Suark Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Yurt dışındayım, bi gelicem bu yakında. Glemişken başlatayım diorm da baya zor bi süreçti sanırım yapan var mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 d smart bayisine gittigin gibi yapiyorlar..aydin dogan basganimiza az yamuk yapti diye kolaylastirdilar.. cihaz aldiysan onu da getir kumandasi ile birlikte 10 dakikalik isi var.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 benım gıtmem lazımmı peki baskası oluomu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2016 Dertli olan Digiturk. En son faks cekmeni istiyorlardi, sonra sonucu takip edip bayiye gitmeni tamamlamak icin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ytse Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2016 full+full ayda 19tl'ye verelim dediler iptal ettirmek istediğimde. Değerli müşteri olduğumdan kaybetmek istemiyorlarmış. Ben de madem değerliyim, iptal ettirmemi mi bekledinzi niye senelerce iki katı para alıyorsunuz benden dedim, cevap veremedi. Sonuç zaten iptal ettirmeyecektim, blöfümü yediler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2016 abonelik kimin ustuneyse o.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2016 Başıma geldi. Herhalde 1 saat telefonda harcamışımdır, oyalama, yıldırma, dil dökme her şeyi yaptılar. En sonunda söyledikleri şey, dilekçe ve üzerinde TC'nizin yazılı olduğu kimlik fotokopisini fax çekmek. Ben faks maks çekemem, hele kimlik fotokopimi asla dedim. Biz iptal edemiyoruz öbür türlü dediler. BTK'ya şikayet ettim, 2 gün sonra aradılar, iptalinizi gerçekleştiriyoruz siz de cihazı bir bayiye bırakın dediler.. Götürüp cihazı bayiye bıraktım. Bitti gitti. Yani diyeceğim iptal etmiyorlarsa direkt BTK'ya şikayet edin. Kuzu kuzu iptal ediyorlar sonra Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar