seigen Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Evet, yöntemiyle hgs masrafı ortalama 10 geçişte 1 kere görüyor. 2.5 tl yerine 25 kuruş :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 geçerken eliyle plakayı kapatan bile gördüm kesin bin tane yolu vardır. ama istanbulda büyük risk hakikaten motor. hele e5'te soldan son sürat gidenler nasıl ölmüyor inanılır gibi değil, bi araba biraz panik yapsa hafif sola kırsa direksiyonu ggsin direk. çoğu aynalara bakmıyor, ki aynaya baksan bile motorun kör noktaya düşmesi çok kolay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 abi hala hata faktörünü koymamışsın. en ufak kazada kolunu kırsan, 1 ay üretime olan etkin düşecek. muhtemelen ücretsiz izine falan alacaklar seni. biraz büyüğü olsa sakat kalsan anında postalayacaklar falan. öte yandan motoru kasko yapmamışsındır kasko parası motor kadar olduğu için. acaba neden kasko parası motor fiyatı kadar diye düşündün mü hiç? yani lütfen toplu taşımayı herhangi bir bireysel taşımayla kıyaslamayın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 ölene kadar motosiklet baya iyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Yok plaka falan kapatmaya gerek yok, hgs kartım da motorda okuyabileceği yerde. Herşey legal. Fakat sistem mühendislik harikası olduğu için 10'da 9 okumuyor, okutmak istemezsen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 senko said: geçerken eliyle plakayı kapatan bile gördüm kesin bin tane yolu vardır. ama istanbulda büyük risk hakikaten motor. hele e5'te soldan son sürat gidenler nasıl ölmüyor inanılır gibi değil, bi araba biraz panik yapsa hafif sola kırsa direksiyonu ggsin direk. çoğu aynalara bakmıyor, ki aynaya baksan bile motorun kör noktaya düşmesi çok kolay. ben kopan kafa gördüm celik bariyerlerde. giyotin gibi oluyo kayıp düştüğün zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Esh said: abi hala hata faktörünü koymamışsın. en ufak kazada kolunu kırsan, 1 ay üretime olan etkin düşecek. muhtemelen ücretsiz izine falan alacaklar seni. biraz büyüğü olsa sakat kalsan anında postalayacaklar falan. öte yandan motoru kasko yapmamışsındır kasko parası motor kadar olduğu için. acaba neden kasko parası motor fiyatı kadar diye düşündün mü hiç? yani lütfen toplu taşımayı herhangi bir bireysel taşımayla kıyaslamayın. Evet sigorta masraflarını toptan eklememişim, hızlı bir hesap oldu idare edin pls. Elbette ki karşılaştırma yapılabilir, aradaki farkları ortaya koyunca riski göze alabilen motoru tercih edebilir. Çalıştığım firmada 2 senede ölmediğimi gören 10'dan fazla adam motorcu oldu benim sayemde (ya da yüzümden :D). Risk algısını kırmak lazım bence, fakat ölmeye aday olacak şekilde motor süren de çok var. Risk tamamen süren kişide bitiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 istanbulda yılda kaç motor kazası oluyor kaçı ölümlü diye bir istatistik var mı?Görüp bilinçlenelim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mrlee Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 seigen said: Çare motosiklet :P. Günlük gidiş geliş mesafem 63 km, arada boğaziçi köprüsü var, haliç var, yenibosna trafiği var. Süre gidiş geliş 80 dk maks. Ekipmanı giymesi çıkarması içinde. Masrafı da günlük 9 tl. Toplu taşıma alternatifi 1.8 km yürüme + metro + marmaray + otobüs ile gidiş geliş 10.6 tl ve 3-4 saat. Araba alternatifinde süre ve masraf daha da fazla. aylık akbil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasBock Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 ülkeyi en güzel anlatan deyim "her kuşu miktik leylek kaldı". deyim dimi bu? sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 µh said: metrobüs mantıklı bir şey de öyle bir yoğunluğu kaldırmak için icat edilmiş bir şey değil. dünyanın en kalabalık şehirlerden birinin ulaşımını onun üzerine kurmak manyaklık gene mantikli degil, cunku yerine daha kolay bakimini yapabilecegin ve duzenleyebilecegin troleybusler vardi 1900lerden falan beli bilinen. onun yerine bimodal tram falan tarzi bisi dusunduler ki phileas aldilar. onda da rant abi.. soyle, ilk marmaray gecisinin yerinin bi bokun olmadigi ve de gerizekalica bir lokasyon olan marmaray yerine tunelden besiktasa cikiyor olmasi ve icinde lastik tekerlekli araclarin gecebilecegi bir alan da mevcut olmasi gerekiyordu. boylece hafifleyen kopru trafik yukunu LRT yerine rahatlikla kullanabilecegin bimodal tram'e (elektrikli lastik tekerlekli guclu metrobus) aktarabilirdin. simdi sikinti surada basliyor, bu dusuk siklet bir cozum. senin Muhammed Ali'ye George Foreman'a falan ihtiyacin var. tek seferde okuz gibi abanabilecek birisine ihtiyacin var. kisa dagitimlar ve uydu sehirler (ki doktor kanitli aptal raporu verilebilecek bir durum uydu sehirlesmeye izin vermek) ile yakin sehirici noktalari baglayabilirsin bimodal tram ile. Ancak su anki metrobus calistigi noktada (bu kadar fazla sayida da istasyonu olmadan. mesela caglayan, ssk, perpa gibi sacma duraklarin kendi arasindaki dagitimini bununla yapmazsin, hizini kesmezsin) hizli, agir metro hatlarina ihtiyacin var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
µh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 bu metrobüs olayını ilk 10 yıl önce discovery channelda görmüştüm, orta nüfuslu şehirlerde düşük maliyetli güvenli ve ucuz taşımacılık için geliştiriyor adamlar. tramvay tarzı raylı taşımacılık tabi ki her zaman daha iyi ama maliyet açısından metrobüsün hem işletme hem de ilk yatırım maliyeti daha düşük bi de gündüz-gece sefer sayısını falan ayarlayabiliyorsun yoğunluğun az olduğu saatte tüm treni çalıştırman gerekmiyor falan. türkiyedeki kullanımı sıkıntı her şeye rağmen bir ankara değil mantalite olarak istanbul. trafik azalsın diye toplu taşımadan kısan bir belediye başkanımız abi ötesi varsa gelin yarıştıralım yani melih başkan'ı geçebilecek kimseyi tanıyor musunuz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mrlee Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 abi 20 milyonluk şehir de nufusun yüzde 20si kıta değiştiriyor işe gitmek için eğitim şart Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 metrobüs ilk yapıldığında sürücüsüz olarak planlanmıştır fakat yolların stabil olmaması , teknik nedenlerden dolayı sürücülü olarak devam etmektedir hatta ilk alınan metrobüslerin sürücüsüz özellikleri olduğu için tanesi 1milyon tl gibi bi rakama mı ne gelmişti (sallamış olabilirim) siyah camlı olanlar. Sürücülü olarak kullanılmaya devam ediliyor. yeniler ise bildiğimiz körüklü belediye otobüsü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 baya sallamışsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 yolda giden aracin surucusuz olmasi mumkun degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 bunun dışında çinde sanırım; insan sayısı metroları kaldırmadığı için metroları ne kdr sıkıştırsalarda çare üretemiyorlar sonra farklı bir sisteme geçiyorlar bence mükemmel bir çözüm: inecekler, metronun son iki vagonuna geçer. durakta son iki vagonu bırakan metro yoluna devam eder. Vagondakiler iner, metroya binecekler o vagona geçer. yeni gelen metro direk vagonu götürür. arkasında yine 2 vagon bırakır. abi indi bindi süresini sıfırlamış adamlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 aquila said: yolda giden aracin surucusuz olmasi mumkun degil. dreagloth said: baya sallamışsın tam haberi bulamadım ama 2006 yılından haber: Sürücüsüz metrobüs geliyor... İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Hollanda'dan 26 metrelik ve 220 kişilik metrobüsler alacak. Zemine çakılan mıknatıs takozları okuyarak yol alan metrobüsler, dar alanda manevra yapabilme özelliğine sahip. Metrobüsler, Topkapı-K.Çekmece arasında çalışacak... http://www.yenisafak.com/gundem/surucusuz-metrobus-geliyor-5729 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 http://www.mimdap.org/?p=1183 haber 2007den sürücüsüz metrobüsler 1.2m euroymuş çööş adam zaten haberde demiş sürücüsüz olmaz onun yerine 300binlik düz otobüs alın. adamın dediğine gelmişiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 yenişafak evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Esh said: 20 milyonluk sehrin toplu tasimasi nasil olabilir abi baska? Biri aciklayabilir mi? tiren. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 hong kongda halletmişler metro tramvay otobus her bi bok sıkıntısız çalışıyor şehir ufacık 1500 tane gökdelen var trafik yok ağzın açık kalıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Cuce said: Esh said: 20 milyonluk sehrin toplu tasimasi nasil olabilir abi baska? Biri aciklayabilir mi? tiren. Orada bir ustteki yoruma karsi demistim. Yoksa tabi yapsinlar her yere metro tren monorail bok pusur. Ama reelde burada iki ayri sehir var ve giderek buyuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 BabacumMostors said: e bunu ne başından beri söğütlü çeşmede yapıyorlardı? beylikdüzüne yapılınca mı itiraz ediliyor anlamadım? orada ne yapıyorlar ki indirdiği yerden karşıya geçiyon hop diğer metrobüse bin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 zincirlikuyu da da var bu, mecidiyeköyden geri gelip tekrar avcılar yönüne geçemiyorsun bilet basmadan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar