo da benzer birşey olmuştu bize 2 ay kadar önce. Çukura girip hasar vermişiz arabaya. Sürekli su kaynatıp hararet yapıyordu araba. Yoğunluktan servise gitmesi 2 hafta falan sürdü. Serviste çözüp geri yolladılar. Bilmem ne vidası uçmuş(yada contası hatırlamıyorum). Bakımdan sonra sıkıntı çıkarmadı.

Ama sendeki araç eski, optimum sıcaklığı nedir bakmak lazım polo da 90C di. Belki normaldir ama daha önce dikkat etmediğinden şimdi sana da yükselmiş gibi geliyordur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

random mersedes forumu

Ya şurda 100e kadar normal demişler 95 c220 için en yakın onu buldum.

hacimin çok fark yaratıcağını sanmıyorum çok büyük bir farkta yok.

aux fanlara 1 kere filan denk geldim sadece çalıştığına 100ü geçince onlar devreye giriyormuş zatne.

Bu arada hep 80 civarı sabit diye hatırlardım ben oynadığı olmazdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Sıcaklık müşürü de oynamış olabilir, senin soğutma sisteminde sıkıntı da olabilir. Sistem hava yaparsa müşür abuk sabuk değerler okuyabilir.

Bence esas sıkıntı; müşürün 120°C bile gösterdiği anda sana uyarı ışığının yanmamış olması. Daha farklı bir sistem de olabilir araçta ama benim bildiğim soğutma sisteminin tek bir sıcaklık müşürü oluyor.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

müşür kafama yattı, çünkü arada bir rolantide sıkıntı çıkarıyor vitesteyken hiç sorun yok ama boşa alıp vites atarken ara gazı vermessem stop ediyor araba mesela. (müşürde sıkıntı varsa oluyormuş bu)

Aküsünde sıkıntı vardı akü tamamen bitince ya da devreden çıkınca arabanın rolantisi gidiyordu bir süre sonra kendine geliyordu.

Neyse göstericem artık ilk fırsatta
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...