Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

(FRP)Level sistemi fikirleriniz.


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Arkadaşlar bir level sistemi hazırlamak istiyorum.
Bildiğiniz üzere D&D ve çoğu MMRPG oyununda level atlandıkça skill ve stat'larınızı geliştirebiliyorsunuz.

Bende böyle birşey yapmaya karar verdim ama bazı konularda saçma geldi.

Sizde burda aklınıza gelen fikirlerinizi söylerseniz hem başka arkadaşlar içinde esin kaynağı olur hemde pati olarak güzel şeyler ortaya çıkarmış oluruz.

Şimdi gelelim benim fikrime:
Şimdi professions olcak öncelikle.(meslek)
örn:mage,warrior vs.

ve level scriptinde 7 tane kademe olcak.
apprantice, journeyman gibi.(uo'nun özünü bozmayalım)
her kademede içinde 3'e ayrılcak.apprantice,1 gibi.

daha sonra her mesleğin her level kademesi için ayrı skillclass'ları olcak.
Diyelim journeyman bir warrior'un en fazka 1 skill'i 90 iki skill'i 80 gibi olcak onlara daha karar vermedim.

7 kademeyide tamamlayan bir oyuncu ancak 7x yada ayara göre 8x olabilcek.

tabi her level atlandığa stat ve skill point gibi birşey vercek ve istediğiniz gibi dağıtabileceksiniz.

pati ailesi olarak bundan daha iyi fikirler çıkacağına eminim :D

*!orjinal fikirler bekler*[signature][hline]
Mesaj tarihi:
Fikir falan vermiyorum necaticigim ama bir tavsiye. Herkesin yaptigi gibi "ABARTMAé millet etrafta 500 str ile geziyor skilleri 250 artislik yapiyorlar. Bir kere böyle olmasin.. 2. sadece "yaratik" öldürünce degilde herhangi skill kullanimlarinda yapabilirsin... böylece bir tüccar ve zanaatkar karaktereler de level atlayabilir. Ne kadar düsük seviye baslarsan o kadar iyi olur bence.[signature][hline]İyilik et, iyilik bul.
Mesaj tarihi:
Her level atlandıkça o leveldaki büyücü o seviye büyüsünü öğrensin.Apprentice bir büyücünün 8. seviye büyü kullanması gerçekten saçma..[signature][hline]
Mesaj tarihi:
said:
Synthetic, 31 Ocak 2005 18:44 tarihinde demiş ki:
Her level atlandıkça o leveldaki büyücü o seviye büyüsünü öğrensin.Apprentice bir büyücünün 8. seviye büyü kullanması gerçekten saçma..


app bir büyücü zaten 8. seviye büyü yapamiyor...[signature][hline]İyilik et, iyilik bul.
Mesaj tarihi:
apprentice olmuyor o zaman. 1 level denir herhalde neyse önemli degil bende satasiyorum :P fena fikir degil ama buyuculer icin ap ayri bir sistem gerekli[signature][hline]İyilik et, iyilik bul.
Mesaj tarihi:
benim düşündüğüm bir level sistemi vardı, yazayım buraya, fazla önemli bişi değil ama olsun

birkaç tane starter class mevcut.
starter class ile 25. levela gelince iki tane class seçimi çıkıyor.
seçtiğimiz class ile 50. levela gelince (yani 25 level daha atlıyınca) gene iki tane class seçimi çıkıyor.
seçtiğimiz class ile 75. levela gelince (yani 25 level daha atlıyınca) gene iki tane class seçimi çıkıyor.
seçtiğimiz class ile 100. levela gelince (yani 25 level daha atlıyınca) gene iki tane class seçimi çıkıyor, başka level atlıyamıyoruz.

yani her starter class için toplam 2 tane ikincil, 4 tane üçüncül, 8 tane sonuncu class seçim hakkı var.
paladin, mage, necromancer, monk, fighter, thief, bard, adventurer grupları var
her grubun starter classı farklı oluyor.

skiller classlara göre belirleniyor. örneğin mage grubunda bazı classlar sadece büyü üstünde yoğunlaşırken, bazıları da silah kullanımına önem verebiliyor.

oturup bu classlar hakkında liste çıkarmıştım bi de :-P
Mesaj tarihi:
Yok yok bence vazgeç ultima bunu kaldırmaz veya tam tersi olur sen bunu kaldıramazsın :) o dengeyi sağlamak ciddi anlamda zor![signature][hline]//İki İnsanın İyi Geçinmesi Hiç Kusursuz Olmalarıyla Değil, Birbirlerinin Kusurlarını Hoş Görmeleriyle Sağlanır
//İnsanın tüm evrende kesin olarak düzeltebileceği tek bir şey vardır KENDİSİ
×
×
  • Yeni Oluştur...