reampage Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 94 model bir c200 kullanıyorum. Yaklaşık 6 ay kadar önce bi çukura girip karter kapağını deldim yağ bitene kadar civarda bildiğim bi mersedesci vardı ona yetiştim. Neyse kaynak yaptırdık ettirdik sıkıntısız kullanmaya devam ettim fakat. Bir süre sonra normalde hep 80 derece civari seyreden ibre hep 90-100 civarına çıktı. Arada takip ediyorum bazen ibre şaşırıyor 120ye dayanıyor hemen düşüyor kendi kendine hiç ışık yanmadı sorunda çıkarmadı araba ama bugün öğlen yine ibre bi şaşırdı indi kalktı. Bende biraz elle yokladı ön tarafı inanılmaz sıcaktı kaput değil ama radyatorun onundeki ızgara filan ısınmış epey. (normalde olabilir ama işte kıllanıyorum.) Adamın yaptığı işlemler kapağı söküp kaynatıp yerine takmak. Yeni yağ koymak (boktan bi yağ koymuş olabilir en boktanı olarak farz edelim) Hava ve yağ filtresini değiştirdi birde. İbre bozuk olabilir gibi ama bir yandan çalışıyor. Ahiret sorusu biraz ama belki başına gelmiş biri vardır eskaza fikir verir. Yanıcak mı arabam ? Arabayı çok seviyorum ama bir yandan çok yakıyor ve 20 küsür senesi artık ciddi bi sorunda astarı yüzünden pahalıya gelicek. Ama araba çok güzel. Birde daha 110 binde filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 20 yıllık c200 ile değil ama 1 yıllık polo da benzer birşey olmuştu bize 2 ay kadar önce. Çukura girip hasar vermişiz arabaya. Sürekli su kaynatıp hararet yapıyordu araba. Yoğunluktan servise gitmesi 2 hafta falan sürdü. Serviste çözüp geri yolladılar. Bilmem ne vidası uçmuş(yada contası hatırlamıyorum). Bakımdan sonra sıkıntı çıkarmadı. Ama sendeki araç eski, optimum sıcaklığı nedir bakmak lazım polo da 90C di. Belki normaldir ama daha önce dikkat etmediğinden şimdi sana da yükselmiş gibi geliyordur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2017 random mersedes forumu Ya şurda 100e kadar normal demişler 95 c220 için en yakın onu buldum. hacimin çok fark yaratıcağını sanmıyorum çok büyük bir farkta yok. aux fanlara 1 kere filan denk geldim sadece çalıştığına 100ü geçince onlar devreye giriyormuş zatne. Bu arada hep 80 civarı sabit diye hatırlardım ben oynadığı olmazdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 bi sürü şey olabilir götür bi baktır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Çok kıllandıysan tekrar yağ değiştirebilirsin? Soğutma suyu eksiliyo mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Sicaklik musuru oynamistir yerinden belki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Selam, Sıcaklık müşürü de oynamış olabilir, senin soğutma sisteminde sıkıntı da olabilir. Sistem hava yaparsa müşür abuk sabuk değerler okuyabilir. Bence esas sıkıntı; müşürün 120°C bile gösterdiği anda sana uyarı ışığının yanmamış olması. Daha farklı bir sistem de olabilir araçta ama benim bildiğim soğutma sisteminin tek bir sıcaklık müşürü oluyor. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2017 müşür kafama yattı, çünkü arada bir rolantide sıkıntı çıkarıyor vitesteyken hiç sorun yok ama boşa alıp vites atarken ara gazı vermessem stop ediyor araba mesela. (müşürde sıkıntı varsa oluyormuş bu) Aküsünde sıkıntı vardı akü tamamen bitince ya da devreden çıkınca arabanın rolantisi gidiyordu bir süre sonra kendine geliyordu. Neyse göstericem artık ilk fırsatta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2017 Selam, Motordan gelecek olan en ufak ses, titreşim ve tepki bence hemen kontrol edilmesi gereken hususlar. Hele ki yaşını başını almış araçlar için. Ben olsam periyodik bakım km'sinden daha sık bakım yaptırırım. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar