Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Surviving Mars


Norak

Öne çıkan mesajlar

Bathory said:

Dün biraz teasy beyciğimizden izledim ama pek uzun soluklu gibi gelmedi ya. Ya da ne bileyim, böyle bişeyi eksik gibi ama tam nesi eksik çözemedim. Ama wow kesin alıp denemeliyim hissini vermedi bana.


aynen... malum sitelere düşsün yapıştırırım. sonra indirime girerse dlclerle birlikte, işte o zaman alırım. yoksa şimdi vermem parayı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

simdilik midgame iste bir mystery olayi var ilginc olabilecek, onun disinda endgame dome kurma ve daha cok dome kurma ustune, 5-6 domedan sonrasi rinse & repeat. tech arttikca bu sefer hersey automated oluyor herkes issiz dolasiyor falan :o

modlarla falan yeni binalar eklerse millet o zaman daha eglenceli olabilir

mystery olsun sponsor olsun vb gidip en kolayini secmemek lazim birde, 0 challenge oluyor oyun bildigin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Surviving Mars is tough, smart and very dusty

https://www.polygon.com/2018/3/15/17122508/surviving-mars-review-ps4-xbox-one-pc-mac-linux

Wot I Think: Surviving Mars

https://www.rockpapershotgun.com/2018/03/15/surviving-mars-review/

Surviving Mars review

https://www.pcgamer.com/surviving-mars-review/

..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tutorial olsa, spastik hint sistemi ve kullanissiz encylopedia'ya maruz kalinmasa reviewlar en azindan 10% daha yuksek olur. insan youtube videolarini embed eder, yine koyar. suggested dedigi seyler zorunluluk. hub ve dome placement kritik olmasina ragmen ogretmiyor.


gameplay'de begenmedigimden cok begendigim var. RC vehicle'in mikro kastirmasi hosuma gitmedi. fuel refinery'nin basic binalar arasinda olmasi gerekli. kalan ogeler degisik ve hos. belirli bir zorluk ustunde early game'de stratejik karar verme zorunlulugu eglenceli. fakat ufak tefek seyler, arayuz eksiklikleri o kadar yoruyor ki insanin gameplay konusasi kalmiyor:

evrensel bir deselect tusu yok. build mode'da sag, unitlerde sol tus... max zoom out yetersiz. unit path gostermiyor. arayuzde rocket ve drone hub'da drone rangeleri devamli gostermesi lazim. constructionda resourcelar drone range'de degilse onu da gostermesi lazim. power connection gostergesi yok. job list yok. colonistlere dair her gosterge yetersiz. power/water gridi rahat gosteren bir sey yok. building placement icin de yok. arayuz early access'den beter.

"modlarlar yeaaa" mi demisler bilmiyorum. sonra oyunun guzel olsa da 70%'lerde kalirsin...


pro-tip: drone rangeleri storage ile marklayabilirsiniz. universal disindakiler ideal. universal'in izin ayarlari daha fazla tiklama gerektiriyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün ben de aldıktan sonra gece 2ye kadar falan oynadım. İyi güzel keyifli baya. Arcane'e katılıyorum, oyunun güzellikleri eksiklerinden fazla ama eksikleri de öyle göz ardı edilir şeyler değil.

Dome mevzusu gerçekten çok önemliymiş ve bunu vurgulamıyorlar tam. Dome'u kurduğunuz yere ekstra dikkat edin özellikle. Ben mesela 2 tane kurduktan sonra hassiktir ya keşke şuraya kursaydım dedim ama artık o istediğim yere kuramıyorum çünkü kablolar borular falan döşedim. Gerçekten hint sistemi yerine tutorial'ın eksikliği büyük mesela. Doğru düzgün bi tutorial yok oyunda. Acaba baştan mı başlasam diyorum ama emin değilim. Bugün mesela işten hemen döneyim de açıp oynayayım hevesi yok.

Bi de sanki building sayısı çok az geldi bana. 2-3 dome'da herşeyi yapabilecekmişim gibi geliyo, ve sonrası için nasıl ilerliyor oyun çok gözümde canlanmıyo açıkcası. Neyse daha kesin karar için çok erken tabi. Haftasonu biraz daha oynayınca belli olur gibi. Ama oyun bana dehşet şekilde tekrardan Cities oynama hevesi getirdi, yalan degil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim de en büyük sorunum hubların alanı dışında kalan storagelardan malzeme gelmemesi. Transport Rc ile taşımak gerekiyor o da meh.

Bir de domelar arası yol kuramamak iğrenç. Her domea her şeyi kuramıyosun, domelar arası yolculuk edebiliyolar mı bilmiyorum da neden tunel yapamıyoruz ki, insanlar rahatça gezsinler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

her hubin civarina bir general storage gerekli, ucan drone burdan alip gerekli yere tasiyor, insanlari da tasiyor bu sanirim.

onun disinda hublarin rangelerinin otomatik olarak birlesip tek bir bolge olusturmamasi sacma olmus.

birde research ile bina upgradelerini yaptiktan sonra o binayi bulup sag kosedeki dugmeden upgrade etmek gerek kendi upgrade olmuyor gozden kacabilir.

ayrica bu etrafi isitan binanin range ayari var, baya genis bir alani isitiyor maxleyince.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...